Voi
@Harmi89 oon tosi pahoillani että tuoresiirrosta ei tärpänny
onneks on vielä huuruneniä odottamassa
Pahoittelut myös
@Magnoliae
@lepus timidus mikä ihana kuva!!
Ei yhtään huolestuttavalta kuulosta mun korvaan yhen päivän heitto, mut ymmärrän täysin että kaikki huolettaa
onneks sait vielä yhden ultran ennen nt:tä!
@Empsu94 oho, liekö stressi nostanu lämpöjä sit? Toivottavasti et tuu kipeeks! Mä oon ite teorisoinu siksakin kohalla ehkä sitä että tulisko sillon jostai syyst enemmän estrogeenia joka välillä laskis lämpöä? Mulla kerran otettii luteaalissa progeverikoe ja oli ihan hyvä, mut eihän sitä tietty tiiä miten se muissa kierroissa sit. Mut kun mulla ekan kerran iski siksak sen jälkeen ku oli poistettu polyyppi, niin aattelin sillon että se olis joku merkki siitä että siellä tarvii ny erityisen paljon korjailla rikkoutunutta limakalvoa, ja siihen tarvii enemmän estrogeenia. Mut siis ihan hatusta tempastua spekulaatiota, en oo löytäny mitään uskottavaa lähdettä mikä selittäis mistä olis kyse.
@anita1 kuulostaa oireet ja näyttää lämmöt lupaavilta, kyl se ovis ny varmaan on menny!
@Summerwalk hyvältä näyttää ja kuulostaa, toivottavasti päästään pian tiirailemaan haamuja :)
@Mimossa jee!
:)
@Kuuttituutti jee sinneki! Ja voi ihana mies!
Puuh... Alkaa jo vähän olee sellanen olo että pahin olis takana, mut tänää viel saikulla ainaki. Eiköhän tuo ollu korona ku yks päivä katos hajuaisti kokonaan ja seuraavana päivänä nauratti ku jotkut asiat haisi ja maistu ihan väärälle. Lääkäri sano että "joku virus". Ei oo viel palautunu aistit täysin mut ei oo enää nii voimakas tuo virheaistimus onneks!
Lämmöt ourassa periaatteessa ny luteaalitasolla mutta ei mulla kai ikinä ennen näi alhaalla oo ollu luteaalissa. Kolme päivää peräkkäin nyt siis oura sanonu että "+0,0". Ihme homma, varmaan liittyy tähän tautiin. Mietin että voisko olla että kipeenä mun elimistö ei hukkaa tonne ääreisverenkiertoon resursseja nii paljon. Viime kesän koronassakaan ei juuri näkyny kuume ourassa vaikka oli monta päivää yli 38, välil yli 39. Ny ei tosiaan ollu kuumetta, välillä vaan vähän koholla lämpö.
Tässä tän päivän FF. Heitti oviksen muka ennen ovisplussaa
joo en usko. Harmi että tos välissä on toi yks päivä ilman lämpöä ku loppu ourasta akku, se varmaan hämää ny. Pitää katella miten etenee.