BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mimossa Välikierrot oli hyvät mullakin, sai hetken hengähtää. Alkaako sulla seuraavasta IVF?

@anita1 Jännä tuo sykkeiden iso nousu.

@Summerwalk Näyttää kyllä hyvältä!!

@Harmi89 Juu kuvassa näkyy vielä haamu, oli se sitten vielä Ovitrelleä tai raskaus. Laskevat lämmöt ei tietysti kuulosta hyvältä. Pidetään vielä peukkuja. :red-heart:

@lepus timidus Minusta sofit on selvästi vahvistuneet! Ja joo, sinisistä plussa- ja viivatesteistä olen kuullut kanssa vähän ristiriitaisia kokemuksia, mutta kyllähän nuo nyt jo ihan selvät plussat on. Varsinkin kun myös liuskatesteissä on vahvistumista. :smiling-eyes:

@Metu Paranemisia myös sinne ja onnea piinapäiville!

Keskusteluun kiinnittymisestä niin mulla oli tässä kierrossa siirto maanantaina ja samana iltana oli mielestäni kiinnittymiseen viittaavia oireita. (Siirrettiin silloin 6pv blasto). Perjantaina tein jo ensimmäisen esihaamun PregCheckillä, eli vajaa 4 päivää kiinnittymisestä. Eli dpo 10 pitäisi ainakin esihaamu näkyä, mutta dpo 12 oli jo huomattavasti selvempi viiva.

Täällä korona rupeaa ehkä jo hieman helpottaan. Huomenna olisi virallinen testipäivä.

Kamalasti tulee viestejä tänne 🙈 eihän tässä pysy perässä! Mielenkiinnolla oon kuitenkin seuraillut tilanteita.
@Harmi89 tosi ikävä juttu, toi että herää kamalaan fiilikseen on niin ärsyttävää! Toivottavasti uusi kierto alkaisi pian ja tosi isot tsempit siihen!
@Metu onneksi ei ole kuumetta siellä, ja tallettelut onnistunut, mukavaa piinailua 🫢

Täällä hyvin hyvin (ärsyttävän) tasaista lämpöä 😂 tosin mukavan alhaalla on edelleen. Limatulppakin bongattu, ehkäpä tästä myös piinakierto saadaan aikaan vaikka odotukset oli niin matalalla. Ovistesti myös suhteellisen tumma tänään aamulla.
Kuitenkin nega vielä..

9338A1D4-5F45-4947-9D46-868220CEE02A.jpeg

Liitteet

• 8AF2C6BA-3980-45CA-A9A5-AAD2D7A3EF9D.jpeg
    8AF2C6BA-3980-45CA-A9A5-AAD2D7A3EF9D.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 84
@Harmi89 Paljon tsemppiä tulevaan hoitokiertoon! Toivottavasti tällä kerralla pääsette siirtoon ja saisitte jotain pakkaseenkin 💗

@Evanel Välikierto ei ollu ollenkaan hullumpi idea tähän kohtaan 😌 Seuraavasta kierrosta alkaa tosiaan IVF pitkällä kaavalla. Procrenin pistän vasta kp 21 eli yks ovulaatio tässä välissä ehtii vielä olla, mutta sitä ei enää hyödynnetä.

@Metu Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Mäkään en inseminaatioissa seurannu Ovitrellen poistumista, vaan maltilla ootin että oli vähintään se 10 päivää kulunu 😅

@Summerwalk Miltä siellä eka testi näyttää? 👀

@Kwv Siellä on ollu hieno ovista edeltävä dippi! Ja tän päivän testin perusteella vois hyvin huomenna olla jo ovis+🤩

Mulla nyt tän aamun lämmön perusteella ff heitti taas oviksen katkoviivalla tuohon kp 15. Millähän perusteella, ku lämmöt kuitenki samalla tasolla ku eilen 🤔 Musta tuo on turhan myöhänen aika ovisplussaan nähden. Oisko tosiaan voinu olla vasta 72h ovisplussan jälkeen? Mulla ku ei mitään ovistuntemuksia oo, niin ei pysty niistäkään päättelemään 🙈
IMG_20230316_131724.jpg

@Metu Ihanaa, että sun mies auttoi sua tossa pistämisessä. Ja hyvin sanottu, piinailkaa nyt mahdollista hedelmöittymistä eikä streptokokkia. Ootko jo saanut lääkäriltä lausunnon? D: Ja kiitos kun kysyit kuulumisia, vastaan niihin tuolla lopussa!

