BBT - basal body temperature

@lepus timidus voihan tää sairastelu olla syynä mut harmittaa kyl tosi paljon jos sen takia menee harakoille tää kierto kun on tätä kiertoa varten laitettu monta satasta tiskiin että sais ovulaation ja ois mahikset – jos se ovis tulee ja ei raskaudu niin se ois enemmän ok mutta että jättäis välistä kaikesta tästä huolimatta harmittais kyllä kovasti :sad001

Ja siis aikuisten oikeasti onhan se ihan mahollista että ovis on tapahtunut tai tapahtuu ja lämmöt nousee vaan hitaasti, mutta koska viime kierrossakin katteli vaan sitä luteaalin alapuolella pysyttelevää käyrää niin tää risoo :sad001

Äsken oli vähän jotain kramppien oloista alavatsassa niin tietty toivo ois että se ovulaatio ois sit tapahtunut ees nyt ja lämmöissä vois jo tapahtua jotain :side_tear: Mutta kun en oo varma näistä tuntemuksista voi kans olla että ei oo mitään.

Mutta siis heittikö sun mies ne roskiin vahingossa vai mielenosoituksellisesti? 😅 Ja viitaten tohon mitä @Aloy sanoi, osaatko sanoa oliko se virtsa josta teit digin vahvaa vai ei?

@Oikku95 voi harmi että ei tästä kierrosta tärpännyt :red-heart: Se saa harmittaa ja huolettaa.

@Empsu94 ääääh ikävää että talletukset ei onnistunut, vaikka ihan luonnollista se on että aina ei vaan onnistu just oikeaan saumaan :sad001

@Kuuttituutti ihanaa että siellä näyttäis olevan menossa parempaan suuntaan ja oot saamassa hoitoa :red-heart:

@Summerwalk hyvää tikutteluhulluutta :tears: voit viihdyttää meitä muita odottelijoita näillä testeillä! Näytähän sit tänpäiväisiäkin :Winking Face:
 
No voi vitsi, täällä on tänään huonojen uutisten sarjaa ihan kunnolla 😩

@anita1 mä kävin molemmat AMH:t ottaa alkukierrosta, eli ei selity sillä :/ mut niihän noissa on joo vissii heittelyä varsinki korkeammilla arvoilla. Harmi että siellä ei nouse lämmöt 😔

@Metu ääh, ymmärrän hyvin tuskan 😭 nipistelyt kuulostaa kyl tosi lupaavilta, että jospa se olis siellä nyt lähteny liikkeelle ❤️

@lepus timidus voi ääh! 😭 Ymmärrän hyvin että tuosta heti tulkitsee että huonosti käy, vaikka niin ku moni sanonukki ni todellisuudessa voi vaan olla laimea pissa tms. Ei auta ku odotella 😔 voi ei, heivasko se mies ehkä tarkotuksella ne testit ettet stressaile niiden kanssa 🙈 meillä HUSilla lapsettomuuspolilla keskenmenoks lasketaan vaan sellaset missä ultrassa on nähty syke. Eli aika pitkälle pitää päästä ennen ku pääsee yli "biokemiallisen raskauden" merkinnästä. Esim se mun 3663 hCG ei riittäny vaan sekin oli pelkkä kemiallinen.

@Oikku95 harmi että lämmöt jo laskee, ja osanotot negasta ❤️

@Empsu94 voi ei, se väkisintallettelu on ihan kauheen inhottavaa ja ymmärrän et mieskin turhautuu jos ei lähde 😔 onneks dpo-3 on hyvä tallettelu kuitenki ❤️

@Kuuttituutti huh, hyvä kuulla että saitte anteeksipyyntöpuhelun. Alkaisipa siellä nyt uusi kierto! Mikä on H6 ultra?

@Summerwalk kyllä mä melkeen sanosin et jotai kiinnittymisyritystä olis siellä vähintään käynnissä 🤔 mulla ei oo medigoossa näkyny ikinä mitään ellei oo ollu hCG koholla oikeesti. Jännityksellä odotan jatkotestejä!
 
