BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
TW kakkajuttuja






Taisi olla loppukierron mittailut ja koko kierron onnistuminen tässä. Jos tää ei oo noro niin en tiedä mikä on. En oo koskaan ollut näin kipeä! Aivan kamalaa. Lapsi onneksi selvisi monta kertaa helpommalla ja mies edelleen tolpillaan, minä huuto-oksennan ja ripuloin vettä. Välillä vaan jompaakumpaa kerrallaan, välillä molempia yhtä aikaa.

Parempaa pääsiäistä kaikille 😁🤢
 
TW kakkajuttuja






Taisi olla loppukierron mittailut ja koko kierron onnistuminen tässä. Jos tää ei oo noro niin en tiedä mikä on. En oo koskaan ollut näin kipeä! Aivan kamalaa. Lapsi onneksi selvisi monta kertaa helpommalla ja mies edelleen tolpillaan, minä huuto-oksennan ja ripuloin vettä. Välillä vaan jompaakumpaa kerrallaan, välillä molempia yhtä aikaa.

Parempaa pääsiäistä kaikille 😁🤢
Kuulostaa norolta.. Ei oo häävi tauti, mutta onneks yleensä nopeesti ohi. Tosin sitä ennen tuntuu että kuolema kyllä korjaa 😬
Tsemppiä sinne!!
 
Wuhuuu mitä uutisia @Harmi89 🤩😍🎉💫✌🏻Ihan huippua! Nyt tuli kyllä kirjaimellisesti monarikas pääsiäinen sulle 🐣 Kannatti vähän tulkita ohjeita omin päin, kun tulos noin hyvä. Toivotaan että kaikki kymmenen nyt jatkaa kehittymistään ja saat laatupalleron ensi kyytiin 🥰

Voihan noro @Magnoliae ❤️🤮 Mulla oli tasan vuosi sitten ja just oviksen jälkeen, mutta ei pidentänyt kiertoa tai mitään, mutta muistan kun ajattelin että sinne meni tämän kierron mahdollisuudet pöntöstä alas 😩 Pikaista paranemista! Mullakin nyt aaltoilee ovistestit, kävi jo vöhön tumnempana mut sit haaleni taas ihan hailuraksi. Olin jo optimistinen kun digi vilkkuu kolmatta päivää ja ihan selvät oviskivut on, mutta ei vaan näy testeissä. Tänään lämmöt tipahti alemmas. Toivottavasti se edes enteilisi hyvää. Koronasta toipuminen otti taas vähön takapakkia, väsähdän tosi nopeasti jos jotain pientäkin puuhailen ja yöt ei oo ollenkaan palauttavia hrv huono ja leposykekin nousussa.
Keho selvästi yrittää ovuloida mutta ei vaan irtoa. Tallettelut olllaan sentään saatu vauhtiin 🐰🐰

914B6C06-540C-45CE-A1FA-7B1C9FAE9DDF.jpeg
5985DA67-EE71-436B-9F8F-7D0C9C208A77.jpeg
 
@Harmi89 oli pakko tulla kans onnittelee! Mul tuli ihan tippa linssii sun puolesta! Mieletön parannus edellisiin hoitoihin! Siis aivan mahtavaa! Ja aivan selvästi myös tuo icsi nappimenetelmä teille! Meillä myös icsi oli ja hyvä tulos sillä (eipä tosin tiedä miten olis ivf käyny). Ja en pidä yhtään pahana tota sun sooloilua vaikka hoitaja oonkin. Olisin itsekin vastaavassa tilanteessa varmaan päätyny tohon ratkasuun. Nyt toivotaan et mahdollisimman moni kehittyis ja siirto vissii ensi viikolla?
 
