BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kuuttituutti aww sun miestä! 🥹 Täällä kans malttamattomana odotellaan ens viikkoa 😅

Tänään siis kp1 ihan ajallaan Procrenin piston jälkeen. Nyt sit vielä viikko pitäis oottaa ekaa ultraa, että pääsee kasvattelemaan muniksia🌈

IMG_20230418_190534.jpg
 
@Oikku95 samat on fiilikset täällä kun näyttää lämmöt toista mut mitään ei tapahdu ja kuitenkin ihan ekalla tuli kemiallinen ja siitä puolen vuoden tauon jälkeen ekalla yrittämällä toinen raskaus joka meni sitten pian kesken, mutta sen jälkeen kohta vuosi on yritetty joka kuukausi ja mitään ei tapahdu. Miksi? Se on se kysymys ja kun siihen saisi vastauksen joskus. Pahoittelut uudesta kierrosta ja tsemppiä yrityksen jatkamiseen.

@Empsu94 ei täällä FF mitään oviksia tunnista kun lämmöt junnaa paikallaan. Tää on nyt 4. kuukausina mittailua ja yhteenkään kiertoon FF ei ole merkinnyt ovista kuin katkoviivoilla joten ihmettelen mikä siinä sitten mättää. Eikö ovista tapahdukaan.

Sitten muuta asiaa/tutkimusta: olen nyt parin kierron verran tsekkaillut kohdunkaulaa, nyt tässä kierrossa tunnistan selvästi erot milloin auki ja milloin kiinni. Siitä tunnistin oviksen ajankohdan nyt (jos tuo FF sen vielä vahvistaisi). Eli oman tuntemuksen mukaan se on ollut auki 6 päivää ja ehkä 4 päivän ajan siinä on ollut sellainen limakerros päällä ja tänään se oli hävinnyt. Ainakin ekana avoimena päivänä sitä limaa ei ollut ja sen jälkeen lähti tulemaan ovislimoja ja ovislimat on nyt loppunut myös tähän päivään. Muuten en osaa sanoa pehmeydestä mitään onko siinä muutoksia. Korkeudesta sen verran että yhtä korkealla tuntuu olevan nyt koko ajan, mutta esim viime kierron lopulla laskeutui. Luin myös artikkelia tästä kohdunkaulan avautumisesta oviksen aikaan ja monessa sanottiin että se saattaa olla vain 1 päivän avoin tai jopa useamman päivän ajan. Ihan mielenkiintoinen juttu ja tuokin on sellainen asia mikä auttaa oviksen löytymiseen.

Ja tissikivut on ihan järkyttävät tässä kierrossa, ei voi liikkua kunnolla, saati juosta
 
Ihana mies @Kuuttituutti 😍 Nyt vaan sitten piinailemaan 🌈
@anita1 Onpas harmi että lämmöt ei nyt meinaa millään todentaa ovista. Mutta luottaisin kyllä noihin muihin havaintoihin. Nuo sun havainnot kn muutoksista vaikuttaa luotettavilta.

@Mimossa Hyvä että uusi kierto käynnistyi odotetusti 🌈

Mitäs @lepus timidus sulle kuuluu? Ollaanko siellä tukevasti raskaana ja kaikki hyvin? 🥰

Täällä ei edelleenkään mitään erityistä. Eilen ja tänään ollut vähän jomottelua muniksissa ja huimausta. Aamukahvi ei oikein maistu. Muuten ei voi oikein mitään vielä arvailla suuntaan tai toiseen. Huomenna voisi ekan tikun uittaa.

9EBFB647-6DCA-45C0-ADF3-F64B5A523142.jpeg
 
Laitetaan vielä tämän aamun käyrä esille. Lämpö ainakin lähti vähän ylemmäs muttaoln ollu reissussa nyt tässä 5 päivää jo että silläkin voi olla vaikutusta kai. Unirytmikin erilainen ja mittailut oon tehny vähän eri aikaan että onko sit ihan luotettavat lopulta.