Kyl vähän mietityttää tuo mun AMH. Mut luulen että tosiaan vaan luonnollisesta heittelystä kyse vaikka onki aika iso heitto. Mulla ei tosiaa mitää PCOS viittaavaa oo ollu koskaan. Tylsää vaan että on nii korkee AMH mutta ei saa sen oletettua hyötyä eli suurta saalista IVF:ssä. 😝

Eilen niitä syöpäjuttuja googletellessa (googletatteko teki aina että mikä syöpä nyt on jos on outoja oireita tms? 😆) löyty joku syöpä joka nostaa AMH:ta. Mut siitä oli joku case study missä jollai naisel oli eka yli 50 ng/mL AMH ja sit uudessa mittauksessa vähän yli 20. Ei onneks ihan tollasissa luvuissa mennä mulla nyt 😅 mutta tuossaki näkee et hurja heitto ollu noidenki arvojen välillä.

Mä en eilen illalla myöhään kotiin tullessa saanu enää tiristettyä pissaa, mut tänää aamulla oli selkee positiivinen ovistesti ku testiviivaki tummempi ku kontrolli:

PXL_20230318_101915807.jpg

Veikkaan siis että positiivinen olis ollu vähintään eilenki 🤔 ehkä jätän merkkaamatta FF:n tän testin toistaseks, se hämääntyy pian siitä, tai sit merkkaan eilisellekki plussan 🤔🤔 no katotaa miten sillä sujuu arvailut ilman 😄

Tänään lämmöt meni takas alas, eli eilinen oli vaan tosiaan joku pikku flunssa tms. Tänään vielä vähän kipee olo.

Screenshot_20230318-130004.png
 
@Nurppu mä oon aina vakuuttunut uudesta oireesta että mulla on syöpä 😂mulla on ollut trombosyytit koholla ja kuulemma jollain on vaan niin luonnostaan mut mähän tietysti googlasin asian ja löysin listauksen ”mitkä kaikki syövät nostavat trombosyytti tasoa”😂 H6 ultralla tarkoitin varhaisultraa 😅😅 meillä kuuluu lääkärineuvola viikolla 8-9 et meillä on kyllä alkuun hyvät ultrat tiedossa kun saadaan toi ekakin 😊
 
Mies omien sanojen mukaan luuli Sofin paketteja roskiksi vessaa siivotessaan, olinhan ne paketit jättänyt pesukoneen päälle, niin mistä hän pystyi tietämään ettei ne olekaan roskia :rolling: Mies toi rfsu:n testipaketin mulle just kaupasta. En tiiä jos ip:n pissasta tekis kun se on ollut vahvinta aina, et miltä rfsu näyttää. Vaikea tietty sitä sit verrata mihinkään, kun en tässä kierrossa oo tehnyt niitä ollenkaan. Kattoo nyt, vähän jännittää. Lupas tuoda kuitenkin uuden digin maanantaina niin jos teen sen tiistaina mahdollisimman vahvasta pissasta, kun sillon on rv 5+0 ja sit jos näyttää 2-3, niin vielä jää toivonkipinä :) Rv 6+2 se ultra et jos sinne asti pääsis, niin sit se selkiyttäis tilannetta jo tosi paljon missä mennään, onko kasvu ajallaan jolloin on toivoa vai ei, jolloin alkaa olla aika selvä peli mun tapauksessa. Mut vielä kai sitä on mahdollisuutta.

