BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä kahden edellisen kierron (nega ja kemiallinen) hengitystiheys. Niistä näkee hyvin kuinka hengitystiheys vaihtelee. Kemiallisessakin hengitystiheys siksakkasi, joten tää nykyisen kierron nousu voisi enemmänkin olla merkki stressistä? 😅
 

Liitteet

  • 72D9397C-F324-4C49-9B1F-454D0769C76E.jpeg
    72D9397C-F324-4C49-9B1F-454D0769C76E.jpeg
    744.2 KB · Katsottu: 77
  • 5BB0F9DA-652B-4921-9725-39F0614DDDB2.jpeg
    5BB0F9DA-652B-4921-9725-39F0614DDDB2.jpeg
    725.6 KB · Katsottu: 71
@Kuuttituutti On kyllä jyrkkää nousua lämmöissä 🤩🌈 Vaikea arvioida tuon progetuen vaikutusta lämpöihin. Mulla tuo dpo5 dippi vastaavasti on eka lämpö lugejen aloittamisen jälkeen (dpo4 illalla). Sen jälkeen kyllä lämmöt ylhäällä tasaisesti, mutta vaihtelee kyllä kierrottain ja pysyy ylhäällä ilman lugejakin 🤷🏼‍♀️

@anita1 Huono mittari voi hyvinkin selittää sen ettei lämmöt on vähän mitä on. Hyvin voi olla lämpöjen perusteella myös dpo5 nyt. Ja joo en mäkään mitään viivaa näe mun testeissä 🤣

@Nurppu ja @Metu Ihanat aistiharhat 😂 Pierujen osalta saisi jonkilainen virheaistimus jäädäkin pysyväksi mutta muuten se ettei voi luottaa omaan hajuaistiin on välillä aika turhauttavaa. Onneksi ohimenevä vaiva.
@Nurppu Tuo kp 14 ovis käy parhaiten järkeen. Mennään siis sillä 🤓

@Empsu94 mielenkoomtoista dataa. Jospa kuitenkin tuo hengitystiheyden nousu tarkoittaisi hyvää 🌈
Ja joo syöpä on se Googlen toinen vaihtoehto kaikkiin oireisiin 😣 Ehkä tosiaan kannattaa jättää googlettamatta.

Mulla lämmöt ihmeen tasaiset. Niiden perusteella voisin olla innoissaan mutta muuten ei vaan nyt tunnu ollenkaan että tämä kierto tuottaisi mitään. Eilen munis- selkäkipu paheni ja illalla vaihtui kokovartalosärkyyn. Nyt aamulla taas jomottelee selvästi vähemmän. Mulla on tässä kierrossa koronan jälkeen ollut outoja kipuja vaihtelevasti eri puolilla kroppaa joten en oikein niihin tällä kertaa luota. Tietenkin pieni mahdollisuuus olisi että olisivat kiinnittymisoireita, mutta sen pitäisi näkyä sit jo pian testeissä jos näin olisi. Vv jatkuu eggismäisenä mutta ei verta mukana.
Testi on selvä nega edelleen, edes @Nurppu aistiharhoissaan ei voi nyt nähdä viivoa 🤣

B420C129-CAD0-4D76-BECD-519FAEEC8880.jpeg
 

Liitteet

  • 74414FFB-60F3-4AA2-8B92-9EE7B72D7A2A.jpeg
    74414FFB-60F3-4AA2-8B92-9EE7B72D7A2A.jpeg
    639.8 KB · Katsottu: 91
@Kuuttituutti ihanan reipas nousu! :) Joo, oltas voitu kokeilla ainakin ilmottautua seuraavaan IVF:ään tän kierron jälkeen, mut tän taudin takia ei varmasti kannata. Eli vähintään yks kierto tulossa, ellei enemmän.

@anita1 joo voi ihan hyvin olla että tarkemmalla mittarilla FF arvais oviksen erilailla. Vaikee tietty sanoo. Sun oireiden perusteella veikkaisin kans varhasempaa ku FF!

