@Summerwalk digit on kyl saatanasta seuraavia :D toki voihan tuo olla että on rajatapaus 2-3, tein klo 3 yöllä sen testin, mut pidätystä oli kuitenkin 5h.. dpo17 hcg on muistaakseni average tilastojen mukaan 150, mut sit ku luki niitä onnistumistarinoita, niin kaikilla huitelee jo tonneissa tässä vaiheessa. Viime syksynä tuli ihan liikaa luettua noita mitkä on hyviä lukemia, joten tartte nyt edes vaivautua googlettelemaan
niin se verikoe, kai mä soitan maanantaina ihan mielenkiinnosta saisko pari lukemaa otettua ja sithän se oiskin varhaisultra ja siihen mennessä varmasti jo tilanne ratkennut.
Mutta mutta sun testit näyttää kuules summerwalk todella lupaavalta!
Olen pahoillani, että käyt läpi tätä ja ymmärrän hyvin miten toivo murenee, kun näkee samojen asioiden tapahtuvan kuten edellisillä kerroilla
. Mä toivon kovasti, että tää liittyisi kuitenkin alkuraskauden suhteellisen mataliin arvoihin ja pissan vahvuuteen. Oon nimittäin tämän raskauden myötä samaa mieltä digi-testeistä (ja HCG mittaukset tulee tosi hyvänä kakkosena digien perässä); mä tein dpo22 digin odottaen näkeväni 3+, niin kuin esikoisen raskaudesta. Tein sen digin aamun ekasta, pitkän pidätyksen jälkeen, vaikka näin että pissa oli laimeaa ja liuskatestissä testiviiva oli vielä hitusen vaaleampi tai korkeintaan yhtä tumma kuin kontrolli. Tulos oli 2-3, ja siinä kohtaa olin aivan maani myynyt, koska km raskaudessa kävi just näin. Aamun seuraava pissa oli tummempi, ja testiviivakin tummempi kuin kontrolli, mutta sitten ei ollut enää digiä jäljellä. Seuraavana päivänä mulla oli HCG mittaus, ja se oli jotain 5000, eli olis pitänyt kyllä jo edellisenä päivänä olla yli sen 3+, mutta ilmeisesti se pissan vahvuus ei ollut riittävä, ja oman näkemyksen mukaan olis ollut parempi tehdä ohjeen vastaisesti jostakin muusta kuin aamun ekasta.
HCG mittauksista sen verran, että mulla seurattiin niitä kaksi viikkoa joka kolmas päivä, ja ekan ja toisen välissä tuplaantui nätisti 1.9 päivässä, mut sen jälkeen joka kerralla tuplaantumisvauhti alkoi hidastua: 2.25, 3.3 ja viimein 4.4 päivää. Lääkärin (tavan yleislääkäri, ei mikään gyne) mukaan tärkeintä oli että kasvaa, eikä hän ollut tahdista tai sen hidastamisesta huolissaan. Itse tietenkin olin googlannut koko internetin läpi saadakseni kaikenmaailman infon, ja joo, tahti hidastuu kun HCG kasvaa, mutta mikä on sitten liian hidas. Tämän kokemuksen pohjalta en enää toistamiseen menis noin pitkäaikaiseen HCG seurantaan. Sen yhden kerran kun olis tehnyt ja nähnyt hyvän tahdin, niin olisin säästynyt paljolta harmittelulta.
Ja ei tää meidän nykyinenkään tilanne siis aivan auvoinen ole: eilen oli eka ultra, ja nähtiin vahva syke oikeassa paikassa, mikä oli suuri helpotus itsessään, mutta koko vastasi 2-3 päivää pienempää kuin oletin (7+3 vs 7+5 tai 7+6). Tää taas muistuttaa km raskauden ultraa, jossa koko oli 6+0 kun piti olla 6+4. Koetan ajatella, että tässä vaiheessa voi helposti olla mittavirhe varsinkin kun vatsan päältä mitattiin (se kuva oli tosi sumea), mutta harmittaa, että ei tässä henkisesti kyllä helpolla pääse. Parin viikon päästä varmaan uusinta ultra täällä, se on seuraava etappi mitä jännitellä.
Tästä tuli nyt kauhean pitkä sepustus, mutta siis paljon jaksamista näihin ensimmäisiin viikkoihin, ne on raastavia kun ei voi kun odottaa. Mä pidän toivoa yllä, että kävis kuitenkin hyvin teillä!