BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@anita1 jos oot tilaamassa ovistestejä paljon kerralla niin täällä suositus on että joko noita pregcheckejä (vähän kalliimpia mutta saa helposti) tai sitten easy@homen ovistestejä (saa ainakin amazon.de:stä tilattua halvalla paljon. Samaan syssyyn saa easy@homen lämpömittarin esmes)

@lepus timidus hyviä talletteluja :Face Throwing A Kiss:

Noniin, viikonloppureissulta palattu vanhempien luota. Eipä tuota lähetettä hcg-kokeisiin tosiaan saanut, joten tässä nyt sit vaan odotellaan. Vahva epäilys, että kemialliseksi jäi. Aamun r-testi tosi haalea, en tosin vielä osannut epäillä kun kaikki mun aamun testit on haaleita, kun taas päivän testit tummempia. Tänään en päivällä voinut testata. Testaan tässä nyt illemmalla, mut aika luovuttanut olo on. :) Eipä tälle mitään, sit vaan kohti uutta kiertoa, kun on tullakseen. Mies kyllä lohdutteli, että ainakin me "toimitaan". :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Nurppu Upea lämpökäyrä sulla 🌈 Ja kiitos kun vinkkasit Puhtia tuolla toisessa chätissä, jos käyn yksityisellä niin kokeilen sitä.

@Aloy Mites siellä menee? Dpo10?

@Metu Onnea puolison työsopimuksesta! Varmasti tuo turvallisuutta tässä maailman sekavassa tilassa. Ja onpas tän päivän dippi siis mysteeri! Muistanko oikein, että puhuit tekeväsi varmuudesi r-testin ennen terolutien lopettamista?

@lepus timidus Lupaavalta näyttää ovistestit, toivottavasti greippimehut antaneet saharalle kyytiä ja pääsette nautinnollisiin hommiin :Relieved Face:

@anita1 Pahoittelut uudesta kierrosta :red-heart: Viisaampana kohti seuraavaa kiertoa siis. Hyvä havainto toi, että ovulaatio tulee selkeästi myöhemmin kuin testin plussa. Oliko sulla heittää vielä käyrää, jossa näkyy plussapäivä, meidän analyysisilmille? Niin voidaan spekuloida lämpöjen nousujen perusteella. :No Evil Monkey: Vai ootko plussannu tossa kp 17-18?

@Summerwalk Saitko testit tänään? On muuten merkkiä oviksesta?

@Empsu94 tässäpä tämä eli tosi ajoissa plussaan ainakin näihin lämpöihin verrattuna mihin ovis viittaisi tarkemmin

Liitteet

• Screenshot_20230227_183333.jpg
    Screenshot_20230227_183333.jpg
    332.4 KB · Katsottu: 66
@Empsu94 voih 😞 siinä on miehes oikeassa kyl et se on jo tosi iso juttu että sukusolut on löytäny toisensa ja yrittäny kiinnittyä. Vaikka ei sellanen kuitenkaan kauheesti iloa tuo sillä hetkellä ku viivat ei vahvistu :( otan kovasti osaa vaikeeseen tilanteeseen 😞💔 ja joo, se Puhti oli oikeen toimiva, mehiläisellä näkivät sieltä tulleen lähetteen ja tuloskin tuli mehiläisen appiin (mulla oli se jo valmiiks käytössä).

Oon huomannu et osa noist pc:n testeist on huonompilaatusia ku muut 🤔 ne tunnistaa uittovaiheessa siitä että ne imee paljon hitaammin ku normaali pc. Ja sit siin testis on kuivuessaanki viel jotai punakkuutta mikä aiheuttaa reippaalle viivantiiraajalle näköharhoja. Sellanen tuli äsken taas kohalle. Aattelin teijänki iloks laittaa 😄 mut sen verran ny tiiraillu et ei täs kyl mun mielest viivaa oo, tässä vaan toi punakkuus siinä viivanpaikan ympärillä meinaa aiheuttaa jotain harhoja.

