BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kuuttituutti hienoa että kroppa toimii kuten pitää ja tsemppiä seuraavaan kiertoon! Toivottavasti vasteultrasta tulis hyviä uutisia 🤞 ja ettei tärppiä tarvitsisi odottaa noinkaan pitkään.

@anita1 harmi että lämmöt tipahti, toivottavasti uuteen kiertoon sitten pian. Suosittelen kyllä ehdottamaan myös miehen tutkimuksia, ainakin että saa varmuuden! Ja toki ennen julkiselle pääsyä ne tutkimukset miehelle on viimeistään pakolliset, joten mitä aiemmin niin varmasti sen parempi 🙂

@Metu mun silmiin näyttää että testit tummentuneet hienosti ja mitä täältä lukenut niin noi digit saattaa juuri näyttää alempaa arvoa jos on kiikun kaakun rajalla. En siis sinuna huolestuisi vielä liikoja ❣️ onko sulla tulossa varhaisultraa tms? ☺️

Täällä tänään kp1 ja odotukset korkealla ekaan letrokiertoon 🤞 vasteultra parin viikon päästä 🙈
 
Kp1 - ja juttelin miehelle tutkimuksesta, ej ollut moksiskaan asiasta, menee kyllä jos tarvetta on. Huomenna soittelen lääkäriin ja kyselen miten asia etenee. Pitääköhän siihen tutkimukseen mennä yksityisen kautta vai pääseekö julkiselle suoraan varaamalla vaan aikaa? No ainakin yritän sitä ensin. Täällä myös flunssaa toistamiseen kuukauden sisällä..
Yhtäläisyys aikaisempiin kiertoihin, lämpötila sama kp1 kohdalla 👌 nyt ostamaan 2 desimaalin mittari uuteen kiertoon

@Metu kyllä näyttää vahvistuneen viiva, ja eikä sekään kaikkea kerro vaikka hitaasti vahvistuisi. Olisiko sulla vielä uusi kierto muuten alkanut?

@Kwv tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti ultra sitten tuo toivottuja vastauksia teille.
 
Tsemppiä uuteen kiertoon @anita1 ja @Kwv , ja hienoa että anitan mies suhtautuu avoimesti tutkimuksiin! 🥰

@Metu hienosti viiva vahvistuu! ❤️ Mulla kans esikoisesta sain 1-2 digiin samalla dpolla ja olin ihan rikki huolesta, mutta silloin just kans mua lohdutettiin et saattaa vaan helposti näyttää tota jos on ollut just rajalla.

Oma käppyrä näyttää nyt tältä. 😁 Ovistestit ihan hailakoita edelleen. Saapi nähdä milloin lähtevät tummumaan ja miten noi lämmöt nyt sit kehittyy.

Screenshot_20230402_123513.jpg
 
@Kuuttituutti Mittaan samalta puolelta kielen alta. Voiko alakautta mitata ihan perus kuumemittarilla vai onko niihin jotkut omanlaisensa mittarit? 😅 (testasin alhaalta 36.7, kainalosta 36.0. Aika iso ero siis)
 
@Oikku95 mulla on perus vanha digi kuumemittari. Mittaan alakautta. Näyttää 0,1 asteen tarkkuudella. Kävin tänään meidän apteekista katsomassa, ei ollut bbt mittareita joissa olisi tuon tarkempaa lukemaa. Hyvin tuokin toimii mittaukseen mutta niitä on myös tylppäkärkisiä saatavilla
 
Mulla näköjään loppuu 7 päivän päästä tuo ilmainen VIP fertility friendsistä. Täytyykö se ostaa takaisin, jotta voi käyttää koko appia vai voiko sitä käyttää ilmaiseksi ja mihin kaikkeen se vaikuttaa?
 
Mulla näköjään loppuu 7 päivän päästä tuo ilmainen VIP fertility friendsistä. Täytyykö se ostaa takaisin, jotta voi käyttää koko appia vai voiko sitä käyttää ilmaiseksi ja mihin kaikkeen se vaikuttaa?

Mä en ole sitä VIPiä edes (vielä) aktivoinut. Saa käytettyä ilmaiseksi mut monessa paikassa törmää ilmoitukseen että tarkemmat tiedot on VIP-jäsenyyden takana. Ja sit esim toi leposykkeen saaminen mukaan käppyrään on vissiin VIP-ominaisuus.
 