@Harmi89 oli pakko tulla kans onnittelee! Mul tuli ihan tippa linssii sun puolesta! Mieletön parannus edellisiin hoitoihin! Siis aivan mahtavaa! Ja aivan selvästi myös tuo icsi nappimenetelmä teille! Meillä myös icsi oli ja hyvä tulos sillä (eipä tosin tiedä miten olis ivf käyny). Ja en pidä yhtään pahana tota sun sooloilua vaikka hoitaja oonkin. Olisin itsekin vastaavassa tilanteessa varmaan päätyny tohon ratkasuun. Nyt toivotaan et mahdollisimman moni kehittyis ja siirto vissii ensi viikolla?
Kiitos! 😍
Siirto tosiaan on kaavailtu tiistaille, tosin lääkäri vielä ensin varmistaa ettei hyperiin viittaavia oireita ole. Kuitenkin kun se 20 follia tuli, niin pieni riski on olemassa..
Vointi mulla on kuitenkin tosi hyvä, ei turvottele kummemmin enkä jääny tänään töistä kotiin, vaikka salkkua olikin kirjoitettu.
Eli uskoisin, että jos siellä on alkio siirrettäväksi, niin tiistaina se kyllä onnistuu 😊
 
Kiitos kaikille tsempeistä, täällä on nyt noustu kolmantena päivänä kuolleista (minä ja lapsi). ☀😁 Mies vielä puolikuntoinen.

@Summerwalk Harmi että korona on noin sitkeä, toivottavasti ovulaatio sieltä tulee/on jo tullut! 🤞😊

@Oikku95 Onpas sitkeä tauti. 😪 Tsemppiä!

@Harmi89 Nyt sormet ja varpaat ristissä että pääsette tiistaina siirtoon! 🤩😍🤞

Täällä tämmöinen käppyrä, ihan turha mitään päätellä lämmöistä, leposyke 71 ehkä kertoo että mikä on vielä kunto. 🤪 Eilen en saanut edes mitattua lämpöjä kun mittari oli toisessa huoneessa.

Screenshot_20230409_083130.jpg
 
Toivottavasti kaikilla on ollut kiva pääsiäinen. ☀️ Täällä sattuneesta syystä aika kamala mutta ei voi mitään. 🙈😁

FF nyt on sitä mieltä että ovulaatio oli kp 14. Saattoipa ollakin mutta eipä näistä lämmöistä kipeyden takia kauheasti varmaan voi päätellä...

Screenshot_20230410_123421.jpg
 
Täällä ollaan vieläkin kipeänä. Ja ihme siksakkia…en tiedä kuinka luotettavia nämä luvut onvat, kun joutunut ottamaan välillä särkylääkettä….en tiedä vaikuttaako perus panadol lämpöihin mitenkään.
 

Liitteet

  • FC2A8EE0-7681-4A60-9A84-AB45015E284F.jpeg
    FC2A8EE0-7681-4A60-9A84-AB45015E284F.jpeg
    444.1 KB · Katsottu: 53
@Oikku95 ihan hyvinhän lämmöt on asettunut sulla tuonne luteaalitasolle 🌈 Harmi että on sitkeä tauti. Musta tuntui että särkylääkkeet vähön laski lämpöjä alkukierrosta kun olin kipeänä. Siis sittenkin kun ei enää ollut kuumetta.

@Magnoliae Harmi kun oksutauti tuli sotkemaan mittaillut. Mutta kyllähän tuokin käyrä ihan järkevältä näyttää. Olisiko tänään tuo dpo4 estrogeenidippi 🤔

Täällä edelleen odotellaan ovista 🙄🥱 Tänään uskoisin että illalla on jo plussa, oviskivut on ainakin nyt selvästi päällä. Vähän ollut satunnaista tiputtelua pitkin alkukiertoa mikä ei ole mulle tyypillistä. Uskon koronan sekoittaneen hormonitoiminta.

A3873E8D-073E-4F98-BC0F-E4F1E80833E2.jpeg
57253A14-10D7-4DE1-ACD5-FE98414B2820.jpeg
 
Tänne kans infoa:
Nyt olis 5päivänen "Vili-Verna" kyydissä mukana.. (Hedelmöitys- ja siirtopäivän mukaan työnimi). 🥰
Yks alkio meni lisäksi jo pakkaseen ja kahta vielä seuraavat huomiseen, että mikä niiden kohtalo on. Hieman hitaanlaisia kavereita kuulemma.

