BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä on mun kuivien testien edistystä. Tälläkin merkillä saa kyllä pitkään testailla et tulee leffaviivat, no voipahan hyvillä mielin sit seurata pidemmän aikaa sitä edistystä 🌈

Liitteet

• IMG_20230224_092603_edit_619194868926554.jpg
    IMG_20230224_092603_edit_619194868926554.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 116
Täällä näköjään hitusen meni lämmöt tänään ylöspäin! Jännä nähä miten tästä eteenpäin :D eilen töissä pari tuntia siirron jälkeen humahti yhtäkkiä posket ihan punasiks, se oli hassua, ei mul yleensä :D ja illasta nipisteli välillä aika tarkasti yhteen kohtaan alaselässä/alavatsalla. Jännityksellä seuraillaan!

View attachment 119650
Mulla muuten tässä kierrossa dpo7 iltana helahti posket tosi punaisiksi, ja googlasinkin heti sillon, että voiko olla aikainen raskaus/kiinnittymisoire, ja kyllä jotain keskusteluja löytyi, jossa asiaa spekuloitiin. En sit sen enempää asiaa miettinyt, mutta nyt kun sanoit tuosta, niin tuli mieleen! Toivotaan, että siellä pieni porautuu oikein huolella! Ja hyvä, että sait tujummat lääkkeet!

@Däumeline tosi hyvin vahvistuu, eipä taida olla kemiallinen! :Winking Face:

@Empsu94 onnea <3 ompa jännä miten heikkolaatuinen rfsu:n plussa sulla on jos tuota edes haamuksikaan voi sanoa! Itselläni ne on toiminut yllättävänkin hyvin siihen nähden miten paljon niitä on haukuttu! Apteekin omat taas on mulla ihan susia esim. rfsu:n verrattuna :D

@Nurppu oi sinullakin on siellä jo pallero matkassa, meni ilmeisen hyvin käynti siis :Smiling Face With Smiling Eyes: Toivotaan pallerolle hirmuisesti voimia kasvaa isoksi ja vahvaksi, jos nyt ei tällä kertaa kaksipäistä kuitenkaan :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

@anita1 aa se heittikin sulla nyt FF ovisplussan siihen päivään mitä itsekin veikkasin. En heittäisi hanskoja tiskiin, varsinkin kun lämmöt on vielä noin hyvin ylhäällä! Mun plussakierroissa on ollut ihan selkeitä "menkat alkoi" -olotiloja, joten omaan korvaan kuulostaa hyvälle 🌈

@Summerwalk eikä, toivottavasti flunssaa ei tulisi kuitenkaan vaan menisi orastavana ohi!

Mulla irtosi tänään limatulppa, mutta kyllä on niiiiiin kuivaa että Saharakin jää kuivuudessaan kakkoseksi. Millä ihmeellä noita limoja sais enemmän :side_tear: oon ryystänyt vettä hulluna ja greippimehukin apuna, mutta ei niinku mitään apua taas mistään. Viime kierrossa tais limailla niin epänormaalin paljon, ettei jäänyt tähän kiertoon yhtään jäljelle :angry3 ja yllättävän vahva ovistesti oli kun aloitin tänään testaamaan, toivottavasti ei tuu plussa liian aikaisin 🆘

@Däumeline tosi hyvin vahvistuu, eipä taida olla kemiallinen! :Winking Face:

@Empsu94 onnea :Heartred ompa jännä miten heikkolaatuinen rfsu:n plussa sulla on jos tuota edes haamuksikaan voi sanoa! Itselläni ne on toiminut yllättävänkin hyvin siihen nähden miten paljon niitä on haukuttu! Apteekin omat taas on mulla ihan susia esim. rfsu:n verrattuna :D

@Nurppu oi sinullakin on siellä jo pallero matkassa, meni ilmeisen hyvin käynti siis :Smiling Face With Smiling Eyes: Toivotaan pallerolle hirmuisesti voimia kasvaa isoksi ja vahvaksi, jos nyt ei tällä kertaa kaksipäistä kuitenkaan :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

@anita1 aa se heittikin sulla nyt FF ovisplussan siihen päivään mitä itsekin veikkasin. En heittäisi hanskoja tiskiin, varsinkin kun lämmöt on vielä noin hyvin ylhäällä! Mun plussakierroissa on ollut ihan selkeitä "menkat alkoi" -olotiloja, joten omaan korvaan kuulostaa hyvälle 🌈

@Summerwalk eikä, toivottavasti flunssaa ei tulisi kuitenkaan vaan menisi orastavana ohi!

