BBT - basal body temperature

Tervetuloa tämänaamuiseen gameshow’hun ”nyt on vielä liian aikaista saada selkeitä tuloksia, mutta mulla näitä testejä riittää joten läträsin”, eli mun dpo10 testeihin:

View attachment 120639

Näkyy!!! 😭❤️ ihanaa, nyt vahvistumista viivoille!! 🌈🌈 mitkä fiilikset?!

Täällä dpo11 ja PC testi nega, mut lämmöt sentään nousi kuopastaan.. huomenna pitäisi menkkojen alkaa 👀
 

Liitteet

  • D5C0F8FE-5309-42EA-AA8A-165FEEFDBC39.jpeg
    D5C0F8FE-5309-42EA-AA8A-165FEEFDBC39.jpeg
    682.8 KB · Katsottu: 43
Ihan selkeä viiva @Metu 😍 ihana juttu! Toivotaan että tyyppi tarraa kovaa kiinni 🌈

Täällä lämmöt laahaa edelleen. 😞 Kyllä on toivo aikalailla menetetty tän kierron osalta.. itku ja pettymys, ei tainnut sitä ovista sitten kuitenkaan tapahtua vaikka plussa pärähti testiin. Pieni toivonriekale enää on että tosiaan toi antibiootti ois laskenut lämmöt, laski heti sen jälkeen kun kuurin aloitin la päivällä. Eilen oli kuurin vika päivä niin pitäisi kyllä huomenna sitten nousta jos on noustakseen.
 

Liitteet

  • 9277A1E3-6BCE-409F-A643-54BE72F65C12.jpeg
    9277A1E3-6BCE-409F-A643-54BE72F65C12.jpeg
    786.2 KB · Katsottu: 34
@Metu ihan selvästi näkyy, ihanaa!!! 😍❤️ Hurjasti onnea haamulaisista!!

@Empsu94 hienoa että lämmöt palautu vielä! 🌈 Pidetään toivoa yllä :)

@Kwv uskon että on kuitenkin voinu olla ovis. Katotaan miten kehittyy :)

Se mun toissapäivänen dippi ei ehkä ollukaan dippi, vaan siksakin alku 😌 eilen tuli kans vähän punertavaa vuotoa. Vähä hankala kun näiden lämpöjen kans ei oo oikeen varmuutta että mikä dpo tässä oikeesti on 😄 mut ei se kai vielä menkkojen pitäs alkaa kuitenkaa! Ihme siksak kierto tämä 😄

Screenshot_20230328-093325.png
 
Kiitos @Harmi89 @lepus timidus @Magnoliae @Kuuttituutti :Two-hearts: Toivotaan että nää lähtee tästä tummenemaan!

@Empsu94 jännittää ja on innoissaan että näyttää ihan mahdolliselta että tästä ois tulossa raskaus, mutta ei uskalla vielä laittaa mitään varmuutta hommaan kun voi jäädä vaan "vähän jotain yritti tapahtua" tasolle – mutta joka tapauksessa oon tosi tyytyväinen että sain siltä mun gyneltä näitä apuja ovulaatioon ja heti kun sitä saatiin sieltä tökittyä hereille niin ainakin jotain lähti tapahtumaan! Mitäs sun FF sanoo Luteal Dipin kohdalla tänään, onko silleen että ehkä on dippi mut ei osaa sanoa vielä vai mites? Katotaan miten käy, jos menkat ovat alkaakseen niin toivottavasti alkavat ajallaan huomenna :red-heart:

@Kwv voi kurjuus, mutta tänään näyttää sun lämmöt nousseen kuitenkin yli luteaalirajan, ja aikainen mittausaikakin voi vaikuttaa että ovat noin matalana, mutta vaikea sanoa ovulaatiosta kun on terolut ollut samalla :/ Ootko mitä kautta saanut terolutit? Onko ollut puhetta ovulaation induktiosta esim. Letrozolin avulla? Mulla oli ovuloimattomuutta aiemmin ja Letrozolista oli mulle iso apu, joten suosittelen kysymään gyneltä semmosista mahdollisuuksista jos tulee sellainen tilaisuus :red-heart:

@Nurppu on kyllä ihmeellinen siksaksokkelo tää sun tän kierron käyrä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: En oo ees varma mitä toivottaa sulle tällä hetkellä, että homma selkiäis pian ehkä? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Screenshot 2023-03-28 at 9.29.17.png


Täällä lämmöt pompsahti vähän ylöspäin, mutta tajusin myös että eilinen ja tänpäiväinen arvo ovat ei-niin-vertailukelpoisia, koska minä sankari laitoin toissapäivänä makkarin patteria pienemmälle kun oli ollut niin kuuma, ja luonnollisesti makuuhuoneen lämpötila vaikuttaa helposti myös ruumiinlämpötilaan 😅 Tää sen lisäks tietty että oli toi kellojen siirto ja heräilyt tapahtunut aikaisemmin kun aiemmin, vaikka pian se varmaan tasottuukin. Mutta Oura ja BBT-mittari taas eri mieltä tänään.