PXL_20230227_170039501.jpg

@Empsu94 toivottavasti siellä näkyis vähän tummempaa viivaa, mutta kaikki sympatiat tästä epävarmuudesta, kaikki tunteet on ok :red-heart: Ja joo, mun ois tarkoitus testaa torstai-aamuna, kun ke-iltana ois viimeinen Terolut. Jos siellä torstaina näkyykin jotain haamulaista niin jatkan sit noita Terolutteja – mut en tosiaan pidä todennäköisenä et siellä mitään muuta kuin puhdasta negaa oo.

@anita1 joo näyttää siltä et sul meni ainakin tässä kierrossa aika paljonkin aikaa ovisplussan ja oviksen välillä, mutta ymmärtääkseni on aika normaalia et siinä ois 12-36h plussan ja oviksen välissä, ja jos se on tapahtunut just kp18-kp19 välisenä yönä nii ei ihmekää et lämpötila nousee vasta kp20.

@Nurppu onpa ikävää että on tollasta vaihtelua laadussa! Mäkään en tossa oikein mitään vielä nää vaikka silmä sinne yrittää haamua muodostaa. Toivotaan et huomenna tai ylihuomenna näkyis jo jotain!

Kp1 alkoi, ihme ja kumma, vain pientä kipuilua, ei turvotusta, mieliala vallan mainio.... Outoa. Ainakin hyvillä mielin uutta kiertoa tutkimaan jos ei muuta. Nyt vain uuden mittarin ostoon ja puhdin kautta laajoihin verikokeisiin vitamiinien mittauksen kera, eli se raskautta suunnittelevan testit.

@Metu kiitos vinkeistä mutta taidan jättää tilailut nyt tekemättä, mulla on vielä pc liuskoja kaapissa ja yleensä se 10 kpl paketti riittää kuukaudessa jos en liian aikaisin ala testaamaan. Mietin pitäiskö kuitenkin tässä kuussa kokeilla myös rfsu testejä samaan aikaan kun pc näyttää plussaa jos niissä on eroja, jos pc onkin liian herkkä mulle. Ja ottaa joku digi myös.

Mitä ovisdigiä suosittelette?

Ovisplussa tuli kuin tulikin eilen illalla ja nyt pari päivää talleteltu. Kyllä ne limatkin tuli onneksi vaikka eka heikolle näytti :smiling face with heart-eyes: tänään olis vielä hyvä ollut saada talletukset tehtyä, mutta ei luultavasti ole saumaa, kun pitää käydä reissun päällä kauempana ja palataan niin myöhään kotiin, että tuskin jaksaa. Katellaan. Aamun eka o-testi oli snadisti eilisiltaista haaleampi jo, mut lämmöt vielä matalat, toivottavasti ois tänään dpo0. Silloin ois talletukset dpo-1 ja dpo-2. Mennessä näkee. Jäänkö nyt seuraamaan lämpöjä ja aloitan siis 2-3 päivän päästä terot, kunnes FF kertoo ovulotaation tapahtuneen? Ohjeissahan luki että tänään kp15 pitäisi aloittaa, mut ei kyl takuulla vielä eilen ollut ovista. Säännöllisesti kp15 ollut kesästä asti dpo0.

feb-14-2023.jpg

@Summerwalk hyvä, että flunssa alkaa helpottamaan! Joo mie vähän tuota Rauch Happyn verigreippimehua oon vähän innostunut juomaan.. :rolling:

Tänne peräkylille on posti ihme kyllä kulkenut normaalisti koko ajan ja paketitkin kulkenut! Tilasin viime viikolla olevinaan ovistestejä vinon pinon sekä uuden CB:n testipaketin jossa 3 eri r-testiä, mutta kun lähetys tuli, niin siellä olikin 7 pakettia (jossa yhdessä 3 r-testiliuskaa) raskaustestejä + nuo CB:t :rolling:

