BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dämn, oon kateellinen sun limoille 😄 totta joo, kylhän ne lämmöt sit kertoo lopulta. Monta kertaa päivässä yleensä testailet?
Testailen yleensä kerran päivässä n. klo 13. Sit jos näyttää olevan lähellä plussaa, niin vielä n. klo 18 uudestaan.
Ja yleensä tykkään käyttää pc:n testejä, mutta tässä kierrossa ei oo tullu käytyä "isolla kirkolla", joten on pitäny käyttää paikallisen apteekin ainoota tarjolla olevaa ovistestiä. 😅

Mutta ehkäpä tänään vielä tulee _uusi_ plussa illemmalla, nyt päiväpissasta näytti testi tältä:
20230303_140635.jpg

Sehän näyttää vahvasti ovulaatiolta, @Harmi89 😍 Hyvä että jaksoitte jatkaa talletettuja! Ehkä sieltä onkin irronnut kaksi munasolua muutaman päivän välein ja tuplamahdollisuus tärppiin 🌈

@Nurppu On kyl niin tasaista luteaalikäyröö että varmasti tekis progetuki hyvää luomukierronkin tueksi.

@Metu Toivitaan että menkat nyt alkaa sitten ajallaan jos on alkaakseen niin pääset uuteen toiveikkaanpaan kiertoon 🌈
Mulle tosiaan on ihan tyypillistä että lämmöt lähtee päivää ennen ovista (ja ovisplussaa) nousee. Tuossa näkyy tämä kierto verrattuna mun avg-kiertoon ja kiltisti kulkee viivat päällekkäin. Ja siis useammassa kierrossa nyt peräkkäin ja koko mittaushistorian aikana yleisimmin ovis on ollut kp19. Jolloin myös ovistestiplussa samana päivänä. En tiedä mikä sitä lämmönnousua tosiaan selittää, mutta ff kyllä myös yleensä on mun kanssa lämpöjen perusteella samaa mieltä oviksen ajankohdasta. Lämmöt kuitenkin nousee vasta oviksen jälkeen selvästi yli coverlinen.

AA620FC2-2B5C-4136-ADA0-4A2F61AB187A.jpeg

@Metu
En ole kokeillut kumpaakaan, kuullut kyllä noista pikkareista että moni kyllä tykkää. 🙂

@Empsu94 Kiitos kysymästä. Täällä menkat nyt myöhässä ja ajattelin testata huomenna, ehkä 🤭 Hirveästi jännittää miten käy 😬

Tissioireet jatkuu, enemmänkin nyt nänneissä tuikkii 😅 myös turvottaa. Lämmötkin pysyy koholla, muokkasin nyt eilisen ja tämän päivän tuon laskurin mukaan kun aamuvuorot pakottanut mittaamaan tunnin aiemmin. Ja huomasin myös yhden asian että naama ei kuki, mitä se kyllä tekee ennen menkkoja. 🤔

Liitteet

• Screenshot_20230303_154538.jpg
    Screenshot_20230303_154538.jpg
    316.2 KB · Katsottu: 82
@lepus timidus okei toi tarkensi asiaa, mielenkiinnolla odotan oviksen jälkeistä nousua taas miltä näyttää kun toissakierto nousi nopeesti ja viime kierto hitaasti. Mulla nyt 50mg annos mutta aion nostaa sen 100mg. Käytössä Bertils hemoglobiini rauta ja siitä en saa vatsaoireita lainkaan, siinä on B:t ja foolihappo. Meinasin ottaa nestemäisen sen lisäksi vielä käyttöön että saisin kunnolla tankattua.

@Metu sielläkin näköjään rautalisä käytössä, toi Bertils on sellai minkä voi ottaa ruoan kanssa ja on muitakin nykyään tullu. Otan silti aamulla tyhjään mahaan C vitamiinin kanssa, sit pitkin päivää napsin vielä D ja välillä lisää C ja B vitamiinia ja kurkumiinia ja ubikinonia nyt. Sullakin pitkä kierto, joko tuli kp1? Mietityttää myös tuo joulun alla laskettu aika mutta kun edes saisi joskus lapsen tuntuu että kaikki kierrot on yritettävä nyt.

