BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä mennään laidasta laitaan….hmmm🤔?
 

Liitteet

  • 51A3C779-1A66-4DC3-AE30-C66AF37E4F62.jpeg
    51A3C779-1A66-4DC3-AE30-C66AF37E4F62.jpeg
    298 KB · Katsottu: 67
Näkyy selvästi @Metu 😍, onnea ja vahvistumista!
@Nurppu lla kyllä siksakki ihan omaa luokkaansa. Jospa se enteilisi hyvää. Jatkuiko tiputtelu?

@Empsu94 Pahasti kyllä näyttää lämpöjen perusteella siltä että menkat saapumassa ❤️
Mutta kaunis käppyrä piirtyi tässä(kin) kierrossa kuitenkin!

@anita1 testiä odotellaan 😍

Mulla ei oo mitään luottoa tähän kiertoon tämän koronan takia. Edelleen tiputtelua menkkojen jäljiltä, yleensä ei tässä vaiheessa mitään. Varmaan joku megapitkä ovuloimaton kierto tulossa 😣
No lämmöt ja leposyke edes tasoittuneet normaaleiksi.

F94CCFE0-1EB5-4938-A713-D222D855927F.jpeg
 
Kiitos @lepus timidus @Nurppu @Empsu94 @Magnoliae @Summerwalk, tästä pahimman pelon rauhoituttua toi on varmasti ihan hyvä tummentuminen vielä. Rupesin keräämään noita kuivuneita easy@homen testejä nyt muistikirjaan vielä että katon siitäkin noiden tuoreiden kuvien lisäksi :Face With Tears Of Joy: Toiveet on kovat ja pelot myös kun on turhankin tietoinen todennäköisyyksistä :red-heart:

@Nurppu onpa taas kaunista siksakkia, mutta ei mitään käryä mitä se merkitsis, toivottavasti ei mitään pahaa 😥

@Empsu94 oho onpa selkeä pudotus! Toivottavasti menkat alkais nyt sit nopeasti että pääsis seuraavaan kiertoon :red-heart:

@Magnoliae kiva että testit ja lämpömittari saapuivat nyt, pääset mittailemaan ja dippailemaan oikein kunnolla! 😄

@Oikku95 näyttää kyllä aika vuoristoradalta, ootko ruvennut jo tekemään ovistestejä?

@Summerwalk toivotaan että tää kierto ei kamalasti venähtäis ja keho sais ovuloitua, mutta ymmärrettäväähän se on jos tää rasitus tekee sen että ei tuu ovulaatiota :crying-face:

Lämpötiloissa Oura ja BBT edelleen eri mieltä, mietin että pitäiskö kokeilla pitää Ouraa toisessa sormessa joka on vähän tuhdimpi, vai mikä oikein selittäis tän eron 🧐 mutta meen edelleen ton BBT:n perusteella, joka kiikkuu tossa luteaalilinjan yläpuolella ihan nätisti edelleen.

Screenshot 2023-03-29 at 8.58.26.png
 
@Metu näkyy viivaa 😍 uskon että on varmasti vaikeaa pidättäytyä testaamasta 🙈

@Empsu94 voihan 😞 uutta kiertoa ja parempaa onnea seuraavaan 🤞

@Oikku95 näyttää tosi samanlaiselta kun mun follivaiheen heittely ja lämmötkin näyttäisi olevan matalat 👌 kyllä ne siellä vielä nousee 🌈

Testi nega, lämmöt matalat. Kp1 odotellaan alkavaksi perjantaina. Ei tullut täälläkään joulukuista eikä -23 vauvaa. 😣
 

Liitteet

  • D9DCB2EC-E215-4B9A-82D0-D4072B1E2D36.jpeg
    D9DCB2EC-E215-4B9A-82D0-D4072B1E2D36.jpeg
    765.8 KB · Katsottu: 51
No teinhän mä se PC testin (eihän se varhainen testi ole) ja ihan puhdasta vitivalkoista negaa näytti. Lämpö jaksaa tasaisesti pysytellä samassa. Hmm mietin jopa et onks tää nyt vaan siitä kun ei oo kahden desimaalin mittaria en näe pienintäkään heilahtelua suuntaan tai toiseen että ei ole täysin luotettava käyrä.

@Metu vahvistuminen näkyy testissä! 😍
@Empsu94 ikävää jos kp1 alkaa kummittelemaan vai voisko olla viekö dippi ja nousu edessä?

Screenshot_20230329_104135.jpg
 
@Summerwalk sairaus voi pitkittää tiputtelua kun kroppa on kovilla kuumeen jälkeen. Älä vielä ole tuota mieltä, uskon että se ovis sieltä vielä ilmaantuu ja nyt lämpökin tasainen sulla.

@Metu onko mahdollista että se oura tosiaan heikosti sormessa tai jos käsien lämpötila vaihtelee yön aikana esim on välillä tyynyn alla ja välillä vaikka kokonaan peiton ulkopuolella? Joku tästä mainitsi aiemmin.
 