@Empsu94 ompa raastava tilanne :sad001 lämmöt on kyllä hyvin koholla, mikä ihan oikeasta raskaudesta kielisi. Ymmärrän tuon huolen testien haaleudesta. Mullakin viime raskaudessa testit vahvistui hyvin hitaasti. Neuvolaan soittamalla ja testien haaleudesta huolestuneena sain lähetteet ottamaan hcg:n 3x (kerran viikossa). Meni 135-801-3565 hcg ja viimeisin oli jo 7rv. Hcg nousi siis tosi hitaasti, vaikka raskaus jatkuikin ns. normaalisti ja löytyi sykekin, kunnes sit koko alkoikin jätättää. Mies on oikeassa, ihanan positiivisia nuo puolisot juuri niinä vaikeina hetkinä :Heartred

@Nurppu hui kun jännää! Minä nään tuossa kyllä jotain orastava viivaa! Vaikka siinä värikertymää onkin, mut mielenkiinnolla odotan tämän päivän testiä :Eyes: minä kans olen noissa halpiksissa huomannut, että osa lähtee värjäytymään toooosi hitaasti ja saattaa sitten jäädä "värikkääksi". Joskus niissä on jotain kolhujakin tai saattaa tulla vain tosi näkyvä viivanpaikka, melkein jopa ihan palkki. Joskus on jopa koko paketti sus tai täynnä kolhuja. Onneks on halpoja, niin jos huomaan ettei "toimi" kunnolla, niin voi hyvällä syyllä dippailla toisen silloin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Muokattu viimeksi:
@anita1 pahoittelut kp1:stä vaikka sen tiedettiinkin jo tulevan ❤️ en tiedä onks ees muita digitestejä kuin ClearBlue, mutta ne on suosittuja. En osaa sanoa onko tupla vai normi parempi, ite käytin tuplaa mut selvis että ne pitää aloittaa tosi aikaiseen ja tehä tosi säännöllisesti että ne näyttää luotettavasti sitä vilkkumisominaisuutta.

@lepus timidus hyvin on tallettelut osuneet 🤩 mulle gyne sanoi että 2pv oviksen jälkeen tai 3pv ovisplussasta aloittais terolutit, niin mä menisin sillä, ettei aloita liian aikaisin 🤔 ja nyt sulla onkin runsaasti raskaustestejä joita sit dippailla 🤣

Täällä lämmöt nous taas, heräsin tosi aikaisin enkä oikein enää saanut unta, ajatuksissa taas kaiken maailman suunnittelut ja muut.

FFE6EBC5-00EE-4510-9C1C-308679935354.jpeg

Tohtiskohan iteki laittaa tänne teidän nähtäville kun kerran aloin lämpöjä seurailla. Ovis + ei ole satavarma koska ei tasavahvoja viivoja mielestäni tikkuihin tullut. Oireena kyllä ollut nyt jo useamman päivät aristavat rinnat, myös nännit arat. Kipu sellaista tuikkuvaa /säteilevää. Ja tällä hetkellä jo pursuaa liiveistä, ja on painavat rinnat😅 Mitään rintatuntemuksia ei ole negakierroissa ollut joten olo on kovin toiveikas tämän suhteen. (viime kierrossa toki oli pientä tuntemusta, mutta vain pari päivää)

Alavatsallakin pientä painontunnetta, mutta toki näitä oireita myös helppo kuvitella enkä jaksa siten niin paljon näihin oireisiin uskoa.

Viikonloppuna jo testailin ja haamujen haamuja sain testeihin, sitten rupeskin jo ahdistamaan mahdolliset negatestit ja päätin että tänään en testaa, katsotaan. Jos odottelisi jonkun aikaa ja katsoo alkaako ne menkat vai ei 😬

Liitteet

• Screenshot_20230228_071556.jpg
    Screenshot_20230228_071556.jpg
    266.5 KB · Katsottu: 80
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta @anita1 ❤️ Mutta hyvät suunnitelmat seuraavan kiertoon 👍🏻

@Nurppu Minäkin oon näkevinäni jotain haamulaista eilisessä testissä. Toivotaan että tänään tai huomenna olisi jo selvemmin erottuva 🌈

@Empsu94 Harmi ettet päässyt hcg-kokeisiin. Piinaavaa kyllä kun tilanne ei oikein etene mihinkään suuntaan ❤️😔 Mutta lohduttava ajatus tuo että jotain yrittää tapahtua, hyvä merkki sekin!