@Empsu94 kiitos kysymästä, täällä vasta kp5 ja pitkät päivät edessä päin. Reilun viikon saa odotella vielä ovistestien uittoa. On menny kyllä niin kivuttomasti ja oireettomasti tämä kierron aloitus ja unet parantuneet. Mittautin paljon arvoja, mm foolihappo ja B12 oli hyvät arvot mutta d vitamiini vähän alle viitearvon, tämä yllätti koska olen syönyt myös vahvaa 100 D vitamiinilisää en kuitenkaan joka päivä. Täytyy varmaan vaihtaa nestemäiseen jos imeytyisi paremmin. Pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä että olisko ihan toi ferrit ja d vitamiini syynä keskenmenolle ja ne pitäisi olla kuitenkin helppo (mutta hidas) korjata.

@Summerwalk äh en tiedä viitsinkö panosta digiin, jos vaan plussa tulee liuskaan vaikka useampana päivänä niin sit vaan talletellaan menemään josko se riittäisi. Joo toi ferritiini on kyllä rasittavan hidas nousemaan

Täällä vähän mietin että pitäisikö jättää pari kiertoa välistä yrittämättä jos tankkasi vitamiineja hetken aikaa, ettei olisi mahdollinen keskenmeno ainakaan sitten siitä johtuvaa ja luulen että ihan jo raskautumiseen vaikuttanut nuo matalat arvot. Ja myös tuo joulun alla la vähän häiritsee vaikka tosiasiassa haluaisin vaan sen vauvan päivänä minä hyvänsä.

Täällä vähän nousi lämmöt, mutta näyttää enemmän normaalille nousulle kuin terojen ansiosta. Olo ihan normaali toistaiseksi.
feb-14-2023.jpg
@Summerwalk no ompas mielenkiintoista, että lämmöt nousee ennen ovista! Mut sun spekulointi syystä voi olla ihan oikea, kävisi järkeen! Jes, joko alat siis nyt piinailemaan?! :Face With Stuck Out Tongue:

@Metu joo mä kans oon lukenut, että ferrit nousee todella hitaasti. Ai sillä on joku maksimisraja, mitä tosta sit vois käydä/miten vaikuttaa jos menee yli? Pahoittelut negasta ja uudesta tulevasta kierrosta, mut onneksi jatkot ensi kiertoon on selkeet :)

@Nurppu hyvin nätti tasainen käyrä, vaikka oishan tuo ollut tosi huippua, jos olisi nähnyt vaikkapa kiinnittymisdipin jossain vaiheessa kertoa :sad-face: mut mä uskon, että kolmas kerta toden sanoo :Heartred

@Harmi89 no nyt on niin liki plussaa, että testaisin itse samassa tilanteessa vielä nyt aamulla ettei menisi plussa ohi :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: miltä lämmöt näyttää?

@Malttamaton145 nyt sitä testiä jo kiitos :Winking Face::tears:

@anita1 mä oon kans vähän spekuloinut, kun sitä kaipaa jotain konkreettista syytä keskenmenoille, että voisko tuo alhainen ferri olla yksi syy keskenmenoon. En tiedä laisinkaan mitkä mun ferrit on ollut, ihan ekaa kertaa tammikuussa vasta otettiin ne.

Tuohon joulun/loppuvuoden laskettuun aikaan. Se on ollut mulla aina ihan ehdoton ei ei. Olen tammikuun alussa syntynyt niin se oli tosi kivaa olla aina se vanhin ja se jolla oli ekana synttärit. Sama oli myös sukupuolen kanssa. Poikaa olen aina halunnut ihan vaan siksi, kun on elänyt 4 siskon kanssa ja sisaruksillakin tyttölapsia enimmäkseen, niin ei oo silleen sitä poikakokemusta karttunut. Enkä koskaan keksinyt tytölle mitään nimeä, pojalle käypäset nimet oli jo lapsesta saakka tiedossa, mitkä ne tulee olemaan. Mut nykyään oon sitä mieltä, että kunhan edes joskus syntyisi elävä lapsi niin se riittää, sama mikä kuukausi syntyisi ja mitä sukupuolta olisi. Ja tytölle sopivat nimetkin on jo tiedossa, joten olen valmis kumpaankin sukupuoleen koska vain :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

@Harmi89 on kyllä niin tummaa ovistestiä toi eka niin vois jo siinä olla ollut uudempi piikki, mutta katotaan! Tänään näkee taas ku tikuttelet että mihin suuntaan se lähtee ja sit lämmöistä viimeistään 🌈

@Summerwalk upee toi miten nätisti sun BBT noudattaa keskiarvoaan 😍 piinailu alkakoon!

