BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä edelleen lämmöt jatkaa aika samaa rataa kuin aikaisemminkin. En oikein tiedä uskaltaisiko sitä sunnuntaina jo testailla vai odottaako mielummin niitä kuukautisia niin ei tule ainakaan pettymyksiä negatiivisesta testistä. 🤔

Liitteet

• 96E228FD-DB35-47E8-AD10-70AE963BD7D0.jpeg
    96E228FD-DB35-47E8-AD10-70AE963BD7D0.jpeg
    269.6 KB · Katsottu: 81
@Empsu94 Mun vanhalla kännyllä saa taas vaihteeksi tosi surkeita kuvia, mut näkyy varsinkin livenä vähän taas vahvistumista, varsinkin kun aamuisia testejä vertaa keskenään :) heh toi creamy juttu, sitä on kyl mielenkiintoinen otus kun alkaa kunnolla tutkailemaan irseään mitä kaikkea uutta itsestään löytyykään :rolling:
@Metu täs näkyy nyt kierronpäivät ja aamu vai ip. Vahvistuu kyllä, vaikkakin surkean hitaasti, mut en tosiaan oo koskaan näihin Sofeihin saanut leffaviivoja, että en huolestu tästä hitaasta etenemisestä :D

Kaveri (sai aivan liian luvattoman helposti ylipuhuttua ja) tuo tänään pari jotain CB:tä, kun se ei enää itse niitä tarvitse, niin pitää tehdä nekin vielä mielenkiinnosta pois alta ja vertailla keskenään, jotta näkee miltä ne näyttää :rolling: taas karkaa tää testailu käsistä, mut lupaan että jos saan digiin 3+ niin en enää yhteenkään testiin kajoa sen jälkeen :Sleuth Or Spy: tänään vielä mittasin aamulämmön (pysy totutussa), mut sen lopetan tähän päivään. En edes halua seurata sitä enää jatkossa, vaikka viimeksi olikin tosi mielenkiintoinen kokonaisuus raskausajan lämmöistä.

IMG_20230315_092758.jpg

@Harmi89 mielenkiintoisesti etenee, miunkin mielestä tuo uusin ois jopa vähän vahvempi kuin eilinen :Eyes:

@Nurppu eikä, nyt meni nätti siksak pilalle! :D alkaiskohan hissun kissun laskemaan tuosta tasaisemmasta aamusta ovista edeltäviin lämpöihin, hmm. Tuskin vielä sentään hyökkää kulman takaa, eiköhän odota kun tuut reissusta :Face Massage:

@Summerwalk miten menee? :Face With Stuck Out Tongue:

@Oikku95 miten pitkä kierto sulla yleensä on? :) Sunnuntai varmasti ihan ok testata, jos tärppi käynyt niin tuskin antaa enää negaa siinä vaiheessa. Tai riippuu varmaan vähän testistä, koska ainakin viikkodigille voi olla liian vähän hcg:tä vielä silloin. Tosin moni saa silläkin 1-2 tuloksen jo reilusti ennen kuin tädin pitäisi edes kurvata paikalle. Nää on niin yksilöllisiä juttuja, että mitkä on itelle parhaimmat testit.

@Empsu94 Mun vanhalla kännyllä saa taas vaihteeksi tosi surkeita kuvia, mut näkyy varsinkin livenä vähän taas vahvistumista, varsinkin kun aamuisia testejä vertaa keskenään :) heh toi creamy juttu, sitä on kyl mielenkiintoinen otus kun alkaa kunnolla tutkailemaan irseään mitä kaikkea uutta itsestään löytyykään :rolling:
@Metu täs näkyy nyt kierronpäivät ja aamu vai ip. Vahvistuu kyllä, vaikkakin surkean hitaasti, mut en tosiaan oo koskaan näihin Sofeihin saanut leffaviivoja, että en huolestu tästä hitaasta etenemisestä :D

Kaveri (sai aivan liian luvattoman helposti ylipuhuttua ja) tuo tänään pari jotain CB:tä, kun se ei enää itse niitä tarvitse, niin pitää tehdä nekin vielä mielenkiinnosta pois alta ja vertailla keskenään, jotta näkee miltä ne näyttää :rolling: taas karkaa tää testailu käsistä, mut lupaan että jos saan digiin 3+ niin en enää yhteenkään testiin kajoa sen jälkeen :Sleuth Or Spy: tänään vielä mittasin aamulämmön (pysy totutussa), mut sen lopetan tähän päivään. En edes halua seurata sitä enää jatkossa, vaikka viimeksi olikin tosi mielenkiintoinen kokonaisuus raskausajan lämmöistä.

