BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Summerwalk mä kans näen haamulaisen alemmassa liuskassa 😍 olispa se nyt!! Toivottavasti vahvistuu ja on oikea viiva 👌 ja kyllä tuossa ylemmässäkin näyttäis jotain olevan nyt kun vielä jöin tihrustamaan 😁
 
Sunnuntaihuomen 🌻

Mitäs tänne tänään kuuluu? @Summerwalk in tilannetta myös jännittäessä 🌈

Lämmöt jatkaa tasaista menoa, muuten ei raportoitavaa.
 

Liitteet

  • 97D2EF9C-ADF3-4E2E-97E2-C73E6A6704DE.jpeg
    97D2EF9C-ADF3-4E2E-97E2-C73E6A6704DE.jpeg
    658.6 KB · Katsottu: 60
Sunnuntaihuomen!

@Empsu94 ihanan tasainen nousu! Mites sulle kävi eilen siel kaupassa? 😄

Odottelen myös @Summerwalk :in päivän testiä!

Mulla meni tänään taas Oura negatiiviselle, mitäs ihmettä nyt! Rinnat alkanu hitusen aristaa et ehkä se keltarauhanen jotain tekee? Mut häröt lämmöt on. Hengitystiheys pysyy tuolla vähän korkeammalla kuitenki tässä kierrossa näköjää!

Screenshot_20230423-114239.png
 
Moi taas pitkän tauon jälkeen.
Tuun vain omanapailemaan, sillä kiirettä pitää pihahommissa. 🌳
Menkat oli ja meni ja olikin ihan suht runsaat. Nyt pieni flunssakin jälleen päällä.

Tämän aamun lämpöjen mittaus meni hieman pieleen sillä nukuttiin myöhään. Toki käytin tuossa tota calculatoria että olisi edes sinne päin. FF merkkaskin sit lämpöjen perusteella oviksen jo tapahtuvaksi ja ihan sitten huvikseni koitin testin uittaa. Ja mitä siinä näkyykään! 😳😳

Nyt on kyllä hämmentävää, täytynee tänään heti talletelletella, eggiksiä ei kyllä mitenkään suuremmin ole havaittavissa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230423_124249.jpg
    Screenshot_20230423_124249.jpg
    230.8 KB · Katsottu: 106
  • IMG_20230423_124216.jpg
    IMG_20230423_124216.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 106
Hei ihanat kärsimättömät kanssajännittäjät 🥰
Täällä aamu ei alkanut hyvissä merkeissä. Heräsin tuttuun tapaan kuudelta aamulämpöjen mittaukseen ja pissalle ja tunsin heti menkkajomotukset alkaneen. Lämpökin selvästi laskusuuntainen vaikka vielä nipinnapin luteaalirajoilla. Menin takaisin nukkumaan ja ysiltä sitten ajattelin aloittaa testausrituaalit. Sen että sain testit uitettua, pöllähti meille yllätysaamukahvivieraita, mikä otti päähän ihan tosissaan!! PMS oire?? 🤪
Ehdin vertailun vuoksi uittaa myös Sofin. Kävin hetken päästä salaa vessassa kuvaamassa tuon e@h testin joka oli nega, ehkä jotain tosi olematonta viivaa siinä näkyi, mutta vaatii kyllä @Nurppu n supervoimat että sen kuvasta erottaa.
Mutta kun vieraitten lähdön jälkeen vilkaisin sofia, niin siinähän oli selvä viiva. Roskishaamu tai törkeä viivanpaikka luulisin, kun e@h:ssa ei viiva vahvistunut 😢 Nyt ärsyttää kun en tiedä missä ajassa tuo viiva on ilmestynyt ja enää yksi Sofi kaapissa.
Mutta oireiden ja lämpöjen perusteella veikkaan että kyllä tämä taas valitettavasti oli tässä. Ehkä taas voi vaan todeta että jotain ehkä yritti tapahtua.

