BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kateellinen oon @Harmi89 sun hienosta ovisplussasta 😍 Itselläni se nyt odotuttaa itseään ihan epätavallisen kauan. Edelleen digi vilkkui. Tosin digissä nyt jo viivat lähes tasavahvat ja luiskassakin vihdoin vähän tummentunut. Jospa illalla olisi jo plussa 🙏🏻 Taas siis romantiikkaa tiedossa illalla 🙄 Eilen ei jotenkin huvittanut ollenkaan, mut tänään on kyl pakko. Lämmöt tipahti takaisin ala-asemiin, sekin epätavallista, mutta ehkä nyt enteilee ovista sitten 🙄 Leposykkeet oli jo sitä mieltä että aika siirtyä luteaaliin 😅
@lepus timidus Se dual hormone digi jota käytän mittaa ensin estrogeenihuippua, joka tapahtuu just ennen ovista, jolloin se vilkkuu ja sitten lh-huipun havaitessaan jää pysyväksi hymynaamaksi. Yleensä sen ei pitäis vilkkua kuin kaksi päivää ja osoittaa näin ne kaksi hedelmällisintä päivää ennen ovista ja ovis + ja siitä seuraava olis ne huippuhedelmällisintä päivää. Mulla tosiaan vilkkuu digi jo neljättä aamua 🙄
Hyvää nousua @lepus timidus. Vaikuttaa että nyt on progetasot kunnossa 👍🏻

Pahoittelut @Malttamaton145 edelleen negasta ❤️ Outoa ettei lämmöt anna mitään viitettä siitä että kierto olis päättymässä. Tarkoittaa, että vielä on toivoa 🌈

@Metu hyvä ettei kierto venynyt tuon pidemmäksi ja pääset uuteen parempaan yritykseen. Vaikka yllärimenkat ei oo kyllä koskaan kivoja. Jospa keho olis nyt paremmin messissä kierron käänteissä tällä kertaa, kun on lääkkeet tukena. Missä kohtaa sulla on se kontrolliultra?

601173ED-692F-4C06-898C-31B0469FC1E4.jpeg

@lepus timidus Upea nousu! Onko lämmönnousu jotenkin jyrkempi jos kyseessä olisi kaksosraskaus? En ollutkaan koskaan miettiny asiaa. Mutta hienosti lämpö nousee! Piinaviikko alkakoon. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Vastauksena kun kysymykseen, menkat oli 7-8 päivää myöhässä kun meni kesken. Mulla on säännöllinen kierto ~26 päivää, tein ekan positiivisen kp 28 (dpo13, tässä vaiheessa menkat siis jo myöhässä) ja sit kp 34 (dpo19) testi lähes nega ja vuoto alkoi.

@Summerwalk Onko sulla yleensäkin toi pre-ovis lämpödippi? Jos se nyt sieltä tulisi. 🌈

@Malttamaton145 Onpas raastava tilanne, kun menkat jo myöhässä, mutta testi ei näytä mitään. Mikä fiilis?

@Metu Kohti uutta kiertoa, nyt tuella :red-heart: Mitkäs fiilikset siellä on?

@Nurppu Mites sun lämmöt tänään, jaksaako yhä olla ylhäällä?

@lepus timidus Upea nousu! Onko lämmönnousu jotenkin jyrkempi jos kyseessä olisi kaksosraskaus? En ollutkaan koskaan miettiny asiaa. Mutta hienosti lämpö nousee! Piinaviikko alkakoon. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Vastauksena kun kysymykseen, menkat oli 7-8 päivää myöhässä kun meni kesken. Mulla on säännöllinen kierto ~26 päivää, tein ekan positiivisen kp 28 (dpo13, tässä vaiheessa menkat siis jo myöhässä) ja sit kp 34 (dpo19) testi lähes nega ja vuoto alkoi.

@Summerwalk Onko sulla yleensäkin toi pre-ovis lämpödippi? Jos se nyt sieltä tulisi. 🌈

@Malttamaton145 Onpas raastava tilanne, kun menkat jo myöhässä, mutta testi ei näytä mitään. Mikä fiilis?

@Metu Kohti uutta kiertoa, nyt tuella :red-heart: Mitkäs fiilikset siellä on?

