@Kuuttituutti toivottavasti sieltä selkeis pian mitä keho aikoo, mutta onneksi on se jälkitarkastus huomenna niin sieltä saa sit lisää tietoa jos ei muuten
Se on ihan hyvä jos on jonkun aikaa koholla jos se kertois siitä että siellä on sitä progestronia ja sen jälkeen kun se tippuu alkaa menkat yleensä tosi hyvin!
@Mimossa voi harmi, näyttää kyllä tosi selkeeltä pudotukselta valitettavasti
toivottavasti pääsisitte pian jonosta hoitoon
@Summerwalk joo nyt oli tosi selkee lopulta toi leposyke kans ja toivon että tää lämpökäyrä rupee tästä näyttämään luteaalivaiheelta, huomisen/ylihuomisen dpo4/5 dippiä odotellen
Noi oireet kuulostaa kyllä ihan mahdollisilta, mutta katotaan nyt sit sun tänpäiväisiä testejä et miltä näyttää
Mä oon samalla linjalla Empsun kanssa että rupeet dippailee yks kerrallaan ja vertailemaan tuloksia
@Kwv voi harmi että näyttäis haaleemmalta mutta toi ei vielä ainakaan mun silmiin kovin haaleelta näytä – minkälaiset limat sulla on ollut? Et oo viel merkannut hedelmällisiä limoja nii se kans vähän ihmetyttää – katotko vessapaperista vai sormilla ronkkimalla? Mä oon ite todennut että mun ainakin täytyy ronkkia sormilla että pääsee oikeasti analysoimaan sitä limojen koostumusta ja FF:llä on hyödylliset klassifikaatiot!
@Empsu94 Noista lämmöistä veikkais että ois dpo2! Huomasin että FF:n "timing" osiossa se ottaa kans dpo1 tallettelun huomioon, että siitä ois vielä jotkut mahikset ilmeisesti
Mulla on kans ollut edelleen tosi limaiset tunnelmat, en kyl tiiä mikä tää homma on mutta ei kyl haittaa mua yhtään että limaa riittää, tallettelut jatkuu
@NM90 joo meitä on nyt sen verta monta jo että tekstiä tulee aika paljon, mutta onpahan kaikille aina vuorotellen jännättävää
@Oikku95 oho! Kokeilisin sitä raskaustestiä kyl aika piakkoin kun on noin isoilla päivillä ja ei menkat alkaneetkaan
jos testejä ei löydy kotoa niin osta vaikka niitä PC:n liuskoja, siinä saa ~1€/kpl kokeilla että näkyykö jotain vaiko ei! Ainakin ton FF:n mukaan näyttäis että sulla on menkat jo myöhässä jos eivät ala tänään?
@Nurppu hahaha sellasta sattuu, katotaan sit tarkemmin huomisia lämpöjä!