@Empsu94 joo totta, syöpä löytyy kans kaikesta jos googlettaa 🙈 ja hengitystiheys näyttää tosi mielenkiintoselta sul! Ja jännää että sykekki koholla! Todellista piinailua ny 😄

@Summerwalk sä aliarvioit mun aistiharhat 😄 sängyssä ku ekan kerran katoin äsken ni nopee pikkukuvasta katoin että nonii, ihan selvä viiva tänää 😆 ny paremmassa valossa kyl en enää nää sitä mun "selkeetä viivaa" mut samalla lailla hallusinoin jotai ku eilenki, varmaan se on sit joku minimaalinen värikertymä viivanpaikan lähistöl, tai sit vaan puhdas hallusinaatio 😄 lämmöt sul on ainaki tosi hyvän näköset!

Mul lämmöt on huonon näköset 😰 jatkaa tällä alhasemmalla tasolla, eli Ourassa -0,2 mikä ei tod oo mulla luteaalitaso. Et mitäs nyt, menikö ovis vai ei? Päivälämmöt mulla on vieläki "luteaalitasolla" että en tiiä mitä ajatella. Eilen tein ovistestinki varuiks mutta oli erittäin negatiivinen. Miehellä sen sijaan on nyt kaks päivää ollu Ourassa erityisen koholla lämmöt ja tänään joutu olee saikullakin jo, eli ei säästyny sekään taudilta vaikka aika pitkään meni! Mulla kuitenki alko tauti jo viime viikon tiistaina, ja alkuperänen altistus oli toissaviikon pe/la. Toivottavasti miehellä ei nousis kova kuume, koska se on varmaan ainaki varma naula arkkuun sen suhteen että ennen kesätaukoa ei IVF:ään päästä...

Mut tänään mulla hengitystiheys pomppas tosi korkeeks, mitähän se ny sit on. Kokeilin onko FF muuttanu mielipidettään sen oviksen suhteen mut samaan paikkaan (kp11) laitto sen vielki, eli pitäydyin mun manuaalissa nyt. Ei auta ku seurailla tilannetta 🤔

Screenshot_20230421-102319.png
 
@Kuuttituutti ihanan reipas nousu! :) Joo, oltas voitu kokeilla ainakin ilmottautua seuraavaan IVF:ään tän kierron jälkeen, mut tän taudin takia ei varmasti kannata. Eli vähintään yks kierto tulossa, ellei enemmän.

@anita1 joo voi ihan hyvin olla että tarkemmalla mittarilla FF arvais oviksen erilailla. Vaikee tietty sanoo. Sun oireiden perusteella veikkaisin kans varhasempaa ku FF!

@Empsu94 joo totta, syöpä löytyy kans kaikesta jos googlettaa 🙈 ja hengitystiheys näyttää tosi mielenkiintoselta sul! Ja jännää että sykekki koholla! Todellista piinailua ny 😄

@Summerwalk sä aliarvioit mun aistiharhat 😄 sängyssä ku ekan kerran katoin äsken ni nopee pikkukuvasta katoin että nonii, ihan selvä viiva tänää 😆 ny paremmassa valossa kyl en enää nää sitä mun "selkeetä viivaa" mut samalla lailla hallusinoin jotai ku eilenki, varmaan se on sit joku minimaalinen värikertymä viivanpaikan lähistöl, tai sit vaan puhdas hallusinaatio 😄 lämmöt sul on ainaki tosi hyvän näköset!

Mul lämmöt on huonon näköset 😰 jatkaa tällä alhasemmalla tasolla, eli Ourassa -0,2 mikä ei tod oo mulla luteaalitaso. Et mitäs nyt, menikö ovis vai ei? Päivälämmöt mulla on vieläki "luteaalitasolla" että en tiiä mitä ajatella. Eilen tein ovistestinki varuiks mutta oli erittäin negatiivinen. Miehellä sen sijaan on nyt kaks päivää ollu Ourassa erityisen koholla lämmöt ja tänään joutu olee saikullakin jo, eli ei säästyny sekään taudilta vaikka aika pitkään meni! Mulla kuitenki alko tauti jo viime viikon tiistaina, ja alkuperänen altistus oli toissaviikon pe/la. Toivottavasti miehellä ei nousis kova kuume, koska se on varmaan ainaki varma naula arkkuun sen suhteen että ennen kesätaukoa ei IVF:ään päästä...