@lepus timidus siellö hyvät tallettelut jo alla 🤞🏻 Piinailu alkakoon. Mä kans aloitan progetuen aina aikaisintaan kaksi päivää ff:n määrittämän oviksen jälkeen, yleensä vasta dpo 3-4.

@Malttamaton145 Tervetuloa mittailuklubiin. Hyvältä näyttää nousujohteinen käppyrä. Josko sieltä haamu vielä tulis kun seuraavan kerran uskallat testailla 🌈👀

Posti ei vieläkään tuonut mulle liuskoja 😡 Selvitin että meillä on joku ihmeen vuoroviikkojakelu. Joka toinen viikko ma ke ja pe ja joka toinen ti ja to. Ja tietenkin nyt on se ti to-viikko. Eli tänään pitäisi paketin vihdoin tulla. Ihmeen kauan Ok-seudulla kestää nyt postin jakelu. Kävin illalla ostaa pc-liuskoja mut en nyt sit yhtään osaa tulkita missä vaiheessa mennään kun en oo noita käyttänyt pitkiin aikoihin. Mun silmään näytti jo aika tummilta, mut voi olla että näyttää aina tuolta ennen kun tummuu kunnolla. Sofilla tuo olis jo lähellä plussaa. Digi näytti odotetusti tyhjää ympyrää, ei muuta toki voinutkaan näyttää.

C5D8AC12-8B44-4B85-B610-79C28C2F8AB3.jpeg

Vähön tuntuu kuin olis jo ovisoireitakin. Alakerta lähinnö tosi vetinen mutta ei selviä eggiksiä havaittavissa. Pitää yrittää tänään saada talleteltua jo varuille.

Lämmöt ja leposyke asettunut alas kyttäysasemiin 😁

C3CCAD77-DFF3-4965-87E9-982DC882746F.jpeg

@anita1 Pahoittelut ❤️ Oon itse käyttänyt clearbluen tarkkaa digiä, eli ei vilkkuva. Oon käyttänyt liuskoja, kunnes viivat tosi vahvat, ja sit oikeastaan vaan vahvistan tuloksen digillä :)

@lepus timidus Huraa, piinavaiheeseen siis 😄🌈 Mä en saanut verikoelähetettä, ilmeisesti täällä Espoossa niitä ei helpolla anneta. Ja ymmärränhän ton kun on ylikuormitusta kaikkialla…

@Malttamaton145 Upea käyrä ja upeat lämmöt! Toki hieman vaikea vertailla kun ei ole mittausarvoja ennen ovista, että onko ovis ollut tossa tai jopa ”dpo3” kohdalla. Mutta hyvää piinailua, sulla alkaa pian ratketa 😍

Tässä nyt teidän iloksi mun hailuraisia. Nää on kaikki päivä- tai iltavirtsasta, koska mun aamuvirtsat antaa lähes negoja kokoajan - vaikken yöllä ravaa vessassa enkä vedä ennen nukkumaan menoa mitään teetä tms 🙄 Mutta tänään aamulla jopa aamutesti näytti hailuraa, se nyt alimpana. Jospa sitä illalla kuitenkin kokeilis uudestaan…

Lämmöt laskenu vähän ja HRV parantunut vähän, SOS 😅

Liitteet

• 77D8ADAD-8796-4FE8-AAF6-F2CE4FA45DA8.jpeg
    77D8ADAD-8796-4FE8-AAF6-F2CE4FA45DA8.jpeg
    665.8 KB · Katsottu: 102
  • 519EFB51-F776-4FEA-926D-25A95A0AF879.jpeg
    519EFB51-F776-4FEA-926D-25A95A0AF879.jpeg
    518.2 KB · Katsottu: 99
@Summerwalk Kiitos. Jonkun aikaa jo sivusta seuranneena. Opettelua alkuun tuon sovelluksen kanssa, mutta nyt alkaa jo tuntua melko helpolta. Ja ennen kaikkea mielenkiintoiselta.

