Tässä kahden edellisen kierron (nega ja kemiallinen) hengitystiheys. Niistä näkee hyvin kuinka hengitystiheys vaihtelee. Kemiallisessakin hengitystiheys siksakkasi, joten tää nykyisen kierron nousu voisi enemmänkin olla merkki stressistä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Kuuttituutti ihanan reipas nousu! :) Joo, oltas voitu kokeilla ainakin ilmottautua seuraavaan IVF:ään tän kierron jälkeen, mut tän taudin takia ei varmasti kannata. Eli vähintään yks kierto tulossa, ellei enemmän.
@anita1 joo voi ihan hyvin olla että tarkemmalla mittarilla FF arvais oviksen erilailla. Vaikee tietty sanoo. Sun oireiden perusteella veikkaisin kans varhasempaa ku FF!
@Empsu94 joo totta, syöpä löytyy kans kaikesta jos googlettaa ja hengitystiheys näyttää tosi mielenkiintoselta sul! Ja jännää että sykekki koholla! Todellista piinailua ny
@Summerwalk sä aliarvioit mun aistiharhat sängyssä ku ekan kerran katoin äsken ni nopee pikkukuvasta katoin että nonii, ihan selvä viiva tänää ny paremmassa valossa kyl en enää nää sitä mun "selkeetä viivaa" mut samalla lailla hallusinoin jotai ku eilenki, varmaan se on sit joku minimaalinen värikertymä viivanpaikan lähistöl, tai sit vaan puhdas hallusinaatio lämmöt sul on ainaki tosi hyvän näköset!
Mul lämmöt on huonon näköset jatkaa tällä alhasemmalla tasolla, eli Ourassa -0,2 mikä ei tod oo mulla luteaalitaso. Et mitäs nyt, menikö ovis vai ei? Päivälämmöt mulla on vieläki "luteaalitasolla" että en tiiä mitä ajatella. Eilen tein ovistestinki varuiks mutta oli erittäin negatiivinen. Miehellä sen sijaan on nyt kaks päivää ollu Ourassa erityisen koholla lämmöt ja tänään joutu olee saikullakin jo, eli ei säästyny sekään taudilta vaikka aika pitkään meni! Mulla kuitenki alko tauti jo viime viikon tiistaina, ja alkuperänen altistus oli toissaviikon pe/la. Toivottavasti miehellä ei nousis kova kuume, koska se on varmaan ainaki varma naula arkkuun sen suhteen että ennen kesätaukoa ei IVF:ään päästä...
Mut tänään mulla hengitystiheys pomppas tosi korkeeks, mitähän se ny sit on. Kokeilin onko FF muuttanu mielipidettään sen oviksen suhteen mut samaan paikkaan (kp11) laitto sen vielki, eli pitäydyin mun manuaalissa nyt. Ei auta ku seurailla tilannetta
View attachment 121378