@Nurppu Mites sun lämmöt tänään, jaksaako yhä olla ylhäällä?
Se kaksosjuttu oli multa huumorilla heitetty @lepus timidus :lle kun oli puhe toiveista sukupuolen ja syntymäajan suhteen. Olisi kohtalon ivaa, että tulis joulukuuset kaksostytöt 😆 Ei ollut mitään tekemistä lämpöjen kanssa 😅
Mulla harvoin on lämpödippiä oviksen aikaan, pikemminkin lähtee nousuun jo ennen ovista. Mutta toivon että se tällä kertaa on lähestyvän oviksen merkki.
Joko sulla on menkat taputeltu? Oliko tavallisesta poikkeavat nyt kemiallisen jälkeen?

@Metu kovasti onnea letrokiertoon! 🌈

@Harmi89 aaww yeah, nyt sit lämmöt ylös ja piinailemaan 👌

@lepus timidus jee, hyvä nousu! Joo ens viikon torstaina vissiin saadaan sit tietää jatkosta :) mutta siis aiemmin jo kyselin ja jono on noin kolme kuukautta, eli aikasintaan kolmen kuukauden päästä päästään hommiin taas.

@Malttamaton145 tiiätkö kuinka pitkä sulla yleensä luteaalivaihe on? Ovulaatio on ollu myöhään mutta ainakin mun silmään normaalin näkönen luteaali vielä, paitsi jos sulla on yleensä ollu lyhyempi! Sori jos oot jo sanonu, menee niin helposti ohi jutut kun on paljon keskustelijoita 🙈

@Summerwalk voi ei, harmi jos sielläki alkaa mennä pakkopullaks kun ovis vaan odotuttaa :/ toivotaan silti että tän päivän lämmönlasku enteiliskin huomista (tai tän iltaista) plussaa ❤️

Täällä on joo lämmöt vielä tasassa, eli en usko että tänään alkaa menkat vielä. Katoin aiempia progetuellisia negakiertoja, niissä on alkanu menkat 3-5pv lopetuksen jälkeen (kerran 3, kerran 4, kerran 5 😄). Tänään on kolmas päivä. Näyttäis että leposyke ja hengitystiheys tänään jo vähän laskenu että ehkä tässä pääsis kohtapuoliin kuitenki uuteen kiertoon :) odottelen jo innolla mun valtavaa ovistestitilausta että pääsee taas metsästelee 😄 oon kyllä tyytyväinen tähän omaan testaustaktiikkaani, koska nyt on jo päässy harmituksen yli ja odottaa optimistisesti tulevaa. Jos olisin noudattanu klinikan testausohjeita ja testaisin vasta ens to ekan kerran, olisin tässä ehtiny rakennella jo kaikenlaista toivoa siitä että olis tärppi käyny, ja se nega olis ihan eri lailla rusentava. Mut nää on niin henkilökohtasia juttuja ja toisille toimii erilainen strategia paremmin, ei oo yhtä oikeaa ratkaisua!

Screenshot_20230305-115256.png

Se kaksosjuttu oli multa huumorilla heitetty @lepus timidus :lle kun oli puhe toiveista sukupuolen ja syntymäajan suhteen. Olisi kohtalon ivaa, että tulis joulukuuset kaksostytöt 😆 Ei ollut mitään tekemistä lämpöjen kanssa 😅
Mulla harvoin on lämpödippiä oviksen aikaan, pikemminkin lähtee nousuun jo ennen ovista. Mutta toivon että se tällä kertaa on lähestyvän oviksen merkki.
Joko sulla on menkat taputeltu? Oliko tavallisesta poikkeavat nyt kemiallisen jälkeen?

Aivan aivan, no se selittää ton kaksojutun :rolling: :rolling: Kohtalon ivaa tosiaan olisi, huhhuh.

Täällä nyt kp5 ja vuotoa on yhä mutta paljon vähemmän. Arvaan, että loppuu huomenna tai ylihuomenna. Oli tää kyllä poikkeava perus menkoista, tosin jos oonkin oikein ymmärtäny niin tätä vuotoa ei kutsuta "menkaksi"? Mulla menkat on usein vuodoltaan (tumman) ruskeita ja niukkoja. Tää on ollut runsasta ja kirkkaan punaista, mutta ilman mitään menkkakipuja.

