Himppusen pomppas lämmöt tänään
Tosin heräsin 2 aikaan vessahätään mut en jaksanut nousta vessaan, niin vähän pyörin sen jälkeen pari tuntia ennen heräämistä että en tiiä onko miten realistinen lämpö. Eilen oli kylläkin ihan sama, eikä silti näin korkealla ollut. Josko nyt @Summerwalkin teorian mukaan alkoi keltarauhanen ja terot vaikuttamaan lämpöihin, kun näin korkealla lämmöt harvoin on.
Ei kiitos kuitenkaan mielellään kaksosia, sitähän mä pelkään kun niitä on kummankin suvussa että tuleekin kaksi yhdellä iskulla, vaikka ajatuksena se onkin tosi kiinnostava
@Malttamaton145 testaatko tänään vielä vai odotatko huomiseen? Miltä lämmöt näyttää?
@Harmi89 komea plussa, josko ovis nyt tapahtui! Lähtikö lämmöt nousuun?
@Summerwalk no höh! Miten toi digi siis toimii ja miten siis pitäs sen mukaan ajoittaa tallettelut ja koska sen mukaan olisi ovis?
@Empsu94 lasketaankohan sulla tuota kemiallista nyt esim. todettuihin raskauksiin tai keskenmenojen määrään? Kun olit kuitenkin yhteydessä siitä lääkäriin tmv., vai vaatiikohan se sen, että ois otettu esim. ne verikokeet joissa todettu normaalin rajan ylittävä hcg? Miten paljon sulla kierto myöhästyi lopulta?
@Metu aa, kiitos tiedosta! Tällä palstalla sitä oppii aina vaikka ja mitä uutta
mä luulen myös kuten
@Summerwalk , että ei sillä sukupuolella ole varmasti siinä vaiheessa enää väliä jos ja kun se tilanne lopulta eteen tulee, että vauva nostetaan syliin (varsinkin jos on yrittänyt jo pidempään), mut silti sallin itselleni ja muillekin kaikenlaiset tunteet ja toiveet just vaikka siitä sukupuolesta :)
@Nurppu oliko niin, että ensi viikolla saatte tietää jatkoaikataulut?
kohtahan tuo alkaa sit jo piinailu, ihanaa miten palstalla ajoittuu piinailut nyt niin, että koko ajan on joku piinailemassa ja pääsee utelemaan testituloksia ja oireita