Mä en ole sitä VIPiä edes (vielä) aktivoinut. Saa käytettyä ilmaiseksi mut monessa paikassa törmää ilmoitukseen että tarkemmat tiedot on VIP-jäsenyyden takana. Ja sit esim toi leposykkeen saaminen mukaan käppyrään on vissiin VIP-ominaisuus.
Okei. Mulla se oli VIP automaattisesti. Tai en ainakaan muista et oisin mitään aktivoinut 🤔
 
Viime kierrossa näytti ov testi plussaa 5.3 kp15 ja nyt tänään 3.4 kp15 myös plussaa. Ei onneksi näköjään tämä flunssa vaikuttanut asiaan mitenkään. Nyt jännään näitä lämpöjä kuinka alkavat sitten käyttäytymään. Semmosta siksakkia ollut. Toki olen muutamaan kertaan vaihtanut kesken matkan tätä mittaustapaa. Aion nyt jatkaa alhaalta mittausta. 😅
 

Liitteet

  • E384D5AE-3B48-4157-A33E-B2227BB06806.jpeg
    E384D5AE-3B48-4157-A33E-B2227BB06806.jpeg
    410.8 KB · Katsottu: 65
  • 76CD2AE0-33A4-4999-8804-2F1040E09000.jpeg
    76CD2AE0-33A4-4999-8804-2F1040E09000.jpeg
    353.6 KB · Katsottu: 62
Muokattu viimeksi:
Okei. Mulla se oli VIP automaattisesti. Tai en ainakaan muista et oisin mitään aktivoinut 🤔
Erikoista! Mulla kyllä aktiivisesti sitä tyrkytti alkuun mutta sinnikkäästi ohitin niin ei sitten tullut päälle. 😁 Oon siis kova unohtamaan kaikkia tilauksia voimaan ja maksamaan niistä maltaita niin en laita mitään kokeilujaksoja enää edes päälle. 🙈
 
Mulla meni eilinen ihan ohi, juhlittiin miehen kanssa lauantaina kaksisteen loman alkua (meillä on ny viikon loma) ja oli sen verran kivaa että eilinen meni sohvalla maatessa, seittemän aikaan illalla kerättiin itsemme ja käveltiin äänestyspaikalle 🙈 sivuutin Ouran lämmötkin kokonaan, kun nukuin miten sattuu ja ekan kerran kun katoin niin ne oli jotain -0,2 ja seuraavan kerran ku katoin niin oli vaihtunu +0,2 😄 mut tänään alko menkat. Hankalaa sinällään kun pitäs siihen testosteroniverikokeeseen mennä kp5-8 ja se on tasan toi pääsiäisviikonloppu, plus ollaan noi päivät sukuloimassa paikassa missä ei oo Mehiläisen labraa lähimain, saati pääsiäisenä auki 😄 taidan mennä siis torstaina kp4. Se on sinne päin. 🤔

Screenshot_20230403-122533.png
 
Erikoista! Mulla kyllä aktiivisesti sitä tyrkytti alkuun mutta sinnikkäästi ohitin niin ei sitten tullut päälle. 😁 Oon siis kova unohtamaan kaikkia tilauksia voimaan ja maksamaan niistä maltaita niin en laita mitään kokeilujaksoja enää edes päälle. 🙈
Hmm lähteeköhän tuo maksuttamaan automaattisesti tuon 7 päivän jälkeen? Mitenköhän se peruutetaan🤔
 
@Metu miltä näyttää tänään testit, entä lämmöt? Ainakin mun silmään eiliset oli vielä hyvän näkösiä! Jotkut testit tummuu johonki pisteeseen asti hyvin mut sen jälkeen hitaasti, niin en tiedä miten noi testit käyttäytyy pidemmän päälle. Toivotaan että tummuminen jatkuu hienosti!

@anita1 myöhässä oon, mutta meillä meni niin että mies soitti terveyskeskukseen että meillä on tällästä vaivaa, ja sieltä saatiin jotain verikokeita ja lääkärin aika julkiselle, joka laitto lähetteen eteenpäin. Se oli siis mulle tosi vaikea asia sillon enkä kokenu että pystysin soittaa ja sanoa ääneen hoitajalle, joten mies hoisi.