@Empsu94 Hmm.. Mielenkiintoista, aivan hyvin voisi lämpöjen perusteella ollakin tuo ovis vasta dpo 3 kohdalla, silloin en enää testaillut. Limoja tuolloin kyllä oli ja sopivasti siihen osunut myös tallettelu. Tuo limojen tulkinta onkin vielä vähän sellaista opettelua kun ei ennen tässä "maailmassa" ole ollut. 😅

Itse testailin tässä siis viimeiset pari aamua ja niissä ei mitään näkyvissä, toisin kuin sitten juurikin päivä/iltapissasta tehdyistä sitä haaleaa haamua ehkä näkyi. Eli melko samalla tavalla kun @Empsu94 sullakin. Pidetään peukut pystyssä että lähtisi vahvistumaan! Joillainhan tuo hcg arvo lähtee hitaasti nousemaan.

@anita1 Pahoittelut ❤️ Oon itse käyttänyt clearbluen tarkkaa digiä, eli ei vilkkuva. Oon käyttänyt liuskoja, kunnes viivat tosi vahvat, ja sit oikeastaan vaan vahvistan tuloksen digillä :)

@lepus timidus Huraa, piinavaiheeseen siis 😄🌈 Mä en saanut verikoelähetettä, ilmeisesti täällä Espoossa niitä ei helpolla anneta. Ja ymmärränhän ton kun on ylikuormitusta kaikkialla…

@Malttamaton145 Upea käyrä ja upeat lämmöt! Toki hieman vaikea vertailla kun ei ole mittausarvoja ennen ovista, että onko ovis ollut tossa tai jopa ”dpo3” kohdalla. Mutta hyvää piinailua, sulla alkaa pian ratketa 😍

Tässä nyt teidän iloksi mun hailuraisia. Nää on kaikki päivä- tai iltavirtsasta, koska mun aamuvirtsat antaa lähes negoja kokoajan - vaikken yöllä ravaa vessassa enkä vedä ennen nukkumaan menoa mitään teetä tms 🙄 Mutta tänään aamulla jopa aamutesti näytti hailuraa, se nyt alimpana. Jospa sitä illalla kuitenkin kokeilis uudestaan…

Lämmöt laskenu vähän ja HRV parantunut vähän, SOS 😅
Näyttäähän nuo viivat ihan selvästi vahvistuvan vaikkakin hitaasti 🌈😍 Onpas jännä tilanne. Ja ymmärrettävästi aiheuttaa huolta myös ❤️ Illan testi onkin tänään mielenkiintoinen 😃 Lämmöt näyttää siksakkaavan, paha mennä niistä mitään tulkintoja tekemään.

@Malttamaton145 noi lämmöt näyttää hyvältä, toivotaan että sinne testiin ilmestyis jotain selkeämpääkin 🌈

@Summerwalk joo toi kirjepostin vuorojakelu on pk-seudulla kaikkialla ja on kyllä tosi hidasta – ja riippuu kans et tuleeko kirjepostissa vai pakettina, paketit tulee täl hetkel paljon nopeammin ku ei oo samalla lailla sitä vuorottelua ku pakettibisneksessä liikkuu rahat tätä nykyä. Toivottavasti ne sun testit tulis nyt sit tänään! En osaa noissa PC:issä kommentoida et onko toi kui lähellä ovista vai ei, mutta ainakin lämmöt näyttäs olevan hyvissä asemissa!

@Empsu94 tännekin vielä – ei näyttäs vielä olevan hätää kun kyllä ne vahvistuu, toivottavasti seuraavat päivät antais sitä tummumista ja varmuutta :red-heart:

@Nurppu toivottavasti tän päivän testissä näkyis jo haamulaista ❤️

Minä täällä kans taustapiruna odottelen @Nurppu n testiä näkösälle 🤓 Oon kans näkevinäni jotain tuossa eilisessä testissä.. Voi kunpa!! 🙏🙏

Oon niin susisurkee nykyään tänne palstalle kirjoittelemaan, vaikka pari kertaa päivässä vähintään käyn teidän muiden juttuja lukemassa.
Elän onnistumisista ja pettymyksissä mukana, vaikka en kommentoikaa juttuja. 😞 Turnausväsymystä kenties ilmassa kevätmasennuksen lisäksi.