@Summerwalk hienosti on lämmöt ylhäällä ja kuulostaa tavanomaisilta oireilta luteaalissa tähän aikaan.

Screenshot_20230419_072316.jpg
 
@anita1 ja @Oikku95 , onhan tää turhauttavaa, ja negatiiviset tunteet on sallittu ❤️ Huomaan myös kelaavani että miksi nyt onnistuisi kun ei aikaisemmin ole, tai sit vertailen mun nykyistä käyrää mun plussakäyrään, että näkyisikö siellä yhtäläisyyksiä, mutta ei siinä ole järkeä. 😅Samalla mua lohduttaa se, että oon jostain syystä ymmärtänyt raskautumisen keskiarvon olevan 8kk (hormonaalisen ehkäisyn jälkeen?), ja se tuo paljon lohtua. Ensi kuussa ollaan jo keskiarvon kohdilla, eli todennäköisyydet raskautua nousee 🙈

Ootko @anita1 käynyt gynellä jossain vaiheessa tarkistamassa tapahtuuko ovis?

Ja sateenkaaripläjäys:
@Summerwalk in huomista tikun uittamisesta odotellen, lupaavat lämmöt 🌈 Ja @Mimossa lle jännät paikat kun pääset ekalle ivf kierrokselle, toivotaan hyvää tulosta! 🌈 Hyviä aurinkoisia piinapäiviä @Kuuttituutti sinne ja sun miehelle timantti 🌈

Mites @Magnoliae ja @Harmi89 tänäaamuna??

Täällä ensimmäinen työkiertopäivä takana ja olin eilen tosi puhki ja ylikierroksilla. Lämmöt korkeimmalla ku koskaan, Oura taas hälytteli. Heräsin yöllä myös snadiin pahaan oloon, mutta meni kyllä ohi. Pliis ei tautia tänne 🥲🥲 Ja siis tosta mun siksak-huolesta, oon jostain suusta ymmärtänyt että progesteroni ylläpitää sitä kehon lämpöä ja mahdollistaa raskauden. Joten mun aivot tulkitsee että jos lämmöt siksakkaa, nii progesteronin tuotanto ei toimi kuten pitäisi, eli vaikuttaa raskautumiseen. Mut oon voinu keksiä tän ihan. @Nurppu taitaa olla myös siksakkailija, mut oliko sulla tutkittu noi proget?
 

Liitteet

  • 5F41938F-4D6E-45F9-9E12-55831161B15F.jpeg
    5F41938F-4D6E-45F9-9E12-55831161B15F.jpeg
    649.1 KB · Katsottu: 57
@Summerwalk Seurailenkin täällä taustalla hiljakseen teidän jännittäviä käyriä :Smiling Face With Smiling Eyes:

Edelleen hieman vaikea sanoa missä mennään :tears: Oireet on olleet todella vaihtelevia, ei juurikaan ole. Ekassa ultrassa oltiin tosiaan päivälleen oikean ikäisiä. Toka ultra oli rv 8+6 ja tyyppi oli mun yllätyksekseni elossa, mut mittojen puolesta vastasi päivää pienempää (20.94mm). Hirveästi kyllä kaveri pyöriskeli ja vilkutteli, oikein eläväinen tapaus näytti olevan. Tuo 20.94mm ja ero "oikeaan" mittaan (vissiin ois pitänyt olla 21.3-22mm) nähden on niin pieni, että en vielä oo heittänyt kirvestä kaivoon, mut sain kuitenkin vielä kolmannen ultran rv11. Siitä ei sit olekaan pitkä matka nt-ultraan jos kaikki hyvin. Ensi tiistaina eka neuvola, jossa toivottavasti kuunnellaan löytyiskö syke. Sais taas vähän osviittaa ehkä missä mennään. Tänään 9+1.