Mut tänään mulla hengitystiheys pomppas tosi korkeeks, mitähän se ny sit on. Kokeilin onko FF muuttanu mielipidettään sen oviksen suhteen mut samaan paikkaan (kp11) laitto sen vielki, eli pitäydyin mun manuaalissa nyt. Ei auta ku seurailla tilannetta 🤔

View attachment 121378

oho, ompas kummallista! Ja tuolla kp 11 kun sulla on myös ollut korea hengitystiheys mut matalat lämmöt. Voisko olla jonkinlaista pöpön vastaan taistelua tms... jännä toi lämpö kuitenkin. Koska, kylhän tosta voisi jo päätellä että ovis olisi tapahtunut. Villein ajatus olisi että voiko olla estrogeenidippi ja kiinnittyminen peräkkäin, mut tosi aikainen kiinnittyminen olisi siinä tapauksessa..

Pelkkää spekulointia, mutta sellaistahan tää hommailu onkin.. Huomista jännitellen!
 
@Empsu94 joo, jännäähän tää spekulointi on 😄 niinpä, kun oli toi aikasempikin piikki missä oli matalat lämmöt ja korkee hengitys, ni toi vois olla merkki jostain puolustusreaktiosta. Ja kävin kattoo mun aikasempia kiertoja, oli siellä yks kierto missä kans oli monta päivää putkeenki missä lämmöt oli luteaalin aikana negatiivisella ourassa. Se oli viime kesän luomuplussakierto 🫣 mietin kans et pitäskö käyä puhdin kautta mittaa progesteroni. Tälläsillä lämmöillä vois olettaa että olis matalat.
 
@anita1 tänään on dpo 5 eli odotteluvaihe menossa :)

@Empsu94 joo ihan hyvä lopettaa googlailu jos keskustelut alkamaan menemään hyvin syvään päähän 😂 mielenkiintoinen toi hengitystiheys kaavio! Teillä oli @Nurppu n kanssa pohdintaa noista progeista niin mä meen mittauttamaan omani maanantaina niin mielenkiintoista nähdä miten se on yhtenevä lämpökäyrän kanssa. Toki mulla nyt progetuki käytössä. Ei ollut siis yhtään kuumeinen olo vaikka lämmöt oli niin korkealla. En tiedä mikä poikkeavuus sekin oli kun nyt on lämmöt taas normi asteilla. @Summerwalk mielenkiintoista että sulla ei oo proge tuki nostanut lämpöjä että ehkä toi oli mullakin sitten joku satunnaispoikkeavuus.


Mun käymässä dpo3 ja dpo 5 ois hyvin synkassa keskenään mut toi dpo 4 nyt häröilee omiaan. Tänään olisi ollut meidän huhtikuisen laskettu aika ja tunteet on aika pinnassa. Miltä näyttää muiden käyrät näin lauantai aamuun?
 

Liitteet

  • B3BEE7C4-5080-461D-917D-142D49322821.jpeg
    B3BEE7C4-5080-461D-917D-142D49322821.jpeg
    166.5 KB · Katsottu: 63
Miltä muilla näyttää lämmöt tänään? Onko joku testaillut tänään jo?
Täällä nousua näkyvillä, jännä nähdä kauan joutuu piinailemaan. Yöllä heräsin oikean puolen muniskipuun, kun jomotti ja särki oikein kunnolla. Tissikivut jatkuu..

Laitoin omat lämmöt myös flo sovellukseen ilman oviksen merkintää niin ehdottaa tuota samaa päivää. No toivotaan että tuo -3 talletus sitten riittäisi.

Screenshot_20230422_072847.jpg
 
@Kuuttituutti Varmasti tunteikas päivä teille tänään ❤️ 😔 Toivottavasti tunteille on tänään tilaa, mikäli haluatte asiaa pohtia enemmän ❤️

Mielenkiintoista nyt tosiaan toi progen vaikutus lämpöihin. Katsotaan mitä sun maanantain kokeet sit sanoo.

@anita1 Upeaa nousua siellä nyt. Ja -3 riittää kyllä :) Nyt vaan piinailua!

Täällä dpo 9, lämmöt tasaiset ja leposyke sekä hengitystiheys korkealla, mutta mitään oiretta mihinkään suuntaan ei ole. Tiistaina alkaa menkat (dpo12), joten sitä odotellessa. 😊 Sain eilen jonkun yhtäkkisen pakkomielteen tehdä raskaustestin ja tietty se oli nega 🤣

Tässä lämmöt ja toi hengitystiheys.
 