View attachment 120248

@Harmi89 mielenkiintoisesti etenee, miunkin mielestä tuo uusin ois jopa vähän vahvempi kuin eilinen :Eyes:

@Nurppu eikä, nyt meni nätti siksak pilalle! :D alkaiskohan hissun kissun laskemaan tuosta tasaisemmasta aamusta ovista edeltäviin lämpöihin, hmm. Tuskin vielä sentään hyökkää kulman takaa, eiköhän odota kun tuut reissusta :Face Massage:

@Summerwalk miten menee? :Face With Stuck Out Tongue:

@Oikku95 miten pitkä kierto sulla yleensä on? :) Sunnuntai varmasti ihan ok testata, jos tärppi käynyt niin tuskin antaa enää negaa siinä vaiheessa. Tai riippuu varmaan vähän testistä, koska ainakin viikkodigille voi olla liian vähän hcg:tä vielä silloin. Tosin moni saa silläkin 1-2 tuloksen jo reilusti ennen kuin tädin pitäisi edes kurvata paikalle. Nää on niin yksilöllisiä juttuja, että mitkä on itelle parhaimmat testit.
Kierto yleensä 28-32. Lähikuukausina ollut lähempänä juuri tuota 28 päivää. Joo mulla on kaikenlaisia testejä kaapissa paitsi digiä ei vielä löydy. En tosin tiiä miten mikäkin sitten itsellä toimii.

@Nurppu , tänään on siis 7.pv Ovitrellen pistämisestä (pistetty ke 8.3.)
Ja joo, kieltämättä itsekin olen näkevinäni tänään "vahvemman" viivan kuin eilen, mutta että eipä siihen voi kyllä luottaa. Aika näyttää, jatkan testailua taas huomenna. 😅

Tässä nyt kuivana testit, alin on tältä aamulta.
20230315_101905.jpg

@Nurppu @Harmi89 kiitos lohduttelusta! Ei näytä ainakaan vielä siltä että se LH-piikki olisi tulossa joten toisenlainen piikki sitten tänä iltana 😬 kyllä siitä joka tapauksessa selviää!

@Empsu94 mulla taas tuntuu suurimman osan ajasta olevan sitä creamya ja mun on ainakin tällä lyhyellä tarkkailuajalla välillä vaikeaa erottaa sitä munanvalkuaisista, mutta luulen että tässä kierrossa opin jo :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Oikku95 jos haluaa odottaa että nega ois varma nega, on varmasti hyvä odottaa vielä pari päivää! Kaks viikkoa ovulaatiosta esim. on tosi varmaa aluetta :)

@lepus timidus jeee lisää testejä! Tuu sit näyttämään mitä siellä näkyy, noi nykyiset liuskat edelleen selkeästi vahvenee!

@Harmi89 hmmm näin kuivuneena on tosi vaikea sanoa – ootko kokeillut premomia (onkohan FF:ssä sama ominaisuus?) että sais noita hcg testejä otettua märkänä kuvat ja verrata niitä rinnakkain, kun noiden kuivien vertailu ei oo ihan yhtä varmaa 🤔 toisaalta jos se lähtee kunnolla tummenee niin se on tietysti sit sen verta selkeetä että ei tarvi miettiä.

Mun lämpö jatkaa sekoilujaan ja ovistestit ei vielä näytä siltä että ois luonnon LH-piikki tulossa, mutta onhan tässä vielä monta tuntia ennen iltaa ja sitä kun pitäis hakee se ovitrelle apteekista ja sit pistää se :tears: tänään on vähän puolikuntoinen olo niin lepäilen lähinnä, toivotaan että ei tästä pahene!

Screenshot 2023-03-15 at 10.24.11.png

@Metu Innostuin lataamaan tuon premomin ja syötin ovistesteinä noi r-testit. Siitä kuvakaappaus alla.
(Kokeilin eka hcg-testinä niitä syöttää, mutta en vissiin osannu oikein niitä laittaa, kun tosta eilisestä testistä se ei muka löytäny toista viivaa ollenkaan..)
Nyt kun mietin, niin voiskohan toisaalta vaikuttaa tuo testaamisen ajankohta? Kun tänä aamuna aamuvirtsasta tein testin ja kaks ekaa päivällä.. Toimiiko ovitrelle virtsassa samoin kuin hcg, kenties 🤔
Eli ei tullut viisaammaks tälläkään konstin 🤣

Mutta sen verran kuitenkin, että ei meidän silmät valehdellu, tän päivänen on premominkin mielestä tummempi kuin eilinen testi. 😄
Screenshot_20230315-111157_Premom.jpg

Ensinnäkin onnea plussanneille! 😍🧡 Ja @Evanel mahdollisimman lieviä koronan oireita!

