Huh, teidän ovisplussapohdinnat
@Kuuttituutti ja
@Kwv saa kyllä itsenikin miettimään, että kuinkahan luotettavia ne lopulta on.
Etenkin jos ne näyttää vähän miten sattuu plussaa joko ennen tai jälkeen tai oviksen aikana. Ja pahoittelut
@Kwv, että kierto meni yllättäen hyödyntämättä. Ihanaa, että ovis kuitenkin tuli, mutta perseestä, että tuli noin aikaisin. Ensi kierrossa hyvä olla tuosta tietoinen ja toivotaan sitten menestystä.
Ja
@NM90 :lle myös voimia uuteen kiertoon joutumisesta.
(Tai niin, oliko tää sittenkin positiivinen juttu, että keskenmenon jälkeen keho toimii?)
@anita1 Toi voisi oikein hyvin olla pre-ovis dippi! Lämpö laskee joillakin matalaksi juuri ennen kun munasolu irtoaa. Toivotaan siis, että tässä olisi kyse siitä!
Vaikka toiveet on alhaalla niin sormet pidetään täällä ristissä sulle
@Magnoliae !
Ollut kyllä niin lupaava dippi dpo8 kohdalla. Sama myös
@Harmi89, toivo ei vielä ole menetetty
@Oikku95 Mun plussakierrossa lämpö laski odotettuna menkkapäivänä alas, ja seuraavana päivänä pinkaisi takas ylös. Vaikka se raskaus ei jatkunutkaan, niin se lämpö hämäsi kyllä... Miten tän aamun lämmöt?
@Summerwalk Sulla käyrä kehittyy upeasti.
Ei enää ollakaan päivälleen piinakavereita, FF päätti mun tän aamun lämmön perusteella nyt kuitenkin, että se ovis on tapahtunut kp16, ei kp14. Uskon tohon myös enemmän, ihan valkovuodon ja öisten kipujen kp15-16 perusteella. Eli nyt ollaankin sitten dpo3:ssa, ei 5:ssä.
Uutuutena tässä kierrossa oviksen jälkeiset "sticky" havainnot valkovuodosta. En muista nähneeni niitä ennen enkä ole merkannutkaan. Hohhoijaa kun odottavan aika on pitkä, etenkin kun oletin
jo olevan dpo 5, joka tuntuu niin paljon enemmältä kuin dpo 3. Mutta tässähän tämä. Mä aloitan ensiviikolla kuukauden työkierron muissa tehtävissä, joten viikko tulee ainakin menemään nopeasti, mikä on positiivista.