BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei lähde laskuttamaan. Ethän ole maksutietojakaan sinne lisännyt? Muistaakseni en itse ainakaan laittanut ja automaattisesti tili se vip paketti päälle. Sit se loppui ja ainoo ero on että ei tuu niitä ennusteita ja tulkintoja.
Okei hyvä! En oo laittanut mitään maksutietoja :)
 
Aurinkoista viikon alkua tänne, oon lueskellut taustalla viestejä mutta oli taas tarve mennä pienemmällä vaiheella. :red-heart: Oon tässä enimmäkseen oivaltanut mun kierron luonteesta suhteessa energiatasoihin ja mielialaan. Luteaalivaiheet käy aina tosi koville, en tiedä onko psyykkistä, vai onko mulla muutenkin luteaalissa veto vähissä ja liikunta on todella todella raskasta. Mutta ilmeisesti ihan tyypillistä tuolle kierron vaiheelle, koska hormonit. Oon ollut iloinen mun ilmeisesti toipuvasta kehosta. Lopetin siis e-pillerit lokakuussa, ja mun neljä seuraavaa vuotoa ovat olleet tosi niukkoja ja tumman ruskeita. Kemiallisen jälkeen ja nyt tämä viimeisin vuoto ovat sitten olleet ihan eri luokkaa, eli runsaat ja kirkuvan punaista. Oivalsin tässä nyt siis sen, että ilmeisesti tasoittunut hormonituotanto ja etenkin riittävä progesteronin tuotanto aiheuttaa tällaisen kirkkaan vuodon, eli mun vuoto olisi nyt terve, eli keho on toipumassa e-pillereistä. 🌈

Tuli myös nyt aidosti sellainen olo, että tää kierto en tikuta ovulaatiota. Lämmöt tulee automaagisesti Ouran kanssa, mutta aika mitäänsanomattomat nää ekat 6 kiertopäivää.

@Metu On ollut ihana seurata sun vahvistuvia viivoja tässä päivän aikana, sellainen aito onni toisen puolesta ollut todella läsnä :red-heart: ihailen sun tahdonvoimaa olla menemättä varhaisultraan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Oisko nt-ultra eka ultra sitten? Täällä Espoossa ei varmaan ultrata neuvolassa?

@Nurppu Aikasmoinen siksak -jännitys sulla ollut luteealin ajan. Oliko niin että meillä ei nyt ole teoriaa mistä siksak johtunee, vai liittyikö tää testosteronikeskustelu just siihen (oletan että ei..?). Mietin tota testosteronia, oisko parempi sit miatata jopa pääsiäisen jälkeen, ei ennen? Tai voisko jostain kysyä, oisko kp4 tai kp9 parempi.

@Oikku95 Hyviä ovisplussahommailuja, teillä on kyllä hyvät tallettelut jo valmiiksi pohjalla. Sikaoudot siksakit kyllä, mutta kiitos kun oot empiirisen datan nimissä testaillut eri mittaustyylejä :wink

Ja tsempit myös uusiin kiertoon joutuneille @Kwv ja @anita1 , toivottavasti pääsette kuitenkin tekemään hauskoja ja rentouttavia hommia pettymyksen keskelle. Ja täällähän on ollut hienot tärpit letrokuurien myötä, toivotaan @Kwv samoja tuulia siis sinne 🌈

Ja mites @Summerwalk sun flunssalle kuuluu? Toivotaan nyt kuitenkin että se noro pysyisi kaukana. Mullakin osui viime vuonna ensin noro, sitten korona. Ei kiitos enää.
 