@Summerwalk Vitsit kuinka petollinen harmaa viiva, ihan selkeästi siellä sellainen on. Jännitystä viikonloppuun... Apuaaaaa! 🌈

@anita1 Mites sun lämmöt, nousiko? Leposykkeen nousu kiehtoi mua tosi paljon, toki siinä on voinut olla mittausvirhe.

@NM90 Pohdin samaa mitä summerwalk, että kun kaksosten sydämet lakkaneet toimimasta (eli syke kadonnut), sun kehon ei ole enää tarvinnut ylläpitää kaksosten elämää, jolloin sydäntykytys loppuu ehkä...? En tiedä, mulla ei ole mitään lääkisosaamista. Miten sulla nyt muuten menee?

@Harmi89 Otan osaa. Ymmärrän, että tässä kierrossa ehti nousta toivo, vaikka taisikin alunperin olla ajatuksissa pitää välikierto? Nyt toivotaan todella, että nimenomaan teille suotaisi tärppi. :red-heart:

@lepus timidus Sun viivat tummenee hienosti, toivottavasti jatkaa tummumistaan! Mikäs dpo sulla on nyt menossa??

@Kwv Sun lämmöt vaanii selkeesti ovista siellä. :wink Mutta on kyllä tumma ovistesti. Teithän testin nyt ip?? Mulla oli tänään aamulla testi nega, ja päivällä oli jo posi. Ollaanko kiertokamuja? :Glowing Star:

Täällä kp16 ja ovistesti plussaa, ihanaa! Oon vaan niin onnellinen, että ovis tuli tää kierto. Eilen tuntui jo aika kovat nipistelyt, tänään ei enää ole tuntunut. Tänään on kyllä valkovuotoa sit tullut runsaasti - ei ole enää sahara ainakaan. Epäilen, että ovis on tänään, joten oletan huomisen lämmön olevan jo korkeampi. Tänään hyvä pre-ovis dippi. Aika epävarma olo saadaanko tänään tallateltua miehen kanssa, mutta ainakin alla ois nyt se maaginen -2, ellei sit huomenna viel ryhdytä (etenkin jos lämmöt ei vielä oo sit noussu).

Oon tähän asti käyttänyt PC:n testejä, mutta sain kaverilta ison kasan One Steppejä. Piti siis kokeilla rinnakkain luotettavuutta. One step siinä ja siinä onko posi, mutta PC selkeästi posi.

Liitteet

• D57A72BA-FB7B-4FB0-85D2-48332E6BDD61.jpeg
    D57A72BA-FB7B-4FB0-85D2-48332E6BDD61.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 94
  • 02F27B9F-9E59-4165-9351-489FE3670682.jpeg
    02F27B9F-9E59-4165-9351-489FE3670682.jpeg
    538.2 KB · Katsottu: 88
@Summerwalk ohoh, näkyy tosi hyvin, mutta onko pelkkä viivanpaikka, ei välttämättä! :Sleuth Or Spy: 🧠

@Metu jee piinailuja! Hyvät tallettelut ainakin pohjilla, nyt jännityksellä odottamaan :Flexed Biceps: Lisäsinkin noi Sofit just omaan viestiin kun julkaisit oman.

@Evanel Joo toki oikeana plussana jo tässä vaiheessa pidän tehtyjä testejä, vaikka vahvuudet aika onnettomia ovatkin vielä. Luinkin tuosta CB:n testistä, että sitä olikin haukuttu viime kuukausina todella paljon ja nyt kun jäin miettimään, niin noissa kaverin antamissa testeissä oli kaiken huipukuksi negaviiva jo valmiiksi ja tos googletellessa huomasin että niin kai ei pitäis olla, eikä kaverikaan huomannut mitään outoa ja itsekin kuvittelin vain muistaneeni ulkonäön väärin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Empsu94 Nyt on dpo15 tai dpo16. Riippuu vähän laskeeko oviksen FF:n (kp15) vai Countdown to pregnancyn (kp16) mukaan. Mutta menossa oleva kp on jo 31/29. Jee hyvältä näyttää sun lämmöt! :Hugging Face:

@Mimossa minä just vähän mielessäni ajattelin sitä sun edellistä käppyrää ja siinä olevaa ovispaikkaa, että oishan ovis voinut olla juuri tuokin mihin se nyt siirsi, koska tuon nykyisen paikan jälkeen lämmöt on huomattavasti selkeämmin vaadittavat 3 pvää koholla. Mut mä luulen, että FF:ää hämää nuo kolmiolämmöt eli ei-normaaliin-aikaan otetut lämmöt, niin senkin vuoksi on katkoviivoilla.