Nyt tosiaan on kp33, ja siihen asti kun pääsin Sofit tekemään, niin tässä kp27-31 aamuiset laitettu yhteen nippuun. Hyvää vahvistumisen etenemistä niissä kyllä on ollut mun mielestä, mut ois ollut kyl tosi jees kun ois päässyt seuraamaan vielä vahvistumista. Ei voi mitään.
IMG_20230318_131738.jpg

@Nurppu ohoh noinkin isolla hcg:llä vielä biokemialliseksi laskettu, mitä ihmettä!? 😲 haha, joo, tuttua kaiken googlailu ja itsensä diagnosointi 🫣 joko tulit kotiympyröihin takaisin? Mietin tota sun käyrää et hämääntykö FF miten paljon tosta eilisestä yllärikorkeasta lämmöstä jatkoa ajatellen, FF tuntuu välillä niin herkästi sekaisin menevän :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Metu ymmärrän tosi hyvin, kun on laittanut kaikki kortit peliin ja sit ovis odotuttaa. Mutta josko siellä ois vaan hidas nousu ja sit nousis lämmöt ja FF merkkaa myös oviksen. Toivotaan parasta :Heartred

@Aloy kiitos viestistäsi :Heartred mä oon ymmärtänyt, että vatsan päältä mittoja otettaessa siinä voi tulla alkuraskaudessa mittavirheitä paljon herkemmin kuin alakautta. Oliko jotain syytä miksei alakautta katsottu? Syke kuitenkin löytyi? Harvempi taitaa tähän 1-2% odottajaryhmään kuulua kuten minä, joilla edes syke ei tarkoita mitään, joten varmasti seuraavassa ultrassa teillä jatkuu kaikki hyvin :Heartred Mä en yhtään nyt muista miten vahvaa oli aamun pissa, ei kaikista vahvin, mutta ei laimeinkaan. Ajattelin, että jos digissä tulee tiistaina 2-3, niin en pyydä verikokeita ollenkaan, kun se varhaisultra on sit ihan nurkan takana jo siinä vaiheessa. Toi hcg mittaus on kyllä yks perkele digin ohella. Se vie pahimmillaan viimeisenkin toivonkipinän pois, niin vähän itse sen myös koin viimeksi. Tiistaina jos/kun teen sen digin vielä, niin taidan testata suosiolla tokasta pissasta enkä ekasta. Ainiin mulla viimeks tuli 3+ vasta 3565 lukemalla rv 6+2, muistan miten stressas kun ei sitä 3+ meinannu saada millään 😖

Edit, tutkijasieluni otti vallan ja purin nuo cb:t :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ylempi on 1-2 kp29:ltä ja alempi sama tulos tänään. Eli on nuo liuskat vähän vahvistunut, vertailin kuvia muiden purettuihin ja liekö ihan siinä rajalla että ois tullut esim. vahvemmasta pissasta tai vaikka jo huomenna se 2-3 kuitenkin. Ehkä se 2-3 siis tulee ens testauskerralla. Täytyypä se seuraavakin purkaa ja analysoida sit vahvistumista uudestaan :Nerd Face:
IMG_20230318_150334.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Huh pieni avautuminen, käytiin miehen kaverin lapsen synttärijuhlissa. Paljon lapsia, ihan vastasyntyneestä parivuotiaaseen. Ennen juhliin menoa kävin vessassa, ja yllättäen oli taas valkovuotoa ja tänää ollut kova päänsärky (=jotain mitä mulla ollut ovispäivänä muissa kierroissa). Joten havahduin, että onkohan mulla sittenkin tänään ovis, joka menee nyt hyödyntämättä, jolloin oiskin -4 pankissa. Sit oli vaan paska olo istua siinä kun sitä vaan mietti että munasolu menee hukkaan ja täällä näitä suloisia taaperoita vaan juoksentelee ympäriinsä.
 
@Empsu94 voi ei, toi on kyllä tosi harmillista kun itsellä niin kovat odotukset ja siitä tuleekin just kriittisillä hetkillä pakkopullaa. Been there! 😞 Oisko siellä vielä tänään mahdollisuus yritykselle?

@lepus timidus voi että, täällä ainakin kaikki sormet ristissä, että varhaisultrassa tulis esiin hyvävointinen pieni. Aiemmin myös lukenut että noi digit usein heittelee, joten en kans ihan kaikkia toivoja vielä heittäisi. Ymmärrän kyllä että sun tilanteessa se varmaan onkin hirmu hankalaa.