Lämmöt pysyneet myös normaali folli -vaiheessa. :)

@Empsu94 summerwalk kerkeskin jo tarkentaa :rolling: tosin näkyyhän tuplat vissiin hcg:n määrässäkin, joten mistä sen tietää näkyiskö tuplat myös lämmöissä jotenkin eri tavalla kuin yksöisraskaus :Grimacing Face: mielenkiinnosta tein pikagooglauksen eikä antanut tosin mitään tulosta. Tarkemmin en selannut kylläkään. Mittailetko jo lämpöjä? Eiku äh, tuossahan yläpuolella sanoitkin, että normi lämmöt eli oletettavasti mittaat :Upside Down Face:

@Summerwalk kiitos selvennyksestä! Onko tuo sellainen testi, että voi tehdä kuten liuskan vaikka sata kertaa päivässä jos siltä tuntuu vai jumittaako se sit tiettyyn tulokseen sen päivän ajaksi, eikai? Ompas mystistä, että yhen äkkiä ovis odotuttaakin, eikös sulla kuitenkin aika säännöllinen kierto ja ovis ole ollut? :think005

@Nurppu ainiinhän sinä sanoitkin että oli kolmen kuukauden jono :White Up Pointing Index: aivoissani käänsin jostain syystä tässä päivien edetessä sen niin, että nyt pääsette jo hoitoihin het perään. Vaikka aika tuntuu pitkälle, onneksi jokainen luomukiertokin on mahdollisuus ihan yhtälailla :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Malttamaton145 toivottavasti tilanne ratkeaa nopeasti, niin ei tarvitse epävarmuudessa olla. Kattelin tarkemmalla silmällä tuota sun käyrää ja merkintöjä. Oikein jos villiksi heittäytyy, kerran sulla ei ole tarkempaa tietoa kierron pituudestakaan, niin entäs jos ovis olisikin ollut vasta kp27? En näkisi ihan mahdottomana sitäkään, kun katsoo noita sun hedelmällisiä limapäiviä. Eli nyt olisikin vasta dpo10. Tosin jos jotain haamuja olit jo saanut siis tällä välin, niin sit ei ehkä niin myöhään ole ovista ollut, vaan ehkä se kemiallinen mistä Nurppukohan se oli joka jo mainitsikin 🤔

Muokattu viimeksi:
@Empsu94 summerwalk kerkeskin jo tarkentaa :rolling: tosin näkyyhän tuplat vissiin hcg:n määrässäkin, joten mistä sen tietää näkyiskö tuplat myös lämmöissä jotenkin eri tavalla kuin yksöisraskaus :Grimacing Face: mielenkiinnosta tein pikagooglauksen eikä antanut tosin mitään tulosta. Tarkemmin en selannut kylläkään. Mittailetko jo lämpöjä? Eiku äh, tuossahan yläpuolella sanoitkin, että normi lämmöt eli oletettavasti mittaat :Upside Down Face:

@Summerwalk kiitos selvennyksestä! Onko tuo sellainen testi, että voi tehdä kuten liuskan vaikka sata kertaa päivässä jos siltä tuntuu vai jumittaako se sit tiettyyn tulokseen sen päivän ajaksi, eikai? Ompas mystistä, että yhen äkkiä ovis odotuttaakin, eikös sulla kuitenkin aika säännöllinen kierto ja ovis ole ollut? :think005

@Nurppu ainiinhän sinä sanoitkin että oli kolmen kuukauden jono :White Up Pointing Index: aivoissani käänsin jostain syystä tässä päivien edetessä sen niin, että nyt pääsette jo hoitoihin het perään. Vaikka aika tuntuu pitkälle, onneksi jokainen luomukiertokin on mahdollisuus ihan yhtälailla :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Malttamaton145 toivottavasti tilanne ratkeaa nopeasti, niin ei tarvitse epävarmuudessa olla. Kattelin tarkemmalla silmällä tuota sun käyrää ja merkintöjä. Oikein jos villiksi heittäytyy, kerran sulla ei ole tarkempaa tietoa kierron pituudestakaan, niin entäs jos ovis olisikin ollut vasta kp27? En näkisi ihan mahdottomana sitäkään, kun katsoo noita sun hedelmällisiä limapäiviä. Eli nyt olisikin vasta dpo10. Tosin jos jotain haamuja olit jo saanut siis tällä välin, niin sit ei ehkä niin myöhään ole ovista ollut, vaan ehkä se kemiallinen mistä Nurppukohan se oli joka jo mainitsikin 🤔