@Empsu94 mul ei nyt ollu kyl mitää teoriaa tolle mun siksakille! En usko et liittyy siihen testosteronijuttuun mut mistä näistä tietää. Mä yritin kattoa tutkimusksia siitä miten kierron vaiheet vaikuttaa testosteroniarvoihin. Oli aika vaihtelevaa. Jotkut tutkimukset oli sitä mieltä että päivän aikanen vaihtelu on isompaa ku kierron aikanen, eli ihan sama. Suurin osa oli sitä mieltä että joko ovulaation aikana tai luteaalissa oli korkeimmat arvot. Jossain kohos jo vähän ennen ovista. Moni tutkimus jako kierron kolmeen osaan ja totes että tokassa osassa oli korkeemmat, ja se toka osa alko kp8. Toi ohje 5.-8. päivä on varmaan lähinnä pyrkimys saada se varmasti osumaan siihen follikulaarivaiheeseen. Mulla ovikset on välillä ollu niin aikasin, että mun mielestä menee liian lähelle sillä 9. päivällä, ja uskon noiden tutkimusten perusteella että toi 4. on todellisuudessa ihan yhtä hyvä ku 5.-8. ☺️
 
@lepus timidus ihania uutisia täällä, hirmuisesti onnea ultrakuulumisista! 😍

@Metu Paljon Onnea! 😍

Mielenkiintosia käyriä ja tulkintoja täällä! Näitä on aina kiva lukea, aina oppii uutta ja kaikkeen on selitys. 😅

Itse oon taas ihan pihalla omista tapahtumistani. Keskenmenon jälkeen nyt menossa kp 27. Kp 20-24 oli hirvitys limat, kp 26 aamuyöllä hirveet oviskivut, lämmöt tippu tänään. Ovistikut ei vahvistu, käväs hieman tummempana kp 25 ja sitten alko taas haalistumaan.
Jäin kyllä pohtimaan, että voisko sieltä alkaa jo uus kierto ja sen takia lämmöt tippui. 🧐 No se selviää parin päivän sisään.
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-04-04-07-01-38-383-edit_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_2023-04-04-07-01-38-383-edit_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    370.4 KB · Katsottu: 66
  • Screenshot_2023-04-04-07-37-49-799-edit_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_2023-04-04-07-37-49-799-edit_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    336.9 KB · Katsottu: 66
Korona alkaa olla vähän parempaan päin flunssan suhteen, mutta nyt tiedän mitä on aivosumu, mistä ihmiset puhuu 🤯 Ihan kummallinen olo, kun tuntuu että käyn todella hitaalla, ei vaan meinaa yksinkertasimpiakaan asioita tajuta tai saada selitettyä tai pysyä keskusteluissa mukana 😨. Väsymys myös kova. Tämän ketjun seuraaminenkin ihan tuskaa kun ei pysy kartalla 😅 Toivottavasti tämä nyt jo alkaisi pian helpottaa 🙏🏻
Tänään pitäisi tulla testejä iso kasa ja pääsee tarkistamaan mikä on oviksen tilanne. En usko että vielä ihan lähellä, kun ei oikein mitään oireita. Mutta jospa loppuviikosta jotain jo tapahtuisi.

@metulla hienosti edelleen testit jatkaa tummumistaan. Ei varmaan tarvettakaan varhaisultralle, jos testit tummuu tuota tahtia 😍

Mielenkiintoinen tuo @Nurppun testo-teoria 🤓 sulla on tosiaan ollut ovikset niin varhain että varmaan tuo torstai olisi parempi päivä mittailuun kuin tiistai.
Kaikki toivo nyt @Kwv ja @Kuuttituutti letrokiertoihin 🌈 Kiva että saadaan taas ultravahvistuksia tänne oviksen todentamiseen.

@anita1 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ja flunssasta 🥺 Toivottavasti ehditte kuntoon ennen ovista.

@Oikku95 Hyvältä näyttää oviksen ja tallettelujen suhteen. Pääset jo pikkuhiljaa piinailemaan 🌈

@Magnoliae Toivottavasti sullakin lämmöt nyt pysyy tasaisena ovista odotellessa.

Mulla lämmöt myös vähän tasoittumeet, vaikka edelleen tavallista vähän korkeammalla.

