BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@anita1 voi ei, oon niin pahoillani 😞💔

@DÀumeline kovasti voimia huomiseen. Pieni onni tuo ettÀ ei ainakaan ole riskiÀ siitÀ ettÀ sama toistuisi. Toivottavasti uudelleen pÀÀsee yrittÀmÀÀn mahdollisimman pian, jos siltÀ tuntuu.

Onkos ovistelijoilla jo lÀmmöt vahvistanu oviksen? :)

@Summerwalk joka kerta sanon ny samaa, mut ihanan tasaset lĂ€mmöt sulla 😄 toivotaan ettĂ€ lupaa hyvÀÀ! JĂ€nnÀÀ myös jos ovis nyt pÀÀttÀÀkin tulla ajoissa!

Mulla on ny lĂ€mmöt alkanu palautumaan normaalimmalle (korkeammalle) tasolle, samalla ku yskĂ€ alkaa helpottaa ja nĂ€köjÀÀn hengitystiheyskin alkaa laskea! Varmaan nÀÀ on ny vinkki siitĂ€ ettĂ€ alan olee parantunu đŸ„ł

Screenshot_20230508-114430.png
 
@Summerwalk TÀÀllĂ€ nĂ€kyi kahtena pĂ€ivĂ€nĂ€ ovulaatio plussa, mutta lĂ€mmöt ei oo noussu vielĂ€. Voiko ne nousta hieman jĂ€ljessĂ€ vai onko tÀÀ ihan menetetty kierto? 😖
1683537304450.jpeg
 
@Summerwalk TÀÀllĂ€ lĂ€mmöt sekoilee ja niin minĂ€kin, tĂ€nÀÀn alkoi uusi työ niin ei ehdi nyt taas tĂ€tĂ€ yrittĂ€mistĂ€ kauheasti miettiĂ€. Jospa tĂ€mĂ€ tĂ€stĂ€... Edelleen olen ihan vakuuttunut siitĂ€ ettĂ€ ovulaatio oli kp 15, kivut eivĂ€t mielestĂ€ni jĂ€ttĂ€neet tulkinnanvaraa. đŸ« 
Screenshot_20230508_204342_FF App.jpg
 
@anita1 ja @DĂ€umeline paljon paljon tsemppiĂ€ ja voimia ikĂ€viin tilanteisiin 😞💔

@Oikku95 plussan jĂ€lkeen oviksen pitĂ€isi tapahtua 16-48h sisĂ€llĂ€, eli voi kyllĂ€ vielĂ€ huomenna nousta ✌ onpa jĂ€nnĂ€ kyllĂ€, ettĂ€ sulla kahtena pĂ€ivĂ€nĂ€ plussa. Oletko tuntenut mitÀÀn kipuja tms?

TÀÀllÀ tÀnÀÀn toka ultra tÀhÀn kiertoon, tuli huonoimpia mahdollisia uutisia.
Follikkeli oli lopettanut kasvamisen kesken kaiken ja kasvanut perjantaista vain yhden vaivaisen millin, eli 11mm kokoiseksi. Tuskin enÀÀ tekee loppuspurttia ja kasvaa 😭 Letroista ei siis vastetta tĂ€ssĂ€ kierrossa, kesĂ€kuuta kohti. Seuraavaan kiertoon letrojen annosta nostettiin ja teroilla nyt tĂ€mĂ€n viikon lopussa kĂ€ynnistetÀÀn menkat. Ai ettĂ€ kun suututtaa ja on niin kova pettymys taas 💔 olin jo niin toiveikas kun ovistestitkin tummuu hienosti ja tallettelut onnistuneet paremmin kuin hyvin. Mutta ei.

MikĂ€s letrokamu @Kuuttituutti tilanne? đŸ€ž
 

Liitteet

  • FB7ABCF7-5E4B-4AC4-9D1D-7FE34E02B931.jpeg
    FB7ABCF7-5E4B-4AC4-9D1D-7FE34E02B931.jpeg
    297.3 KB · Katsottu: 55
Muokattu viimeksi:
@Kwv ei oo kyllĂ€ tuntunut mitÀÀn kipuja tai tuntemuksia. Paikat oli kyllĂ€ nuo pari pĂ€ivÀÀ ekstra liukkaana
suorastaan vesiputous 😂
 
