Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näitä outoja oviksenmetsästyskiertoja on ollut kyllä nyt turhauttavan monella vähän ajan sisään.. V***ujen kevät?Öö, jaa, toisaalta Ouran trendinäkymän perusteella vois olla ovis jo menny että jos tässä jatkuukin toi hullu siksak vaan nyt? Taitaa tulla taas tällänen jännittävä kierto missä ei yhtää tiiä oviksen sijaintia
No oliskos se sit se limatulppa mistä ollut puhetta? Oliko niin että se tulee just ennen ovista monille? Mä olen merkannut ne eggiksiksi koska sticky on taas ihan eri mun mielestä.Hyvää viikon alkua! Täällä ollaan edelleen sairaslomalla ja oon vaan tosi tyytyväinen että sain jatkettua sairaslomaa kun on edelleen aika olo.
Limat hämmentää, eilen löysin kaksi kertaa napukalta semmoisia kunnon... "limaklimppejä"? Fiilis ei ollut ihan sama kuin munanvalkuaisilla, mutta oli semmonen venyväinen valkoinen tahmainen sen verta iso klimppi että sitä sai kyllä leviteltyä koko peukalon pituudelta, mutta ei oikein suostunut takertumaan/venymään kahden sormen välille? En yhtään tiiä miksi se pitäisi klassifioida, mutta kun laitoin alun perin munanvalkuaiseksi niin FF laittoi oviksen katkoviivalla, joten laitoin sen nyt Creamyksi
Nyt on selkeä plussa!!! Ja onhan tässä vielä aikaa talletella! Ovisplussa tarkoittaa usein että ovis tapahtuu 24-36 tunnin päästä. Eli jos sun lämmöt ei vielä huomenna oo kohonnut niin älä ihmettele!View attachment 120425
Kyllä tää nyt taitaa olla eka plussa ikinä vitsit kun luulin, että se oli jo silloin kp13, tänään kp16. Silloin oli jo hyvin hyvin tumma testi, mutta tämä taitaa olla nyt selkeä. Tallettelut ei oo nyt kyllä ihan osunut. Mutta ehkä hermostuin liian aikaisin, että ne lämmöt ei lähteny nousuun. Josko nyt alkaisi oikeasti odottelemaan lämpöjä Vitsit siis kierto numero 11 ja eka plussa ovistestiin.
Jeeee! Ja tosiaan tänään on dpo-1 tai dpo-2 eli hyvin ehtii vielä tänään ja huomenna talletellaView attachment 120425
Kyllä tää nyt taitaa olla eka plussa ikinä vitsit kun luulin, että se oli jo silloin kp13, tänään kp16. Silloin oli jo hyvin hyvin tumma testi, mutta tämä taitaa olla nyt selkeä. Tallettelut ei oo nyt kyllä ihan osunut. Mutta ehkä hermostuin liian aikaisin, että ne lämmöt ei lähteny nousuun. Josko nyt alkaisi oikeasti odottelemaan lämpöjä Vitsit siis kierto numero 11 ja eka plussa ovistestiin.
@anita1 tuo oli tosi mielenkiintoinen artikkeli, ja tuli kyllä uutena itselle että tosiaan sen lämmön pitäisi pysyä 11 päivää ylhäällä.
@Summerwalk oli kyllä niin selvän näköisiä haamuja, että hyvin voi olla kiinnittymisyritys ja sen vuoksi pidempi kierto. Toivottavasti pian alkaisi uusi kierto niin saisit ainakin selvyyden asiaan. Tosi paljon tsemppiä
@Empsu94 Tsemppiä piinailuun, ihana että apit kuitenkin ennustaa myös oviksen tapahtuneen. Ja varmasti onkin! FF ainakin lämpöjen perusteella näyttää hyvältä. Milloin oot yleensä aloittanut r-testit?
Täällä tallettelut meni eilen vähän pieleen, oli hieman pakkopullaa että se siitä. Dpo-3 olisi nyt ainut jos eilen oli ovis. Ehkäpä tänään vielä.. Lämmöt kuitenkin aamulla oli tehnyt melkoisen nousun. Eggiksiä ei kyllä oo edelleenkään näkynyt Luottaisitteko enemmän lämpöihin ja ovistestiin vai lumoihin? Nippailukivut alavatsalla eilen illasta ja tänään aamulla kyllä ollut melkoisia.
Mä oon semmosessa välitilassa tällä hetkellä, että en tiedä! Hengailen ympäriinsä vaan mies toi eilen digin ja sehän ei tietenkään ollut viikkodigi, vaan se joka kertoo vain onko raskaana vai ei. Eli en tee sillä mitään just nyt. Pissasin sit ovistikkuun koska ärsytti toi feikkidigi ja tikku oli ihan superöveri plussa, mutta ei se hyvällä mielikuvituksellakaan kertonut viikkoja Ei huvita soittaa verikokeita, koska reilu viikon päästä ois varhaisultra eli ihan kohta ja on muutenkin helppo täs normaalia arkea elää, koska ei oo r-oireita turvonneita tissejä enempää vieläkään. Pistin tosin eilen tilaukseen pari oikeaa viikkodigiä, toivon että tulisivat tällä viikolla vielä jotta vois tehdä yhden ennen ultraa. Muuten taidan vaan odotella ja annan ajan kulua. Rv5+0 tänään.@lepus timidus mikä siellä on tilanne?
Siis en tiedä kuka on keksinyt ne digit jotka ei näytä viikkoja, ne on pahimpia huijaustestejä ikinä varminta tässä vaiheessa kn varmasti se ultra niin onneks siihen ei oo enää pitkä aika.Mä oon semmosessa välitilassa tällä hetkellä, että en tiedä! Hengailen ympäriinsä vaan mies toi eilen digin ja sehän ei tietenkään ollut viikkodigi, vaan se joka kertoo vain onko raskaana vai ei. Eli en tee sillä mitään just nyt. Pissasin sit ovistikkuun koska ärsytti toi feikkidigi ja tikku oli ihan superöveri plussa, mutta ei se hyvällä mielikuvituksellakaan kertonut viikkoja Ei huvita soittaa verikokeita, koska reilu viikon päästä ois varhaisultra eli ihan kohta ja on muutenkin helppo täs normaalia arkea elää, koska ei oo r-oireita turvonneita tissejä enempää vieläkään. Pistin tosin eilen tilaukseen pari oikeaa viikkodigiä, toivon että tulisivat tällä viikolla vielä jotta vois tehdä yhden ennen ultraa. Muuten taidan vaan odotella ja annan ajan kulua. Rv5+0 tänään.