@Evanel mainitsi kiinnittymisestä. Siitä tuli mieleen, että mulla on tainnut aina mennä 2 pvää oletetusta kiinnittymisestä, kun on ekat tosi herkkishaamut tullut saatua. Eli aikaisin kyllä näkyy. Ja eikös @Nurppu lla kans mennyt vain pari päivää kun jo testeissä alkoi haamuilemaan?

@Kwv ohoh ompa tosiaan jo lähes o-plussa sulla siellä :Eyes: minä varmaan varuilta testaisin vielä uudestaan päivän aikana, ettei vahingossakaan käänny plussaksi vielä ja mene sit ohi :D

Muokattu viimeksi:
Kiitos paranemistoivotuksista! Kävin lääkärissä ja testeissä eikä tää ole onneksi angiinaa, mutta valitettavasti mulla on sen sijaan otsaontelontulehdus ?? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Antibiootit sain silti ja näillä mennään nyt, ei oo onneks vieläkään mitään kuumetta niin pidän toivoa kuitenkin yllä että tässä saa jatkaa piinailuaan. Mitään ovistuntemuksia ei ole ollut, mutta kun tää on eka kierto jossa ois varmuudella ovis, en tiedä oisko mulla sellaisia vaiko ei.

@Evanel hyvä että korona helpottaa, toivottavasti huomiset testitulokset ovat hyvät ❤️

@Kwv hyvältä näyttää ovistesti, varmaan sitten tänään oli LH-piikki ja ovista ois huomiselle – toivottavasti ootte saaneet talleteltua 🌈

@Mimossa hmm, onpa erikoista, oishan se periaatteessa mahdollista että se tapahtuis noin myöhään LH-piikin jälkeen, jos oikein venyttää 🤔

@Summerwalk hyvin uitettu 🤣 huomisen testiä tiirailemaan sitten!

@Empsu94 streptokokki oli onneksi nega, katotaan mitä tästä toisesta piinailusta sitten tulee 😁 jeeee hieno positiivinen ja ihanaa että ovis tuli tässä kierrossa, hyvin samoilla päivillä päästään sitten piinailemaan ❤️

@lepus timidus ahaa, noniin! Tosi hyvän näköistä tummumista, uskotaan nyt noita Sofeja 😁

@Mimossa jännä! Eiköhän se ole vähän sellainen keskimääräinen arvio, että ovis olisi plussatestin jälkeen 48 tunnin sisällä. Varmasti voi olla mahdollinen myös tuo 72 tuntia 🙈

@Empsu94 vaanii selkeästi, ihan tasaista. Tein myös illalla ovistestin, inasen tummempi oli kun aamulla. Mutta taisi nega olla kuitenkin vielä! Jännä nähdä mitä huominen näyttää testin ja lämpöjen suhteen 🫢 Onpa hieno ovisplussa siellä, ihana että sulla tuli se tähänkin kiertoon niin pääset piinailemaan! Pidän peukkuja, jostain kuullut että kemiallisen jälkeen tärppi olisi helpompaa, vitsi kun menisikin niin! Melkein kiertokamuja ollaan, täällä nyt kp12 🤞 myöskin tallettelut vähän niin ja näin, tänään jos tuo olisi plussa ollut niin myöskin se -2 talletettu. Ehkä huomenna ehtii vielä..

