BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei taas kaikille :red-heart:
Minäpä tulen palaamaan tänne parin kierron jälkeen. Meilläkin oli tänään nt-ultra 13+2.. Ei päästy niskaan asti, lääkäri totesi vauvalla olevan paljon nestettä päässä ja sydämmen olevan täysin viallinen, ei eläisi synnytystä pidemmälle. Pitkän prosessin jälkeen päästään ensiviikon alussa kaavintaan (imuun). Siitä viikon päästä tapaan gyneni ja keskustellaan jatkosta. En vielä tiedä montako kiertoa täytyy jättää välistä ennen uutta yritystä.
Olen pahoillani 😭💔
 
Mikäs @Harmi89 lla tilanne? Oviksen metsästystä? Olikos sulla se ultra tässä pian? Vai muistanko nyt ihan väärin.. ☺️
Oikein muistelit, ovista olen tikuttanut ja tänään olikin ultra (kp12).
Tuonne ivf-ketjuun kirjottelinki jo ultrakuulumiset, jotka ei kovin hääppöset ollu... Toisaalta hyvä, että löytyi joku ongelma, johon on apuja saatavilla, mutta ahdistaa silti..

Multa siis otettiin viime kierron yhteydessä progesteroni-kokeet, jotka nyt sitten lääkäri katsoi. Terolut- ja Cyclogest-tukilääkityksistä huolimatta progesteroniarvo oli luteaalivaiheessa sitä luokkaa, ettei raskaus voisi millään onnistua.

Perjantaina ultrataan uusiks muutenkin, koska kohdun limakalvojen ja johtofollin tilanne oli surkea. Taitaa olla, että en halua tähän kiertoon edes yrittää "tuhlata" toista arvokasta pakastepalleroo. 😬
Yritän saada tujummat lääkkeet luteaalivaiheeseen ja uudet progesteronikokeet (hyvillä arvoilla), ennen kuin uskallan alkion siirtoon lähteä..
 
Onnea @anita1 ja tarrasukat pienelle 💖

Mie kävin tänään taas ultrassa. On rv 11+0 ja olin takuuvarma taas keskenmenosta ja oma syke huiteli 140 kun odotin vuoroa. Kohdussa oli kuitenkin niin paljon tanssahteleva pääkallotyyppi täysin voimissaan ettei saatu edes mittoja kunnolla otettua kun pyöriskeli siihen malliin 🙊 mitat oli kaikkea 42.4mm-44.6mm välillä. Kätilö ei ollut lainkaan huolissaan mistään. Ihan käsittämätöntä että yks etappi taas selvitetty 😬 tänään varaan ajan nt-ultraan, joka 2 vkon sisään, et kohta tietää taas lisää. Tänään kerroin myös jo työnantajalle, että tulee nyt poissaoloja kun on sokerirasirusta ja kaikkea. Mua alko ihan jännittää että kestääkö tää raskaus tosiaan loppuun asti kun jo näin pitkälle päästy! 🤐
View attachment 121780
Tämä oli niin ihana uutinen!! 🥰❤️🎉 Ihana tanssipallero siellä ei yhtään välittäny siitä että äiti veti slaagia!
 
@Harmi89 joo, nyt on niin arvokkaita palleroita että kannattaa kyllä katsoa olosuhteet kuntoon ennen siirtoa ❤️ "onneks" löyty joku selitys jonka mun ymmärtääkseni pystyy korjaamaan. Eiköhän se piikki vähintään saa proget nousuun!
 
Tämä oli niin ihana uutinen!! 🥰❤️🎉 Ihana tanssipallero siellä ei yhtään välittäny siitä että äiti veti slaagia!
No jep, vauvallahan piti olla nopeampi syke kuin äidillä eikä toisin päin :No Evil Monkey: jännäks kyllä menee tää odotus. Kahden viikon päähän sain nt-ultran eli nähdään ihan pian taas. Toivottavasti hän jaksaa tanssahdella loppuun saakka.

Oon pohdiskellut, että oliko tosiaan kaikki vain siitä säälittävästä 2x10mg/pvä terolutista ja primaspanista kiinni (aloin syömään sitä toisen varhaisultran aikoihin eli joskus rv 8). Mikä taas osaltaan kertoisi sen, että jotain häikkää on kropassa, jos ilman niitä ei "toimi oikein", vaikka labroissa tms. ei näykään mitään hälyttävää 🤔
 
Muokattu viimeksi:
Huh, mitä tunteiden vuoristorataa kun tämän ketjun avasi ❤️

@Däumeline Olen todella pahoillani järkyttävistä uutisista 💔 Kovasti voimia suruun ja kaiken tämän läpikäymiseen ❤️

@lepus timidus Mikä ihana viipottaja siellä näkyykään 😍 Varmaan pikku pääkallokaveri jo säästeli äidin hermoja kun ei antanut tarkkoja mittoja. Ajatteli varmaan että kuitenkin äiti taas menee sinne BBT-palstalle huolesta soikeena ylianalysoimaan mun mittoja niin parempi että viuhdon menemään niin että kätilö ei pysy viivottimen kanssa perässä 🤣
Hienoa että kaikki siellä hyvin 🥰
Tiedä sitten mikä nyt oli avuksi, kovin on mystisiä nämä jutut, mutta pääasia että kyytiläisen matka jatkuu 🌈