@Empsu94 Hyvä välillä vetää vähän happea ja ottaa iisimmin jos siltä tuntuu mittailujen ja tarkkailujen suhteen.
Nuo on kyllä lohdullisia havaintoja oman hormonitoiminnan suhteen, kun huomaa että kroppa toimii säännöllisesti tietyllä syklillä ja menkat normaalin oloiset. Tuo luteaalivaihe on kyllä todellakin energiatasojen ja olojen suhteen pahinta aikaa kierrosta. Näin alkukierrosta sen aina tajuaa, kun huomaa eron.

C3E50F3F-35F6-4BF3-BAB9-5E0F47FD041A.jpeg
 
@Metu hiensoti vahvistuu viivat. Ihana seurailla näitä kuvia! 😍

@Empsu94 Itsekin olen ollut vähän etäällä täältä, kun ollut kaikenlaista nyt meneillään. Kummasti piristää kun palailee jälleen uudestaan tänne, vaikkakin myös itse olen taustalla viestit lukenut ☺️ Tämän kierron tallettelutkin meni paljon rennommin, luonnollisemmin ilman suorituspakkoa 😅 Tauko oli siis aivan paikallaan!


Täällä mielenkiintoisesti taas FF merkkas oviksen ovis plussan jälkeen. Mutta selkeästi nyt lämmöt lähti nousuun ja piinailut alkaa. 🤩
 

Liitteet

  • Screenshot_20230404_081319.jpg
    Screenshot_20230404_081319.jpg
    278.9 KB · Katsottu: 64
Ennen töiden alkua ehdin vain nopeasti lukea ja kommentoida kuulumisia..😁

@Empsu94 tosi ymmärrettäviä fiiliksiä ja törkeää että kuuntelet ja kunnioitat sitä miltä tuntuu. ❤️

@Malttamaton145 Jee, tsemppiä piinailuun 😍🤞

@Summerwalk tosi hyvä että alkaa olo parantua. 🤩👌

Mä en nyt näistä mun lämmöistä nyt taas tiedä. Nukuin sika huonosti (koska miehen kanssa tyhmää riiitaa) ja eilen olin illalla jumpassa. Niin en tiedä vaikuttaako noi molemmat nyt taas siihen että lämmöt pomppasi.

Limatkin ihan olemattomia taas ja ovistestit haaleita. Veikkaan siis et ovis tulee siellä kp 17-19 välillä ennemmin kuin kp 14. Hyvä niin, kerta nyt on miehen kanssa sovittavaa ja rauhoituttavaa vielä. 😁

Screenshot_20230404_084523.jpg
 
@anita1 voi harmi, toivottavasti flunssa menis ohi pian!

@Empsu94 oot ollut ajatuksissa ❤️ ihanaa että tuntuu kierto normalisoituneen, on sitten varmasti myös paremmat limakalvot joihin kiinnittyä tarjolla! Ota niin paljon tilaa kuin mitä tarvit, tää on henkisesti rankkaa ja on varmasti hyvä ottaa rennosti välillä jos vaan pystyy. Ja joo jos en sorru varhaisultraan niin se eka ultra ois se nt-ultra, kyllä tohon ensikäyntiin tunti varattiin mutta en usko että ultrataan. En yhtään tiedä :D

@Nurppu onpa ikävää että osuu just pääsiäiselle toi neljän päivän ikkuna! Mutta joo luulis että ei oo päivän päälle kun väli on kuitenkin noin suuri.