Miten tÀÀ yritys nyt tuntuu vĂ€hĂ€n kaikilla tĂ€ssĂ€ ketjussa ontuvan.. đŸ€” PitĂ€isköhĂ€n poistua, jos vaikka sitten onnistuis? đŸ€Ł

Ei nyt kuitenkaan, vaikka kyllĂ€ sais jo aurinko paistaa tĂ€hĂ€nki risukasaan 🙏🌞
 
Miten tÀÀ yritys nyt tuntuu vĂ€hĂ€n kaikilla tĂ€ssĂ€ ketjussa ontuvan.. đŸ€” PitĂ€isköhĂ€n poistua, jos vaikka sitten onnistuis? đŸ€Ł

Ei nyt kuitenkaan, vaikka kyllĂ€ sais jo aurinko paistaa tĂ€hĂ€nki risukasaan 🙏🌞

En tiedĂ€ itkeĂ€kö vai nauraako, mutta pÀÀtin mennĂ€ posin kautta! 😁
 
@Kwv kiitos kysymĂ€stĂ€, tÀÀllĂ€ oon taustaillut ja lukenut muiden juttuja kun tÀÀllĂ€ on tylsĂ€ vaihe menossa. Todella ikĂ€vĂ€ kuulla ettĂ€ folli oli lopettanut kasvamisen đŸ˜« varmasti turhauttaa kun toinen kierto putkeen menee reisille vaikka ”kaikki keinot kĂ€ytössĂ€â€ taktiikalla mennÀÀn. MinkĂ€lainen annostus sulla tulee ens kiertoon? MĂ€ kĂ€vin siis viime kierrossa mittauttamassa progen, en ollut saanut lÀÀkepaastoohjeiya niin mulla oli 15 tunnin tauko ja arvo oli 44 kun joissain lĂ€hteissĂ€ luonnollisesti se ois siinĂ€ vaiheessa 2-24. EttĂ€ proget toimi kyllĂ€ tehokkaasti ja sen takia loppukierto venyi pari pĂ€ivÀÀ kun ne arvot omaa tahtiaan laski. Nyt menossa kp 6 ja tĂ€n kierron viiminen letropĂ€ivĂ€. Menkat kesti pĂ€ivĂ€n lyhyempÀÀn kuin normaalisti eli 5 pĂ€ivĂ€n sijasta 4 mutta ihan kunnon niagarameininki oli. MĂ€ tĂ€mmöisenĂ€ tilastofanina oon sitĂ€ mieltĂ€ ettĂ€ meillĂ€ tĂ€rppÀÀ kesĂ€kuun kierrossa (voi sitĂ€ break Downia jos ei tĂ€rppÀÀ 😅) kun meillĂ€ on nyt kaks edellistĂ€ tullut aina kolmannesta kunnon yrityksestĂ€ eli tĂ€hĂ€n kiertoon suht rennolla fiiliksillĂ€ 😊 Eilen meillĂ€ oli miehen kanssa toinen keskusteluaika ja puhuttiin just lĂ€hestyvĂ€stĂ€ Ă€itienpĂ€ivĂ€stĂ€ ja siitĂ€ miltĂ€ meistĂ€ lĂ€hipiirin raskausasiat ja vauvat tuntuu ja teki taas kyllĂ€ hyvÀÀ.

TĂ€stĂ€ tuli nyt vaan omaa napailua mutta nĂ€in noviisina tĂ€ssĂ€ ketjussa niin on kyllĂ€ hauska kuinka kaikilla tulee oman nĂ€köiset ketjut @Nurppu lla on aina ihan omat linjat ja @Summerwalk sulla on kyllĂ€ kauniin tasaista! Niin ikĂ€vÀÀ ettĂ€ tĂ€ssĂ€ ketjussa on ollut paljon vastoinkĂ€ymisiĂ€ mut ehkĂ€ me saadaan kesĂ€n valo ja energia tĂ€nne ja sitĂ€ myötĂ€ hyviĂ€ kiertoja ja pysyviĂ€ plussia kaikille!☀
 

Liitteet

  • E641D76C-69AD-443A-8C38-63F5BCD7D765.jpeg
    E641D76C-69AD-443A-8C38-63F5BCD7D765.jpeg
    135.7 KB · Katsottu: 53
@Kuuttituutti tÀÀllĂ€ on kaikki peukut ja varpaat pystyssĂ€ ettĂ€ siellĂ€ olisi tĂ€mĂ€ toka letrokierto parempi kuin meillĂ€ ja ei tarvitsisi ihan sinne kesĂ€kuulle odotella. Meneekö sulla tĂ€mĂ€ kierto myös samalla annostuksella? Ja onko sulla tulossa vasteultra tĂ€hĂ€n kiertoon?đŸ€ž Hienoa ettĂ€ proget toimii 🌈. Ja tosi mahtavaa ettĂ€ ootte saaneet keskusteluapua, voimia kovasti Ă€itienpĂ€ivÀÀn.
Mulla tosiaan annostus seuraavassa kierrossa niin, ettÀ napsin joka toinen pÀivÀ kaks tablettia (2-1-2).

