Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos meillä se syke ei ole taannut mitään koskaan, mut toi että vastaa heti ekassa ultrassa kokoaan niin nostaa kyllä toivottavasti onnistumismahdollisuuksia. Varsinkin jos vielä kahden viikon päästä uusintaultrassa kasvaa edelleen sen ikäisenä kuin on, niin alan luottamaan siihen, että kasvaa ehkä loppuun saakka normaalisti@lepus timidus pakko tulla tänne onnittelemaa ihania uutisia ja hyvältä kuulostaa, että sikiö vastaa kokoaan. Mulle ainakin gyne sano, et ku syke näkyy js vastaa kokoaan niin km prosentit tippuu heti alemmas. Oon kyllä niin onnellinen sun puolesta kaikkea hyvää teille!
@Aloy ehit jo poistua salasests ryhmästä. Oon syvästi pahoillani teiän puolesta valtavasti voimia sinne ja toivottavasti tutkimukset tois vastauksia. Ivf ei lainkaan huono ajatus ja alkiodiagnostiikka.
Kaikille muillekin tänne toivotan onnea ja menestystä vauvantekopuuhiin ja lempeäå kärsivällisyyttä, sitä näissä hommissa välillä tarvitaan. Täällä toistaseks kaikki ok, 10+1 nyt viikot ja 8+0 viimeks syke näkyny ja 7+3 vastas päivällee viikkoja. Jännitys silti ainakin nt-ultraan asti mikä on 18.4.
@anita1 Jännäksi menee. Voisihan tuo olla vasta kiinnittymistä enteilevää ja plussa vielä näkyisi parin päivän päästä Testiosotoksille vaan jo menkat ei nyt ala.
@Magnoliae Täällä vähän sama meno, lämmöt nousussa ja epätavallisen korkealla. Mulla tosin tämä korona voi vielä vaikuttaa lämpöisiä, on todella flunssainen olo.
Mutta jospa lämmöt putoaisi vielä molemmilla oviksen kyttöysasemiin pian. Mikä kp sulla tyypillisesti on ovis?
@Metun viivat ne vaan vahvistuu ja punertuu Vaikea sitä on tosiaan tuossa vaiheessa tajuta olevansa raskaana, kun ei muita merkkejä juuri muutoksesta ole kuin voivat tikussa.
@Juliet92 Ihana kuulla että siellä porskutellaan vahvasti jo kohti nt-ultraa Tuu sit kertoo mitä näkyy ja kuuluu
@Jossu123: lle leppoisaa äitiyslomaa
Täällä tosiaan koronasta toipuminen otti vielä vöhön takapakkia ja on kyl todella flunssainen olo, mikä näkyy lämmöissökin. Onneksi vielä viikon verran aikaa toipua ennen ovista.
Tein eilen se toisen hedelmällisyystestin, joka oli sekin odotetusti nega, huh. Testiviiva oli vähän haaleampi kuin kp4. Alkuun näytti että se on positiivinen niin kuin kp4:kin näytti, kun viiva piirtyy selvästi mutta jos niitä kerran tulkitaan samoin kuin ovistestejä, niin ei ne kumpikaan ole kyllä lähelläkään positiivista.
Huvittavaa kun niistä Amazonin easy@home testeistä tuli jo ilmoitus että kuljetetaan kotiovelle Toimituskulut oli ilmaiset ja silti tämä tärkeä pikkupaketti kiikutetaan kotiin asti.
Nyt on kyl sitten testejä joilla läträtä kun ehdin jo ennen tuota 70 kpl pakettia tilata Sofin testejä 21+6 ja vielä 10 kpl:n digiovistestit
Jos näillä varustetuilla ei saa ovista kiinni niin ei sit millään. Katotaan vaan niin nyt sattuu kuitenkin sit ovuloimaton kierto tähän
View attachment 120771View attachment 120772
Supermielenkiintoista kyllä!Mulla kun on tota Oura-dataa pidemmältä ajalta ja kolmesta kemiallisesta/varhasesta keskenmenosta, ni kattelin vähän lauantain ratoks että missä arvoissa noi on näkyny.
Mulla ainakaan ei oo leposykkeessä eikä HRV:ssä näkyny noi hetkelliset raskaudet yhtään mitenkään. Mulla ei näissä kahessa arvossa oikeestaan näy toi kuukautiskierron vaihtelukaan juurikaan! Vaikka täällähän monella näyttää näkyvän? Eli näiden osalta taitaa olla aika henkilökohtasta näkyykö vai ei mulla näkyy näissä enemmän että oonko ollu fyysisesti aktiivinen vai laiskamato.
Mulla näkyy kuukautiskierto lämmön lisäks vaan tossa hengitystiheydessä mistä ennenki oon puhunu. Ei yhtä hyvin ku lämmöissä, ja jännästi joka kierrossa se ei mulla nouse luteaalissa. Mut tosiaan jossain määrin raskaudet on näkyny siinä. Esim se ei oo koskaan noussu niin korkeelle ku se nousi tossa joulukuussa ku raskaus kesti hetken pidempään (16.8). Samoin se on noussu tosi korkeelle (16.4-16.5) noissa kahdessa lyhyemmän ajan näkyneessä plussassa. Mutta tolle tasolle se on noussu muutaman kerran sellasissaki kierroissa missä en ollu raskaana, eli toi taso ei vielä oo mikään varma merkki. Sanoisin että tuo korkea hengitystahti taitaa mulla olla vähän niinku se kiinnittymisdippi - niissä kierroissa on korkeempi todennäkösyys olla raskaana, mutta se ei oo mikään takuu siitä ken ties, ehkä mun kohdalla se on merkki että jotain tapahtui mikä on mun kropassa esiehto raskaudelle, mut mitä ei joka kierrossa tapahdu