Tässäpä tämä sankari on :Two-hearts: ekaa kertaa sain kuvia mukaan, siinä mielessä enemmän nyt luottoa kuin aikaisemmin, silloin ei kuvia annettu. Hauska miten kaksi viikkoa sit oli piste ruudulla ja nyt näyttää jo ihmiselle :D primaspania syön nyt, mutta edelleen ei nähty syytä aloittaa muita tukilääkityksiä. Jännät hetket täällä siis meneillään
smiley-excited001.gif

Sans titre 1.jpg
 
Täällä niin kova v*tutus nyt päällä tähän yritykseen etten kykene kommentoimaan muiden uutisia, palaan pian vähän paremmalla mielellä. 🙃 Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! ❤️

En edes uittanut tikkua, lämmöt kääntyi laskuun. Ei vieläkään tiputtele eli jotain hyvää edelleen.

Screenshot_20230419_090823.jpg
 
Täällä niin kova v*tutus nyt päällä tähän yritykseen etten kykene kommentoimaan muiden uutisia, palaan pian vähän paremmalla mielellä. 🙃 Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! ❤️

En edes uittanut tikkua, lämmöt kääntyi laskuun. Ei vieläkään tiputtele eli jotain hyvää edelleen.

View attachment 121308
Samassa veneessä edelleen.. . Ei nyt vaan jaksa oikeen mitään kommentoida. 😔
Tuun sitten taas paremmalla mielialalla kertoon jatkosuunnitelmia, tää kierto alkaa olemaan valmis. 🤬🤬🤬🤬🤬
 
Voi @Harmi89 oon tosi pahoillani että tuoresiirrosta ei tärpänny 😞💔 onneks on vielä huuruneniä odottamassa ❤️

Pahoittelut myös @Magnoliae 😞❤️

@lepus timidus mikä ihana kuva!! 😍 Ei yhtään huolestuttavalta kuulosta mun korvaan yhen päivän heitto, mut ymmärrän täysin että kaikki huolettaa ❤️ onneks sait vielä yhden ultran ennen nt:tä!

@Empsu94 oho, liekö stressi nostanu lämpöjä sit? Toivottavasti et tuu kipeeks! Mä oon ite teorisoinu siksakin kohalla ehkä sitä että tulisko sillon jostai syyst enemmän estrogeenia joka välillä laskis lämpöä? Mulla kerran otettii luteaalissa progeverikoe ja oli ihan hyvä, mut eihän sitä tietty tiiä miten se muissa kierroissa sit. Mut kun mulla ekan kerran iski siksak sen jälkeen ku oli poistettu polyyppi, niin aattelin sillon että se olis joku merkki siitä että siellä tarvii ny erityisen paljon korjailla rikkoutunutta limakalvoa, ja siihen tarvii enemmän estrogeenia. Mut siis ihan hatusta tempastua spekulaatiota, en oo löytäny mitään uskottavaa lähdettä mikä selittäis mistä olis kyse.

@anita1 kuulostaa oireet ja näyttää lämmöt lupaavilta, kyl se ovis ny varmaan on menny!

@Summerwalk hyvältä näyttää ja kuulostaa, toivottavasti päästään pian tiirailemaan haamuja :)

@Mimossa jee! 🌈 :)

@Kuuttituutti jee sinneki! Ja voi ihana mies! ☺️

Puuh... Alkaa jo vähän olee sellanen olo että pahin olis takana, mut tänää viel saikulla ainaki. Eiköhän tuo ollu korona ku yks päivä katos hajuaisti kokonaan ja seuraavana päivänä nauratti ku jotkut asiat haisi ja maistu ihan väärälle. Lääkäri sano että "joku virus". Ei oo viel palautunu aistit täysin mut ei oo enää nii voimakas tuo virheaistimus onneks!