Nyt taas vaan odotellaan uutta kiertoa alkavaksi, joten tosi tylsĂ€t kaksi viikkoa tulossa. Taustailen tÀÀllĂ€ taas hetken aikaa 🌈
Samaa mieltÀ @Harmi89! Saataisiinpa me tÀnne nyt plussa-aalto tÀhÀnkin ketjuun.
 
Onpa tosiaan nyt vaikeuksia ja vastoinkĂ€ymisiĂ€ tÀÀllĂ€ monella niin kuin @Harmi89 havainnoi đŸ˜« Ihanan positiivista ja tsemppaavaa porukkaa tÀÀllĂ€ kyllĂ€ on, ei voi siitĂ€kÀÀn tĂ€mĂ€ epĂ€onnen tunnelma tÀÀllĂ€ johtua đŸ„°

@Kwv On kyllĂ€ todella harmi ettĂ€ hyvin alkanut kierto noin kuivuu kasaan. HĂ€mÀÀ kyllĂ€ nuo testit kun niin selkeesti nĂ€yttÀÀ positiivista. Uskoako tĂ€ssĂ€ nyt oikein sit itsekÀÀn noihin tukkuihin. LĂ€mmöt on kyl ehkĂ€ kuitenkin varmempi mittari ovikseen/ovuloimattomuuteen. TsemppiĂ€ pettymyksen yli pÀÀsemiseen ja uuden kierron odotteluun đŸ€—

@Kuuttituutti Toivotaan sinne nyt kunnon vastetta ja plussaa viimeistÀÀn odotetusti kesĂ€kuussa 🌈 Hienoa ettĂ€ saatte keskusteluapua đŸ€—

@Nurppu NĂ€yttÀÀ kyllĂ€ vahvasti siltĂ€ ettĂ€ tauti alkaa olla selĂ€tetty ☀ KyllĂ€ se vaan ottaa aikansa ennenkun keho palautuu sairastamisen jĂ€lkeen.

@Oikku95 Voi hyvinkin olla ettĂ€ ovis just vasta tapahtunut ja alkuun lĂ€mpöjen nousu maltillista 🌈 Mulla yleensĂ€ vasta dpo3-4 vasta selkeesti lĂ€mmöt luteaalitasolla vaikka lievÀÀn nousuun lĂ€hteekin heti plussan jĂ€lkeen. Tuo on kai ihan tavallista ettĂ€ plussa nĂ€kyy pari pĂ€ivÀÀ. Jos kovin monta pĂ€ivÀÀ pitÀÀ plussaa yllĂ€ niin luin ettĂ€ saattaa viitata siihen ettĂ€ keho yrittÀÀ kovasti ovuloida siinĂ€ onnistumatta đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

@Magnoliae HyvÀÀ sekoilua, sulla ja lĂ€mmöillĂ€ 😆 HyvĂ€ ettĂ€ saat piinapĂ€iviin jotain muuta ajateltavaa. LyödÀÀn lukkoon tuo sun kp15 ovis ja sillĂ€ mennÀÀn 😁🌈 TsemppiĂ€ uuteen työhön!

Mulla lĂ€mmöt jatkaa tasaista kaunista matkaansa. Ei kyllĂ€ koskaan nĂ€in latteaa kĂ€yrÀÀ oo ollut. PitĂ€isikö tĂ€stĂ€kin olla nyt huolissaan đŸ€”đŸ˜† Ovistestit tummuu hyvin hitaasti jos ollenkaan, joten ei se ovis nyt varmaan ajoissa tullutkaan. Pari pĂ€ivÀÀ oli kyllĂ€ jo kovempaa jomottelua ja tĂ€rinĂ€kipua oikealla puolella muniksissa ja tĂ€nÀÀn tuli pyyhkiessĂ€ ihan vĂ€hĂ€n punertavaa vuotoa ja kipu lakkasi. Voisikohan olla ollut kysta joka puhkesi? đŸ€” Onko kellÀÀ kokemusta?