@NM90 onpa aikamoinen pompsahdus! Mutta voi hyvin olla että keho yritti ovuloida mutta sieltä ei irronnut mitään, kun jotenkin tommonen yksittäinen korkea lämpö tuntuu epäluotettavalta kun siinä ei oo useampaa vierellä. Se on kuitenkin ymmärtääkseni aika tavallista että keskenmenon jälkeen voi tulla anovulatoorinen kierto, vaikka harmihan se on silti jos niin käy :(

@Summerwalk oi ei onpa ikävää että vielä aivosumua jälkioireeksi, toivottavasti se kuitenkin menis ohi eikä jäis päälle 😥 Lämmöt sulla ois ihan nätin tasaisena valmiina ottamaan ovulaatiota vastaan, toivottavasti se tulis! Ja joo tää testien tummuminen antaa mielenrauhaa 😄

@Malttamaton145 voihan se just olla noin miten FF merkkas, koska ovisplussasta menee yleensä 24-36h, joskus 12-48h että tapahtuu ovulaatio! Mutta tallettelut on hyvin kun saitte vielä uusiks talleteltua niin dpo-1:llä ja dpo-3:llä on hyvä lähteä piinailemaan ☺️

@Magnoliae joo huonosti nukuttu yö ehdottomasti vaikuttaa lämpötiloihin! Toivottavasti saatte pian juteltua homman läpi ja sovittua ❤️

Täällä on taas tarjolla mielenkiintoisia viivoja ja lämpötiloja – tiesin että RFSU on surullisenkuuluisa siitä että viivojen vahvuus on tosi epäluotettavaa ja aiheuttaa ihmisille turhaa huolta, ja tänään se näkyy erinomaisesti kun sen viiva on huomattavasti vaaleampi kuin eilisen, kun easy@home:n ja oneplussan viivat taas ovat selkeästi tummempia 😅 easy@homessa rupee olemaan kunnon leffaviivat jo, oon niin oottanut tätä 🤩

IMG_8267.jpg

IMG_8274.jpg


Lämmöissä oura tuli oudosta piikistään taas alas ja BBT-mittarilla mitattu lämpötila on edelleen tosi tasaista, en tiedä miks Ouran lämpötilamittaus ei näytä toimivan mulle kovin hyvin 😅

Screenshot 2023-04-04 at 9.52.20.png
 
Voi että, kiitos kaikille tsemppaamisesta tähän ekaan letrokiertoon ❤️ kuten todettu niin odotukset on kyllä korkealla, sieltä tullaan alas sitten kovaa jos ei tärppää. Tänään kp3 ja eka letrotabletti otettu, jännittävää!

@Kuuttituutti jep, hyvin samanlaisissa tilanteissa nyt mennään. Onko sulla tulossa vasteultraa milloin? Täällä tosiaan 14.4 ja jännään sitä kyllä nyt jo!

@Empsu94 kiva kun oot takaisin täällä, ihana että kroppa alkaa toimimaan kunnolla! Varmasti tuo sellaista rauhallisempaa fiilistä. Ja varmasti myös tekee välillä erittäin hyvää olla tikuttelematta. 🤞

@Summerwalk onneksi olo siellä alkaa vihdoin helpottaa, toivotaan myös ovisplussaa lähipäiville 🤞🌈

@Malttamaton145 tsemppiä piinapäiviin! Jos tallettelutkin onnistunu hyvin niin peukut pystyssä tärpille 🌈🌈🤩

@Metu hienot leffaviivat! 🌈🌈😍
 
Muokattu viimeksi:
@Kwv mulla on myös vasteultra 14.4. Koska tänään on kp 1!🥳 sanoin sille kätilölle kun varasin aikaa että melkein voisin poksauttaa skumpan tän kunniaksi jos ei ois tiistai 😂 aika paljon oon taas antanut keholleni negaa tulemaan mutta ihan jeeshän se pärjää kun nää kierrot toimii 🧡 sit kun ens kerran se vielä ylläpitäisi sen raskauden 😅

@Nurppu toi on ärsyttävää kun joutuu laskemaan noita päiviä ja jännäämään että alkaako kierto hyvään vai huonoon aikaan 😅
 