Hehe joo, mulla kun on toi Oura niin mittailut ei helpolla lopu, käyrää todisteeksi. :D

Liitteet

• 1678028801718.png
    1678028801718.png
    39 KB · Katsottu: 149
Nyt ottaa päähän. Edelleen digi vilkkuu 😣 Liuskassa vähän taas vahvempi viiva, mut vahvistuu niin hitaasti et ei tosikaan. Oviskivut kyllä vaan vahvistuu. Mulla on tosiaan ollut hyvinkin säännöllinen kierto 30-32pv ja luteaali 13 pv. Katoin et viime vuonna on ollut yksi pidempi kierto 40pv ja se on ollut just tähän samaan aikaan. Silloinkin tosin oviksen bongasin kp27. Lämpödataa ei tosin löydy enää.
@lepus timidus Kyl voi digiäkin käyttöä oletetun oviksen lähellä useamman kerran päivässä, sen jälkeen kun se on tunnistanut sen estrogeenihuipun. Mutta kun yksi tikku maksaa sen noin 3.5€ niin ei tule niitä mielin määrin uitettua. Tänään kyl ehkä pakko illalla yksi tuhlata. Leposykekin heittelee miten sattuu, nyt tipahti kuoppaan taas. Jospa tänään olisi se kauan ja hartaasti odotettu O-päivä kuitenkin 🙏🏻 Tänään ei ai ainakaan ehdi talletella ja huomennakin epävarmaa.

BCEAD190-9CD6-4565-AF7D-0A0359258D18.jpeg

@Nurppu Kannatan tuota sun testausstrategiaa. Lämpöjen perusteella olisin kyllä ollut aivan varma että plussa sieltä nyt tulee jos et olisi negoja testannut pois alta 😞❤️
Ehkä tuo progetuki on sulla tosiaan paikallaan muissakin kuin hoitokierroissa, kun noin tasaista menoa lämpöjen suhteen.

@Malttamaton145 Onko siellä muutosta mihinkään suuntaan? Mikäli uuteen kiertoon päädyt niin ainakin on mielenkiintoista sitten lämpöjen mittailua tuosta jatkaa ja todentaa ovis, kun näkee miten alkukierto sulla menee.

@Empsu94 Hyvä merkki että kroppa tuntuu palautuneen kuitenkin kemiallisesta ja lämmöt normaalit 🌈

Heippa!
Mä ajattelin, että voisin tulla esittelemään itseni tähän ketjuun vaikka täällä on paljon tuttuja muista ketjuista. Ollaan tälläinen reilu kolmekymppinen (33/35) vuotias pariskunta jonka haaveissa on ensimmäinen. Vuosi suunnilleen yritystä takana ja saldona kaks raskautta ja kaks keskenmenoa. Pc:n ovistestit on olleet koko ajan käytössä mut ne saattaa olla hieman liian herkkiä mulle kun aina saan suht vahvoja viivoja mut oon jotenkin niin sinut niiden kanssa että muiden testien kokeilu ei kiinnosta. Tätä ketjua oon seurannut koko tän yritys ajan ja nyt päätin alkaa tähän testien tueksi mittailemaan lämpöjä minäkin. Mun onneton muutaman päivän käyrä on vielä aika siksakkia. Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys toissa lauantaina ja jälkivuoto on pääosin loppunut, tosin yöllä vielä vuotaa vähän. raskaustestistä oli eilen haaleanpunainen hailura että aika hyvin sieltä paristakymmenestätuhannesta on se hcg tullut alas ja nopeasti. Nyt vaan odotan että päästäisiin kunnolla taas yrittämään ja ovista metsästämään ja toivon koko sydämestäni että meidän kohdalla kolmas kerta toden sanoo.