@Harmi89 Kiitos ultrakuulumisista. Ja pahoittelut ettei ne ollut ihan odotetunlaisia ❤️ Hyvä kuitenkin että syy selvillä ja arvokasta pakastepalleroa ei lähdetä tuhlaamaan epävarmaan tilanteeseen. Onneksi syy on tuollainen ja korjattavissa, olettaisin minäkin. Mutta kyllä on pitkiä viikkoja ja kuukausia ollut ja tulee olemaan sullakin ennen kuin pääsette tositoimiin. Jaksamista sinnekin ❤️

@Malttamaton145 Kiva kuulla että tilanne siellä normalisoituu pikkuhiljaa. Jospa vuodot olisi sulla nyt tällä erää tässä ja uutta ovista pukkaa pian. Lämpöjen perusteella voisi odottaa tämän kierron etenevän ihan normisti tästä 🌈

@Oikku95 Joko joko? 🤣 Tiedän niin tuon tunteen kun tallettelut sujuu hyvissä ajoin oikein mallikkaasti ja sit ovis alkaakin odotuttaa ja urakka vaan jatkuu ja jatkuu 😅 Onneksi se on kuitenkin kivaa puuhaa ☺️

@anita1 Hyvän näköistä viivaa testissä 😍 Toivotaan että tiputttelu on aivan harmitonta, siltä se kyllä ainakin kuulostaa. Mutta ymmmärrän huolen ja stressin jonka se aiheuttaa 🌈

IMG_7283.jpeg
 
@Summerwalk Ei näkynyt plussaa ei 😳 Eilen tein ekan testin joskus 12-13 aikaan muistaakseni. Se oli jo tummempi kuin edellisen päivän mitään sanomattomat. Tein uuden testin 22:00 aikoihin ja se olikin sitten jo täysin haalistunut. 🤔 Voiko olla että ovis on tullut tuossa välissä? Etten jotenkin saanut sitä tikulle bongattua. 😫 Noh oli miten oli niin lämmöt pomppas tänään ylös.
1683094872027.jpeg
 
Ihana kuulla @lepus timidus että pienellä kaikki hienosti ❤️

@Harmi89 voi kurja että oli huonoja uutisia ultrassa, mutta varmasti hyvä suunnitelma nyt säästää pakastepallero parempaan ajankohtaan. 🤞❤️

@Oikku95 hmm kummaa, luulisi että ei se LH-huippu voisi niin lyhyt olla etteikö olisi jäänyt noihin testeihin kiinni? 🤔

Kaikille muillekin tsemppiä omiin tilanteisiin. ❤️🤗 Täällä jotenkin aivan paska fiilis nyt kaikesta. Menee varmaan koko kierto harakoille kun mies mieli maassa eikä kuulemma jaksaisi nyt yhtään yrittää. Eipä voi toista pakottaa. Ei myöskään oviksesta vielä tietoakaan joten samapa tuo. 🙃 Lämmöt ihan mitä sattuu, en luota näihin nyt ollenkaan reissun, flunssanpoikasen ja kaiken muun säädön takia. Antaa olla, saatana.

Screenshot_20230503_093223.jpg
 
Alkaa vaikuttamaan kemialliselta testien perusteella.

Screenshot_20230504_074340.jpg


IMG_20230504_074444.jpg


Tämän aamun testissä ei juuri mitään nähtävillä, oli jo edeltävää päivää haaleampi, oletin että tänään olisi kunnon viiva mutta eipä olekaan. Tästä onkin kiva lähteä reissuun täysin tietämättömänä tilanteesta ja vastaan varmaan tulee sellaisia tilanteita joissa en tiedä miten toimia kun tää on niin epävarmaa. Aika surkea olo nyt kaikin puolin.
 
Muokattu viimeksi:
@Summerwalk sulla on nii nätti lämpöliukumäki siel!

@Oikku95 ainaki tosi lupaava pomppu! Mäkään en oo kaikissa kierroissa saanu sitä LH-huippua kii vaikka lämmöt onki noussu 🤷🏼 miltäs tänää näytti?

@Magnoliae tosi ymmärrettäviä tunteita, oon pahoillani että on vaikeeta 😔 oo miehellekin armollinen, ei oo hänelläkään helppoa. Voikun tilanne vähän helpottais siellä.

@anita1 voi ei mikä tilanne 😞 kylhän tuo vähän siltä kuulostaa että voi olla kemiallinen, toki sit ehkä menkat alkaa kohta eikä matkalla tarvi olla epävarma? Oon pahoillani 😞💔

@Maakku ääh, lähtöruutu sielläkin 😞💔 oon tosi pahoillani. Onneks on tosiaan kevät ja paljon muutakin puuhaa ku tässä surkeudessa kölliminen.

Mä aattelin laittaa tänään kp5 käyrää näkyville, lämmöt on Ourassa jatkanu samaa rataa ku viime kierrossa eli on myös nyt epätavallisen alhaalla. En tiiä mistä johtuu, ehkä kun yskäkin vielä jatkuu niin oon kuitenkin toipilas ja liittyy siihen?

Screenshot_20230504-094228.png
 
Sympatiat @anita1 😔 Toivottavasti ei varjosta liikaa reissua ja saat ajatukset suunnattua siihen reissuun.

Täällä ollaan lähtöruudussa jälleen. Alkaa olla tämä pettyminen jo niin tuttua, ettei sitä onnistumista oikeastaan edes odottanut. Onneksi on kevät ja muutakin ajateltavaa.
Nyt en olekaan tietoinen mikä teidän tilanne on. Ilmeisesti uutta kiertoa siellä nyt. Jaksamista ja tsemppiä!
 
Takaisin
Top