@Malttamaton145 sulla on kans tosi komea triphasic lämmönnousu siellä, onko se sulle ihan tavallista vai oisko se merkki siitä että siellä ois jotain tapahtunut 🤭

Täällä nyt testattu 🙈

Pc testiin ilmestyi testin kastuttua kaksi viivaa, mutta edetessä hävisi ja nega.

Apteekin ultratesti - nega

First response testi - jotain erittäin haaleaa haamua näkyvissä, vaikea saada kuvaan. Mieskin näkee tämän.

Ja nyt siis kp 36 ja lämmöt pysyy edelleen ylhäällä. Mietin oisko voinu sitten tapahtua ovulaatio ja mahdollinen hedelmöittyminen myöhemmin kun ei vielä mitään selkeää näy. Tai sitten vaan kroppa temppuilee 🤷 Yritän pysyä positiivisena, mutta melko vaikeaa koska odotti jo paljon selvempää tulosta.

Täällä nyt testattu 🙈

Pc testiin ilmestyi testin kastuttua kaksi viivaa, mutta edetessä hävisi ja nega.

Apteekin ultratesti - nega

First response testi - jotain erittäin haaleaa haamua näkyvissä, vaikea saada kuvaan. Mieskin näkee tämän.

Ja nyt siis kp 36 ja lämmöt pysyy edelleen ylhäällä. Mietin oisko voinu sitten tapahtua ovulaatio ja mahdollinen hedelmöittyminen myöhemmin kun ei vielä mitään selkeää näy. Tai sitten vaan kroppa temppuilee 🤷 Yritän pysyä positiivisena, mutta melko vaikeaa koska odotti jo paljon selvempää tulosta.
NO MITÄ IHMETTÄ?! Meinasin aamulla kirjoittaa että syön piponi jos ei ole kunnon plussa, ompa outoa tuollaisilla lämmöillä 🤔 tietysti vaikea verrata sun normi kiertoon tai alun lömpöihin kun ei ole kiertoa tai lämpöjä mihin verrata. Onhan tuossa voinut tietysti ovis tapahtua myöhemmin, tuossa dpo3? Et ollut lämpöjä mitannut kertaakaan aikaisemmin oliko niin? Mut miehen näkemä haamu on mun mielestä plussa tai sen alku ehdottomasti, joten uutta testiä huomenna 👍

NO MITÄ IHMETTÄ?! Meinasin aamulla kirjoittaa että syön piponi jos ei ole kunnon plussa, ompa outoa tuollaisilla lämmöillä 🤔 tietysti vaikea verrata sun normi kiertoon tai alun lömpöihin kun ei ole kiertoa tai lämpöjä mihin verrata. Onhan tuossa voinut tietysti ovis tapahtua myöhemmin, tuossa dpo3? Et ollut lämpöjä mitannut kertaakaan aikaisemmin oliko niin?
Niimpä!?

Joo nyt vasta aloittelin mittaamaan joten ei tosiaan ole mitään mihin verrata, harmi. Jotenkin olo on niin erilainen, mutta tietty kun kovasti plussaa toivoo niin kroppa nyt tekee jos mitä taikatemppuja 🙄

Iteki mietin tuota et jos ois ollu just tossa dpo3 kohdalla, sillon en enää ovista tikutellu. Viime kierrossahan kp 13 sain selkeen ovisplussan, et siitä kierrosta ainakin eroaa sitten.

@anita1 ei oo vielä kp1 tullut, veikkaan huomista! Mä syön aamuisin maitohappobakteeri + D vitamiini 50mg + MAMA monivitamiini ja iltaisin Ferrodan F++ 100mg rautalisän. Mulla ei oo ollut vatsaoireita raudan kanssa nii tää on oikein hyvä. Jos koet että tarviit taukoa yrittämisestä ja haluut nostaa vitamiineja rauhassa se on kans hyvä, tai voit nostaa niitä samalla kun on jotain yritystä.