@Summerwalk jännityksellä myös odottelen testejä.. mulle toi medigoo ei oo yhtään tuttu mutta vaikuttaa tosiaan siltä että jotai sielä on käynnissä!

Saatiin vielä eilen pankkiin talletuksia ap 🙈 eli sitten dpo-3 ja dpo0. Tämä nyt eka kierto kun seurailen lämpöjä, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole tapahtunut mitään ihmeellistä. Eilisestä tultiin vielä 0.1 alaspäin 😞 jos huomenna ei nouse niin mahdollisesti olin oikeassa siitä että mulla ei vaan sitä ovista tapahdu. Selkeää plussaa ei ovistestiinkään tullu kertaakaan.
 
@Empsu94 voi ei, toi on kyllä tosi harmillista kun itsellä niin kovat odotukset ja siitä tuleekin just kriittisillä hetkillä pakkopullaa. Been there! 😞 Oisko siellä vielä tänään mahdollisuus yritykselle?

@lepus timidus voi että, täällä ainakin kaikki sormet ristissä, että varhaisultrassa tulis esiin hyvävointinen pieni. Aiemmin myös lukenut että noi digit usein heittelee, joten en kans ihan kaikkia toivoja vielä heittäisi. Ymmärrän kyllä että sun tilanteessa se varmaan onkin hirmu hankalaa.

@Summerwalk jännityksellä myös odottelen testejä.. mulle toi medigoo ei oo yhtään tuttu mutta vaikuttaa tosiaan siltä että jotai sielä on käynnissä!

Saatiin vielä eilen pankkiin talletuksia ap 🙈 eli sitten dpo-3 ja dpo0. Tämä nyt eka kierto kun seurailen lämpöjä, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole tapahtunut mitään ihmeellistä. Eilisestä tultiin vielä 0.1 alaspäin 😞 jos huomenna ei nouse niin mahdollisesti olin oikeassa siitä että mulla ei vaan sitä ovista tapahdu. Selkeää plussaa ei ovistestiinkään tullu kertaakaan.

No täällä kävi sellainen ylläri, että miehellä taisi tuolla bileissä iskeä aika kova vauvakuume, koska ku tultiin kotiin niin menin omaan rauhaan makkariin, ja mies tuli sinne sit vähän ajan päästö varsin innostuneena, joten joo, nyt saatiin tallattelut tehtyä 😅 Mut en tiedä oliko myöhäistä.

Ekaa kertaa nyt ku ei tarkalleen tiedä milloin se ovis oli tai on. Nyt saa vaan odotella :)

Odotan jännityksellä huomista kun sun aamun lämpö selviää ❤️ Hienosti ootte saaneet tallattelut tehtyä. Ja toki arvokas tieto, että ovuloiko vai ei. Sille löytyy apuja sitten 🌈❤️
 
Menkat alkoi. Kp1 ja pääsee nyt mittaamaan lämpöjä alusta asti. Laskeskelin, että luteaalivaihe kesti vain 11 päivää. Onko normaalia vai liian lyhyt aika? 🤔
Ei se mun ymmärtääkseni oo mitenkää liian lyhyt, lyhyemmilläki oon kuullu onnistumisia! Onhan se vähän alle keskiarvon mikä kai on se ~14 päivää, mut ei mun mielestä tarvi huolia :) lyhyeks kai aletaan laskea jos on alle 10vrk.
 