Liitteet

  • C3955468-344B-411D-B094-45EA02C4898D.jpeg
    C3955468-344B-411D-B094-45EA02C4898D.jpeg
    709 KB · Katsottu: 60
Käytättekö muuten muut tota FF:n ”charts like mine” toimintoa? Mä tykkään joka kierto selata ja etsiä samanlaista kuin omalla 🙈 Ja siis katsokaa tätä kaimaa, etenkin luteaalin siksak ja sit dpo7-9 tasaisuus on samaa 😄 Toivottavasti mäkin teen plussan sit tuolla dpo 13, jolloin menkat ois päivän myöhässä. Ihan ku omaa käyrää katsoisi 🙈

Mut siis näitä käyriä ihana katsella ja unelmoida…

Kuvissa alhaalla mun käyrä, ja sit galleriasta yksi käyrä.
 

Liitteet

  • 592EB4AB-2DBD-4054-9F4D-636BD09A9377.jpeg
    592EB4AB-2DBD-4054-9F4D-636BD09A9377.jpeg
    585 KB · Katsottu: 73
  • 46FBE1E1-D7CF-4CE1-A36E-69B2C5717935.jpeg
    46FBE1E1-D7CF-4CE1-A36E-69B2C5717935.jpeg
    654.2 KB · Katsottu: 80
@Kuuttituutti voimia tähän päivään 😞❤️ toivottavasti saat joko muuta ajateltavaa tai tilaa ajatuksille, kumpaa enemmän kaipaatkin. Jännä tuo eilinen nousu, mut mullakin aina joskus tollasia on tullu ilman selitystä! Hyvältä näyttää lämmöt :)

@anita1 optimistisia oireita :) dpo-3 on oikein hyvä ajoitus! Tässä taas tää täällä usein käytetty kuva naistalon sivulta:
Muokattu_Raskaus yhdyntäpäivä.jpeg


@Empsu94 höh että oli nega! Mä kans tykkään kyttäillä noita muiden käyriä, usein kans pistän erilaisia filttereitä ja metsästän että millon eri tyypit saanu ekan kerran plussan jne... 😄

Mul palautu lämmöt tänään, ja hengitystiheyski jäi tonne ylemmälle tasolle. En kyl oo ihan varma onko nyt dpo6, 7 vai 8 :D mut en kyllä usko että doo9 niin ku FF haluais arvata.

Screenshot_20230422-101227.png
 
@Kuuttituutti Voimia tähän päivään ❤️ Herättä varmasti tunteita. Hyvältä näyttää kuitenkin lämpöjen kehittyminen 🌈

@anita1 Ehdottomasti nyt vaan rauhallisin mielin piinailemaan. -3dpo on hyvä 🌈 Lämmöt myös lupaavat 👍🏻

@Empsu94 Hahah..ai että selailenko noita charts like mine -käyriä 🤣 Vois ehkä puhua jo pakkomielteestä kun aloitan sen välillä jo ennen ovista 🙊 Ahh sitä tyydytystä kun löytää jonkun kiertokaksosen joka päätyy raskauteen 😂 Pahoittelut negastq, mutta lämmöt bueno. Vielä ehtii plussa ilmestyä 🌈

@Nurppulla kyllä lupaavan näköinen tuo dippi ja nousu sen jälkeen. Jospa se onkin jo dpo9 ja oli kiinnittymistä tuo dippi. Milloin testaat vai onko tikut jo uinut? 🙊
Toivottavasti mies ei nyt isosti sairastu. Olisi kyllä niiiin 💩 tuuria jos hoidot siirtyisi alkusyksyyn 😞

Tein eilen illalla (1. kuva) ja tänään aamulla (2. kuva) uudet testit. Ja nyt näen itse jotain kummassakin 👀 @Nurppulla ehkä onkin selvännäkijän kykyjä tai taudin myötä kehittynyt kuudes aisti kun näki viivoja joita muut ei kyennyt näkemään 🔮
Mutta mutta, kun näitä katsoo näin vierekkäin tarkemmin niin huomaa että viivat on eri kohdissa, joten olisiko kuitenkin viivanpaikkoja tai värikertymiä 🧐 Ja näkyykö teille edes mitään 🤪
Vähän noloa taas spämmätä näillä epämääräisillä testikuvilla, joissa muka ehkä näkyy jotain ja todennäköisesti häviää taas ennen tiistaita kun menkat alkaa. Mutta ehkä te täällä ymmärrätte mun tarpeen tälle 🤣
Lämmöt edelleen aika tasaiset ja jomottelut lähes kokonaan loppunut.