IMG_7316.jpeg
 
@Summerwalk nĂ€köjÀÀn mistĂ€ tahansa kĂ€ytöstĂ€ voi saada kehiteltyĂ€ huolen aikaiseksi 😂 kystasta mulla ei oo kyllĂ€ kokemusta đŸ€” Ootko jo ovistikuttelut aloittanut?

@Kwv joo mulla mennÀÀn nyt samalla annostuksella kp 2-6 ja kaks pĂ€ivĂ€ssĂ€. Vaste oli viimeks hyvĂ€ joten nyt ei oo vasteultraa. Alkoi kyllĂ€ jĂ€nnittÀÀ kun sullakin noin paljon heitteli tuo vaste ettĂ€ miten tĂ€ssĂ€ kĂ€y 😬
 
@Oikku95 mites tÀnÀÀn lÀmmöt, lÀhtikö nousuun?

@Kwv ohhoh! Onpa hurja ettĂ€ noin selvĂ€ ovisplussa ja ultra paljastaa ettĂ€ ei tÀÀl ketÀÀn oo đŸ€Ż meinasitko lĂ€mpöjĂ€ mittailla? YmmĂ€rrĂ€n taustailun tarpeen, mutta kyllĂ€ kiinnostais kovasti tietÀÀ ettĂ€ nouseeko lĂ€mmöt tossa tilanteessa vai jÀÀkö alas. Mut teet niin ku tuntuu hyvĂ€ltĂ€!

@Magnoliae varmaan se ovis oli kuitenki ku oli selvĂ€t tuntemukset ja nuo pari lĂ€mpöÀ korkeemmat kuitenki đŸ€” ehkĂ€ uus työ siellĂ€ sekottelee!

@Kuuttituutti ei siitÀ haittaakaan oo ettÀ ottaa tÀn kierron chillisti! Ihana kuulla ettÀ keskusteleminen teki hyvÀÀ :)

@Summerwalk hehee, en kyllĂ€ huolestuis sun ihanan tasasista lĂ€mmöistĂ€! 😄 MikĂ€hĂ€n lie nipistely, ei heti sytytĂ€, vaik kyl itelki sillon tĂ€llĂ€n randomisti kaikenlaisia kipuja đŸ€” ei oo kokemusta kystastakaan (niin ettĂ€ tietĂ€isin).

TÀÀllĂ€ nĂ€yttÀÀ lĂ€hinnĂ€ vaan tasottuvan mun normaaleihin luteaaleihin lĂ€mmöt ja hengitys. JĂ€nnÀÀ, myöhĂ€styyköhĂ€n ovis sen taudin takia? Kun nĂ€kyy nĂ€istĂ€ arvoistakin ettĂ€ vĂ€hĂ€n pidempÀÀn kesti toipilasaika. Ainakin vielĂ€ oli eilen ihan tosi haalea ovistikku. Ja jĂ€nnÀÀ kans, se DHEA on joillain myöhĂ€styttĂ€ny ovista, katotaan alkaako mulla tekee sitĂ€ đŸ€” olis ihan kiva jos vaikka vakiintuis se ovis siihen johki kp14 kohalle 😄 nuorempana (ennen hormonaalista ehkĂ€isyĂ€) oli aina kellontarkka 28vrk kierto, tiesin aina ettĂ€ keskiviikkosin alkaa menkat.

Screenshot_20230509-091825.png
 
@Nurppu Ei noussut😖 En tiedĂ€ onko tĂ€n aamun lĂ€mmöt kuinka luotettavat. Mittari sekoili eikĂ€ halunnut millÀÀn piipata. Katsoin sitten lukemaa ilman piippausta oli tuo 36.47
sÀÀdin eri mittareiden kanssa. Jouduin siis nousemaan sĂ€ngystĂ€ ylös. Meni varmaan 20 minuuttia ennenkuin sain tuon mittarini piippaamaan ja silloin lukema taas oli 36.29
hirveetĂ€ sekoilua koko aamuinen touhu. Muutenkin herĂ€ilin yöllĂ€ paljon. Kunnolla herĂ€sin jo joskus 7. En oo ihan varma nukuinko kunnolla siihen kasiin milloin normaalisti mittaan. Ois ehkĂ€ pitĂ€nyt ottaa ne lĂ€mmöt jo silloin seiskalta. Toivotonta 😂 Ja oon tĂ€ssĂ€ miettinyt voiko raskasliikunta vaikuttaa ovulaatioon? On tullut tĂ€ssĂ€ urheiltua normaalia enemmĂ€n.
1683614454693.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
@Kwv voihan kurjuus kun letrot ei tĂ€s kierros nyt toimineet đŸ„Č oiskohan sit ollut jotenkin huonolaatuinen munasolu tjsp kun ei kasvanut siitĂ€ huolimatta ettĂ€ letrojen pitĂ€is sitĂ€ estrogeeniĂ€ estÀÀ ja se esto siten FSH:ta pumpata ylöspĂ€in? Mutta toi LH joka ovistikuissa nĂ€kyy on ihan eri hormoni nii se voi just luulla ettĂ€ nyt pitĂ€is olla munasolun valmista irrota ja yrittÀÀ sitĂ€ irrottaa vaikka ei onnistu 😔

@Oikku95 lĂ€mpöjen nousujen myöhĂ€stymisessĂ€ voi olla useampikin syy kun just ovisplussasta voi mennĂ€ aika pitkĂ€kin aika ennen kuin munasolu irtoaa ja sit viel kestÀÀ jonkun aikaa ennen kuin keltarauhanen alkaa tuottamaan progestronia ja lĂ€mmöt nousee – mutta voi olla myös ettĂ€ munasolua ei irronnut, mut valitettavasti nÀÀ nĂ€kyy sit vast lĂ€mmöistĂ€ jos ne ei oikeesti lĂ€hde ylös. Mulla oli aiemmin ovuloimattomuutta ettĂ€ ei vaan tullut ikinĂ€ sitĂ€ lĂ€mmönnousua, jos vaikuttaa siltĂ€ ettĂ€ niin kĂ€y useassa kierrossa suosittelen gynellĂ€ kĂ€yntiĂ€, itellĂ€ autto kun sai letrot.
 
Kiitos kaikille tsempeistĂ€! Aletaan pettymyksestĂ€ taas pÀÀsemÀÀn yli ja napa kohti uutta kiertoa. TÀÀ pettymysten yli pÀÀseminenkin alkaa helpottaa kun tavallaan ei osaa enÀÀ mitÀÀn positiivista odottaakaan 😂

@Kuuttituutti mulla oli tosiaan pienin mahdollinen annostus, ja selvĂ€sti tuossa oikean puoleisessa muniksessa jotain hĂ€ikkÀÀ nyt enemmĂ€nkin. Ei siis kannata huolestua, eiköhĂ€n teillĂ€ ole parempi vaste jos ollut viimeksikin 🌈🌈

@Nurppu seuraan kyllĂ€ ehdottomasti lĂ€mpöjĂ€, ettĂ€ nĂ€kee kuinka ne toimii tĂ€ssĂ€ ovuloimattomassa kierrossa nyt! On tĂ€hĂ€n mittailuun jo sen verran koukkuun jÀÀnyt ettei tĂ€tĂ€ ainakaan tauolle voi jĂ€ttÀÀ 😂 hyvĂ€ ettĂ€ sielĂ€ alkaa olla normaali tilanne! Toivotaan pian pukkaavaa ovista 🌈

@Metu kiitos selvennyksestĂ€, tuohan tosiaan selittÀÀ miksi ovistestit edelleen jatkaa tummentumistaan. 👍 Gyne epĂ€ili juu, ettĂ€ huono tuuri/ huono munasolu, ettĂ€ jÀÀnyt kasvu kesken ja joskus nĂ€in vain kĂ€y. KyllĂ€hĂ€n se harmittaa ettĂ€ osui just tĂ€hĂ€n kiertoon kun kaikki muuten meni niin hienosti ja odotukset oli korkealla, mutta ei sille minkÀÀn mahda. SelvĂ€sti kyllĂ€ huomasi, ettĂ€ kivut loppui kuin seinÀÀn ja siitĂ€kin olis tietty voinut pÀÀtellĂ€ ettĂ€ kasvu loppunut.
 
@Oikku95 no hitsi kun on epĂ€selvÀÀ đŸ€” kyl kai teoriassa oikeen hurja mÀÀrĂ€ liikuntaa vois ovikseen vaikuttaa? Mut en tiedĂ€ mikĂ€ se raja olis normaalin ja sen vĂ€lillĂ€...