@Harmi89 Otan osaa. Ymmärrän, että tässä kierrossa ehti nousta toivo, vaikka taisikin alunperin olla ajatuksissa pitää välikierto? Nyt toivotaan todella, että nimenomaan teille suotaisi tärppi. :red-heart:
Kiitos! 💚 Välikiertoa siis mietittiin pidettäväksi tämän kierron jälkeen, mutta päätettiin jatkaa suoraan stimulaatioon. 😊

Näillä näppäimillä vois odottaa menkkojen alkavan, jos lämpöihin on luottamista. 😄
Enkä taida jaksaa enää huomenna tikuttaa Ovitrellen jälkeistä negaa, tänään oli vielä iiiiihan olematon haamu.
Screenshot_20230317-055051_Flo.jpg
20230317_053435.jpg
Eikä onneks oo surkea fiilis, kun seuraavaa kiertoa jo taas odottaa. 😊

Jään seuraamaan ja jännäämään teidän muiden menoa taas vähän taustalle, mutta hengessä oon kyllä mukana!! 😍

Mä niiiiin toivon, että menkat alkais ja pääsisi kunnolla yrittämään ja tikuttelemaan ja seuraamaan lämpöjä. Että jos @Nurppu n käyrä on siksakkia niin mulla on vuoristorataa 😅 Meidän lääkärikäynti tiistaina oli hyvä ja nyt sain alkukiertoon letrot (koska lääkärin mielestä ovis kp 21 on vähän myöhäinen ja olen samaa mieltä, ei sinne asti meinaa jaksaa odotella 😅) siitä on sit vasteultra ja siellä mietitään tukilääkkeet mutta tekstissä oli jo maininta Teroista. Eikös sulla @lepus timidus ollut nyt samat käytössä? Miehen näytteestä tehdään myös ROC-analyysi eli katsotaan siittiöiden stressitasot. Miehen näytetä ei oo muutenkaan aiemmin katottu ollenkaan mutta lääkäri ei usko et siinä yleisilmeestä ois mitään yllättävää kun ollaan kuitenkin kahdesti jo raskauduttu.

@Harmi89 hurjasti tsemppiä viimeiseen hoitokiertoon ja tuokoon se kaivatun onnistumisen ❤️ mua nauratti kun olit laittanut noita testejä sinne pre-momiin ja mietin mielessä että ihanaa että on yhtä hullua ja täysin tähän hommaan uppoutunutta porukkaa kun itse on 😅

@Empsu94 wuhuu ovisplussalle! Toi on ehkä omasta mielestä se paras vaihe kun ei voi tehdä mitään ja nyt vaan jännätään!

@Summerwalk täällä odotetaan jo malttamattomana sun testiä🤩

@Metu en ollutkaan koskaan tuollaisesta tulehduksesta kuullut mutta toivotaan että antibiootit pian tehoaa!

Liitteet

• 299CF829-F9B7-460B-A5F1-F3E1630EE9B3.jpeg
    299CF829-F9B7-460B-A5F1-F3E1630EE9B3.jpeg
    86.2 KB · Katsottu: 60
Huomenta vaan kaikille!
Nyt mennyt muutama päivä ihan ohi ja yritinkin tässä aamulla selailla kaikki viestit. Satuin nimittäin ajamaan kolarin tuossa pari päivää sitten, niin ollut hieman hässäkkää ja ajatukset ihan sekaisin. Kaikki ovat onneksi kunnossa, autot eivät niinkään 🙏💓

Tässä nyt pelkkää omaa napailua sillä vaikka kuinka luinkin edelliset viestit niin silti en ihan kärryillä ole 😅

Käyrä näyttää nyt alkukierrossa tältä, uusi kuumemittari tuli tuossa viikon alussa. Viimeisimmät yöt nukuttu huonosti ja herätty ihan liian aikaisin, olenkin ne mittauslukemat muuttanut tuohon calculatorin avulla vastaamaan enemmän oikeaa.

Tässä pohdin että voikohan äkillinen stressitilanne vaikuttaa lämpöihin tai ovikseen?

Liitteet

• Screenshot_20230317_062329.jpg
    Screenshot_20230317_062329.jpg
    161.7 KB · Katsottu: 76
Huomenta. Dpo10 ja medigoo aivan nega. Viivanpaikka se oli sofissa. Ne antaa välillä viivanpaikkoja, mutta ihan noin selkeetä en ole ennen saanut. Tein sen aamun toisesta pissasta enkä ehtinyt tuoreeltaan kuvaamaan ku tuli kiire töihin. Tuoreessa näkyi lähinnä värikertymää viivanpaikan reunoilla. Mut luotan nyt tuohon medigoohon kun sen pitäisi olla tosi herkkä. En ole ennen niitä käyttänyt. Toinen vielä jäljellä. Lämmöt ja sykkeet taas vähän laski mutta aika ylhäällä edelleen. Eilen illalla alkoi tosin alaselän vihlominen, mikä ei ole hyvä merkki.