@Empsu94 kuulostaa niin tutulta tää luteaalivaiheen oireilu. Ennen tosiaan mulla oli älyttömän pahat mielialavaihtelut, meillä oli parisuhde aina tosi kovilla siihen aikaan ja kuinka yritin miehelle selittää että älä kuuntele anna olla mun juttujen ja ärsytyksen niin kyllähän se raastaa. Ja sit vielä epäonnistuneet yritykset siihen päälle ja menkkakivut. Nyt kun on vitamiinien tankkauksen myötä saanut mielialan rauhoittumaan en tässä kierrossa juuri eroa huomannut mielialoissa. Energioissa kylläkin, että sitä väsymystä tulee ihan vikat pari päivää ja sit yleensä 1-2 ekaa kierron päivää kun vois vaan nukkua. Mitä paremmin itseen ja kiertoon tutustuu, sen paremmin sitä oppii elämään sen mukaisesti. Ja tohon vuotoasiaan, hyvä että on korjaantunut! Mullakin oli jossain kohtaa sellasta ruskeaa ja paksua töhnää, mutta nykyään ei edes eka tai vika menkkapäivä ole sellainen, vaan luonnollinen kirkas vuoto.

@Nurppu mielenkiinnolla odotan sun testosteronitutkimusta, en ollut koskaan varmaan ajatellutkaan asiaa että naisilla voisi olla siinä ongelmaa. Sen kyllä tiesin että jos on liikaa yleensä on liikakarvoitusta

@Malttamaton145 hienoa! Kohti piinapäiviä!

@Summerwalk pikaista paranemista ja toi otaan ettei vaikuta kiertoon. Aivosumu on tuttua täälläkin, ja kesti oikeestaan kauan kun tajusin että mikä mulla oli silloin

@Kwv tsemiä sinne kiertoon myös! Toivotaan hyviä tuloksia!

@Kuuttituutti vai ihan skumppaa kp1 kunniaksi 😀 kovasti tsemiä sinne tähän kiertoon!
 
@Summerwalk ääh toi aivosumu kuulostaa kauheelta 😩 mul on ton kuulosta melkee aina ku oon kipeenä. Ei ees välttämättä oo kunnolla kuumetta mut aivot ei yhtää toimi. Voi kun menis pian ohi!

@NM90 toivotaan että tilanne selkiytyy pian, suuntaan tai toiseen :)

@Malttamaton145 mun silmään FF:n arvaus näyttää oikeen uskottavalta! :) Tosiaan se ovis ei yleensä tuu ovisplussapäivänä, vaan siitä LH piikistä menee hetki siihen että se munasolu tajuaa lähteä liikkeelle.

@Magnoliae tosi harmi että tyhmää riitelyä oli 😔 toivotaan että yhteinen sävel löytyy pian taas!

@Metu oi miten hienosti tummuu toi easy@home! 😍 Ja onpa tosi ihme toi rfsu! Ja oura 😅 onneks perus-bbt näyttää ihanan tasaselta ja easy@home tummuu noin hienosti - kelaa ku olis pelkkä rfsu ja oura 🫥

@Kwv jee, hyvää letroilua 😄 toivotaan että et saa sivuoireita!

@Kuuttituutti jipii uudelle kierrolle! 🥳🍾

@anita1 joo, en oo mäkään tollasta tullu aatelleeks! Mäki mielenkiinnolla odotan et miltä ne arvot mulla näyttää, koska todennäkösyydet puhuu sen puolesta että ne on mulla ihan normaalit, mutta olis niin mielenkiintosta jos paljastuis että onkin alhaset 😄

Mua väsyttää tänää ihan kauheesti, eilenki väsytti. Ja jotenki läpi yönkin vaikka välillä heräilin niin tuntu aina ihan todella painavan väsyneeltä. Aamulla silmäluomet ihan turvoksissa. Onneks on loma 😴
 
@Kwv toivottavasti letroista ei ollut sivuoireita 🤞🏻

@anita1 mukava kuulla että sulla on rauhoittunut isoimmat mielialan vaihtelut ja kierto palautunut luonnollisempaan tilaan ❤️ tänään ei viivat juuri tummenneet 🥲