@lepus timidus joo siis se raja että on liikaa rautaa on tosi korkea mutta jos rautaa on jatkuvasti yli sen rajan niin se voi aiheuttaa kaikenlaista ongelmaa, mm. Maksaan tai haimaan https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00758#

Mä suunnittelin jo valmiiksi että miten me hoidetaan synttärit jos syntymäpäivä on kuukauden sisällä joulusta 🤣 että antaa tulla vaan! Sukupuolen kanssa mulla on iso preferenssi tyttöön monesta syystä, mutta vaikka se preferenssi hävettää niin ei se auta eikä toimi että yrittäis pakottaa itseään tuntemaan toisin 😓 yritän uskoa siihen että sitten kun se vauva on olemassa niin lopulta sillä sukupuolella ei olis niin paljon väliä.

@Malttamaton145 no jo on! Näyttää kyllä lämpöjen puolesta niin hyvältä että jos ne pysyy siellä ylhäällä ja teet uuden testin vaikka ylihuomenna nii luulis jotain näkyvän?? Tai sitten lämmöt tulis alas ja alkais uus kierto sit. Toi voi olla tosi monta eri asiaa, voi olla ovulaatio ollut myöhemmin tai että sulla oli kemiallinen raskaus, valitettavasti ei voi muuta kuin odottaa ja kattoa seuraavina päivinä :/ tosi ikävää että ei tullut selkeää tulosta ❤️‍🩹

Omassa navassa ei muutoksia, lämmöt alhaalla ja kp1:stä odotellessa.
B2704390-3A89-4A58-85BE-9503322F477D.jpeg

@anita1 Mennään aika samoissa päivissä tää kierto. :red-heart: Toi on mielenkiintoista pohdintaa, että missä määrin ferritiini ja D-vitamiiniarvot voi johtaa keskenmenoon. Löytyyköhän ihan tutkimusta? Kävin kolme vuotta sitten rautainfuusiossa, kun saan kaikista tableteista juurikin noita vatsaoireita. D-vitamiinia otan lääkärin määräyksestä 100ug vuoden ympäri, koska imeytyy niin heikosti. Mutta omalla kohdalla huomasin sen, että kun sain D-vitamiiniarvoja korjattua, pysyi ferritiiniarvot tasaisemmin ylhäällä.

@Malttamaton145 Kommentoin tähänkin, mut ymmärrän että tilanne ahdistaa. Olin myös niin varma, että kyllä sieltä jotain näkyy, niin upeat lämmöt sulla. Et tänään laittanut käyrää, mutta ymmärsin, että pysyivät tuolla ylhäällä kanssa?

@Nurppu :red-heart: Jos ymmärsin oikein niin tää kierto ei siis tärpännyt, pahoittelut. Ymmärrän nyt myös paremmin tota ajatusta, ettäkerta ei vielä oo tarttunut niin ei toivokaan sen enää tapahtuman. Samantyylisiä kelailuja oli tossa kemiallisessa. Ehdin sitä haaleaa plussaa tuijottaa 6 päivän ajan javikat päivät pohdin, että tää tulee niin menee kesken joskus, eli menispä heti. Ja niinhän siinä "onneksi" sit kävi.

@Metu Pahoittelut lähenevästä uudesta kierrosta. Täällä mennään porukalla kohti joulukuisia. :red-heart: @lepus timidus ilmeisesti mukana, vai onkos tällä sun nykyisellä kierrolla mahdollisuus marraskuisiin?

Täällä jännittelen myös @Harmi89 n oviskuulumisia. 🤞

Omat kuulumiset, nyt on kp4, vuoto ollut kivutonta ja ainoastaan kp2 oli todella runsasta. Alkaa olla vuoto nyt ohi, mikä on kiva tietää, kun luin että voi kestää ihan parista päivästä pariin viikkoon. Tänään on eka päivä kun HRV on palautunut hyväksi melkein 2 viikon jäljiltä. Jännittää toki, että missähän kohtaa ovis on tässä kierrossa - tuleeko säännölliseen kp15 aikaan vai ei? Eli reilu 10 päivää nyt vielä siihen.

Ääh..en pääse vieläkään piinailemaan kun digi vilkkuu edelleen ja liiskassa viiva ei ole juurikaan muuttunut 😣 Täytyy vielä päivän mittaan testailla kun oireet on kuitenkin selvät, tärinäkipu varsinkin. Outoa että ovis nyt odotuttaa, kun lämmöt kuitenkin menee aivan tavalliseen tapaan ovista ennakoiden. No voi olla että tilanne vielä muuttuu nopeastikin päivän aikana. Pitäis vaan saada taas mies vieteltyä 😅

68C2AC7A-E8B0-44F3-8751-BEECA3651CB4.jpeg

@Harmi89 Me mennään nyt aika samoissa 👍🏻😃 Olikohan sulla kuitenkin se huippu jo eilen siinä aiemmassa josta laitoit kuvaa, kun näytti tummemmalta. Miltä aamun testi näytti?