@lepus timidus vahvistumista näkyy! Mielenkiintoista ois nyt nähdä miltä pc näyttäis nuiden Sofin liuskojen rinnalla, josko siinä ois jo selkeesti tummemmat viivat 👀

@Metu sun gyne on kyllä loistava! Pääsette hyvin ajoittamaan tallettelutki, ku vielä Ovitrellella varmistaa oviksen 🤭 Onko sulla nyt ohjeistus jatkaa Letroja tuolla nykyisellä annoksella, jos tästä kierrosta ei vielä tärppää?

@Harmi89 Ootko aiemmin seurannu kauan Ovitrelle on näkyny sulla testeissä? Huominen varmaan kertoo jo paljon 🌈

Täällä oli nyt pitkästä aikaa ihan täysin luomukierto ilman letroja ja progetukea. Päätin tähän väliin ottaa tällasen ennen ku alkaa IVF ja lääkearsenaali taas kasvaa. FF meinas alkuun olla epäileväinen tuosta oviksesta ja merkkas sen aluksi kp15. Siirsi ja vahvisti sen lopulta tuolle samalle päivälle ku testin mukaan oli ovis+ vaikkei lämmöt siitä vielä lähtenytkään heti nousuun. Ehti jo pieni paniikki hiipiä, että ovuloinko enää ollenkaan ilman letroja ku niitä syöny niin pitkään 😅

IMG_20230315_114650.jpg

@Harmi89 niin ja voihan se olla että se ois nyt vahvistumassa päin se testi, mutta huomenna tiedetään taas lisää, lähteekö haalentumaan vai kenties vahvistumaan! 🤞

@Mimossa joo ois tarkoitus jatkaa letroilla jos ei ekasta kierrosta lähde, en tosin saanut tällä kerralla ohjeistusta vaan ohjeistus on viime kerralta 🤔 Mielenkiintoinen toi sun luteaalikäyrä kun ei lähtenyt niin selkeesti nousemaan, mutta hienoa että ovulaatio tapahtui letrottomuudesta huolimatta!

Ei tullut LH piikkiä tänään ei, joten kävin hakemassa sen ovitrellen ja puoliso tuikkas sen mulle tossa äsken. Nyt sitä ovulaatiota kehiin! 🤞🤞

Täällähän on taas jänniä tilanteita 😃 Ja ihanan aktiivista kirjoittelua 👍🏻 Itsellä ollut niin kiirettä töiden takia ettei ole paljon ehtinyt täällä roikkua eikä oireitakaan kytätä. Tosi oireetonta menoa kyllä onkin nyt. Ainoa minkä voisi normaalista poikkeavaksi todeta on outo särky jaloissa, etenkin viime yönä tuli heräiltyäkin sen takia 😞 Lämmöt vähän dippas alemmas, mut ei isosti. Ehkä mullakin alkaa se siksakki nyt kun tuntuu olevan trendi täällä 😁
Vannoin kautta kiven ja kannon tämän kierron alkaessa, että aloitan testaamisen vasta dpo10 ja silloinkin medigoolla, mutta saattaa olla että joudun huomenna dpo9 alkulämpimiksi jo yhden sofin uittamaan 🙊

@Mimossa sullahan on hyvän näköinen nousujohteinen käyrä 😍 Millä testausstrategialla menet?

@Nurppu Huomaavainen ovis sulla jos odottaa reissun ohi 😆 Lämmöt vielä aika ylhäällä. Luulisi vielä laskeutuvan ennen ovista.

@lepus timidus Hienosti viivat vahvistuu 😍 outo suunnanmuutos lääkäriltä. Toivotaan että tietää mitä tekee 😕
Me täällä kieli pitkällä odotetaan sun cb-testejä 😋 Älä vaan ainakaan meidän takia lopeta testaamista ja täällä raportointia 😁 Mutta ymmärrän toki jos mittaillut ja testailut tuo lisästressiä.

@Harmi89 Meneepä nyt jännäksi tämä sun kierto 😃 Onneksi saadaan jatko-osa taas huomenna sun jännitysnäytelmään. Toivotaan viivalle vahvistumista!!