@Summerwalk Höh,kylläpä nyt odotuttaa ovis. 😕 Jos oireita niin ajattelis että kohta ne tasavahvat viivat tulis. 🤞

Täällä ei lämpöjen suhteen ihmeellistä muutosta. Eilen kyllä oli jo sellainen olo vatsalla et nytkö alkaa mutta ei. Huimaustakin oli. Eilen illalla tuli myös yhtäkkiä sellainen huonovointisuuskohtaus joka pakotti makuuasentoon.

Nyt myös repäisykipuja, tuntuu jo pelkästään kun sängyssä kylkeä kääntää. Näistä en nyt muista muuta kuin sen että aivastaessa on toiselta puolelta vihlaissut negakierroissa. 🤔

Liitteet

• Screenshot_20230306_074940.jpg
    Screenshot_20230306_074940.jpg
    289 KB · Katsottu: 125
Eilinen meni niin nopsaan että en oikein ehtinyt tänne kirjoittamaan mutta nyt! Huomenta, toivotaan että tää viikko menis kaikille hyvin ☀️

@Summerwalk voi ikävää kun se sun ovis ei nyt oo halunnut saapua vaikka yleensä on niin säännöllinen! Toivottavasti tänään ois megalimat ja irtois se muna!

Se mun letrozol-vasteen kontrolliultra pitäis olla ko12-13, mutta. Kp12-13 on just sillon ku se gyne josta tykkään ja johon luotan ei oo töissä, niin kun kuultiin muilta että julkisella ei tehdä kontrolliultraa tolla letrozolin perusannoksella, on houkutus vaan kokeilla tää kierto, näenhän mä jos ovis ei tapahdu tälläkään kertaa että siihen ei sitä ultraa tarvita. Ja jos kerran monikkoraskausriski ei oo niin valtava että julkisella puolella sitä kiinnostais ehkäistä, nii en tiedä. En haluais pelata 300€:llä gynerulettia että löytyykö tyyppi joka 1) tekee mitä haluan ja 2) on mukava ja myötämielinen ja auttavainen. Mut viel emmin että pitäiskö silti, tai pitäiskö mennä kp14 sille gynelle joka on hyvä. Tällä hetkellä kallistumassa sen puolelle että syödään letrot mutta ei mennä gynerulettiin.

@Empsu94 yleisfiilis hyvä! Kp3 ja tänään käyn ostamassa ja aloitan viiden päivän letrokuurin. Harmi vaan kun alko menkat yhen päivän aikaisemmin ku nyt en ois pääsemässä kontrolliultraan samalle gynelle, niin kuin kerroin tossa yllä. Mutta toiveikkuus on kova että letroilla sais sen puuttuvan ovulaation tapahtumaan, ja vaikka se ei heti tärppäiskään se huojentais koska sitten pääsis ”oikeasti yrittämään” sillai että on oikeat mahdollisuudet raskautua. Toivotaan että päästään molemmat joulukuisiin ❤️

@lepus timidus miltäs lämmöt näyttää meidän mahdollisilla joulukuisilla kaksostytöillä 🤣❤️

@Kuuttituutti tervetuloa! Onko sulla käytössä tavallinen kuumemittari, BBT-käyttöön tarkoitettu lämpötilamittari, vai kenties Oura tmv älylaite?

@Malttamaton145 on kyllä ihme noi sun lämmöt 😥 toivottavasti jotain tapahtuis pian ❤️

Ja ainiin, testaamisesta. Ajattelin pitää siitä nyt taukoa toistaiseksi koska noiden negojen katselu ei miellytä. 🙄 Kyllä kroppa sitten luulis kertovan tavalla tai toisella että mihin suuntaan tästä mennään.

Tervetuloa tänne lämpöjen pariin @Kuuttituutti 🥰 Ja lämpimät pahoittelut keskenmenoista, ei ole ollut helppo taival teillä tämä yritys ❤️ Toivotaan nyt todella että kolmas kerta toden sanoo 🙏🏻
@Malttamaton145 Oireet on kyllä edelleen lupaavat 🌈 Näin itse myöhäisinä plussaajana, pidän vielä toivoa yllä, että jotain alkaisi vielä näkymään

@Metu ymmärrän hyvin ettei kiinnosta maksaa noita summia ilman mitään takuita siitä että siitä on oikeasti jotain hyötyä. Ehkäpä se monikkoraskaus ei todella ole niin iso riski etteikö voisi katsella kierron ihan omin päinkin. Kyllähän se oviksen voi tosiaan todentaa ilman untraakin.