Pahoittelut ❤️ Mielenkiintoista seurailla sun follivaiheen lämpöjä! Luteaalin pituus on ok jos se on vähintään 10 päivää, eli tuo 11 menee siihen hyvin 🌈
Jep mielenkiinnolla seurailen itsekin, sillä ei mitään tietoa mikä se normi lämpö itselle on😅 Okei, helpottavaa kuulla👍🏼
 
En ole teitä tahalleen pitänyt jännityksessä testieni kanssa, mutta kun tulikin aina paljon yllätysohjelmaa tälle päivälle, niin ei ole näihin tärkeisiin juttuihin ehtinyt keskittyä 😁
Mutta..ei tästä kyllä viisaammaksi tullut. Parin tunnin pidätyksellä tuli Sofiin nyt jopa testiajalla haalea viiva, mutta aivan olemattoman hailura. PC:ssa ei taas näkynyt mitään! Paitsi tuo kunnon teaser heti alkuun. Ehdin jo ilahtua että nyt sain haamun kiinni, kun katsoin paljain silmin, mutta kun otin tikusta kuvan ja zoomasin, niin viiva olikin valkoisen viivanpaikan vieressä (alempi kuva) 🤦🏼‍♀️
Mutta niin kuin @Nurppu totesi. veikkaan että jotain siellä yritti tai yrittää tapahtua, mutta odotin kyllä että tänään olisi näkynyt jo jotain selvemmin jos näkyäkseen on. Mutta tikuttelut jatkuu 🤪 Toinen medigoo enää jäljellä, muita kyllä riittää vielä 😆
Kummallisen oireetonta on dpo11. Se on hyvä merkki.

2A876B7A-0A84-4B11-A017-36E92B0E9386.jpeg
0359314E-150E-4552-9D02-130024FDB60E.jpeg
 
En ole teitä tahalleen pitänyt jännityksessä testieni kanssa, mutta kun tulikin aina paljon yllätysohjelmaa tälle päivälle, niin ei ole näihin tärkeisiin juttuihin ehtinyt keskittyä 😁
Mutta..ei tästä kyllä viisaammaksi tullut. Parin tunnin pidätyksellä tuli Sofiin nyt jopa testiajalla haalea viiva, mutta aivan olemattoman hailura. PC:ssa ei taas näkynyt mitään! Paitsi tuo kunnon teaser heti alkuun. Ehdin jo ilahtua että nyt sain haamun kiinni, kun katsoin paljain silmin, mutta kun otin tikusta kuvan ja zoomasin, niin viiva olikin valkoisen viivanpaikan vieressä (alempi kuva) 🤦🏼‍♀️
Mutta niin kuin @Nurppu totesi. veikkaan että jotain siellä yritti tai yrittää tapahtua, mutta odotin kyllä että tänään olisi näkynyt jo jotain selvemmin jos näkyäkseen on. Mutta tikuttelut jatkuu 🤪 Toinen medigoo enää jäljellä, muita kyllä riittää vielä 😆
Kummallisen oireetonta on dpo11. Se on hyvä merkki.

View attachment 120376View attachment 120377
Märkänä näkyyy ihan selkeästi 😍😍
 
En ole teitä tahalleen pitänyt jännityksessä testieni kanssa, mutta kun tulikin aina paljon yllätysohjelmaa tälle päivälle, niin ei ole näihin tärkeisiin juttuihin ehtinyt keskittyä 😁
Mutta..ei tästä kyllä viisaammaksi tullut. Parin tunnin pidätyksellä tuli Sofiin nyt jopa testiajalla haalea viiva, mutta aivan olemattoman hailura. PC:ssa ei taas näkynyt mitään! Paitsi tuo kunnon teaser heti alkuun. Ehdin jo ilahtua että nyt sain haamun kiinni, kun katsoin paljain silmin, mutta kun otin tikusta kuvan ja zoomasin, niin viiva olikin valkoisen viivanpaikan vieressä (alempi kuva) 🤦🏼‍♀️
Mutta niin kuin @Nurppu totesi. veikkaan että jotain siellä yritti tai yrittää tapahtua, mutta odotin kyllä että tänään olisi näkynyt jo jotain selvemmin jos näkyäkseen on. Mutta tikuttelut jatkuu 🤪 Toinen medigoo enää jäljellä, muita kyllä riittää vielä 😆
Kummallisen oireetonta on dpo11. Se on hyvä merkki.