Täällä dpo1 menossa ja lähinnä odottelen vaan uuden hoidon alkua, siitä saadaan tieto 9.3.
Screenshot_20230228-101742_Flo.jpg

@anita1 pahoittelut uudesta kierrosta, mutta ihana kuulla että mieli on aurinkoinen!

@lepus timidus jee ovis!! Mä odottelisin että lämmöistä vahvistuu ennen ku alottasin progesteronin.

@Metu millos sulla ny loppukaan progekuuri ja pääset sit odottelee uutta kiertoa ja letroja? :)

@Malttamaton145 sullahan on jännä tilanne siellä sit! Se on kyllä ahistavaa seurata niiden hailakoiden testien mahdollista tummumista. Toivotaan että ne on tummempia sit kun testaat taas :)

@Summerwalk höh postille, toivotaan et tänään tulee! Mäkään en nyt osaa noista testeistä mitään sanoa 😮

@Empsu94 voi vitsi mikä tilanne kyl... Ei auta ku toivoa parasta 🌈

@Harmi89 ihana kuulla sustakin välillä! ❤️ Ymmärrän hyvin että joskus voimat riittää maksimissaan reaktioiden paineluun, ja se on ihan täysin ok! ❤️

Ihana että täällä jotku viivasilmät hourailee mun kanssa 😆 ja siis mä en ihan ymmärrä miten aina sanotaan et aamupissa on testaamiseen paras, kun niin monet sanoo saavansa päiväpissasta aina tummempia viivoja (itse mukaan luettuna)? Noo mut siitä huolimatta päätin tänään kokeilla aamun ekasta pissasta testiä (😄) ja ei tässä haamuja näy. Tänään siis 5 päivää siirrosta. Oon lukenu sen verran keskusteluissa että 4-5 päivän jälkeen yleensä ekan kerran näkyny haamua, että nyt alkaa olee sellanen olo että ei tainnu tämä kyytiläinen saada otetta. Aattelin kuitenki jatkaa testailua vielä mutta nyt alkaa täälläki henkisesti kääntyä ajatukset seuraavaan IVF:n.

PXL_20230228_073245831.jpg

Ja lämmöt käänty pienen nykäsyn alaspäin tänään:

Screenshot_20230228-103328.png

@Nurppu Jatkat edelleen pc:llä testailua? Mikäs niiden herkkyys on? Eikös sulla se medigoo(?) toiminu hirmu hyvin viimeksi, entä jos kokeilet sillä vielä kuitenkin 🤔 toivottavasti kääntyisi plussan puolelle, vielä on aikaista! :Person With Folded Hands:

Siis joo oon itekin huomannut, että ei se aamun ekasta tehty kyllä tosiaan ole se paras välttämättä! R-testeissä selkein tulos on tullut jopa vasta iltapäivällä! Tein nytkin aamun ekasta pissasta ovistestin ja oli haalenemaan päin. Sit tein kuitenkin parin tunnin päästä vielä ja olikin vahvempi kuin eilen (laitoin tähän värisuoraan mukaan). Just tein edellisen innoittamana vielä yhden ja sainkin ihan törky ovishuipun bongattua, ei oo koskaan näin vahvaa tullut! :Eyes:

IMG_20230228_103505.jpg

@Metu mielenkiintoinen käppyrä kyllä sulla! Aiotko (aiothan) kuitenkin testata? :) hyvin on talletteluja läpi kierron kuiteskin ja kuten FF:kin veikkaa, ovis on voinut tapahtua!

@Summerwalk sieltä se ovis lähenee :Face With Stuck Out Tongue: toivottavasti posti tois testit niin pääsisit testaamaan "kunnolla". Tuo postin nykyinen jakelusysteemi on kyllä aika syvältä.. :side_tear: Missäs vaiheessa sulla yleensä on ovis, lähempänä kp20 muistelisin että ois viime kuussa ollu, sulla tais olla vähän pitempi kierto kuin mulla?