@Malttamaton145 Huh kun jännityspeli tiivistyy. @lepus timidus esitti mielenkiintoisen teorian tosta ovulaation ajankohdasta. Etenkin ku mittaus on aloitettu kesken kierron nii voidaan vaaan spekuloida millainen käyrä on ollut alkukierrosta suhteessa nyt luteaaliin 🤔

@Summerwalk Oi, mua kiinnostaa toi tieto että samaan aikaan viime vuonna oli pitkä kierto! Liittyykö jotenkin jonkinlaiseen kaamokseen tms??

@Metu Joo jos ei julkista kiinnosta niin ei se riski niin korkea varmaan ole (?). 😕Toivottavasti letroista saat nyt avun ❤️ Olikos sun Oura jo saapunut??

Ja tervetuloa tänne @Kuuttituutti , kiva nähdä täälläkin 🥰

Mulla on nyt kp6 ja kemiallisen jälkeinen vuoto on ihan minimissään, enköhän mä tänään pääse luopumaan siteistä. Lämmöt ja leposyke tulivat ihan kunnolla alas, ja HRV on korkea. Keho on palautunut 🥰

Liitteet

• 8F2060EC-EAE5-4827-8482-BA87D0FFB382.jpeg
    8F2060EC-EAE5-4827-8482-BA87D0FFB382.jpeg
    220.4 KB · Katsottu: 110
@Summerwalk no höh!! Voi kunpa tulis nyt tänään sit kuitenki viel 😩 jännää kyllä että just vuosi sit ollu samalla lailla pitkä kierto! Muistelen että mäki aiemmin katoin omasta historiasta että joku erikoinen juttu mikä tässä kierrossa oli mulla oli edellisen kerran tapahtunu just tasan vuosi sit viimeks, mutta en kyl yhtään muista enää mikä se oli 😄

@Kuuttituutti kiva että päätit liittyä mukaan mittailijoihin ❤️ Varmasti heittää lämmöt vähän siksakkia vielä ennen ku keho palautuu keskenmenosta. Täällä ollaan ainakin jotkut joskus huomattu että keskenmenon jälkeen ovulaatio olis tullu suht normaaliin aikaan jos laskee että kierto alkaisi siitä kun lämmöt tasoittuu keskenmenon jälkeen alas. Katotaan miten sulla menee! Ja todellakin nyt täysillä toivotaan että kolmas kerta toden sanoo ❤️

@Malttamaton145 mä alan kans nyt kallistua näiden muiden kanssa samaan ajatukseen että ehkäpä se ovis onkin ollu sulla tuossa kp27! Sillon ei oliskaan vielä menkat edes myöhässä, jos sulla vaikka olis luteaali sen keskiarvo 14 päivää. Ja toivoa olis hyvin siihen että plussa tulis vielä :)

@Metu en tiiä mitä joku julkisen yleislääkäri(?) sit noiden kanssa tekee, meillä julkisella lapsettomuuspuolella kyllä ultrattiin ekassa letrokierrossa ja tarkastettiin vaste. Sen jälkeen ei olisi enää ultrattu normaalisti (paitsi meillä ultrattiin kun ilmaistiin että halutaan minimoida monikkoriski niin hyvin kuin voi). Mutta en tiedä voitko vaikka varata sen hyvän lääkärin sinne kp14 ja perua jos ovis on jo menny? Tai onko sun mahdollista pyytää vaikka soittoaikaa sille kivalle ja kysyä suositusta kelle vois mennä ku se on poissa 🤔

@Empsu94 hyvä kuulla että keho on palautunut :) sit vaan hetken lepo ja uuteen nousuun!

Täällä alko eilen illalla pienet menkkajuilinnat ja tänään romahti lämmöt, eli selvä kp1 tänään! Kyl vaan nää lämmöt osaa olla hieno mittari!