Lämmöt ourassa periaatteessa ny luteaalitasolla mutta ei mulla kai ikinä ennen näi alhaalla oo ollu luteaalissa. Kolme päivää peräkkäin nyt siis oura sanonu että "+0,0". Ihme homma, varmaan liittyy tähän tautiin. Mietin että voisko olla että kipeenä mun elimistö ei hukkaa tonne ääreisverenkiertoon resursseja nii paljon. Viime kesän koronassakaan ei juuri näkyny kuume ourassa vaikka oli monta päivää yli 38, välil yli 39. Ny ei tosiaan ollu kuumetta, välillä vaan vähän koholla lämpö.

Tässä tän päivän FF. Heitti oviksen muka ennen ovisplussaa 😅 joo en usko. Harmi että tos välissä on toi yks päivä ilman lämpöä ku loppu ourasta akku, se varmaan hämää ny. Pitää katella miten etenee.

Screenshot_20230419-112217.png
 
@Summerwalk Seurailenkin täällä taustalla hiljakseen teidän jännittäviä käyriä :Smiling Face With Smiling Eyes:

Edelleen hieman vaikea sanoa missä mennään :tears: Oireet on olleet todella vaihtelevia, ei juurikaan ole. Ekassa ultrassa oltiin tosiaan päivälleen oikean ikäisiä. Toka ultra oli rv 8+6 ja tyyppi oli mun yllätyksekseni elossa, mut mittojen puolesta vastasi päivää pienempää (20.94mm). Hirveästi kyllä kaveri pyöriskeli ja vilkutteli, oikein eläväinen tapaus näytti olevan. Tuo 20.94mm ja ero "oikeaan" mittaan (vissiin ois pitänyt olla 21.3-22mm) nähden on niin pieni, että en vielä oo heittänyt kirvestä kaivoon, mut sain kuitenkin vielä kolmannen ultran rv11. Siitä ei sit olekaan pitkä matka nt-ultraan jos kaikki hyvin. Ensi tiistaina eka neuvola, jossa toivottavasti kuunnellaan löytyiskö syke. Sais taas vähän osviittaa ehkä missä mennään. Tänään 9+1.

Tässäpä tämä sankari on :Two-hearts: ekaa kertaa sain kuvia mukaan, siinä mielessä enemmän nyt luottoa kuin aikaisemmin, silloin ei kuvia annettu. Hauska miten kaksi viikkoa sit oli piste ruudulla ja nyt näyttää jo ihmiselle :D primaspania syön nyt, mutta edelleen ei nähty syytä aloittaa muita tukilääkityksiä. Jännät hetket täällä siis meneillään
smiley-excited001.gif

View attachment 121307

Siellä on söppänä pallero, ois iteki pitäny käydä varhaisultrassa toistamiseen, et ois nähny tän vaiheen 😍

Lupaavalta kuulostaa, ymmärrän kans huolen toki teidän taustalla, mut tosi hyvältä vaikuttaa. Tuu taas kertoilee kuulumiset seuraavan ultran jälkeen! 😍
 
@Empsu94 en ole gynellä asti käynyt tutkituttamassa ovista, en edes tiedä pääseekö kun ei ole vuosi yritystä vielä ed. km jälkeen. Uskoisin että tapahtuu kun ne lämmöt nousee, vai voiko ne muuten vaan nousta?

Mä lopetin pillereiden syömisen jo vuosi ennen ekaa yritystä. Siitä ei siis ole kokemusta. Hormonitoiminnasta on paljon tullut luettua ja miten siihen voi vaikuttaa ja mikä vaikuttaa negatiivisesti. Monessa asiassa on tehty parannuksia mm luomutuotteisiin siirtymisessä. Keho tuntuukin valmiimmalta kuin koskaan aiemmin ja uskon että vielä on asioita missä voin parantaa 😊 uskon että tää kaikki kokemus ja asioiden oppiminen valmistaa siihen mahdolliseen raskauteen tosi paljon ja että kaikella tällä on tarkoitusta.
 