5015D098-290F-47CC-A4D4-A8F92745432E.jpeg
6BFEDE7A-0599-4DEA-9E35-690BB3597376.jpeg
DACE1210-73BE-42F5-8A41-E381EECD5CA7.jpeg
 
@Summerwalk voi ei mikä ajotus yllätysvierailla! 🙈 Kyl mun supersilmät muka näkee varsinkin tossa pienessä e@h kuvassa selvän haamun, mut totta että tuntuu karkaavan kun zoomaa. Sofi taas näyttää selvältä. Mä en ite oo koskaan saanu roskishaamuja, en osaa kuvitella mikä niitä tekee, miks se hCG indigaattori muuttuis punaseks ajan kanssa ilman yhtään hCGta? Mulla positiiviset testit on yleensä kuivuessaan näyttäny lähinnä haaleemmilta ku parhaana kosteana hetkenä. Mut kyllähän ne paketitkin siitä varottaa et ehkä siinä on jotain 🤷🏼 mut mun mielestä on selvää et jotain siel taas on yrittäny tapahtua, ja en kyl viel heittäis kirvestä mäkeen (helppo taas sanoa sivusta!) koska noi Sofit on tupannu olee kovin epäherkkiä, et jos se näyttää tolta ni ite olisin vähän kyl toiveikas 🤔 eihän sul oo mitää syytä mennä kauppaan missä vahingossa koriin putois paketti pc:tä? 😌
 
Kävi jo vahvasti mielessä että käyn PC:t hakemassa lähikaupasta, mut sitten vähän jarruttelin kun muistin että vannoin itselleni että yhtään uutta testiä en osta ennen kuin tuo h@e perhepakkaus on käytetty. Ei siihenkään tosin tällä tahdilla kauan mene 🤣 Ja jos kuitenkin tieteen tai kuluttajan tuotevertailututkimuksen vuoksi yhden paketin hakisi 🤔
Käytän ekaa kertaa tuota h@e testiä niin en tiedä miten se mulla käyttäytyy ja kuinka herkkä on. Noihin Sofeihin on kyl vähän luotto mennyt. Harmi kun en pariin päivään ole Sofilla testannut. Hupitestailin sillä silloin dpo9 mut ei näyttänyt silloin mitään.
En kyl kans ymmärrä miten nuo roskishaamut syntyy, mutta kyllähän niistä tosiaan varoitellaan ja joku syy siihen on miksi tulosta ei pitäisi lukea testiajan jälkeen enää.
No, huomenna teen vielä sen vikan Sofin, pitäisi sen jotain sit näyttää. Menkkakivut tosin on jo niin tuntuvat ettei huomenna ehkä tarvi enää testaillakaan jos tiputtelu alkaa.
 
Mites @Nurppu sun testit?Lämmöt on kyllä erikoiset. Hengitystiheys kuitenkin pysyy lupaavasti ylhäällä 🤔🌈 Entäs @Empsu94, törmäsitkö vahingossa testihyllyyn eilen? Hyvän tasaiset lämmöt 🌈

@Madeleine 83 Tervetuloa mukaan 🥰 Uskon myös tuohon @Nurppun teoriaan siitä että ensimmäinen digiplussa oli irrotusyritys ja ovis tapahtui lopulta vasta kp18 tietämillä. Menkoistahan sen sitten näkee. Tai mieluummin menkkojen pois jäämisestä tietenkin 🌈

@Kwv Tervetuloa takaisin 🥰 Toivottavasti uusi kierto nut käynnistyy nopeasti niin pääsette virheestä viisastuneina uuteen yritykseen 🌈

@Malttamaton145 tervetuloa myös takaisin. Onpas kyllä vahva ovisplussa ja aikaisin 😱 Toivottavasti ovis ei salaa mennyt ohi! Pikaisesti petipuuhiin mars 😅
 
Päivitystä tilanteeseen, 1,5h pidätyksellä ihan huvikseni aattelin et uitetaan ovulaatiotesti nyt vielä. Sit aattelin et no samaanhan ny vois ihan vain kokeilla raskaustestiä 😳😳 Apua! Voiko olla? 🤩
Siis toihan on ihan selvä peli 😍😍😍 Niin selkeitä plussia ettei jätä arvailujen varaan. Ei oviksen pitäisi kyllä noin selvästi näkyä raskaustestissä vaikka vähän saattaisikin reagoida. Sulla taisi siis olla valemenkat 😱 Onko sulla yleensä niukat vai oliko nuo normaalia runsaampia runsaammat mitkä nyt oli?
 
Apua mitä täällä tapahtuu, piti vaan piipahtaa ku oon menossa katsoo yhtä tanssinäytöstä nii ei ehdi jäädä kauheasti jubailee, MUTTA MITÄ TAPAHTUU 😍😍 @Malttamaton145 aaaaaaaaaaaa

Valemenkat?! Mites noi lämmöt, saisiko ne edellisen luteaalin jatkeeksi? Vaikka lämmöt ei ilmeisesti enää oo luotettavia raskautuessa. Oon ihan amazed
 
Siis toihan on ihan selvä peli 😍😍😍 Niin selkeitä plussia ettei jätä arvailujen varaan. Ei oviksen pitäisi kyllä noin selvästi näkyä raskaustestissä vaikka vähän saattaisikin reagoida. Sulla taisi siis olla valemenkat 😱 Onko sulla yleensä niukat vai oliko nuo normaalia runsaampia runsaammat mitkä nyt oli?
No samaa tässä pohdinkin että ei kyllä voi olla ovista nämä viivat.
Siinähän se onkin kun oli ihan normimenkat, ja yleensä melko runsaat on. Ei siis mitenkään poikennut muista kierroista. Oireita ei oo mitään 😳

Pitää varmaan huomenna soitella neuvolaan josko pääsis verikokeisiin vaikka tai ees jotain ammattilaisen näkökulmaa asiaan noiden menkkojen suhteen 😁
 
Saakos tuossa FF sovelluksessa jotenkin peräkkäin noi kiertojen käytät? Nythän se näyttää eri taulukkoa koska ne menkat siellä merkattuna. 🤔
 
Päivitystä tilanteeseen, 1,5h pidätyksellä ihan huvikseni aattelin et uitetaan ovulaatiotesti nyt vielä. Sit aattelin et no samaanhan ny vois ihan vain kokeilla raskaustestiä 😳😳 Apua! Voiko olla? 🤩
Vauuuuu! Onnea! :smiling face with heart-eyes::Two-hearts: Mikä dpo sulla siis ois ehkä nyt? :D

@Summerwalk ja kyl mä nään edelleen haamuja ja mulla ainakaan Sofi ei ole turhaan ikinä viivoja annellut. Huomenna lisää siis testejä :Eyes::Victory Hand:
 
Vauuuuu! Onnea! :smiling face with heart-eyes::Two-hearts: Mikä dpo sulla siis ois ehkä nyt? :D

Kiitos. Vielä ei uskalla täysin innostua koska ne menkat oli ja se huolettaa 🙈Mutta laskin tosta viimeisimmästä ovisplussasta nii ois dpo 24 tai siinä paikkeilla. Sovellus silloin näytti sen hetken ja kierron mukaan la 24.12.

Tässä vielä liitteenä nyt yhdistettynä viime käyrää ja tätä uutta menkkojen aikaista käyrää. Laitoin tosiaan tiputteluksi niin yhdisti.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230423_153842_edit_86481565610185.jpg
    Screenshot_20230423_153842_edit_86481565610185.jpg
    202.3 KB · Katsottu: 101
Kiitos. Vielä ei uskalla täysin innostua koska ne menkat oli ja se huolettaa 🙈Mutta laskin tosta viimeisimmästä ovisplussasta nii ois dpo 24 tai siinä paikkeilla. Sovellus silloin näytti sen hetken ja kierron mukaan la 24.12.
Mä veikkaisin ite ton käppyrän perusteella että tänään olisi dpo21, eli kp26 ois ollut ovispäivä. Silloin ois tallettelukin osunut legendaariseen dpo-2:n! Sen verran vahva plussa sulla että kyllä se eka plussa ois tullut varmaan jo viikko sit :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Oiskohan menkat voinut olla kaksosraskaus, joista toinen meni kesken? Tosi mielenkiintoinen tilanne kaiken kaikkiaan! Empä itsekään olisi arvannut oireiden perusteella että plussaan, koska oireita ei ollut. Todella vähän edelleen ja muutenkin hirveästi aaltoilee.
 
Takaisin
Top