View attachment 120376View attachment 120377
Oho, mä niin kans katoin tota pc:tä että selvä haamu, ja sit sun kirjotuksen jälkeen uusiks että tosiaan kertymä viivanpaikan vieressä 😄 mut siis, ei randomilla tuu yhtäkkiä noi moneen testiin "viivanpaikkaa". Et jotain on kyllä yrittäny vähintään tapahtua mikä on ihan loistavaa! ☺️ Voi kunpa ny lähtis selkeytymään!
 
Oho odotetaanpa tässä nyt monella lämpötilan nousua huomiselle :Grinning Face With Smiling Eyes:🤞

@Nurppu Hyvin selkee positiivinen ovistulos! Meneekö teillä tallettelemalla tää kierto vaikka odotattekin IVF:ää?

@lepus timidus voi ei! Ymmärrän että tollainen virhe voi helposti käydä jos ei tiedä mitä kattoo :No Evil Monkey: mut tosi harmi että sun lupaavasti alkanut testailu joutuu nyt vaihtamaan testibrändistä toiseen! Mutta toivoa on ja toivottavasti ne PC:t näyttää hyvältä :red-heart:

@Empsu94 ihanaa että ehditte kuitenkin tallettelemaan!! Mahikset kuitenkin on, toivottavasti lämpö lähtis nyt nätisti nousuun :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Kwv jesss lisää onnistuneita talletteluita! Toivotaan että ovis ois kuitenkin tapahtunut!

@Oikku95 pahoittelut uudesta kierrosta :red-heart:

@Summerwalk onpa jännä toi sun testi 🤔 en ookkaan aiemmin nähny että viivanpaikka näkyis tollai käänteisenä! Toivotaan että huominen tois enemmän tietoa!

Kovasti on mua nippaillut nyt päivän mittaan mutta lähinnä kyllä aika suoraan keskeltä alhaalta eikä kummaltakaan "puolelta", mutta toivottavasti tää ois silti merkki siitä että jotain tapahtuu ja lähtis ne lämmöt vihdoinkin kunnolla nousuun :sad-face:
 
@lepus timidus musta noitten siihen purkaminen on jotenkin palkitsevaa en tiedä miksi mut mä kyllä sytyn siitä 😂 siellä on kyllä jännät paikat ja toivotaan loppuun asti parasta! Kyllä ihan mahtavaa että pääset siihen ultraan ja siitä ei tarvitse tapella ja vääntää.

@Metu toivotaan että siellä nyt ovis olisi ollut!

@Empsu94 ihanaa että mies innostui juhlista ja pääsitte vielä tallettelemaan. Oon jostain lukenut että oviksen aikaan ne siittiöt menee tavallista nopeammin perille eli toivotaan että teidän uimareissa on paljon Usain Boltteja!

@Summerwalk siellä on kyllä jännät paikat myöskin! Tää pn parasta kun pääsee muiden juttuja seuraamaan vaikka oma tilanne on tylsä.

Kaikki merkit menkoista katosi joten täällä edelleen vaan kellutaan ja ootetaan. En enää ees tiedä tiedä kumpaa se keho seuraavaksi tekee, ovuloi vai aloittaa seuraavan kierron 😅 No maanantaina on jälkitarkastus niin toivottavasti hän osais sanoa mulle jotain missä siellä mennään. Positiivisena mun vuoristorata on lämpöjen osalta rauhoittunut.
 

Liitteet

  • DA39923B-D978-4B3F-980F-45BC96F1E3E1.jpeg
    DA39923B-D978-4B3F-980F-45BC96F1E3E1.jpeg
    77.6 KB · Katsottu: 38
@Metu Ihan mahtavaa!!! Todennäköisestihän se ovis on tuossa ollut, jos Ovitrellen pistit keskiviikkona. Nyt sitte piinailemaan 🌈 Oliko sulla tulossa verikoe vielä vahvistamaan, että ovulaatio on oikeesti tapahtunu?