124AFABC-C6A2-4715-A09E-BE09D8A15781.jpeg


23AD1415-A30E-42D8-8E85-DA72F9D292C9.jpeg

B4FC1FAB-1015-4D62-91EC-6EF587AC4B56.jpeg
 
No mutta kappas vaan @Summerwalk näkyy kyllä haamulaiset hyvin tänne asti, jee, vahvistumista! 😍 Minusta siis ihan selkee toi alempi, ei tartte tihrustella edes! Tosta testistä en tiedä tarkemmin, mut ei mun mielestä kyl miltään värikertymältä tai viivanpaikalta näytä. Vaan vahvistuvalta haamulta 👀
 
Muokattu viimeksi:
@Summerwalk no näkyy!! Hahaa, mun megasuperviivasilmät! 😆 Ne on kyl ollu nii mont kertaa väärässä että tää tais kyllä mennä sattuman piikkiin 🤣 Voi vitsi, nyt todella toivotaan että tummuminen jatkuu!! Ooksä tehny viimeaikoina mitään poikkeuksellista ku ny on alkanu haamuilee? 😄

Ja joo, mulla iski jo eilen testihimo ni alotin jo sillon 🤣 ostin kaapin täyteen medigoota ja suhtaudun testaamiseen sillee rennosti et alotan testailun sillon ku himo iskee 😄 mut siis selvä nega oli! Mut musta on ollu kiva katella sun testejä sillonki ku oli vielä negaa, ni sen kunniaks tässä tän päivän tyylipuhdas nega medigoo 😄

PXL_20230422_103601200.jpg
 
Moi vaan kaikille! Olen lueskellut mielenkiinnolla tämän ketjun postauksia ja käppyröitä jo hetken, ja nyt rohkaistuin itsekin tänne kirjoittamaan. :) Mittailen itse oura + natural cycles -kombolla lämpöjä, ja kierron pituus on vaihdellut 27-34 päivän välissä. NC:n mukaan ovulaatio on usein kp 18 tienoilla.

Nyt tässä kierrossa tein clear blue digital advanced ovulaatiotestin, sillä olen parhaillaan tsekkaamassa lapsettomuuslääkärin kanssa onko kaikki kunnossa, ja tähän yhtenä osana kuuluu ovulaation metsästys testillä. CB:n ohjeiden mukaan mun olisi pitänyt aloittaa testaaminen kp 8 ja lääkärin ohjeidenmukaan taas kp 11. Tein testin kp 8 ja siinä ei näkynyt mitään. Ajattelin, että ihan turhaa nyt tuhlata näitä tikkuja ja odotanpa siihen kp 11, ennen kuin testaan taas. Testasin kp 11 ja testin mukaan olikin huippuhedelmällisyys eli ovulaatio sinä tai seuraavana päivänä. Olin aika hämmästynyt, sillä olen tosiaan ollut NC:n perusteella siinä uskossa, että ovulaatio kp 18 tienoot.

Tuolloin kp 11 oli jotain alavatsatuntemuksia ja pientä ovulaatioliman tyyppistä havaittavissa. Sitten taas viikkoa myöhemmin eli kp 18 tienoilla oli aivan todella poikkeuksellista, vetistä ja runsasta valkovuotoa. Tuollaista en muista koskaan havainnoineeni. Mietin, että oliko se sittenkin ovulaatiolimaa vai mitä ihmettä.

Nyt jännitän, että milloin menkat alkaa ja mihin ovulaatio näin ollen asettuu. Mietin vain, että onkohan tuo clear blue jotenkin äärimmäisen luotettava, eli ovulaatio olikin tuolloin aiemmin? Vai sekoitinko testiparan, kun tolleen parin päivän välein vaan testasin? Ja onko sitten jotain häikkää kropassa, kun lämmöt eivät ole nousseet NC:n mukaan loppukierron lukemiin?
 