Aamusin mittaan suusta kun herään. Aika samoihin aikoihin. On ollut hieman levottomia öitä kyllä. 🤔
Voiskohan johtua siitä, että jos vaikka vähän pyörii unissaan, nukkuu suu auki tms. Näyttää vaan niin hurjalle omaan silmään tuollaiset lähes asteen heitot, vaikka ei sillä varmaan mitään väliä olekaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
@Oikku95 onko tää sun eka mittauskierto vai ootko ennen myös mitannut? Sanotaan että olis hyvä kun sais omaa vertailuarvoa 3 kk ajalta niin näkee onko niissä heitoissa esim jokin yhtäläisyys vai tuntuuko mittausvirheeltä tai jonkin oireen tai tapahtuman aiheuttamalta
 
@Oikku95 onko tää sun eka mittauskierto vai ootko ennen myös mitannut? Sanotaan että olis hyvä kun sais omaa vertailuarvoa 3 kk ajalta niin näkee onko niissä heitoissa esim jokin yhtäläisyys vai tuntuuko mittausvirheeltä tai jonkin oireen tai tapahtuman aiheuttamalta
No viime kierrossa mittasin vasta luteaalivaiheen alettua. Ei ole siis oikein mitään mihin verrata. 😅
 
Voiskohan johtua siitä, että jos vaikka vähän pyörii unissaan, nukkuu suu auki tms. Näyttää vaan niin hurjalle omaan silmään tuollaiset lähes asteen heitot, vaikka ei sillä varmaan mitään väliä olekaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Voihan se olla mahdollista. Niin levottomia öitä ollut😅
 
On nää lämpöjutut kyllä yks mysteeri. Aamulla oli 36.3. Nyt oon tässä muutaman tunnin vaan tärissyt kotona. Tuntunut koko keho ihan kylmältä. Mittasin lämmön, joka näytti 35.0🤔 eilen samaan aikaan iltapäivällä lämpö oli 36.5. Silloin toki olin urheillut. Tänään en. Oon tässä hieman lämmitellyt ja ruumiinlämpö noussut pikkuisen.
 
@Kwv dpo9 on vielä aika aikaisin, mutta lämmöt ovat kieltämättä olleet suht matalat :(

@anita1 jep PC testit on vasta 25 vahvuisia eli voi olla että jotain vielä ilmestyisi näkyviin, hienosti edelleen lämmöt korkealla! Ja joo mietin just tota että oisko että toisessa kädessä pysyis enemmän lämpimänä, katotaan jos muistaisin seuraavaksi yöksi pitää toisessa kädessä ja lämpötila muuttuis yhtään 😅

@Empsu94 voi harmi mutta alkoi ainakin ajallaan ❤️

@Oikku95 hyvähyvä että rupeet uittamaan tikkuja niin osaa toivottavasti etukäteen arvailla millon ovis on eikä vaan todeta lämmöistä jälkikäteen 😅

@Nurppu meidän salatestailija 😂 en ollu varma minkä reaktion laittaa mut päätin kuitenkin mennä huumorilla ❤️

Löyty vihdoinkin oire jonka lisäämisestä FF oli yhtäkkiä sitä mieltä että raskauden todennäköisyys kasvoi: mulla on ollut ihme röyhtäilyä / nälkää tää ja eilinen ainakin ja merkkasin sen "increased appetite":ksi, ja tää oli jostain syystä se, joka sai FF:n uskomaan raskauteen enemmän kuin 25 pisteellä ja nous siitä 77 pisteeseen? 😅
 
Pakko omanapailla tähän väliin, kun on niin iso helpotus eikä mihinkään muualle oikein voi asiaa jakaa.
Mies suostui vihdoin yksityiselle hoitoihin ja varasin kärppänä ajan heti huomiselle, uudelle gynelle 🤞 Tuntuu kun norsu ois lähteny harteilta. Oon niin pitkään jo epäillyt sitä että oviksessa jotain häiriötä ja nyt tän BBT-datan avulla mieskin alkoi vihdoin uskomaan sen. 😍 (myös tän päivän nega tais olla pettymys myös puolisolle.) Hoidetaan nyt yksityisellä niin pitkälle kun kukkaro antaa myöden ja sitten vasta haetaan lähete julkiselle.

En malta oottaa huomista 🌈 Pillahdan varmaan helpotus- itkuun jo kun sanon päivää lääkärille 😂
 
@Kwv niin ihanaa!! 😍 Toivotaan että lääkärin luota löytyy onni!

@Metu hahaa, hauskaa että vihdoin löyty joku oire mikä ei aina vaan laske sitä! 😆

Musta tuntuu kyl et mul on täs kierros joku (lievä) häikkä tuol alakerrassa. On toi siksak lämpö, oli se pieni tiputtelu mitä ei yleensä oo, ja tänään ollu jotai lieviä menkkamaisia kipuja. Mun mielestä menkat ei oikee millää ilveellä viel voi alkaa (koska vielä kp10 oli erittäin nega ovistesti ja mulla luteaali n. 14 päivää, tänään kp 24). En tiiä, ehkä siinä PASsissa tapahtu jotai härkkimistä mitä pitää ny korjailla tuolla? 🤔
 
Takaisin
Top