Huomenta 🌻 Mitäs tänne kuuluu? Viikonloppu lähestyy 🥰

Täällä siksak jatkuu, ei muuta kummempaa raportoitavaa. Tiistaina pitäisi menkkojen alkaa, joten sitä odotellessa. Harmi ettei nyt olekaan se dpo 9, ois muuten odottelu loppunut jo sunnuntaina 😄

// edit: tai no, on mulla jo ollut vuorokauden elohiiri sisäreidessä, mutta en oo sentään vielä googlettanut että onko se merkki raskaudesta 🤣
 

Liitteet

  • 8450FA26-18A1-45CA-8B2B-A7B749875800.jpeg
    8450FA26-18A1-45CA-8B2B-A7B749875800.jpeg
    615.1 KB · Katsottu: 62
@Empsu94 nostan hattua ettet oo googlannut onko elohiiri reidessä raskausoire koska ei oo kyllä oiretta mitä en ois googlannut ja mikä ei ois kyllä jollain tavalla saatu liittymään raskauteen 😂

Täällä lämmöt toimii just niin kuin odotella saattaa. Tänään aloitin ohjeen mukaan terot ja maanantaina meen proge mittaukseen. Miehen simppa-analyysi tuli eilen ja siinä oli kaikki hyvin eikä ollut oksitatiivista stressiä havaittavissa. Huomaan että aika kovat odotukset on tähän kiertoon niin en tiedä kyllä yhtään miten saisin pidettyä itseni jollain tavalla kasassa etten hyppisi seinille 😅

Kukas on seuraava testaamassa? Helpottaisi omaa oloa jos pääsee tiiraamaan muiden testejä 😂
 

Liitteet

  • 79A692F1-AE34-4A88-A187-B4E7E97F6A8D.jpeg
    79A692F1-AE34-4A88-A187-B4E7E97F6A8D.jpeg
    161.2 KB · Katsottu: 57
Voi @lepus timidus miten ihania uutisia ja mikä kuva! 😍😍😍 Ei kuulosta ollenkaan pahalta yhden päivän heitto. Noin pienillä piiperoilla mittaus on väkisinkin vähän epätarkkaa ja asentokin voi vaikuttaa siihen parin millin heittoon. Tuu sit kertomaan meille taas ultrakuulumisia ja ennen kaikkea nauti nyt tästä ihanuudesta 🌈😍

@Nurppu Mulla ihan sama tuon koronan ja hajuaistin kanssa 😆 nimenomaan tuo että vaikka hajuaisti palautunut niin vieläkin haistan asioita aivan väärin. Se on aika outoa. Haistaa kyllä, mutta ei tunnista hajua tai ei osaa yhdistää sitä oikeaan asiaan. Oon tätä naureskellut jo pari viikkoa, eikä vieläkään ihan palautunut. Toivottavasti sulla tauti alkaa nyt helpottaa ja vointi parempi ❤️

@Empsu94 Ei tautia nyt sinnekään!! Tuo progejuttu ja lämmöt on aika monimutkainen kuvio. Oon sitä pohdiskellut kun mulla tosiaan todennäköisesti häikkää siinä kun on luteaalitiputtelua, mutta lämmöt se laiska keltarauhanen jaksaa kuitenkin nostaa ja pitää tasaisesti ylhäällä vaikka tiputtelua ei pidä poissa. Ja siis tämä havainto jo ennen kuin aloitin lugejen käytön. Mulla ei siis keltarauhasen vajaatoiminta oo näkynyt lämmöissä mitenkään. Toivottavasti sullakin siksakki on ihan harmitonta.

@Harmi89 ja @Magnoliae suuret pahoittelut ❤️ ymmärrettävästi tuntuu nyt pahalta ja pitää keräillä taas hetki itseään ennen uusia suunnitelmia.

