No nyt on kummallista. Eilen illalla tuli vähän limaista verivuotoa. Otin Buranaa ja laitoin kuukupin yöksi koska olin varma että yöllä hanat aukeaa ja kivut käy niin koviksi ettei saa nukuttua kunnolla.
No yö meni ihan hyvin, vuoto ei jatkunut, kivut oli hävinnyt ja aamulämpö yhtäkkiä 37:ssä ei ollut tarkoitus enää testaa ja lugetkin jätin eilen jo laittamatta mutta kun tilanne oli niin eri aamulla kuin mitä odotin niin uitinpa tikun kuitenkin ja mitä mun uniset silmät näkeekään?? Voiko tuo olla plussa vai onko viallinen testi?!? Mun on pakko lähtee kohta töihin ja mietin kuumeisesti et laitanko vielä lugen nyt kuitenkin sisään vai mitä ihmettä?!?
Vähän jopa ahdistavaa kun juuri olin täysin valmistumassa uuteen kiertoon. Pakko tänään käydä hakemassa digi tai jotain muita testejä ellei nyt hanat aukea kunnolla päivän aikana. Huh..olipa ylläri.
View attachment 121506
View attachment 121503View attachment 121504
Onhan siinä selkeästi kyllä viiva, ja onkohan se jopa tummunut? Todella vaikea sanoa, itsekin ajattelin että kemialliselta vaikuttaisi alunperin Mutta nyt on taas vaikea sanoa!