0B7196E7-CC8A-42F9-9050-2D39FE4A697C.jpeg
5104F27F-3738-4C64-95FF-87143131DC58.jpeg

@Malttamaton145 Onpas sulla ollut järkyttävä kokemus ❤️ Onneksi olet kunnossa.

@Empsu94 Onnea oviksesta 👏🏻 Nyt pääset piinailemaan taas 🌈

Mites @Kwv tuliko jo plussa?

@Metu Harmillista tuo sairastelu mutta jospa saisit lääkityksellä itsesi nopeasti kuntoon ja pääset kuulostelemaan muita oireita 🌈

@Harmi89 Lämmöt näyttää lupaavasti uuden kierron lähestyvän ❤️ Tsemppiä hoitokiertoon! Toivotaan todella että tämä on The Kierto 🌈🌈🌈 Tuu sit raportoimaan meille kun jotain alkaa tapahtumaan 😃

@Kuuttituutti Hienoa että nyt suunnitellaan huolella tuet ja tutkimukset tähän kiertoon. Toiveikkaina odotellaan tuloksia 🥰🌈

Muoks. Tuli tuohon medigoohonkin harmaa viivanpaikka kuivuttuaan, ehkä mä vielä sittenkin elän toivossa 😆

Muokattu viimeksi:
Jahas, mun lämmöt dippasi kyllä niin kovaan että en ole moista ennen nähnyt 😅😅 Oura näytti -0,5 astetta. Onkohan tää nyt se preovis dippi. Ekaa kertaa myös ovistesti on positiivinen yli vuorokauden. Ihan megaovista luvassako 😆

Mut kuten epäilin, me ei eilen päästy miehen kanssa hommiin. Eli tänään illalla pitäisi kyl tehdä jotain, jos enää ehtii 😔 Muuten meillä on pankissa vaan toi dpo -3.

@Summerwalk äh, oon pahoillani. Vaikka harmaa viivanpaikka toki toivoa vielä herätteleekin. Sun leposyke menee mielenkiintoisesti sama käyrää. Ja @Malttamaton145 toivottavasti pärjäisit säikähdyksellä! Lämmöt voi siksakkailla vaikka mistä, varmasti jos sulla tosta nousi stressi niin vaikuttaa.

Odottelen kans @Kwv n ovistestitulosta! 😊

Liitteet

• 5D06B3E1-2BA2-4E9B-8E98-F738F5F111DF.jpeg
    5D06B3E1-2BA2-4E9B-8E98-F738F5F111DF.jpeg
    534.1 KB · Katsottu: 66
Muokattu viimeksi:
@Empsu94 @Summerwalk Aamusta lämmöt pinkaisi kevyeeseen nousuun, ovistesti oli vähän lähtenyt illasta haalenemaan, mutta suht tumma edelleen. Veikkaisin että eilinen testi oli piikki. Mä olen nyt ihan pihalla, olisko nyt tänään sitten ovis jos eilen oli LH-piikki 🧐 sitten itseasiassa myös pankissa vaan -3, äh 🥲 eipä ole sitten kovin isoja odotuksia. 😞

@Empsu94 mennään siis hyvin samanlaisissa tilanteissa haha! Kyllä tänään ihan varmasti ehtii vielä hyvin, petiin vaan😌🤞

Liitteet

• 2C700B2F-2EA7-4724-8FF9-C340DFD705E0.jpeg
    2C700B2F-2EA7-4724-8FF9-C340DFD705E0.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 69
  • D1D06753-2C54-41F1-86CA-1B11B47825E2.jpeg
    D1D06753-2C54-41F1-86CA-1B11B47825E2.jpeg
    648.6 KB · Katsottu: 68
@Summerwalk voi kun viivanpaikat lähtiski vahvistuu ja värjäytyy! ❤️

@Harmi89 ite en varmaa pystyis olee varmistamatta huomen vielä negaa vaikka merkit tuntuu selviltä 🙈 mut joo ihanaa että ens kierrossa on taas uutta toivoa, voi kunpa ICSI olis nyt avain!! ❤️

@Kuuttituutti voi kun vuoristorata saatas pian päätökseen ja pääsisitte letrokierrokselle! ❤️