Mulla irtosi tänään limatulppa, mutta kyllä on niiiiiin kuivaa että Saharakin jää kuivuudessaan kakkoseksi. Millä ihmeellä noita limoja sais enemmän :side_tear: oon ryystänyt vettä hulluna ja greippimehukin apuna, mutta ei niinku mitään apua taas mistään. Viime kierrossa tais limailla niin epänormaalin paljon, ettei jäänyt tähän kiertoon yhtään jäljelle :angry3 ja yllättävän vahva ovistesti oli kun aloitin tänään testaamaan, toivottavasti ei tuu plussa liian aikaisin 🆘

Pohditko liman määrää, koska tekee yhdynnästä helpompaa, vai onko se enemmänkin tapa seurata ovista? Vai onko limojen määrällä suora yhteys kierron hedelmällisyyteen (ei kai?)? En oo koskaan oikeastaan edes miettinyt limojen merkitystä, paitsi että yhdyntä ois smoothimpaa 😅😅

@lepus timidus hmm samaa mietin kuin @Empsu94 et onko sillä määrällä väliä? Mullakin vaihtelee tosi paljon eri kierrossa liman määrä. Mä olen yrittänyt puhdistaa kehoa kaikilla viherjauheilla ja ravinteikkaalla ruoalla, vedellä ym että olis mahdollisimman puhdas, ja paljon hapanta, viiliä, piimää, greippimehua, sitruksia, hapanjuureen leivottuja juttuja, hapankaalia ihan hulluna, saa nähdä vaikuttaako ensi kiertoon ainakin turvotus on kadonnut jo. Jos siis tarve ensi kiertoa seurailla, ei ole kyllä toiveet korkealla, yleensä tää luteaali on mulle kuiva kausi mut tänään taas ihan holahtanut välillä vv ja juosten tarkistamaan mitä nyt 😆

Muokattu viimeksi:
Onhan se (seksi)elämä paljon helpompaa sekä huomattavasti mukavampaa ja nautinnollisempaa luonnollisen luikkauden kanssa kuin keinotekoisen 😄 oon siis yleensä niin kuiva alakerrasta ympäri kierron kiihottumisesta huolimatta, että sama kuin laittaisi hepin rantahiekkaan. Ei ole mukava tunne kummallekaan. Kuivun liukkarinkin kanssa tosi nopeasti, joten sitäkin saa olla aina läträämässä. Vaikea siinä sit niitä hedelmällisiä päiviä ja optimaalisia limoja bongailla, kun ei ole mitään mitä tulkita (ja siinä syy miksi mittaan lämpöjä ja käytän ovistikkuja, ei mulla ois mitää käryä ovulaatiosta muuten). Joskus harvoin kun oviksen aikaan limailee kunnolla, niin on aivan eri meininki (henkisesti ja fyysisesti) talletella 😇 viime vuonna greippimehulla sain parantumaan tilanteen, en tiiä pitääkö taas hetki sitä ryystää purkkitolkulla ennen kun alkaa vaikuttamaan. Ennenhän mulla ei ollut mitään kuivuusongelmia. Ehkä ikä alkaa vaikuttaa jo :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: joo ja lisättäköön se, että se ovulaatiolima auttaa siittiöitä kapasitoitumaan, joten onhan niissä sekin hyvä puoli että niitä luonnollisia limoja ois siittiöiden kaveriksi eikä keinotekoinen liukkari. Tosin oon plussannut ilman näkyviä limojakin, joten otan ehkä limat liian vakavasti mut oishan se kiva jos niitä olis :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Screenshot_20230225_052105.jpg

Muokattu viimeksi:
Datan vuoksi tulin näyttämään tänne vielä tän aamuisen LH-liuskan, eli niitä liuskoja tuskin tarvii enään uittaa :tears: Oli kyl mielenkiintoista nähdä miten ne reagoi raskautumiseen, voin suositella muillekin.