@Kuuttituutti ja @Kwv onnea letrojen kanssa molemmille! Toivotaan että tekevät sen mitä pitää! :)

@Magnoliae hyvältä näyttää tasoittuminen! :)

@Oikku95 melkosta rallia ollu sulla lämmöt kyl! Katotaan miten nyt sit oviksen jälkeen käy 😄 mun mielestä alakautta mittaaminen kuulostaa järkevältä :) ja mun mielestä FF:ssä ei pitänyt perua sitä tilausta mitenkään, se varoitteli että kohta loppuu, ja sit se loppui. Ite oon maksanu VIPistä kun oon kokenu saavani rahan arvosta hyöytyä siitä.
 
@Kwv @Kuuttituutti onnea letrokiertoon, toivottavasti siitä on apuja teille molemmille ❤️

@anita1 mun kierron pituus oli aika epävarma aiemman perusteella kun ei oikein ovista tapahtunut, mutta koska dpo on jo niin korkea (dpo16 tänään) mä oletan että laskelmallisesti kuukautiset ois nyt jo päivän pari myöhässä :D Toivottavasti lääkärille soitto meni tänään hyvin!

@Magnoliae joo tällä foorumilla ainakin lepus oli postaillut noita HCG rajoja jotka liittyy tohon viikkodigiin ja niissä on kyllä aivan valtavat overlapit että samalla tuloksella voi saada eri lukemia 😅 yritän nyt rauhoittua ja sit ens sunnuntaina uusiks ja SIT pitäis ainakin olla jotain muuta kuin 1-2 tai ei hyvä heilu! Hyvältä näyttää käyrän tasoittuminen ja limat, toivottavasti tilanne kehittyy hyvin ja tallettelu sujuu 😁

@Oikku95 jeee ovisplussalle! Hyviä talletteluita 😉

@Nurppu testit tummenee edelleen, tänään selkein tummentuminen näkyy tossa epäherkässä rfsu:n testissä :D

IMG_8262.jpg

IMG_8267.jpg

Lämmöt pysyttelee korkealla, tän päivän mielenkiinto on että Oura otti ekan kunnon ponkaisun ylöspäin enkä oikein ymmärrä että miksi 🤔 Mielenkiintona on myös että FF on yhtäkkiä päättänyt että se ei olekaan varma mun ovulaation ajankohdasta 😂

Screenshot 2023-04-03 at 14.34.20.png


Soitin tänään neuvolaan ja sain ensikäynnin sovittua 5.5. 🤞 En oo vielä päättänyt varhaisultrasta, periaatteessa oisin ilman jos vaan psyyke kestää, ja tällä hetkellä fiilis on ihan hyvä. Eniten kiinnostais käydä verikokeissa mittauttelemassa HCG:tä, mutta aattelen että ehkä käytän näitä tikkuja nyt vaan kun niitä kerran on 😅
 
Hmm lähteeköhän tuo maksuttamaan automaattisesti tuon 7 päivän jälkeen? Mitenköhän se peruutetaan🤔
Ei lähde laskuttamaan. Ethän ole maksutietojakaan sinne lisännyt? Muistaakseni en itse ainakaan laittanut ja automaattisesti tili se vip paketti päälle. Sit se loppui ja ainoo ero on että ei tuu niitä ennusteita ja tulkintoja.
 
@Metu mageesti noussut sun lämmöt ja vahvistuu vaan testit ❤️

@Nurppu mullekin jotennin vaikea asia soittaa, kun sit taas epäröin koko asiaa en tiedä mistä se johtuu.

En siis ole soittanut tänään minnekään, flunssa iski päälle ja puhuminen ei oikein onnistu. Mieskin on ollut flunssassa joten kokeillaan vaikka pääsiäisen jälkeen soitella. Nyt taas tuntuu siltä että ei ole mikään hätä eikä kiire mutta tiedän että jossain kohtaa taas tää vitkastelu ärsyttää ja ajattelen miksi en tehnyt sitä aikaisemmin. Toki voisin miehen laittaa soittamaan itsekin aiheesta.
 
Takaisin
Top