@Malttamaton145 Pahoittelut negasta ❤️ Mut spekuloinnin varaa tosiaan vielä on, kun oviksen paikkaa ei voi varmaksi sanoa tuosta käyrästä kun et oo mittaillut ennen ovista. Toivotaan että haamulainen alkaisi vielä kurkkimaan selvemmin.

@lepus timidus Hyvältä näyttää lämmöt siellä, mun estrogeeniteorian mukaan, nyt vasta pitäisikin alkaa näkymään keltarauhasen aktivaatio lämmöissä. Ehkä siellä nyt muhii nyt joulukuun kaksostytöt 😂
Ymmärrän hyvin sen miten ihmisillä on erilaisia toiveita ja mielikuvia itsestään tytön tai pojan äitinä tai ei toivo lapselle synttäreitä loppuvuoteen, itsellänikin aikoinaan oli. Ajatuksiin vaikuttaa niin monet asiat ja oman elämän kokemukset. Eikä omia ajatuksiaan tarvitse hävetä. Mutta luultavammin asiaa ei enää mieti siinä vaiheessa kun terveen, elävän lapsen saa syliin. Itse ajattelin lasteni syntyesssä vaan, että juuri tämän täydellisen pikkuihmisen oli tarkoitus tulla meidän elämään ja juuri nyt, enkä halunnut minkään asian olevan toisin.

@Empsu94 Hyvä että vuoto kohtuullista ja uusi kierto vaikuttaa alkaneen suht. normaalisti ja pääset ovista odottelemaan normaaliin aikaan.

@Malttamaton145 ohoh, täällä yksi lisää joka oli täysin varma että plussa sieltä pullahtaa! 🤯 Noi pc:t on tosiaan sellasia että kun se pissa siinä tikussa etenee niin se näyttää sen viivan paikan hetken tummempana mistä voi sydän pompata hetkellisesti kurkkuun (nimim. sydänkurkku87). Muistanko väärin että sulla oli jotain haamuja aiemmin testeissä jo? Yksi vaihtoehto on että oli kemiallinen raskaus mikä nyt hiipumassa, ja siitä se haamulainen yhdessä testissä ja koholla olevat lämmöt - mutta nää on vaan arvailuja.

@Harmi89 lla ja @Summerwalk lla jännät metsästelyt menossa 😄 vitsi mua hämmentää se @Harmi89 n hämyovis. Kiinnostais nähä miten lämmöt on siitä jatkanu elämäänsä!

Aika moni täällä on joko just alottamassa tai alottanu uuden kierron, mullaki pitäs dpo:den pohjalta huomen tai ylihuomen alkaa. Mut en oo varma siirtääkö se progetuki sitä sit vaikka lopetinki sen jo. Aiemmin oon aina insseissä kiltisti käyttäny sitä nii kauan ku lääkäri käski, nyt oli jotenki nii vahva olo että tää oli tässä että lopetin ajoissa 🙈 Mut näyttää siltä että samoihin aikoihin ollaan sit metsästämässä ovista täällä! 😄

@Empsu94 joo, tuntuu että ehkä sen ajatuksen ymmärtää paremmin sit kun on ite kokenu sen kemiallisen tai varhasen keskenmenon. Ainahan on siellä joukossa niitä harvoja joilla myöhänen plussa tuo terveen vauvan syliin, mikä on melkeen vielä pahempaa koska sillon on kaikesta huolimatta kokoajan pieni toivo että ehkä kuulun kans siihen joukkoon. Mutta tilastollisesti ne menee melkeen kaikki ennemmin tai myöhemmin kesken, ja niitä kokemuksia en vaan millään toivois kenellekään.

Täällä lämmöt tasaset vaikka progetuki loppuki jo pari päivää sit! Toki oletettavasti se oma keltarauhanen viel hetken sinnittelee ennen ku luovuttaa tässä!