@anita1 lämmönousu näyttää nyt hyvältä 👍🏻🌈

@Kuuttituutti Siellä on kyllä nyt kaikki kohdillaan 😍👌🏻 Ei ihme että odotukset kasvaa 🌈

Ja joo tuo oireiden gooolaaminen 😂 Arvatkaa vaan löytyikö mun yöllisille hikallekin näyttöä että voisi olla raskausoire tai varhainen merkki raskaudesta. Näin käy kyllä melkein mille vaan oireelle mitä keksii googlettaa 🤪

Mulla vähön toivo mennyt tähän kiertoon, vaikka lämmöt on kauniit. Eilen ja tänään on ollut ihmeellisen kovaa jomottelua alaselässä ja muniksissa. Enemmän kyllä semmoista oviskivun tyyppistä kuin menkkaoireita mutta ei ole tyypilllistä näille päiville vielä nämä kivut. Tämä kierto on koronan takia muutenkin ollut outo ja erilaisia outoja kipuja pitkin kiertoa. Eilen tuli pyyhkäisyllä vähän verensekaista ehgismäistä limaa, mutta tiputtelu ei jatkunut.
Testi on puhdas nega, mutta se nyt ei yllätä kun vasta dpo9.

16C5BF20-43FC-4BA7-8A65-65D325F9D962.jpeg

509104D3-D908-441C-BD71-80F3B8C8A572.jpeg
 
Siis apua pakko jakaa @Nurppu @Summerwalk mulla oli pitkään et koronan jälkeen pierut haisi mun mielestä hapatetulta jugurtilta/piimältä 😂 jossain kohtaa tilanne palasi normaaliksi, mikä oli kyl tässä tapauksessa harmi, koska hapatetun piimän tai jugurtin haju ei ollut yhtään niin paha 🤣

Sympatiani @Harmi89 ja @Magnoliae, ottakaa just sen verran aikaa kun tarviitte ❤️

@lepus timidus ihania kuulumisia ja ihana kuva 😍 mulla on eka varhaisultra ens maanantaina, silloin rv7+2.

@Summerwalk pieni tiputtelu eilen eggislimoilla kuulostaa kyl ihan kiinnittymisvuodolta, että jos sieltä kahden päivän päästä rupeis vähän jotain näkymäänkin 😇

Ihania piinailuja niin monella käynnissä ❤️
 
@Metu mulla alko itseasiassa sillä että ihmettelin että miten mun pieru haisee niin oudolle, mikä mussa on vialla 🤣

@Empsu94 on kyl siksak! Toivotaan että siellä on joku ny tarrailemassa kiinni! :) Must kans tuntuu et melkee mikä vaa oire mitä lähtee googlettaa ni jostai löytyy joku tyyppi joka sanoo et "minulla oli elohiiri reidessä ja se oli ainut oire, nyt olen raskaana!!" 😆 kun todellisuudessa noi varhaset oireet vähän tuppaa olee sellasia että sattumalta osu just siihen kiertoon. Mut ihmisen aivot vaan on sellaset että ne ettii kaikesta kokoajan yhteyksiä eikä sille mitää voi! Siks ne on niin hyvät aivot, mut joskus ne vaa käy vähän ylikierroksilla 😄

@Kuuttituutti oikeen hyvän näköset lämmöt, ja ihanaa et miehen simpat kunnossa! ☺️ Ymmärrän että korkeet odotukset, toivotaan että ne myös palkitaan!! :)

@Summerwalk mä oon expert-hallusinoija ja hallusinoin nytkin mukamas jotain tohon sun testiin 😄 lämmöt kyl oikeen hyvän näköset!

Mul tänää dippi lämmöissä. FF uskollisesti jatko oviksen ennustamista tonne ennen ovisplussaa, joten kävin vetää manual overriden.

Screenshot_20230420-110001.png
 
Laitetaan koko oirekirjo käyrän kanssa tähän.

Täällä pieni dippi, en tiedä voisko olla dpo4 kun ei ainakaan oviksen vahvistusta ole FF antanut. Mulla taitaa olla mittarikin rikki, eilen antoi ihan ihme lukuja kun mittasin monta kertaa putkeen testatakseni sen toimivuutta ja eroa oli jopa asteen verran minuutin aikana 🙄

Screenshot_20230420_125825.jpg
 
@Empsu94 vieläkö siellä on elohiiri vaivannut vai Ootko päässyt uutta oiretta jo googlailemaan?:D

@Nurppu lähtikö tänään dipin jälkeen lämmöt takaisin nousuun? Ja oliks niin että tän kierron jälkeen pääsisitte uudelle IVF kierrokselle?