Ennen kuin laitoin tälle päivälle Stickyn FF oli sitä mieltä että raskauden todennäköisyys on 56/100, mutta heti kun laitoin Stickyn niin mahikset tippui 20/100 :Face With Tears Of Joy: Mutta mielenkiintoista on että Luteal Dipistä ovat nyt tätä mieltä:
Screenshot 2023-03-28 at 9.39.05.png

Tylsästi kaikki nää spekulaatiot poistuu jos merkkaa positiivisen raskaustestin :Face With Stuck Out Tongue: en tiedä uskallanko tehdä sitä vielä.
 
@Metu noniin, ihan FF:n hyväksymä dippi 😆 nyt toi teksti näyttää tutulta, veikkaan ehkä että mulle tuli kans toi sillon kun viime kesänä tuli se plussa ja ihan hullu dippi dpo8 🤔 jos jaksais matkustaa viestejä taaksepäin ni totuus selviäis helposti 😆 ehkä sen dipin pitää mennä selvästi alle ton cover linen, ja palata sen yläpuolelle? Mä kans oon aina jättäny pistämättä sen plussan, lisänny vasta myöhemmin, kun FF muuttuu ihan tyhmäks sen jälkeen 😄 on kyl aika erilaiset käyrät sulla nyt! Katotaan miten ne siitä tasottuu :)
 
@Nurppu on kyllä siksakkinen kierto siellä 🙈 mutta toi lämpöjen nousu näyttää hyvältä ja täällä ainakin toivo yllä! Milloinka aattelit testata vai odotteletko menkkoihin? Ettei toi pieni vuoto olisi kiinnittämisestä 🤞🌈

@Metu Niinpä, huominen taas toki kertoo enemmän ja tulevien päivien testit tai menkat sitten viimeistään! Yksityiselle meen kyllä gynelle seuraavan kierron aikana uudestaan. Sieltä myös sain terot, mutta sovittiin alustavasti että niitä kokeilen 3kk. Nyt mennyt 2 eikä mitään muutosta mihinkään suuntaan paitsi menkkojen alku terojen jälkeen tietty. Vähän nihkeää oli suhtautuminen kun alle vuosi vasta yritystä ja labrat ja kaikki ok. 😢

@anita1 lämmöt ja oireet lupailee kyllä hyvää 🤞🌈
 
@Nurppu FF:n pitäis antaa ne analyysit per kuukaus millon on ollu mitäkin lupaavaa oiretta heidän mielestään, se ois meille dataa kerääville erittäin kiva 😁

@anita1 hyvältä näyttää vieläkin! Toivotaan että lämmöt pysyvät nätteinä ja kp1 jättää tulematta :Kissing Face:

@Empsu94 noi FF:n raskausmahikset on kyl aika oudot kun jos laittaa mitään oireita heti vähentää pisteistä :Face With Tears Of Joy:

@Kwv Kannattaa kokeilla vaihtaa gyneä jos tuntuu että se on nihkeä se nykyinen! Jos pystyt niin kannattaa ettiä joku jonka kuvauksesta löytyis että ois ollut töissä jollain lapsettomuuskliniikalla tai muutenkin nimenomaan lapsettomuusosaamista, sieltä varmaan korkeammat todennäköisyydet olla avulias!
 
Anteeks tuun yhtään viestiä lukematta tänne nyt kesken kaiken omanapailemaan, mut pakko tulla kertomaan että SAIN TÄNÄÄN DIGIIN 3+ JA MUN HCG OLI TÄNÄÄN 5360 !!! :loudlycrying: Ja täähän on siis ihan perkeleen hyvä uutinen, koska tänään on rv 5+6 ja viimeks sain rv 6+2 vasta sen 3+:n ja hcg oli silloin vaatimattomat 3565 eli onkohan tästä tosiaan tulossa onnistunut raskaus ! 🙏:Heartred
View attachment 120626View attachment 120627
😍 Jee!! Nyt on niin teidän vuoro!
 
Puuh kyllähän sen ois voinut arvata että pitäis testata vaan joka toinen päivä jos haluaa jotakuinkin säilyttää mielenterveytensä, välitön friikkaus kun viiva ei juuri tummentunut ja oneplussassa ei näy mitään (se tosin ei oikein millään meinannut toimia eli voi olla viallinenkin) v__v mutta yritän lohduttautua sillä että ei se haaleampikaan ole ja väli on vain 24h ja on vielä hyvin aikaista.

01E601E3-F112-400C-867A-D660C71C351C.jpeg
B1554E06-616D-4DC9-AAB1-673B37C4194B.jpeg


@anita1 laita ihmeessä omistasi kuvia ❤️
 
Puuh kyllähän sen ois voinut arvata että pitäis testata vaan joka toinen päivä jos haluaa jotakuinkin säilyttää mielenterveytensä, välitön friikkaus kun viiva ei juuri tummentunut ja oneplussassa ei näy mitään (se tosin ei oikein millään meinannut toimia eli voi olla viallinenkin) v__v mutta yritän lohduttautua sillä että ei se haaleampikaan ole ja väli on vain 24h ja on vielä hyvin aikaista.

View attachment 120665View attachment 120666

@anita1 laita ihmeessä omistasi kuvia ❤️
Höps mun mielestä näyttää hyvälle! 😍
 
Takaisin
Top