@Magnoliae hyvĂ€ltĂ€ kuulostaa, toivotaan parasta! 🌈

@Kwv joo mulle ei enÀÀ ees menkat oo pettymyksiĂ€ kun oon menettĂ€ny toivon luomuyllĂ€riin 😄 tiedĂ€n ettĂ€ se on mahollista mut se kuitenki tuntuu nyt jo hyvin kaukaiselta ajatukselta. Mielenkiinnolla seurailen sun tĂ€nkin kierron lĂ€mpöjĂ€ :)

MĂ€ unohin eilen koko ovistestauksen, muistin vasta ku olin illan vikat pissat luritellu pönttöön 😄 no tĂ€nÀÀn nĂ€yttÀÀ tĂ€ltĂ€:

PXL_20230510_094805399.jpg

Tulkitsen plussaksi! ToissapÀivÀnÀ oli niin megahaalee ettÀ oletan ny et eilinen olis ollu nega viel.

Eilen soitti myös lÀÀkÀri, ja sanoi ettÀ olivat isolla porukalla pohtineet sitÀ mun linkkaamaa tutkimusta ja olleet jopa yhteydessÀ oululaiseen professoriin, mut pÀÀtyneet siihen ettÀ tÀssÀ vaiheessa ei oo tarpeeks vahvaa tutkimusnÀyttöÀ siitÀ ettÀ DHEAsta olis mulle hyötyÀ. Harmi. Mutta rivien vÀlistÀ sain kaiveltua ettÀ ei haittaa jos silti syön, ja sain vinkin ettÀ kantsii 3kk syyÀ. Eli elokuussa sit ilmottaudutaan seuraavan kerran! Nyt saa rauhassa kesÀlomailla :)

TÀstÀ vielÀ kÀppyrÀÀ:

Screenshot_20230510-125328.png
 
AamulĂ€mmöt sÀÀlittĂ€viĂ€ :( Mut kun pĂ€ivĂ€llĂ€ tai illalla mittaan niin hirmu korkealla. Äsken 37.77
onko normaalia, ettĂ€ niin korkeat? Ei ainakaan ole mitenkÀÀn kuumeinen tai kipeĂ€ olo. đŸ€”
1683715783662.jpeg
 
@Oikku95 on kyllĂ€ myös mielenkiintonen hidas nousu sulla kuitenkin ton dipin jĂ€lkeen lĂ€mmöissĂ€, vaikka plussat tullu vasta sen jĂ€lkeen đŸ€” jĂ€nnĂ€ nĂ€hĂ€ miten etenee!

Mul tĂ€nÀÀ illasta taas nippaillu kunnolla, oliskohan kuitenki ovis ny đŸ€” sit kyl vĂ€hĂ€ veikkaisin et olis ollu kuitenki eilenki plussa 😄 mut ny ei sitĂ€ tiiĂ€. PitÀÀ kattoo mitĂ€ lĂ€mmöt sit sanoo 😄
 
@Nurppu mahtavaa ettÀ vihdoin lÀÀkÀri otti kantaa siihen DHEA asiaan, vaikka kestihÀn tÀssÀ tovin. Ei siitÀ kuurista varmasti haittaa oo ja nÀissÀ projekteissa musta kaikki keinot kÀyttöön on kyllÀ toimivin strategia kun ei tiedÀ mikÀ sen homman lopulta loksauttaa paikoilleen. Varmasti kiva, kun nyt on vÀhÀn aikajanaa ettÀ milloin taas tapahtuu :) miltÀ siellÀ nÀyttÀÀ tÀnÀÀn lÀmmöt?

@Magnoliae tsemppiÀ piinailuun!

TÀÀllÀ lÀmmöt hauskasti laski niin kauan kun oli vuotoa ja nyt jyrkÀsti nousivat kun vuoto loppui ja tÀnÀÀn vÀhÀn tasottui. MÀ löysin digitestiksi edullisen paketin netistÀ niin ostin niitÀ kokeiluun (sellaisen joka nÀyttÀÀ 4hedelmÀllistÀ pÀivÀÀ) niin viikonloppuna meinasin uittaa ekan niitÀ.
 

Liitteet

  • 7B20B33F-B59A-4909-8A05-BAD469CF17E7.jpeg
    7B20B33F-B59A-4909-8A05-BAD469CF17E7.jpeg
    138 KB · Katsottu: 53
Takaisin
Top