@Metu no nyt on piikki lihassa 😜 Urheasti selviydyit siitä 😆 Tai en tiedä millainen taistelu sitä edelsi puolison kanssa 😆 Pian pääset piinailemaan ja ihan kunnon todareilla tällä kertaa 🌈

@Empsu94 Nauratti oikein kun kuvitteli miten ilahduit vessassa siitä creamy vuodosta 😂 Nyt on halvat huvit 🤣

@Oikku95 Aika samoissa mennään 😃 Testejö vaan uittamaan jos vähänkään siltä tuntuu. Hyvältä näyttää lämmöt kyllä 🌈

551472E1-2E43-4E80-AB5F-27CC138886E5.jpeg

Tässä teille ihmeteltävää, lämmöt laski hitusen tänään, josko huomenna pomppais ylös sitten. Ovistesti nega, mutta en tiedä on hyvin voinut tänään olla plussa myös mahdollisesti. Eilen aamulla siis nega ja nyt illalla nega ja siinä välissä ei ole testiä muistanut tehdä. Enkä osta uusia testejä nyt, lämmöt sen kertoo sitten ja tallettelut onnistuu nyt hyvin ☺️ leposyke on siis yön keskiarvo ekalta neljältä tunnilta ja tuo viime yö en ihan usko siihen olisko kello ollut huonosti kädessä tai sit vaan kroppa taas ylikierroksilla.

Screenshot_20230315_214648.jpg

Huh niin paljon uusia täällä ja viestejä, yritän ehtiä kurkkia niitä kunhan viikonloppuun pääsen tästä kiireestä hellittämään ☺️ Tsemppiä kaikille oviksen metsästykseen ja piinapäiviin!

@Summerwalk noniin entäs pysytkö siinä yhdessä liuskassa päivässä mitä uhosit, ja ruvetaanko kohta jo vaahtoomaan uudestaan triphasicista :D tällä kertaa ei tosin semmosta kolmatta tasoa niin selkeesti ainakaan, mutta muistelin just meidän sun viime kierron fiilistelyjä :rolling:

@anita1 näyttäs olevan hyvissä asemissa lämmöt ovista varten, toivottavasti pomppais huomenna tai ylihuomenna niin varmistuis se ovis sitten!

Mulla on ollut koko päivän vähän kipee olo, toivottavasti se menis nyt tässä ohi koska muuten veikkaan että sain sittenkin sen angiinan mikä puolisolla oli viime viikolla :(

@lepus timidus ihan hirmuisesti toivon, että teidän pieni nyt pysyisi matkassa mukana! Onnea! 💕

@Harmi89 n huomista testiä odotan jännityksellä. 🤩

Mietin noita leposykkeiden mittaamisia. Mulla on urheilukello, mutta siinä on silikoninen ranneke joka aiheuttaa ihottumaa jos jää märkää rannekkeen alle. Jos käyttäisiki vaan öisin sitä, niin saisi ne leposykkeetkin ylös. 🤭

Mua on jäänyt vaivaamaan, kun viimeksi heti oviksen jälkeen alko hirveet sydämen tykytykset ja ne loppu sinä yönä, kun kaksosten syke on sammunut. Voiko km johtua jotenkin mun sydämen rasituksesta tms. 🤔

@Metu Luulis ainaki, että saat jatkaa tuolla nykyisellä Letrozol annostuksella, jos siellä oli lähteny vaan yks folli kasvamaan 🤗 Meinaatko seurata Ovitrellen poistumista testeillä?

@Summerwalk Mä yritän oottaa ainaki perjantaihin ennen ku testailen. Se olis sillon dpo 12 perinteisen laskutavan mukaan, jos ovisplussasta laskee. Jännä muuten, mulla on myös jalkojen ja reisien särkyä. Olin viime negakierrossa merkannu tän saman oireen näille samoille kierronpäiville. 🤔

@anita1 hyvältä näyttää lämmöt ja vois hyvin olla ovista edeltävä lasku just menossa 😊 Hyviä talletteluja 🤩

@Harmi89 Ootko aiemmin seurannu kauan Ovitrelle on näkyny sulla testeissä? Huominen varmaan kertoo jo paljon 🌈
Kaks kertaa noissa ivf-hoidoissa oon Ovitrellen pistäny ja aikomus oli seurata sen poistumista r-testeillä.
Mutta koska kummallakaan kerralla ei päästy alkion siirtoon, niin jäi sitten kaikki testailut tekemättä. 🤷‍♀️

Mites kauan muuten @Nurppu sulla näkyi Ovitrelle? Onnistuitko testaamaan?

