@Oikku95 hyvältä näyttää! Niin ku
@Summerwalk sanokin niin onhan niitä joitain syitä että hetkeks nousis lämmöt, mutta jos sinne jää niin kyl siellä sit varmaan on keltarauhanen ylläpitämässä lämpöjä :)
@Magnoliae ihana kuulla että tilanne helpotti ja pääset oikein hyvillä talletteluilla piinailemaan! :) Ja se kipujen sijainti ei aina kerro kummalta puolelta ovis tulee, mulla ainakin joku kerta oli kivut selvästi toisella puolella ja ultra paljasti että ovis oli just siltä toiselta puolelta
mun mielestä tästä on jotain tutkimusnäyttöäkin, että ne tuntemukset ei välttämättä oikeesti paljasta sitä puolta. Mulle lääkäri sano että joskus ne kivut vaan jotenki heijastuu sinne toiselle puolelle. Eli ehkä yritän rohkaista että älä menetä toivoo, se voi silti olla tulossa sieltä oikeelta
@Summerwalk kiitos tiedosta, mielenkiintosta että voi tollee vaikuttaa! Mitenhän kauan sit kestää että palautuu normaaliks
mut onneks se ei tähän BBT käyrään sinällään vaikuta, ihan selkeehän se muutos siinä oli viimekin kierrossa, vaikka Ouraa katsoessa tuntu tosi oudolta kun niin alhaalla lämmöt suhteessa normaaliin. Mut ette te varmaan olis mitään outoa nähny mun käyrässä ellen olis toitotellu että on oudon alhaset
tosi jännää että sulla on nyt noin tasaset lämmöt ja rauhallinen syke! Ootko harrastanu enemmän hikiliikuntaa, tai onko joku fyysinen tai henkinen stressinaiheuttaja poistunu? Musta ainakin alhaset sykkeet kuulostaa oikeen positiiviselta. Mulla on tosi korkeet leposykkeet, aina ollu.
Mulla ei mitään jännää raportoitavaa, menkat loppu ja seuraavaks alkaa talletteluvaihe
ja oon ny kolme viikkoa odotellu että lääkäri palais asiaan sen DHEAn osalta, ei oo palannu. Joten alotin syömään niitä omin nokkineni nyt. Viimeksi se lääkäri mainitsi kuitenkin että ei siitä haittaa oo, joten koen että haluan tän arvan kokeilla. Aion syyä noin kolmen kuukauden kuurin, mikä meinaa että kesätauon jälkeen elokuussa voidaan sit ilmottautua seuraavan kerran hoitoon. :)