@Empsu94 oho mikä dippi! 😄 Kyl tänää varmaan on oikeen optimi aika, peittoa vaan heilumaan 🌈

@Malttamaton145 apua! 😱 Onneks mitään sen pahempaa ei käyny mutta huh kyllä varmasti on stressit tapissa! En muista onko stressin todettu mahdollisesti myöhästävän ovista, tämä sama esimerkki nousee tässä aina pintaan mutta kylhän sodassakin ihmisiä raskautuu. Mut omakohtasena anekdoottina muistan yheltä kuukaudelta että oli ihan kamala työstressi just siinä missä yleensä olis ollu ovulaatio, sillon ovistestit vähän tummu mutta ei plussaks asti kuitenkaa. Vajaa viikon päästä tummu kunnolla ja tuli ovis ja lämmöt lähti nousee. Eli ainaki kerran mulla vaikutti siltä että kova hetkellinen stressi myöhästytti ovulaatiota.

@Kwv paha sanoo missä siellä ny ovis tarkasti vai menikö jo 🤔 mut dpo-3 on oikeen hyvä talletteluaika, ei huolia :)

@lepus timidus :lla oli eilen CB seikkailu, mut sofit näytti hyvältä! Miltä tänään näyttää? :)

@Metu voi harmi taudille mut hyvä että hoidetaan! Jännityksellä odottelen lämpöpäivitystä sieltä että saadaanko ny kunnon lämpönousut 🌈

Mä oon täällä ulkomailla, ja lämmöt hiukkasen mysteeri... Viime yönä nousi ihan kunnolla luteaalilämpöihin. Keskiviikkoaamuna oli ovistesti ainaki ihan nega, mut sillon oli halut tapissa ja talleteltiinki aamupäivästä sen kunniaks ennen ku lähin reissuun. Ke-to yönä jo hitusen lämmöt koholla, selittyy kyllä hyvin sillä että olin tosi stressasntunu ku torstaina oli tulossa julkinen esiintyminen, heräilin läpi yön ja kuvittelin et kaikki naksahdukset oli sitä että joku yrittää tulla mun hotellihuoneeseen 😅 mut viimeyönä nukuin oikeen hyvin mielestäni, ja sit lämmöt ponkas tosiaan kunnolla. Mutta: lämpöjen lisäks on kurkku kipee ja vähäsen yskittää ja nuhistuttaa 😌 eli taisinpa jonkun pöpön sit poimia kyytiin jossain kohtaa. Ei oo mikään kauheen kipee olo mutta päätin jättää menemättä tän päivän sessioihin. Illalla sit maskia naamaan ja kotia kohti!

Screenshot_20230317-080232.png

Huomenta sairastuvalta! :Black Sun With Rays: (Olo on onneksi aika hyvä, lääkkeet auttaa)

@Kwv aah voi, mä mietin just sen sun aamuisen testin perusteella että oisko eilen päivällä se piikki! Ellei oo jotain muuta syytä minkä takia lämpö ois lähtenyt nousuun (huonosti nukuttu yö, tauti) niin se on varmaan aika sutjakasti jo viime yönä tai iltana tapahtunut ovulaatio eilisen piikin jälkeen 😥

@Harmi89 noniin joo nyt on kyllä aika selkeä tiputus, onneksi fiilis on kuitenkin ihan hyvä, sympatiaa ja suklaata tädin kyläilyyn :red-heart:

@Kuuttituutti lisää letrojengiä! Mä voisin periaatteessa ottaa tähän kiertoon kans terolutteja mutta koska mulla on optio käydä testauttamassa keltahormonitasot, jätän ne tässä kierrossa välistä.

@Malttamaton145 voi kamalaa, onneksi ei sattunut pahasti! Stressit ehdottomasti vaikuttaa ovikseen sitä myöhästyttävästi tai että jää kokonaan välistä siltä kierrolta jos stressi on paha. Huonosti nukutut yöt vaikuttaa lämpöön kans nostavasti :/ Toivottavasti pahin stressi on ohi ja tilanne palautuisi normaaliin mahdollisimman pian :red-heart:

@Nurppu voi ei toivottavasti et ois nyt tulossa kipeeks vaan olis ihan luteaalinousu siellä, mutta tosi epävarmaa 😥 toivottavasti paluu menee hyvin ja pöpö menis ohi nopeasti ja helposti!

