BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kuuttituutti @Summerwalk täällä lämmöt nousi jonkun verran.
1684213815121.jpeg
 
Kyllä se tämänaamuinenkin dpo 11(/10) testi oli ihan blanko joten eiköhän tämä ollut tässä. Lämmöt ylhäällä mutta toiveet alhaalla. Varasin ensi ovulaation kieppeille gyneaikaa niin pääsee näytille ja aloittelemaan selvittelyitä siitä onko kaikki kunnossa.
 
Kyllä se tämänaamuinenkin dpo 11(/10) testi oli ihan blanko joten eiköhän tämä ollut tässä. Lämmöt ylhäällä mutta toiveet alhaalla. Varasin ensi ovulaation kieppeille gyneaikaa niin pääsee näytille ja aloittelemaan selvittelyitä siitä onko kaikki kunnossa.
Pahoittelut negasta mutta optimistinen reaktio sille ensi kierron gynekäynnille.

@Oikku95 mukavasti nousseet lämmöt!
 
Hei taas pitkästä aikaa! Joka päivä olen kyllä käynyt lukemassa muiden kuulumisia, mutta omat kuulumiset olen jättänyt nyt hetkeksi toisaalle. Josko pikkuhiljaa palaisi taas tänne 💎

Kroppa on keskenmenosta palautunut hyvin ja ovista kovasti yritän bongailla. Tuossa kp 17 - 19 oli kovastikin alavatsalla tuntemuksia ja toispuoleisia. Ajattelinkin jo että menkatko sieltä tuloillaan. Mutta ei, limat ainakin kertoo toista 😅

Ennen ei oviksen aikaan ole ollut oikein mitään oireita, mietinkin että oliko nämä nyt sit ovis oireita ja vain vahvempia keskenmenon jäljiltä. 🤔

Testailut ei anna kovinkaan vahvaa viivaa, toki olen testaillut aika vaihtelevasti, toisinaan ehkä liiankin laimeasta. Kaikki aiemmatkin testit saman hailakoita. Kokeilin huvikseni merkata tuon eilisen ovisplussaksi.

Nyt vain nuo easy@home testit loppui ja muutama one stepin testi vielä olisi 😬
 

Liitteet

  • Screenshot_20230516_114618.jpg
    Screenshot_20230516_114618.jpg
    183.9 KB · Katsottu: 67
  • Screenshot_20230516_114247_edit_721754474288941.jpg
    Screenshot_20230516_114247_edit_721754474288941.jpg
    165.9 KB · Katsottu: 68
@lepus timidus ihania uutisia ❤️ niin hienoa että siellä on kaikki hyvin ja bebe on vauhdikas. Hyvä että seuraillaan, mutta varmasti kaikki menee hyvin loppuun asti! 😌

@Nurppu voimia ja marsuystävälle myös parempaa vointia ❤️

@Kuuttituutti ihana sun mies 😆🤞 nyt toivotaan kovasti että lotto osuu!

@Summerwalk harmi, että ei tallettelut ihan osuneet tässä kierrossa. Se on välillä niin, mutta onhan se tosi turhauttavaa 😔

@Magnoliae voi harmi, että oli negaa vaikka lämmöt ja oireet lupaavat! 😔 hyvä että varailit gyneaikaa niin ainakin saat varmistuksen.

Aiheuttaako muilla terolut alavatsakipuja ja limaisuutta? Ihmeellistä tahnavuotoa ja kohdun seudulla kovaa painetta välillä. Eilen illalla sängyssä kääntyessä tuli kovia pistoja vatsaan. 🤔 parissa edellisessä kierrossa ei kyllä ole tällaista ollut, nyt sitten on kun terot taas 3pv käytössä. Hermot myös kireällä ku viulun kieli.
 

Liitteet

  • 2FC0C574-63D7-4968-8DF5-D449AF80D96F.jpeg
    2FC0C574-63D7-4968-8DF5-D449AF80D96F.jpeg
    694.8 KB · Katsottu: 49
Täällä eilen tuli tikkutestiin myös plussa, näin jo siinä vaiheessa kun väri meni yli että nyt tulee kyllä kunnon viiva. Oireiden mukaan ovis oli eilen illalla. Aivan jäätävät ovislimat on ollut ja kipu oli myös kyllä aikamoinen. Mustat alushousut ei ollut tässä kombossa eilen se paras vaihtoehto 😅 lämmöt nousi vasta tosi maltillisesti mutta eiköhän ne huomenna sitten jo kohoa paremmin. Oli muuten mun aikasin ovis ikinä! Ihan alkujen aluksi Ovikset oli kp 15-17 ja ekan keskenmenon jälkeen kp21-23. Ekassa letrokierrossa oli kp 14.
 

Liitteet

  • IMG_4062.jpeg
    IMG_4062.jpeg
    168.6 KB · Katsottu: 59
@Oikku95 Lupaavan näköinen nousu dipin jälkeen! 😃 olisiko olisiko.. 🤔

@Magnoliae Pahoittelut negasta mutta peukut gyneajan varaamiselle. Toivottavasti se tuo vähän mielenrauhaa!