Liitteet

• Screenshot_20230225_064949.jpg
    Screenshot_20230225_064949.jpg
    604.5 KB · Katsottu: 105
Täällä lämmöt menny taas hitusen ylöspäin! Hauskasti heti siirron jälkeen lähti 😄 harmillisesti FF ei suostu ny kertoo mitää onnistumisprosentteja ku on progesteroni käytössä. Eka se sano että en voi olla raskaana ku en oo harrastanu seksiä (koska välteltiin tarkotuksella luomuplussaa tässä kierrossa) vaikka oon merkannu että oli alkion siirto. No merkkasin sit feikkiseksin ovispäivälle ni sen jälkeen sano että en suostu arvaa ku sun lääkkeet vaikuttaa oireisiin 😌

Screenshot_20230225-100258.png

@Däumeline ihanaa edistystä ja hienosti näkyy LH testeissä kans 😄

@lepus timidus kyl toi on mielenkiintoinen toi lima-asia 🤔 ehdottomasti mukavampaa talletella kun on limoja, ja oon just lukenu tota et limat ravitsee ja auttaa siittiöitä liikkumaan, mutta en tiedä onko määrällä sinänsä väliä jos kuitenkin siellä kohdunnapukalla jotain on? Oliko siitä jotain tutkimusta?

@Nurppu hienolta käyrältä näyttää! Minä päivänä olit aatellut testata?

Täällä ystäväni Terolut on nostanut lämmöt ja pitää niitä hyvin säännöllisenä ja korkealla, ainoa outous on että limaa tuntuis edelleen olevan kun kohdunnapukalta asti noutaa, ja rupee vähän epäilyttää että enkö osaakkaan tulkita näitä limoja oikein vai mitä tää on :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Screenshot 2023-02-25 at 11.38.23.png

@Metu miten saat tuon sykekäyrän näkyville? En osaa laittaa. Minulla sykkeet näkyy tuossa merkittynä kuitenkin.

Täällä lämpö edelleen ylhäällä. Aamuyöllä heräillyt parina edeltävänä yönä ja mitannut lämmön mielenkiinnon vuoksi. Olin varma että aamuyön lämmön 36.9 jälkeen herään tänään aamulla todetakseni että kp1 mutta ei, teki nousun kun nukuin lisää ja pääsin tänään vasta 8 aikaa mittaamaan uudestaan. Tissikivut vaihtelee.. Pc testi puhdas nega toistaiseksi.

Liitteet

• Screenshot_20230225_130352.jpg
    Screenshot_20230225_130352.jpg
    344.8 KB · Katsottu: 70
@Metu ei varmaan määrällä väliä, kai sitä aina edes vähän on, ja tosiaan kun kohdunapukkaa ronkin, niin sitä kautta saa vähän osviittaa mimmoset limat on :D voiskin tutkia löytyykö jotain tietoa, suomeksi ei ainakaan paitsi just sen että limat auttaa siittiöitä kapasitoitumaan.

@Nurppu no ompas FF nyt myrtsinä, mikään ei kelpaa :tears:

@Däumeline ja @Empsu94 onnea ja tarrasukkia teille😍❤️ ihanaa!

@Nurppu hienot nousut lämmöissä ja malttamattomana odottelen sun testiä😍mullahan näky neljä päivää siirron jälkee jo haaaamujen haamu (ke siirto, su haamu). Sulla kyllä varmasti kiinnittyy nopeemmin kun sulla oli toi 6bb alkio, mulla oli 4ba eli ei niin valmis blasto viel😅 naureskelin tuolla toisessa nimessä Aslak alkiolle. Meidän siirtopäivänä oli Lainan nimi päivä et kai hän on sit Laina🙈 tai sit valo punktiopäivän mukaa, valo kuulostaa paremmalta

Testien kyselijöille voin raportoida että meitsihän siis alotti testailun eilen, päivä siirron jälkeen 😌 nega oli 😌😌

@Juliet92 joo tosiaan aika eksoottisen nimen sai meidän pallero 😆

@anita1 negoista huolimatta lämmöt näyttää vielä optimistisilta! 😊

@lepus timidus siellä on sellanen medications osio siellä datassa, missä on progesterone! Tai siis, nyt en ihan 100% varma oo et oliko toi siellä defaulttina mukana vai oonko lisänny? Jos ei ollu niin sinne voi kans lisätä lääkkeitä mitkä puuttuu, sielt settings > customize data entry form!

