BBT - basal body temperature

@lepus timidus Ihanaaaaa, onnea :red-heart: !! Ja ihanaa kun tulit omanapailemaan, saadaan tÀnnekin selkeÀsti hyviÀ uutisia! :smiling face with heart-eyes: Nyt toivotaan jatkuvaa hyvÀÀ kehitystÀ matkalaiselle!

@Nurppu Mulla on kolmessa kierrossa ollut 11 pÀivÀn luteaali ja yhessÀ oli 10 pÀivÀn luteeali. Eli tÀnÀÀn olisi tosiaan todella aikaista, koska silloin luteaali jÀisi vaan 9:ÀÀn pÀivÀÀn (sillÀ oletuksella, ettÀ tÀnÀÀn on dpo10 eikÀ esim dpo12...).

Mutta vielÀ on toivoa, mulla alkaa menkat aina aamupÀivÀllÀ (onko sattumaa vai onko se vaan niin?), eikÀ vielÀ nÀy. Joten pieni toiveenkipinÀ on olemassa, ettÀ selviÀn tÀstÀ pÀivÀstÀ ilman menkkoja. Huominen aamu kertoo lisÀÀ.

Mutta aika alakuloinen olo tÀÀllÀ, isÀn syöpÀ on palannut ja tÀnÀÀn kÀrsin itkukrapulasta.
 
@lepus timidus Ihanaaaaa, onnea :red-heart: !! Ja ihanaa kun tulit omanapailemaan, saadaan tÀnnekin selkeÀsti hyviÀ uutisia! :smiling face with heart-eyes: Nyt toivotaan jatkuvaa hyvÀÀ kehitystÀ matkalaiselle!

@Nurppu Mulla on kolmessa kierrossa ollut 11 pÀivÀn luteaali ja yhessÀ oli 10 pÀivÀn luteeali. Eli tÀnÀÀn olisi tosiaan todella aikaista, koska silloin luteaali jÀisi vaan 9:ÀÀn pÀivÀÀn (sillÀ oletuksella, ettÀ tÀnÀÀn on dpo10 eikÀ esim dpo12...).

Mutta vielÀ on toivoa, mulla alkaa menkat aina aamupÀivÀllÀ (onko sattumaa vai onko se vaan niin?), eikÀ vielÀ nÀy. Joten pieni toiveenkipinÀ on olemassa, ettÀ selviÀn tÀstÀ pÀivÀstÀ ilman menkkoja. Huominen aamu kertoo lisÀÀ.

Mutta aika alakuloinen olo tÀÀllÀ, isÀn syöpÀ on palannut ja tÀnÀÀn kÀrsin itkukrapulasta.
Kiitos :Heartred ja paljon jaksamisia teille sinne kaikille, olen/olemme olleet samassa tilanteessa muutama vuosi sitten ja tiedĂ€n miten rankkaa aikaa se on kaikille 😱
 
@Nurppu no nyt on sun kÀppyrÀ niinku waauuuuuuuuu, toivotaan parasta, oispa ihana luomuihme tÀhÀn kevÀÀseen! :blowing: mulla oli sillon vippi kun tuli se ihan eka plussa jossa kiinnittymisdippi oli ihan hervoton ja en muista itsekÀÀn saaneeni FF:ltÀ mainintaa dipistÀ, en sit tiedÀ millasen dipin se oikein vaatii kun sekÀÀn ei ollut riittÀvÀ :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Anteeks tuun yhtÀÀn viestiĂ€ lukematta tĂ€nne nyt kesken kaiken omanapailemaan, mut pakko tulla kertomaan ettĂ€ SAIN TÄNÄÄN DIGIIN 3+ JA MUN HCG OLI TÄNÄÄN 5360 !!! :loudlycrying: Ja tÀÀhĂ€n on siis ihan perkeleen hyvĂ€ uutinen, koska tĂ€nÀÀn on rv 5+6 ja viimeks sain rv 6+2 vasta sen 3+:n ja hcg oli silloin vaatimattomat 3565 eli onkohan tĂ€stĂ€ tosiaan tulossa onnistunut raskaus ! 🙏:Heartred
View attachment 120626View attachment 120627
Oikein paljon onnea, pĂ€ivĂ€n paras uutinen! 💗💗💗
 
@Empsu94 voimia kovasti sinne!

@Nurppu hieno dippi, nyt kaikki sormet varpaat ristiin et se olis se kiinnittyminen!

@Oikku95 olen yrittÀnyt lukea kaiken maan ja taivaan vÀliltÀ mikÀ siihen raskautumiseen auttaisi. On netti tÀynnÀ pullollaan tietoa mut ei juurikaan kiinnittymiseen liittyen. Olen myös pohtinut jos hoitoihin tarve ettÀ mitÀ lÀhtisin ensimmÀisenÀ kokeilemaan. Luonnonmukaista vai lÀÀkkeellistÀ?
 
Pikainen ja turhahko pÀivitys, mutta ultrassa tosiaan kÀvin aamulla.
Molemmilla puolin oli runsaasti alle 10mm folleja ja vasemmalla puolella pienten lisÀksi yksi 12mm folli.
LÀÀkÀri ei sen tarkemmin niitÀ ruvennu mittaileen tai laskemaan, vaan sovittiin perjantaille uusi ultra.
Ilmeisesti tÀmÀ oli siis ihan hyvÀ juttu, ettÀ "runsaasti" folleja nÀkyi, vaikkakin lopputulos voi taas sitten olla mitÀ tahansa.
Jatketaan siis kasvattelua.. 😊
Screenshot_20230327-183843_Flo.jpg
 
@Empsu94 paljon voimia ja jaksamista teidĂ€n perheelle ja hyviĂ€ tuloksia hoidoista isĂ€llesi ❀ on tĂ€ysin okei jos tÀÀ BBT-homma jÀÀ taka-alalle, mutta jos kaipaat muuta ajattelua niin me ollaan tÀÀllĂ€! Toivottavasti sun lĂ€mmöt kohoais vielĂ€ huomenna ❀

@Harmi89 jee hyviĂ€ uutisia! Toivottavasti sieltĂ€ jatkavat folliikkelit tasaista kasvuaan ja saatte parhaimman saaliin đŸ€đŸ€žđŸ»

TÀÀllĂ€ jĂ€nnitetÀÀn jo testausta 🙈 en tiedĂ€ minne asti maltan, uitanko huomenna jo jotain ihan kokeeks vai jaksanko ylihuomiseen tai torstaihin.
 
Takaisin
Top