@Nurppu joo tää monen eri tavan mittaus antaa vähän turvaa mittausvirheiltä, mutta kun tänään ei tulokset näyttänyt niin hyviltä kuin aiemmin mietin taas pitäiskö näitä mittailuita tehdä vähemmän. Toivottavasti et oo tulossa kipeeksi ja pääset huomiseen verikokeeseen hyvin ❤️

Tosiaan BBT-lämmöissä tänään pieni dippi, mutta ei mennyt luteaalirajan alapuolelle ja heräsin niin että oli kylmä koska olin kadottanut peittoni (ja yrittänyt varastaa puolisoni peittoa 😂) niin mä toivon että siitä oli kyse ja nousee taas ylemmäs kohta.

Tänään oli viimeinen rfsu niin se ja sen epäluotettavat viivanvahvuudet putoaa nyt pelistä pois 😌 mutta valitettavasti muissa viivoissa ei juuri muutosta tänään, toivotaan että huomiselle tummentuis kuitenkin 😥

E8C6457B-054B-4D69-B0E9-34343F06C1F6.jpeg

6FB44DA5-CF64-4B81-9768-FE9345AF9002.jpeg
 
@Metu noin tummina ei mun mielest enää kauheeta vauhtia tummu! Ihan hirmu yleistä että kun joka päivä testaa niin jossain kohtaa säikähtää että ei tummu enää, vaikka kaikki on ihan hyvin ❤️ luulen kans et se päivän tauko välissä olis varmaan fiksua että jäis välistä toi stressi (hyvä sanoa näin vaik ite oon aina kans joka päivä testannu)! Tsemppiä huolen kanssa ja tosiaan toivotaan että huomenna on taas tummunu hienosti! Ootko miettiny käyväs verikokeessa esim Puhti:n kautta? Sielt saa helposti verikokeen ja voi kaikissa Mehiläisen pisteissä käyä. Mut eivät viikonloppuna analysoi niitä (tämän sain ite tuta ku hädissäni lauantaina menin ja paljastu että vasta maanantaina tulee tulos). Itte tykkäsin tietää sen tuplaantumisvauhdin. Emmää muuten ehdottelis, ihan turhaahan se lopulta on, mutta tällee mittaushullulta toiselle 🙈
 
FF:N varmaan vaikea tulkita näitä lämpöjä, kun olen useaan kertaan vaihtanut mittauspaikkaa. Vaikea siis itsekään tietää millaiselta käyrä näyttäisi, jos olisi vain samasta paikasta mitannut. Nyt viimeiset 3 päivää mitannut alhaalta ja sieltä aion jatkaa loppuun asti. Ovulaation laittaa tuonne ennen plussa testiä🤔 en kyllä usko, että se on siellä ollut. Plussa päivän yönä tuntui pitkään outoja kipuja toisen puolen lantion, alaselän jne kohdilla. Veikkaisin, että ovulaatio oisi ollut silloin eli 3.4-4.4 yönä?
 

Liitteet

  • 4F729DA7-1D64-4877-879E-9EECD07867F3.jpeg
    4F729DA7-1D64-4877-879E-9EECD07867F3.jpeg
    409.4 KB · Katsottu: 60
@Nurppu aina välillä mä sitä mietin, ja tänään taas enemmän kun tulos ei oo niin selkee, mutta nyt on onneks just huono sauma kun tulee pääsiäinen niin ei sais sitä testiä tehtyä 48h välillä kuitenkaan 😂 mut katotaan nyt tuota huomista, jos kuitenkin tulis huomenna tai ylihuomenna se dye stealeri ja sit ei oo enää iloa käyttää noita easy@homeja enää ja sit pitäis jotenkin selvitä tästä olemassaolosta ilman että on jotain mitä mittailla ja tarkkailla, ellei sorru sitten sinne Puhtiin.

@Oikku95 joo FF:n varmasti ymmärtää lämpöjä kun on vaihtanut mittaustulosta, mutta näet sen itte vielä tarkemmin jos kohta lähtee lämpö enemmän nousuun!
 