@Nurppu oho oiskin ollut aika nopea kiinnittyjä jos ois jo eilen näkynyt! 😅 ei mitään hätää, varmasti menee vielä pari päivää!

@Nurppu oho oiskin ollut aika nopea kiinnittyjä jos ois jo eilen näkynyt! 😅 ei mitään hätää, varmasti menee vielä pari päivää!
Joo, siis mä aattelin siivota pois sen missä miettii että koska alkais testaamaan, koska jos alottaa tarpeeks aikasin että varmasti ei ainakaan vielä näy ni sit ei harmita 😆 ja sit on päässy sen stepin yli 😌

Onpas kaunista käyrää @Nurppu 😍 Toivotaan etä pysyy yhtä tasaisena ja ylhäällä niin ei tarvitse ainakaan sen puolesta stressaa. Hyvä että progetukiannostus vaikuttaa olevan nyt kohdillaan. Hui kun jännää odottaa haamuilaisen ilmestymistä 🫣🌈
Mä jätän merkitsemättä luget FF:ään kun menee koko idea FF:n seuraamisesta. Jos merkkaa progetuen niin se ei usko enää mihinkään ja herjaa koko ajan siitä, mikä on ärsyttävää, kun ihan samannäköistä käyrää oon saanut ilman lugejakin. Mut tuo on kyllä jo tosi outoa ettei ymmärrä alkion siirtoa ottaa huomioon vaikka antaa sen sinne lisätä 🤷‍♀️

Täällä kp13 ja flunssa päällä 🤧 Ei kuumetta ja oviksen kannaltakaan ei vielä mitään hätää, mutta ärsyttää kun just päösin hehkuttamasta loistavaa energistä oloani ja nyt näin. Vetää mielen matalaksi, kun ei pääse liikkumaan. Lämmöt vähön tavallista korkeammalla näille päiville ja leposyke heittelee ihan miten sattuu. Varmaan syke kertoo siitä että joku virus jyllää. Ei oo kertaakaan laskenut leposyke normaaliin mataliin lukemiin tässä kierrossa. Toivottavasti lämmöt edes laskee että on helpompi löytää ovis. Eilen oli jo aika eggismäistä menoa, mutta postin lakon vuoksi testitilaus odotuttaa itseään ja ei oo kuin digi käytettävissä ja sitä en raaski vielä käyttää. Jospa posti toisi liuskat huomenna, niin pääsee uittaa niitä.

CF8B04A3-5B3E-4051-937D-04BCF2EAA9A6.jpeg

@Summerwalk hyvä vinkki, poistin nyt progesteronimerkinnät ja lisäsin feikkiseksin takas, voin kierron jälkeen laittaa ne sinne sit taas oikein että jää historiaan oikein :D nyt FF antaa 52 pistettä.

En kans oikeen tiiä että mihin merkkaisin ton oviksen nyt. Pitäskö siirtää aikasemmaks että nuo dpo-päivät vastais paremmin alkion ikää? 🤔 Ei kai sillä väliä nyt oikeesti mikä dpo oli, vaan alkion kehitystasolla? Mut siitähän lähtee sit seuraava ihmetyksen aihe, että jos se meijän Aslak oli pakastettaessa 6-päiväinen, ja sitä kautta sulatuksen jälkeen 7-päiväinen, mut siirrettiin dpo 4, ja oli siirrettäessä kokonaan kuoriutunut blastokysti...? Ehkä mä vaan pidän ovulaation siinä missä kuvittelen sen oireiden ja tikkujen ja ultran perusteella oleen, liian vaikee yhtälö 😄

Takaisin