Screenshot_20230304-105020.png

Kiitos kaikille. En ole nyt ehtinyt perehtyä muiden tilanteisiin, ollaan juuri viemässä lapsia yökylään. Saadaan siis kahdenkeskistä aikaa parisuhteeseen, sitä tähän kohtaan nyt tarvitaan. ❣️

@Empsu94 Joo käyrä pysyi samanlaisena, eli tämän aamuiset lämmöt 36,7. Ehdottomasti jatkan mittailuja, on sitten dataa jos ja kun tästä uuteen kiertoon mennään.

@Nurppu Joo viikko sitten testailin ja silloin jotain haamulaista näkyi. Silloin testasin koska olin "varma" että jotain näkyisi. Koska nuo tissit on ollut niin kummalliset. Mutta nyt jälkeenpäin alkaa jo epäilemään että näkyikö sittenkään mitään. Tai sitten oli tosiaan vain kemiallinen.

@Metu Joo aattelin että testailen kyllä tässä vielä. Toivoa vielä on kun ei menkat ole alkaneet. Toisaalta jos oli kemiallinen niin toivoo et ne menkat nyt jo pian alkais että pääsis uuteen kiertoon. Odottavan aika on pitkä, itse kullakin 😅

Himppusen pomppas lämmöt tänään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tosin heräsin 2 aikaan vessahätään mut en jaksanut nousta vessaan, niin vähän pyörin sen jälkeen pari tuntia ennen heräämistä että en tiiä onko miten realistinen lämpö. Eilen oli kylläkin ihan sama, eikä silti näin korkealla ollut. Josko nyt @Summerwalkin teorian mukaan alkoi keltarauhanen ja terot vaikuttamaan lämpöihin, kun näin korkealla lämmöt harvoin on.
Ei kiitos kuitenkaan mielellään kaksosia, sitähän mä pelkään kun niitä on kummankin suvussa että tuleekin kaksi yhdellä iskulla, vaikka ajatuksena se onkin tosi kiinnostava :No Evil Monkey:

feb-14-2023.jpg

@Malttamaton145 testaatko tänään vielä vai odotatko huomiseen? Miltä lämmöt näyttää?

@Harmi89 komea plussa, josko ovis nyt tapahtui! Lähtikö lämmöt nousuun?

@Summerwalk no höh! Miten toi digi siis toimii ja miten siis pitäs sen mukaan ajoittaa tallettelut ja koska sen mukaan olisi ovis? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Empsu94 lasketaankohan sulla tuota kemiallista nyt esim. todettuihin raskauksiin tai keskenmenojen määrään? Kun olit kuitenkin yhteydessä siitä lääkäriin tmv., vai vaatiikohan se sen, että ois otettu esim. ne verikokeet joissa todettu normaalin rajan ylittävä hcg? Miten paljon sulla kierto myöhästyi lopulta?

@Metu aa, kiitos tiedosta! Tällä palstalla sitä oppii aina vaikka ja mitä uutta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: mä luulen myös kuten @Summerwalk , että ei sillä sukupuolella ole varmasti siinä vaiheessa enää väliä jos ja kun se tilanne lopulta eteen tulee, että vauva nostetaan syliin (varsinkin jos on yrittänyt jo pidempään), mut silti sallin itselleni ja muillekin kaikenlaiset tunteet ja toiveet just vaikka siitä sukupuolesta :)

@Nurppu oliko niin, että ensi viikolla saatte tietää jatkoaikataulut? :Smiling Face With Smiling Eyes: kohtahan tuo alkaa sit jo piinailu, ihanaa miten palstalla ajoittuu piinailut nyt niin, että koko ajan on joku piinailemassa ja pääsee utelemaan testituloksia ja oireita :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Käyrä näyttää tänään tältä. Kokeilin poistattaa tuon ovis plussa merkinnän, laitoin sen silloin aluksi siihen vähän hahmottelemaan josko ovis olis siinä ollut kun ei ne viivat olleet tasavahvat. Mielenkiintoisesti siirsikin oletettua ovista.

Negaa testattu nyt tähänkin aamuun, tein one stepin herkän ja pc puikon. Säästele vielä tuota toista first responsea. Menkkoja ei näy, ei kuulu. Eikä tuntemuksiakaan siihen suuntaan. Ikävän pitkä kierto tästä tulee jos uuteen kiertoon joutuu.

Liitteet

• Screenshot_20230305_075502.jpg
    Screenshot_20230305_075502.jpg
    272.8 KB · Katsottu: 84
Takaisin