R-testi nega oli jo nega, vaikka Ovitrellesta on vasta 7pv. 🤔 Testailu jatkukoon!! 🤪
Aamun lämpökäppyrä näytti tältä:
Screenshot_20230411-131536_Flo.jpg

Muillakin näkyi olevan hienosti dpo4:n estrogeenidipit, kuten täälläkin. 🙂
 
Täällä käyrä piirtyy paljon epätasaisemmin kuin viime kierrossa. Nyt siis olisi dpo 10, aion jättää testailun vasta ensi viikkoon. 🤭

Oikeastaan ei ole minkäänlaisia tuntemuksia. Aavistuksen verran toista nänniä nipistellyt mutta en tätä sen kummemmin ole merkinnyt oireeksi. Jännä sinänsä koska viime kierrossa tissejä tuikki ja turvotti melkoisesti ja nyt ei mitään 😳

Hauska että FF kertoo, että laskettu aika tästä kierrosta olisi 24.12 😍

Lämpöjen heittelyyn voi nyt myös vaikuttaa uusi stressi, tai oikeastaan suru. Mummun taistelu syöpää vastaan alkaa olla lopussa 💔
 

Liitteet

  • Screenshot_20230411_132514_edit_116513991252688.jpg
    Screenshot_20230411_132514_edit_116513991252688.jpg
    214.9 KB · Katsottu: 64
@Harmi89 aivan ihania uutisia!!! Hurjasti onnea matkaan Vili-Vernalle!! 😍🥰 Oi, oon niin ilonen että saitte kyytiläisen ja pakkaseenkin ainakin yhden!

Meillä oli pääsiäisenä sukulointia enkä ehtiny täällä kauheesti käydä, ja nyt iski sukuloinnin jälkipyykkinä joku tauti ja oon ihan tööt 😵 kuumetta ei oo mut fyysisesti ihan sellanen kuumeeseen liittyvä voimaton olo, ja hengästyttää ja kurkku on hiekkapaperia. Katotaan, tällee se mun koronaki alko viime kesänä, monta päivää tällästä kuumeetonta kipeyttä ennen ku se sai kunnon otteen. Olis vähän kohtalon ivaa jos tässä iskis korona ennen IVFää taas. Toistaseks onni että kuume tosiaan ei oo noussu 👀

Lämmöt näyttää tältä, ei mitään erityisen jännää, paitsi siksak on tällä erää poissa onneks!

Screenshot_20230411-141658.png
 
Täällä on pyhät vain rentouduttu ja mietitty tulevaa, soittopyyntö nyt jätetty perhesuunnitteluneuvolaan. Jos ei sitä kautta niin käydään sitten yksityisellä tutkimuksissa.

Käyrä näyttää nyt tosi maltilliselta. Olisinkohan kerrankin levännyt ja kroppa ei käy ylikierroksilla.

Screenshot_20230411_141900.jpg
 
Voi @Harmi89 miten ihania uutisia 🥲 Vili-Vernalle nyt kaikki kiinnikkeet matkaan mukaan että pysyy jouluun asti asemissaan 😍💫🌈🙏🏻
Ja toivottavasti pakkaseen pääsee vielä jokunen kaveri lisää 🌈 Lämpökäyrä näyttää buenolta 👌🏻

@Malttamaton145 Jännät paikat ja lupaavalta näyttää. Itse en kyllä malttaisi olla testaamatta 🤪 Voimia raskaaseen tilanteeseen ja suruun 💔

@Nurppu Voi eiiii!! Ei nyt koronaa ainakaan sulle 🙏🏻 Ei voi olla niin huono tuuri että taas hoidot lykkääntyis taudin takia. Toivottavasti olis joku kevyt pikaflunssa vaan. Pahasti kyllä vaan koronalta kuulostaa 😩 Tasaisille lämmöille 👍🏻

@anita1 Siellä myös tasaista käyrää. Toivottavasti enteilee nyt hyvää!

Täällä on tänään Dpo0 hyvin suurella todennäköisyydellä testien ja oireiden perusteella ✌🏻 Huomenna toivottavasti lämmöt lähtee nousuun ⬆️⬆️⬆️ Nännit on jo kipeytynyt, mikä yleensä viittaa siihen että ovis on ollut tai meneillään. Eilen tuli lh-huippu illalla. Oon kyllä ihan innoissani noista easy@home testeistä ja Premom-sovelluksesta kun niillä saa huipun kiinni paljon tarkemmin ja kätevämmin kuin silmämääräisesti viivoja tihrustaen.

1EE1B8F5-4DAF-43F4-B954-D886FEDD5313.jpeg
38898550-DE95-4856-BA73-24C24A782658.jpeg
 
Takaisin
Top