Screenshot_20230306-090328.png

@Kuuttituutti samassa veneessä ollaan :Heartred mulla tosin 13v. sitten eri miehen kanssa vielä kolmas/se eka kkm taustalla (rv20+2). Toivotaan kummankin kannalta loppuun asti kestävää tärppiä mahdollisimman nopeasti :Heartred oot varmaan jossain ketjussa jo kertonut aiheesta, mutta onko teillä jotain tutkimuksia tehty/tulossa tai tukikeinoja tulevaan? Mun ei luojan kiitos tarvinnut nykyisen miehen kanssa odotella enää kolmatta, vaan laskivat tuon kaukaisenkin kkm:n kolmanneksi ja päästiin tosi nopsaan julkiselle niihin perustutkimuksiin. Samalla kun tuli tuloksia oli kontrolli siitä miten viimeisin tyhjennys oli onnistunut. Nyt sain terot (annos tosin vain muihin verrattuna hyvin maltillinen 2x10mg/pvä) ja jos plussaa niin primaspan 100mg lisäksi. Josko näistä olisi jotain apua, meilläkään ei itse raskautuminen ole ongelma, vaan sen ylläpito. Mut tervetuloa mittailemaan!

@Summerwalk eikä, mitä se ovis nyt oikein odotuttaa :Angry Face: oisko se sun flunssa voinut sitä myöhästyttää? Auts, ai noi on noinkin kalliita! No juu, niitä ei varmasti tee mieli uitella kovin montaa kierron aikana :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: jospa se pysyvä hymynaama nyt tulisi, lämmöt kyl antais osviittaa siitä, että ois ihan hilkulla!

@Malttamaton145 no jopas nyt on sulla erikoista meininkiä. Lämmöt on kyllä tosi hyvät, edelleen. Ehkä parin päivän testaamattomuus tekee hyvää, seurailee vaan rauhassa miten etenee ja jos ei ala kuulua uuta kiertoa, niin vielä testi. Sit vo itietysti miettiä apuja kierron aloittamiseen, jos ei ala uutta kiertoa kuulua?

@Nurppu tosi nätti ja selkeä käyrä! Hyvät pohjat luomukiertoon :Hugging Face:

@Metu tältähän ne näyttää :Face With Tears Of Joy: heräsin tosin reilu tunti ennen normaalia mittausaikaa taas, niin piti käyttää calculatoria, mut eiköhän tuo ihan asiallinen lämpö ole. Eikä enää montaa päivää kun pääsee testailemaan ekan kerran :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: tosi normaali olo, paitsi kohdunnapukan huomasin eilen karanneen ihan ulottumattomiin, ja on myös tänään piilossa.

feb-14-2023.jpg

Mielenkiintosia käyriä täällä 🤩

Ajattelin alottaa huomisesta aamusta mittailun taas. Huomenna on polikäynti ja alotellaan tyhjennys, joten mielenkiintosta nähdä miten lämmöt käyttäytyy kun raskausmateriaali tulee ulos.

Vuosi sitten pitkää kiertoa saattoi selittää koronarokotus, josta sain kahden päivän kuumeen. Ja nyt tietty oli se flunssa alkukierrosta, mikä saattaa selittää. Tosin nyt on reilun viikon ollut myös vähön normaalia isompi huoli ja stressi perheenjäsenen terveydentilasta, joten sekin voi vaikuttaa kiertoon. Tai sitten vaan ihan sattumaa, tuleehan niitä ovuloimattomiakin kiertoja aina harvakseltaan silloin tällöin tosi monelle ja sekin ihan normaalia.
Mä muistan @Nurppu! Se oli se matalaan mielialaan liittyvää sulla kun tarkistit että viime vuonna just samaan aikaan.
Kiltisti kyllä nyt lämmöt käyttäytyy sulla!

@lepus timidus Hyvät tasaiset lämmöt 😍 kohta päästään tiirailee jo sun testejä 🌈

@NM90 Voimia huomiseen koettelemukseen ❤️ Tänne ei toivoisi kenenkään palaavan plussan jälkeen. Mutta tervetuloa mittailun pariin heti kun siltä tuntuu 🥰

Takaisin