@Madeleine 83 tervetuloa! :) Sitä testiä ei sillä lailla pysty sekoittaa noilla välipäivillä, se huippuhedelmällisyys tulee vaan sillon jos on oikeasti LH huippu käynnissä. Mut jos lämmöt ei nouse, ja sillon kp18 oli kans selvät ovismerkit, niin onhan tuo jännä! Mikä kp sulla nyt? Ja voitko näyttää miltä lämmöt näyttää NC:ssä?
 
IMG_0498.png

Tommoset käppyrät viimeiseltä 3:lta kierrolta. Koska loggasin tuonne sen testituloksen, näyttää NC ovulaatioksi nyt tuota kp13, vaikka pelkän lämpödatan perusteella se olis laittanut sen myöhemmäksi, kun nyt vasta alkaa selkeä nousu. Nyt kp 23. Ja on tuolloin kp 11 ollut tuollainen dippi alas, mutta lämmöt ei ole selvästi nousussa.
 
Mielenkiintosta! Kylhän tuo sit näyttää siltä että sulla oli se (eka) LH piikki kyllä jo sillon kp11 (en usko että testi oli väärässä) mutta sun elimistö ei jostain syystä saanu ovulaatiota aikaseks sillon vielä. Sit mahdollisesti oli uus piikki siellä kp18 tienoilla, josta sun elimistö mun silmällä näyttäis sit saaneen sen ovulaation aikaseks.

Oliko lääkärillä mitään epäilystä esim PCOSstä?
 
Ei ollut PCOS-epäilyä, kaikki on so far ollut ihan ok, paitsi korkea ikä (39v) ja kilpirauhasarvo oli 2,6 eli 0,1 yli ihannerajan 2,6. Tämän tiimoilta olen menossa uusiin verikokeisiin, jotta tuo kilpparivaiva saadaan joko eliminoitua tai sitten hoidettua. Kirjoittelin pidemmin taustaa ja verikoetuloksia 35+ kuumeilijoiden ryhmään, jos kiinnostaa. ☺️
 
Hetken hengähdystauon jälkeen paluu jälleen tänne! 🌞🌞

Ja mitäs täällä näkyykään @Summerwalk, ihan selvä haamulainen kyllä alemmassa! 😍 toivotaan tummumista ja että pysyy kyydissä!

@Empsu94 kieltämättä näyttää kyllä ihan samalta käppyrältä kuin sun! Toivottavasti vielä muuttuisi nega plussaksi 🌈🤞 ainakaan montaa päivää ei sentään tarvitse enää arvuutella.

@Kuuttituutti paljon tsemppiä 😔❣️ nyt ainakin lämmöt kyllä näyttää hyvältä 🤞

@anita1 varmasti tosi hyvä tuo -3 tallettelu. Pääset piinailemaan 🤞🙈

@Nurppu hyvän näköinen käppyrä! Toivottavasti siellä mies ei sairastu pahemmin ja pääsette hoitoihin vielä ennen kesätaukoa 🤞 jos ei ennen sitä tärppää 🙈 mä olin ihan näkevinäni tuossa sun kuvassa pienen pienen haamun mutta sitten hävisi silmistä 🫣 🌈

Mä odottelen uutta kiertoa alkavaksi, mitään oireita ei sen suhteen kyllä vielä ole mutta gyne epäili 14.4 käynnillä että alle kahden viikon päästä alkaa, ja ainakin Flo ennustaa 26.4 kp1.
Tosiaan tää kierto meni ihan reisille kun ovis olikin jo ohi letrojen vasteultraan mennessä. Lääkäri epäili että olisi tapahtunut pari päivää aiemmin (kp11) mutta Flo ja FF mukaan kp12. Ehdittiin tallettelemaan vaan sitten paniikissa dpo2 (tai dpo1?) joten mitään odotuksia ei kyllä ole 🥲 mutta pettymyksestä on päästy yli ja ensi kiertoon paljon fiksumpana. Uuteen kiertoon vaan haluaisin asap! 🙈😂
 

Liitteet

  • 5B889057-350C-47A7-BE67-90BF9D28C0C2.jpeg
    5B889057-350C-47A7-BE67-90BF9D28C0C2.jpeg
    891.4 KB · Katsottu: 58
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top