Jee uudelle kierrolle @Kuuttituutti ja tsemppiä letrokiertoon sekä sulle että @Kwv lle 🤩🤞

@Metu hienot on viivat edelleen ❤️ Noin tummissa viivoissa varmaan tosiaan jo hidasta se vahvistuminen. Millainen on olo, ts. onko jotain fyysisiä oloja/oireita? 🤗

@Nurppu äh väsymykselle, toivottavasti väsy helpottaa ja pääset nauttimaan lomasta. 😊

@Oikku95 Ymmärrän pohdinnan mittausten paikkansapitävyydestä, mäkin mietin et onks mun käppyrät niin hassut mittarin vaihtumisen johdosta. Ehkäpä seuraavassa kierrossa selkenee, mutta tietty toivotaan ettei sinne asti mennä. 😁

Riidat sovittu ja rauha maassa. 😎 Hienoista tummumista havaittavissa ovistesteissä. Ei kummempia tuntemuksia kyllä vielä, useimmissa kierroissa ovulaatiosta on mulla selvät jomotukset ja kivut.

Screenshot_20230405_120815.jpg
Screenshot_20230405-120625_Premom.jpg
 
@Magnoliae mun selkein oire on tosi kipeet ja turvonneet tissit 🤐 muutamana päivänä oli vähän etovaa oloa mutta ei taas hetkeen, ja oon kans väsynyt helposti/tarvinnu enemmän lepoa. Ihanaa että saitte sovittua, toivottavasti ovis kolkuttelee pian 🥰
 
@Metu Nuo sun viivat on jo niin tummia ettei ne siitä välttämättä edes enää tummu. Ei kaikille tule leffaviivoja ollenkaan. Muistelisin etten itsekään niitä ole saanut. Hyvältä näyttää kaikenkaikkiaan ja peiton katoaminen selittää kyllä hyvin lämpödipin 😅

@Magnolia Selvää tummumista havaittavissa testeissä ja lämmöt asettunut kivasti, eiköhän sieltä plussa tule hyvinkin pian.

@Oikku95 Kuulostaa sun oma arvio oviksesta pätevämmältö kuin FF:n veikkaus. Ehkä tuo mittaustavan muutos tosiaan hämää. Alhaalta mitattuna näyttää kyllä hyvän tasaiselta nyt lämmöt.

@Nurppu Toivottavasti ei tosiaan enteillyt sairastumista sun väsymys. Lomalla varmasti parempaakin tekemistä kuin maata raatona sängynpohjalla. Mutta lepo kuulostaa tulevan tarpeeseen joka tapauksessa.

Täällä merkkejä oviksen lähenemisestä ilmassa. Digi antoi vilkkuvan hymyn tänään ja ovistestit ihan vähän tummumaan päin. Olo alkaa onneksi koronan jäljiltäkin nyt paranee, mutta ei nyt vieläkään täysin terve olo ole. Tallettelut ei oikein ole kiinnostanut ja tosi kiireinen työviikkokin sattui tähän, mutta onneksi ei näytä olevan vielä myöhäistä ja alkaa pääsiäisvapaat sopivasti. Eilen oli muka aika koviakin ovistuntemuksia, mutta oli varmaan jotain muuta, kun testit ei vielä sen puolesta puhu. Aloin toki aika myöhään testaamaan, mutta eipä kyllä lämmötkään viittaa siihen että ovis olis jo ollut. Tavallista korkeammalla lämmöt pysyttelee, mutta jospa ne sitten selvästi lähtisi nousuun kun testit näyttää plussaa. Kätevä kyllä tuo Premom, kun ei tarvi itse vertailla viivoja 👍🏻

46A95A5B-0F4F-4F09-8050-D59C75CE8B38.jpeg
25BF08AD-44FD-4219-A0D2-0BF590AA6C61.jpeg
 
Takaisin
Top