@Magnoliae Minökin pystyn vähintäänkin kuvittelemaan aamu-unisilla silmilläni jotain
Toivotaan että on oikea haamu ja lähtee vahvustumaan
Lämmöt on kyllä todella lupaavan näköiset
@Empsu94 Harmi kun jäit nyt parilla päivällä jälkeen. Mutta ei tuo -3 talletettelu ollenkaan toivoton ole. Piinallisen hidasta on odottelu, varsinkin jos ottaa takapakkia. Mutta toisaalta mä nyt ihan nautin tästä vaiheesta kun lämmöt piirtää kaunista käyräö eikä tarvi tikutella mitään ja kaikki vielä mahdollista. Pieni hengöhdyshetki tässä kohtaa.
@Kuuttituutti Onpas oppikirjan mukainen ovisdippi
Toivotaan että huomenna pinkaisee lämmöt nousuun. Ja piinailut alkakoon
Mullakin aika monessa kierrossa ovisplussa kestänyt useamman päivän, ja tässä kierrossa olinkin iloinen kun löytyi selvä huippu, joka laski myös nopeasti. Tosin estrogeenihuippu (digin mukaan) tuli jo viisi päivää ennen ovista..tiedä sitten onko se huono merkki. Kuten
@Metu mainitsi, on useiden hormonien yhteispeliä ja ei välttämättä hyvä jos huiput ajoittuu suhteessa toisiinsa väärin.
@Oikku95 Olen ehkä itse juuri se poikkeus ja myöhäinen plussaaja, kun molempien lapsieni kohdalla olen plussannut vasta dpo 16 ja myöhemmin. Molemmilla kerroilla olin jo aivan varma olevani raskaana mutta plussaa en saanut tikkuun millään. Sulla lämmöt näyttää kyllä vielä oikein lupaavilta. Mikä tänään on tilanne?
Mites
@Nurppu ? Alkaako tauti yhtään hellittää ja onko lämmöt jo nousussa (hyvästä syystä)?
Joskus lämmöt tosiaan nousee aika hitaasti ekat päivät ja saattaa hyvin tuo tautikin sotkea lämpöjä niin ettei ihan tavanomaista käyrää piirry.
Mulla Dpo6 eikä kyllä edelleenkään mitään raportoitavaa. Käppyrä näyttää hyvältä ja mukailee keskiarvokäyrää aika tarkasti.