@anita1 toivottavasti saat pian hankittua uuden mittarin niin pääseemluotettavammin arvioimaan :)

@Summerwalk miltä näytti tän aamun testi ja vieläkö jomottelee ja miltä näytti lämmöt?

Täällä lämmöt kipusi korkeelle. Sanoisin että tää on kyllä terojen aikaansaannosta että ihan itse ei ois tänne asti yltäneet.
 

Liitteet

  • 93952A3F-1887-497B-9029-B49ACDB9EF81.jpeg
    93952A3F-1887-497B-9029-B49ACDB9EF81.jpeg
    164 KB · Katsottu: 56
No nyt FF vahvisti oviksen mutta ite veikkaan että se olis tapahtunut aiemmin. Ja ensimmäistä kertaa tuli nuo viivat eikä katkoviivoja. En tiedä miten luotettava tää nyt on. Jos osuu tuohon arvioituun niin sit ollaan kyl jo tallettelujen kanssa aika myöhässä tällä kertaa kun ei oltu saman katon alla. Saa nähdä minkä pituinen kierto nyt sitten tulossa ja ollaanko seuraavan oviksen aikaan saman katon alla vai ei. Jos kierto jäisi lyhyeksi niin sitten hyvät mahdollisuudet ens kiertoon.

@Kuuttituutti onko piinapäivät menossa vai mikä tilanne teillä nyt?

@Summerwalk mä en valitettavasti näe mitään tuossa testissä, mutta vielä on niin aikaistakin. Miltä siellä lämmöt näyttää tänään?

@Nurppu mäkin veikkaisin et ovis ollut tuossa, jos plussasta tosiaan katsoo ja lämmöt seuraa paremmin. Ja dpo4 dippi siellä näkyvissä. Onko tänään lähteny uudestaan nousuun?

@Metu toivotaan että siellä on kaikki hyvin, kovasti onnea ja tsemppiä varhaisultraan ❤️

Screenshot_20230421_073015.jpg
 
@Kuuttituutti Aikamoiset lämmöt 🌈 Tuntuuko toi korkeampi lämpö kuumeisuutena? Elohiiri katosi eilen, googletin huvin vuoksi sitten mistä kyse, mutta tää reisielohiiri esiintyi vaan ALS keskusteluissa, joten lopetin 😆🙈🙈 Se oiski kaiken huippu ku innoissaan googlettaa mahdollisia raskausoireta vaan löytääkseen että se on monen syövän oire. Perus googlediagnoosia.

@anita1 Onnea ekasta tasavahvasta viivasta! Käyrästä katsellessa oot oikeessa, ovis on voinu tapahtua kp15 tai kp 16 myös… Onhan tolla kp17 myös mahdollisuus raskautua ❤️ Tervetuloa piinajengiin nyt 🥰

Huh, mulla on leposyke todella korkealla. Tässä on datarakkaille hieno kuva siitä, kuinka mun hengitystiheys on päivä päivältä korkeampi. Se on poikkeavaa, yleensä se on mennyt lämmön tahtiin, eli olisi pitänyt siksakkailla. Ihan mielenkiintoisen näköinen käyrä. Myös HRV laski nyt kunnolla, kuten se on tehny mun muissakin luteaaleissa. Lämmöt tasoittu vihdoin 😅

Viikonloppu lähestyy ja pääsee palautumaan rankasta viikosta! 🥰
 

Liitteet

  • 47B6455E-7CA4-4614-9CA3-296F4F102D41.jpeg
    47B6455E-7CA4-4614-9CA3-296F4F102D41.jpeg
    706.4 KB · Katsottu: 61
Takaisin
Top