Vielä on aikaa , varsinkin jos oiskin dpo10 ollut kiinnittyminenParin päivän ajan jo testaillu, ihan puhtaita negoja ollu
Musta tuntuu kyl et mul on täs kierros joku (lievä) häikkä tuol alakerrassa. On toi siksak lämpö, oli se pieni tiputtelu mitä ei yleensä oo, ja tänään ollu jotai lieviä menkkamaisia kipuja. Mun mielestä menkat ei oikee millää ilveellä viel voi alkaa (koska vielä kp10 oli erittäin nega ovistesti ja mulla luteaali n. 14 päivää, tänään kp 24). En tiiä, ehkä siinä PASsissa tapahtu jotai härkkimistä mitä pitää ny korjailla tuolla?
@Metu kurkkasin jo muualta että sun viivat on vahvistuneet tosi hyvin. onnea, pistähän tännekin näkyville!
ps. mun eilinen hcg-arvo dpo28/rv 6+1 oli 8823 mIU/mL, eli ei ollut ihan tuplaantunut kahdessa päivässä.. (2pvän ero 66h) mut alusta laskien arvot menee kauniisti keskellä average-käyrää eikä alakantissa kuten aikaisemmin (näin laskettuna tuplaantumisaika 40h), ja vissiin rv 6/6000mIU/ml:n jälkeen se tuplaantumisaika pitenee joka tapauksessa (72-96h). Puolelta päivin ultra ja sit tietää mitä siellä on ja kaikista kiinnostavinta ja ratkaisevinta, vastaako viikkoja
Muokattu viimeksi: