Täällä edelleen lämmöt jatkaa aika samaa rataa kuin aikaisemminkin. En oikein tiedä uskaltaisiko sitä sunnuntaina jo testailla vai odottaako mielummin niitä kuukautisia niin ei tule ainakaan pettymyksiä negatiivisesta testistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kierto yleensä 28-32. Lähikuukausina ollut lähempänä juuri tuota 28 päivää. Joo mulla on kaikenlaisia testejä kaapissa paitsi digiä ei vielä löydy. En tosin tiiä miten mikäkin sitten itsellä toimii.@Empsu94 Mun vanhalla kännyllä saa taas vaihteeksi tosi surkeita kuvia, mut näkyy varsinkin livenä vähän taas vahvistumista, varsinkin kun aamuisia testejä vertaa keskenään :) heh toi creamy juttu, sitä on kyl mielenkiintoinen otus kun alkaa kunnolla tutkailemaan irseään mitä kaikkea uutta itsestään löytyykään
@Metu täs näkyy nyt kierronpäivät ja aamu vai ip. Vahvistuu kyllä, vaikkakin surkean hitaasti, mut en tosiaan oo koskaan näihin Sofeihin saanut leffaviivoja, että en huolestu tästä hitaasta etenemisestä :D
Kaveri (sai aivan liian luvattoman helposti ylipuhuttua ja) tuo tänään pari jotain CB:tä, kun se ei enää itse niitä tarvitse, niin pitää tehdä nekin vielä mielenkiinnosta pois alta ja vertailla keskenään, jotta näkee miltä ne näyttää taas karkaa tää testailu käsistä, mut lupaan että jos saan digiin 3+ niin en enää yhteenkään testiin kajoa sen jälkeen tänään vielä mittasin aamulämmön (pysy totutussa), mut sen lopetan tähän päivään. En edes halua seurata sitä enää jatkossa, vaikka viimeksi olikin tosi mielenkiintoinen kokonaisuus raskausajan lämmöistä.
View attachment 120248
@Harmi89 mielenkiintoisesti etenee, miunkin mielestä tuo uusin ois jopa vähän vahvempi kuin eilinen
@Nurppu eikä, nyt meni nätti siksak pilalle! :D alkaiskohan hissun kissun laskemaan tuosta tasaisemmasta aamusta ovista edeltäviin lämpöihin, hmm. Tuskin vielä sentään hyökkää kulman takaa, eiköhän odota kun tuut reissusta
@Summerwalk miten menee?
@Oikku95 miten pitkä kierto sulla yleensä on? :) Sunnuntai varmasti ihan ok testata, jos tärppi käynyt niin tuskin antaa enää negaa siinä vaiheessa. Tai riippuu varmaan vähän testistä, koska ainakin viikkodigille voi olla liian vähän hcg:tä vielä silloin. Tosin moni saa silläkin 1-2 tuloksen jo reilusti ennen kuin tädin pitäisi edes kurvata paikalle. Nää on niin yksilöllisiä juttuja, että mitkä on itelle parhaimmat testit.
Kaks kertaa noissa ivf-hoidoissa oon Ovitrellen pistäny ja aikomus oli seurata sen poistumista r-testeillä.@Harmi89 Ootko aiemmin seurannu kauan Ovitrelle on näkyny sulla testeissä? Huominen varmaan kertoo jo paljon
Mulla ei sillon se ikin menny täysin negaks, kokoajan näky pientä haamua vähintää. Mut ehkä haaleimmillaan oli siinä 9-10 päivää ovitrellesta, sit alko tummuu taasKaks kertaa noissa ivf-hoidoissa oon Ovitrellen pistäny ja aikomus oli seurata sen poistumista r-testeillä.
Mutta koska kummallakaan kerralla ei päästy alkion siirtoon, niin jäi sitten kaikki testailut tekemättä.
Mites kauan muuten @Nurppu sulla näkyi Ovitrelle? Onnistuitko testaamaan?