@Kwv Anovulaatio on onneksi korjattavissa kevyillä hoidoilla 🙏 Missä vaiheessa ootte ajatellu lähtä kyseleen lääkäriaikaa ja mahdollisia tutkimuksia/Letrozolia?

@Empsu94 Hyvä että talettelut vielä onnistui 🤭 teitä onki täällä sitte tosi monta suht samoissa kierronvaiheessa piinailemassa.

@Oikku95 pahoittelut uudesta kierrosta! ❤️

@Kuuttituutti Muista itekki keskenmenon jälkeen tuon vaiheen, ku ei tiedä mitä pitäis oottaa seuraavaksi tapahtuvan ja missä vaiheessa. Toivottavasti huomenna viisaampana. Tsemppiä jälkitarkastukseen! 🤍

Täällä lämmöt lähti tänään laskuun eli menkat alkamassa parin päivän sisään. Tän kyllä jo tiesinki perjantain negan jälkeen. Ei tuonut tasan kahden vuoden yritys meille pientä 😔💔

IMG_20230319_084510.jpg
 
@Metu Jeeee, ovis todennettu, wuhuu 👏🏻🥳 Eikä edes katkoviivoilla niin kuin mulla kun oli hidasta nousua. Leposyke sulla kyllä selkeesti näyttää siirtyneen luteaalivaiheeseen 😄
Mullakin näyttää että leposyke olis ennakoinut oviksen dippaamalla ja nyt kulkee kiltisti lämpökäyrän kanssa. Se mulla usein näyttää ennen lämpöjä että nenkat lähestyy kun lähtee laskuun. Onneksi ei vielä.

Mites @Nurppun lämmöt tänään. Luulis noin tummalla viivalla oviksen jo tapahtuneen.
Ja voi kuule, kyllä google laulaa ja usein kun joku oire jää vaivaamaan. On meinannut sattua vähän nolojakin juttuja kun löytönyt itsellään jonkun vakavan oireen ja melkein jo mennyt lääkäriin ennenkuin tajunnut että oireelle löytyy täysin luonnollinen selitys 😆

@Oikku95 Pahoittelut uudesta kierrosta ❤️ mutta nyt pääset tutkailemaan omaa kiertoa lämpöjen suhteen tarkemmin, jännää! 11 päivän luteaali kuulostaa ihan hyvältä.

@Kuuttituutti Toivotaan että selviäisi nyt johonkin suuntaan, ovis ja menkat. Turhauttavaa olla epätietoisuudessa. Jospa maanantaina saisit jotain selvyyttä. Lämpöjen tasaantuminen on hyvä merkki.

@Kwv Hyvät tallettelut alla. Älä heitä kirvestä kaivoon vielä, voi olla että keltarauhanen vaan heräilee hitaasti. Miten lämmöt tänään?

@Empsu94 Hyvät juhlat teillä ja varsinkin jatkot 🤪 Jänniä otuksia nuo miehet kun ei tiedä mistä ne milloinkin syttyy 😂 mut nyt voit rauhallisemmin mielin piinailla.

@lepus timidus Hyvältä näyttää sin tutkimuksen tulokset ja johtopäätökset 🤓 Onhan noiden digien välillä tosiaan ihan selvä ero. Tosi pienestä kiinni varmasti ollut et olis tullut 2-3 vkoa. Kaikki on vielä täysin mahdollista 🌈

Täällä ei tähän aamuun oikein mitään uutta, lämmöt pysyy tasaisesti ylhäällä. Vähän krapulainen olo nyt aamusta (ilman alkoholia) ja eilen illalla saunan jälkeen alkoi kovasti tuikkimaan alamahalla. Olin vähän toiveikkaampi ilman näitä oireita, mutta katsotaan nyt. En ole vielä päättänyt tämän päivän testausstrategiaa. Testaan kyllä mutta milloin ja millä 🤔 Sofi, PC liuska, PC puikko vai medigoo 🤣 Vaikeita päätöksiä.

FA91E368-75D5-4E0A-AA18-5BD5ECB19DA5.jpeg
 
Takaisin
Top