Kiitos
@Harmi89 @lepus timidus @Magnoliae @Kuuttituutti Toivotaan että nää lähtee tästä tummenemaan!
@Empsu94 jännittää ja on innoissaan että näyttää ihan mahdolliselta että tästä ois tulossa raskaus, mutta ei uskalla vielä laittaa mitään varmuutta hommaan kun voi jäädä vaan "vähän jotain yritti tapahtua" tasolle – mutta joka tapauksessa oon tosi tyytyväinen että sain siltä mun gyneltä näitä apuja ovulaatioon ja heti kun sitä saatiin sieltä tökittyä hereille niin ainakin
jotain lähti tapahtumaan! Mitäs sun FF sanoo Luteal Dipin kohdalla tänään, onko silleen että ehkä on dippi mut ei osaa sanoa vielä vai mites? Katotaan miten käy, jos menkat ovat alkaakseen niin toivottavasti alkavat ajallaan huomenna
@Kwv voi kurjuus, mutta tänään näyttää sun lämmöt nousseen kuitenkin yli luteaalirajan, ja aikainen mittausaikakin voi vaikuttaa että ovat noin matalana, mutta vaikea sanoa ovulaatiosta kun on terolut ollut samalla :/ Ootko mitä kautta saanut terolutit? Onko ollut puhetta ovulaation induktiosta esim. Letrozolin avulla? Mulla oli ovuloimattomuutta aiemmin ja Letrozolista oli mulle iso apu, joten suosittelen kysymään gyneltä semmosista mahdollisuuksista jos tulee sellainen tilaisuus
@Nurppu on kyllä ihmeellinen siksaksokkelo tää sun tän kierron käyrä
En oo ees varma mitä toivottaa sulle tällä hetkellä, että homma selkiäis pian ehkä?
Täällä lämmöt pompsahti vähän ylöspäin, mutta tajusin myös että eilinen ja tänpäiväinen arvo ovat ei-niin-vertailukelpoisia, koska minä sankari laitoin toissapäivänä makkarin patteria pienemmälle kun oli ollut niin kuuma, ja luonnollisesti makuuhuoneen lämpötila vaikuttaa helposti myös ruumiinlämpötilaan
Tää sen lisäks tietty että oli toi kellojen siirto ja heräilyt tapahtunut aikaisemmin kun aiemmin, vaikka pian se varmaan tasottuukin. Mutta Oura ja BBT-mittari taas eri mieltä tänään.
Ennen kuin laitoin tälle päivälle Stickyn FF oli sitä mieltä että raskauden todennäköisyys on 56/100, mutta heti kun laitoin Stickyn niin mahikset tippui 20/100
Mutta mielenkiintoista on että Luteal Dipistä ovat nyt tätä mieltä:
Tylsästi kaikki nää spekulaatiot poistuu jos merkkaa positiivisen raskaustestin
en tiedä uskallanko tehdä sitä vielä.