@Summerwalk hmm voi harmi että merkit eivät ole nyt hyvät, mahdollisuudet on edelleen jos huomenna tai ylihuomenna rupeais, mutta toivoishan että sitä jo dpo10 näkyis jotain.

@Empsu94 ohoh onpa aikamoinen dippi kyllä! Toivottavasti tänään vielä ehditte tallettelemaan niin olisi sitten dpo0 myös paketissa :Smiling Face With Smiling Eyes:

Meillä ois kans tänään talletushommia tiedossa, koska ei oo vielä "selkeetä" nousua lämmöissä ja limatkin on vielä aikamoiset niin taitaa ovis tapahtuakin vasta tänään, jolloin tallettelut ois tällä hetkellä dpo-3 ja dpo-1, eikä dpo-2 ja dpo0 niin kuin aluksi laskeskelin 🤔 onneksi puoliso on terveenä ja mä oon suht hyvävointinen kuitenkin niin ei mene tallettelu liian suorittamiseksi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Oon nyt merkannut FF:ään tolla "illness"illä että oon kipeä ja se muutti noita palluroita pyöreäksi ja ilmeisesti ottaa ne vähän eri tavalla huomioon 🤔 Toivottavasti ne lämmötkin pinkaisis huomenna kunnolla ylöspäin ja nimenomaan ovulaatiosyistä eikä mistään muista :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Screenshot 2023-03-17 at 10.03.41.png

@Empsu94 @Summerwalk Aamusta lämmöt pinkaisi kevyeeseen nousuun, ovistesti oli vähän lähtenyt illasta haalenemaan, mutta suht tumma edelleen. Veikkaisin että eilinen testi oli piikki. Mä olen nyt ihan pihalla, olisko nyt tänään sitten ovis jos eilen oli LH-piikki 🧐 sitten itseasiassa myös pankissa vaan -3, äh 🥲 eipä ole sitten kovin isoja odotuksia. 😞

@Empsu94 mennään siis hyvin samanlaisissa tilanteissa haha! Kyllä tänään ihan varmasti ehtii vielä hyvin, petiin vaan😌🤞

Ihan hyvin se ovis on voinut olla eilen kun oli myös LH piikki! Mulla on siis kaikki edelliset kierrot lämmöt noussu samana päivänä kun LH-piikki, mitä viittaisi siihen, että ovis samana päivänä kuin LH piikki. Eli sit sulla ois taustalla -2 dpo tallattelut? 🌈🌈🌈 Tää on eka kierto kun mulla tulee dippi vasta LH piikin jälkeen 🤔 kierto erilainen kemiallisen jälkeen.

@Nurppu no nyt on jännä! Hyvä että kuuntelit kehon haluja ja oireita, jos jotain ois ehtiä tapahtua vaikkei se testiin asti yltänyt? Toki matkustaminen nostaa lämpöä. Matkasitko kauas?

@Metu Joo vaikea sanoa onko toi post-ovis nousua vai ei 🤔🤔 Mun tärppi viime kierrossa tuli -3 ja -1 pankissa 😇

Uitinpa vielä varuiksi viimeisen digin. Tyhmänä en sitä sitten eilen käyttänyt vaikka olisi varmaan ollut parempi. Tyhjää negaa näytti. Eli kyllä se tais olla piikki eilen jo, katsotaan mihin lämmöt tuosta seikkailee vklop aikana, oliko anovulaatiokierto taas vai meinaako tosiaan noi lämmöt että olis myös ovis ollut eilen. Nyt myös päänsärkyä havaittavissa, joka tulee mulla aina herkästi hormonitasapainon heittelystä. Ärsyttävää että aina pitää odottaa seuraavaan aamuun että näkee tilanteen haha! Nyt kun päässyt mukaan tähän BBT hommaan niin ihan innoissaan seurailen.

@Empsu94 jos tosiaan eilen oli ovis niin sitten olis dpo-2 tallessa. Ehkä tänään vielä kaiken varuiksi 🤞 jännä että siellä toi dippi tuli piikin jälkeen. Mielenkiintoista seurata mihin sielä lämmöt ampaisee.

@Metu vau, sielä on ainakin todella hyvät talletukset pankissa 🌈

Takaisin