Kaks kertaa noissa ivf-hoidoissa oon Ovitrellen pistäny ja aikomus oli seurata sen poistumista r-testeillä.
Mutta koska kummallakaan kerralla ei päästy alkion siirtoon, niin jäi sitten kaikki testailut tekemättä. 🤷‍♀️

Mites kauan muuten @Nurppu sulla näkyi Ovitrelle? Onnistuitko testaamaan?
Mulla ei sillon se ikin menny täysin negaks, kokoajan näky pientä haamua vähintää. Mut ehkä haaleimmillaan oli siinä 9-10 päivää ovitrellesta, sit alko tummuu taas 🤔

@Anita Nyt on ovis ihan nurkan takana. Jospa tänään bongaisit plussan. Hyvät tallettelut 🌈

@NM90 Jos jotain pitäisi veikata niin veikkaisin juuri toisin päin, että alkanut raskaus vaikutti sykkeisiin ja raskauden päättyminen samoin 😔 Mutta monimutkaisia juttuja nämä. Mulla negakierrossakin luteaali nostaa leposykettä ja tulee rytmihäiriöitä.
@Mimossa dpo 12 on hyvä päivä testata, hyvä todennäköisyys näkyä jotain jos on nähtävää.
Mulla jalkasärky liittyy yleensä ovikseen tai menkkoihin, mutta nyt ainoana oireena vähän outo.
@Metu Joo joo, tästä se täys hulluus taas alkaa 🤣 Ihan typeriä semmoset ”testaan kerran päivässä” -säännöt. Ja katsokaapa noita leposykkeitä!! 😮 Jos ne ei nyt tarkoita mitään, niin ei sitte koskaan 😜
Toivottavasti et nyt ole sitä angiinaa ainakaan saanut, ettet joudu antibiooteilla sotkemaan hyvin alkanutta kiertoa 😞

Miltäs @Harmi89 n testit näyttää tänään? Entäs @lepus timidus cb:t? 😁

0B1BA564-AC82-4885-B8DE-FB591A7C0B90.jpeg

Dpo11 ja 8. pv Ovitrellesta:
Jännitysnäytelmä päättyi oletettuun nega-tulokseen ja lämpöjen laskuun. ↘️
Tiesin jo _heti_ herättyä ärtymyksen tasosta, että nyt on pms-oireet valloillaan. 😅

Premom ei suostunut millään tunnistamaan olematonta haamuviivaa, joten en saa kuvaa lisättyä sinne sovellukseen. 😏
20230316_081422.jpg
Screenshot_20230316-081521_Flo.jpg

Testaan vielä huomenna, koska haluan saada täysin negan testin, ja uskoisin sen huomenna jo olevan. Ja lämmöt toki seurailen normaalisti.

Mutta muuten alan jo odottamaan menkkojen alkamista, niin pääsee viimeiseen hoitokierrokseen. Olkoon se viimeinkin suotuisa!! 🙏😔🙏

@Mimossa niin ois kiva nähdä miten joku muu liuska käyttäytyis ja varsinkin just pc!

@Aloy ja @NM90 kiitos kummallekin, ei sitä voi muuta kuin seurailla miten etenee :binkybaby yllättävän nopsasti kyllä tärppäsi tällä kertaa, olin varautunut siihen 6-10kk yritykseen kuten edelliskerroilla!

@Summerwalk en oo täältä hetkeen lähdössä, sori siitä (kaikille tasapuolisesti!), saatan noit testikuvia vielä lykkiä näytille :rolling: aattelin että ennen varhaisultraa en mene muualle hengailemaan, vaikka eihän sekään ole takeita tähän mennessä tuonut, mut ultra on ihan jees etappi miettiä vaihtaako ketjua tilanteeseen sopivampaan vai jatkaako vanhassa. Kannatetaan, että alat hissukseen testailemaan ja laittelemaan testejä näytille! :Ok Hand Sign:

Mut noihin Clearbluihin. En tiedä pitäskö reklamoida noista CB:stä. Katoin tosin että sinne saa palautteen vain soittamalla, enkä tiedä jaksanko/kerkeenkö alkaa soittorumbaan. Mut muistaakseni koskaan aikaisemmin ei ole näiden kaa käynyt näin :think005