@Malttamaton145 Kuulostaa vahvasti ovikselta 😃 Mullakin tässä kierrossa tuli tosi selkeät kivut pari päivää ennen plussaa. Ja meinasin huipun missata (tai ehkä missasinkin), kun kävi niin nopeasti.

@Kwv Mulla on progetukena luget ja ne kyllä aiheuttaa tahmavuotoa mutta en kyllä ehkä muuten ole huomannut oireita. Ehkä vähän turvotusta on ollut niiden kanssa.

Täällä dpo 6/7. Edelleen uskon oviksen olleen päivää aikaisemmin kuin ff se merkitsee. Keskiarvokäyräkin puhuu sen puolesta. Hyvin menisi päällekkäin avg-käyrän kanssa jos siirtäisi ovista päivän taaksepäin.
No menkkojen alustahan se sitten viimeistään näkee. Huomion arvoista sekin että nyt on eka lugeton kierto puoleen vuoteen eikä näy lämmöissä millään tavalla.

IMG_7397.jpeg

IMG_7396.jpeg
 
Pikkuhiljaa palailen lukemaan taas kuulumisia ja kertomaan omiani. Kaikkia viestejä en jaksa selata mutta tsempit piinailuihin ja odotuksiin kaikille ❣️ meillä tosiaan kävi se kemiallinen. Ärsyttihän se tosi paljon, jos ei olisi ollut sitä lomaa niin en tiedä kuinka mielenterveys sen olisi kestänyt vaikka kyllä pari päivää meni itkiessä kun viivat yhtäkkiä haaleni. Vuoto alkoi ekana lomapäivänä ja oli ihan normi menkat, pieniä hyytymiä ehkä enemmän kuin tavallisesti ja alavatsakipua kun alkoi tuntumaan niin oli napattava särkylääkettä ettei mene päivä pieleen. Katsotaan nyt kuinka tämä kierto menee, lämpöjä muistin mitata eilen aamulla ja oli minun normaali 36,4 mutta tänään unohdinkin sitten ja huomenna aamulla jää välistä mittailu. FF ennustelee ovista perjantaille ensi viikolla, saa nähdä kuinka käy, jos tosiaan siihen osuu niin voi olla perjantaina illalla vielä hyvä mahdollisuus meillä yrittää tässäkin kierrossa kun mies saapuu kotiin, kunpa nyt ovis jaksaisi viivytellä hieman. Ne tikut olisin halunnut amazonista tilata mutta näytti saapumista vasta kun ovis olisi päällä joten jätin nyt ottamatta. Tilataan sitten ensi kiertoon ehkä.
 
Kiva kuulla @anita1 teidän kuulumisia. ❤️ On varmasti raskas kokemus. Hienoa että on jo katse tulevassakin.

Omaa napaa: lämmöt dippasi ja tiputtelu alkoi. Ainakin varmistui se että ovis oli kp 15 (ei 16) kuten itse arvelin. Uutta kiertoa kohti siis, vähän rauhoittaa mieltä että on se gyne sitten tulossa.

Screenshot_20230518_091627_FF App.jpg
 
@anita1 Hyvä kuulla että siellä ollaan taas päästy jaloilleen kemiallisen jälkeen. Varmasti suuri pettymys ja harmi että sattui lomalle ❤️
Toivotaan nyt kovasti että ovis odottaa miehen kotiin reissusta 🌈

@Magnoliae Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ❤️ Mutta huojentavaa tuokin että on tulkinnut omat oireet ja tuntemukset oikein ja paikantanut oviksen. Ja se että pääsee gynetutkimuksiin rauhoittaa mieltä varmasti myös 🌈 Mulla aika identtinen tilanne tuon oviksen ajankohdan kanssa, itse epäilen kp16 ja ff kp17. Viikon päästä keskiviikkona odotan siis menkkojen alkavan.

Miten @Oikku95? Alkoiko vuoto vai vieläkö jännät paikat?

Mä elän siis henkisesti nyt dpo8 ja lämmöt vähän droppas. Näyttäis lugettomuus vähän tuottavan enemmän siksakkia kuin lugejen kanssa. Eilen oli nivusten ja alamahan jomottelua koko päivän ja muutenkin tosi vetämätön olo, mutta tänään taas parempi olo.

IMG_7401.jpeg
 
@Oikku95 ootko tehnyt raskaustestiä? Milloin ajattelit tehdä? Nuo sun lämmöt näyttää kyllä tosi hyvälle 🤞

@anita1 hyvä, että siellä alkaa normalisoitua kemiallisen jälkeen. Varmasti rankka kokemus 😞 toivottavasti nyt ovis odottelee vähän aikaa 🌈

@Magnoliae pahoittelut uudesta kierrosta 😔 tosi hyvä että teillä on nyt gyne tulossa niin saa varmuutta asiaan.

@Nurppu voimia ❤️
 
Takaisin
Top