@Malttamaton145 no nyt näyttää hyvälle lämmöt, toivotaan haamulaiselle vankkaa vahvistumista :Flexed Biceps:

@Harmi89 <3

@Empsu94 Onni, että asuu pienellä paikkakunnalla ja pääsin "erityisseurantaan", minä varmaan kuolisin epätietoisuuteen ja stressiin. Siltä se tuntui jo viimeksi. Kovasti tsemppiä, vaikka hyvin noi viivat on vahvistunut mun mielestä! Onko teillä nyt sit minkäänlaisia jatkosuunnitelmia tehty, vai joudutteko vaan päivä kerrallaan elämään? Aika brutaalia jos näin on.:Angry Face: oon lukenut monia artikkeleita siitä, että niinkin pienellä asialla kuin just hcg mittaus alkuraskaudessa vähentää odottajan stressiä ihan älyttömästi. Ruuhkalle ei tietysti voi mitää, mutta eikö ole edes nopealle verikokeelle mitään saumaa missään välissä :Grimacing Face:

@Harmi89 pidä huolta ittestäs ja kirjoittele täällä just sen verran ku mikä tuntuu hyvältä ❤️ Onneksi se maaliskuu on tässä ihan korvilla ja sitten tietää taas mitä seuraavaksi, jos ei tästä luomukierrosta tule tulosta :red-heart:

@Nurppu vielä on aikaista! Mutta katotaan tässä vielä tänään ja huomenna että miten etenee ja rupeeko näkymään jotain, toivottavasti rupeais :red-heart: Huominen on viimeinen päivä ku otan progetukea!

@lepus timidus ohoh no jopas on oppikirjamainen ovishuippu 😄 Ja joo aion kyllä testata ainakin torstaina kun progekuuri ois tarkoitus lopettaa, että jos siellä näkyy jotain niin jatkan sitä sittenkin 🤔 mut varmaan jatkan testailua senkin jälkeen ku lopetan sen kuurin niin kauan kun lämmöt vielä pysyy ylhäällä, kun mulla on paljon raskaustestejä millä läträtä :tears:

Pahoittelut negasta @Nurppu ❤️ Mut vaikka pc tosiaan melko herkkä onkin niin ei välttämättä paras varhaisten haamujen bongaukseen kuitenkaan. Mä tilasin pari medigoota nyt ekaa kertaa odottelemaan kaappiin.
Aamupissa toimii mullakin huonosti sekä ovis että rasksustesteissä. Se on kumma juttu, kun sitä suositellaan, vaikka useampien kokemus on se että viivat haaleampia kuin ip tai illalla.
Vielä on hyvin toivoa Aslakilla 👀 ilmestyä tikkuun 🌈 Jospa illalla jo joku kurkkisi. Mutta ymmärrän toki tuon epäuskon onnistumiseen jos aiemmin on haamut jo ajoissa näkynyt. Toki nyt on aivan eri tilanne eikä tietoa miten pakkaspsllero käyttäytyy.

@Harmi89 Ei aina jaksa osallistua, taustailu on on ihan kivaa sekin välillä ❤️ Toivottavasti mieli piristyy hoitokiertoa kohti kulkiessa ☀️ JS toivotaan toki ettei hoitoa edes tarvittaisi. Hyvältä näyttää tämän kierron data kaikenkaikkiaan 🌈

@lepus timidus No nyt on plussien plussa. Ihan käy kateeksi, kun ei mulla tuommosia koskaan. Minkä merkkiset liuskat sulka on?
Mulla ovis tyypillisesti 17-19. Vielä muutama päivä aikaa siihen. Tänään saatiin tallettelut aloitettua, saas nähdä mihin asti menee seuraava, kun ei voi ottaa töistä rakkausvapaita kovin usein kesken päivää 😅

@Metu Joo tulipa selvitettyä tuo pk-seudun postinjakelukin. Oonkin ihmetellyt että ei mitään logiikkaa siinä, mutta tuo vuorottelu selittää. Tilasin nuo testit kirjepostina ja samaan aikaan digin ja vitamiineja kahdesta muusta paikkaa pakettina ja ne tuli paketit tuli kyllä normaalisti parissa päivässä. Mutta eiköhän se posti tänään viimein tuu ja pääsen tutuilla Sofeilla illalla testaa missä mennään.

Takaisin