Eli tein eilen ip aika laimeasta 2h pissasta kaverin käskyttämänä ja tänään aamulla yhtä aikaa Sofin kanssa. Eilen tuli hailakka ristikko joka kapeni about 10 sekunnissa tuollaiseksi toispuoleiseksi puolen millin viivaksi niin, että sain just sen yhden kuvan napattua plussasta ennen kuin se pystypalkki kapeni viiruksi. Vertailin just vuoden takaiseen plussaan, aika sama vahvuus oli silloinkin 4-5pvää kiinnittymisestä yhdistettynä laimeaan pissaan, joten ihan odotettu tulos. No mut tämän aamuisessa se sit piirti suoraan ja pelkästään tuon puolen millin levyisen viirun. Sofit vahvistuu edelleen, myös tänä aamuna, joten liekö nämä CB:t jotain maanantaikappaleita. Ainakaan tämä aamuinen CB ei mun mielestä/muistin mukaan toiminut alusta alkaenkaan "oikein", kyllä se aina ennen on lähtenyt kunnon ristikkoa tekemään eikä jotain viirua saati hävitä sitä pystypalkkia silmän räpäyksessä.
IMG_20230315_140840.jpgIMG_20230316_081221.jpgIMG_20230316_085315.jpg

@anita1 lämpöjen puolesta vaikuttaisi siltä, että ovis olis nyt/ihan hilkulla. Miltäs lämmöt tänään näyttää? :)

@Harmi89 no voi prse, mut onneksi on vielä hoitokierros ja mä uskon vakaasti että se hoitokierros tuo tulosta! :Heartred

Muokattu viimeksi:
@Mimossa en ollut aatellut seurata ovitrellen poistumista vaan tehdä ekan testin vasta kun sen tuikkasusta on yli 10pv, koska se ois seuraavana aamuna vasta dpo10 siinä kohin (olettaen että ovulaatio on tänään, dpo9 jos ovulaatio menee huomisen puolelle). Mä uskon vahvasti näihin tutkimustuloksiin. Niiden ja muiden perusteella koska implantaatio tapahtuu yleensä vasta dpo8-10 ja implantaatiosta tarvii olla 2-3 päivää että herkissä testeissä näkyy varmuudella jotain, testausta kannattaa tehdä ihan aikaisintaan dpo10, mielummin dpo12 jotta ois enemmän varmuutta. Jos tulee implantaatiodippi, niin sit kokeilen 2pv sen jälkeen kunhan se on just vähintään se dpo10 että ei tulis vääriä positiivisia :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Summerwalk siinä ei todellakaan oo mitään vikaa että on innoissaan uudessa kierrossa ja seurailemassa kaikkia mahdollisia oireita :Winking Face: hienot leposykkeet ja hienot lämmöt! Sormet ristissä sun puolesta 🤞 Sormet ristissä kans omasta puolesta, tänään kurkku edelleen kipee niin käyn nyt välittömästi työterveydessä otattamassa sen streptokokkinäytteen että jos ne antibiootit on nyt sit tulemassa niin aloitetaan ne sitten – en löytänyt nopeasti näyttöä että antibiootit itsessään sotkis ovulaatiota / hedelmällisyyttä, mutta kuume on vihollinen joten jos sitä lähtis tulee niin pidän kyl panadolilla alhaalla! Onneks ei nyt ainakaan vielä oo noussut kuumetta 🤞

@Harmi89 aarh voi ei! Toi lämpöjen lasku ei oo vielä iso, mutta toivoishan että siinä dpo11 näkyis jo testeissä vähän jotain. Ei vielä poissuljettua, mutta todennäköisyydet laskussa :(

@lepus timidus en tiedä omasta kokemuksesta mutta oon kuullut että noi tommoset raskaustestit joissa on sininen väriaine punaisen sijaan on jotenkin epäluotettavampia :disappointed-face: voihan sitä kokeilla reklamoida! Näytä niitä Sofien vahvistumisiakin, kiinnostaa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

@Empsu94 mitä kuuluu? Onko oviksesta merkkejä?

Täällä ainakin jonkun verran kipeenä, käyn tosiaan lääkärillä otattamassa streptokokkinäytteen että jos tää on sitä samaa mitä puolisolla oli niin saa ne antibiootit ennemmin kuin myöhemmin. Kuumetta ei onneksi vielä ole, lämmöt ja sykkeet on nätit ja tallettelutkin onnistui tänä aamuna vaikka eilen ei onnistunutkaan! Nyt sitten pääsee piinailemaan, toivottavasti ainoastaan tätä kiertoa eikä myös tautia :Grimacing Face:

Screenshot 2023-03-16 at 9.00.51.png

Takaisin