Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla muuten tässä kierrossa dpo7 iltana helahti posket tosi punaisiksi, ja googlasinkin heti sillon, että voiko olla aikainen raskaus/kiinnittymisoire, ja kyllä jotain keskusteluja löytyi, jossa asiaa spekuloitiin. En sit sen enempää asiaa miettinyt, mutta nyt kun sanoit tuosta, niin tuli mieleen! Toivotaan, että siellä pieni porautuu oikein huolella! Ja hyvä, että sait tujummat lääkkeet!Täällä näköjään hitusen meni lämmöt tänään ylöspäin! Jännä nähä miten tästä eteenpäin :D eilen töissä pari tuntia siirron jälkeen humahti yhtäkkiä posket ihan punasiks, se oli hassua, ei mul yleensä :D ja illasta nipisteli välillä aika tarkasti yhteen kohtaan alaselässä/alavatsalla. Jännityksellä seuraillaan!
View attachment 119650
@Däumeline tosi hyvin vahvistuu, eipä taida olla kemiallinen!
@Empsu94 onnea ompa jännä miten heikkolaatuinen rfsu:n plussa sulla on jos tuota edes haamuksikaan voi sanoa! Itselläni ne on toiminut yllättävänkin hyvin siihen nähden miten paljon niitä on haukuttu! Apteekin omat taas on mulla ihan susia esim. rfsu:n verrattuna :D
@Nurppu oi sinullakin on siellä jo pallero matkassa, meni ilmeisen hyvin käynti siis Toivotaan pallerolle hirmuisesti voimia kasvaa isoksi ja vahvaksi, jos nyt ei tällä kertaa kaksipäistä kuitenkaan
@anita1 aa se heittikin sulla nyt FF ovisplussan siihen päivään mitä itsekin veikkasin. En heittäisi hanskoja tiskiin, varsinkin kun lämmöt on vielä noin hyvin ylhäällä! Mun plussakierroissa on ollut ihan selkeitä "menkat alkoi" -olotiloja, joten omaan korvaan kuulostaa hyvälle
@Summerwalk eikä, toivottavasti flunssaa ei tulisi kuitenkaan vaan menisi orastavana ohi!
Mulla irtosi tänään limatulppa, mutta kyllä on niiiiiin kuivaa että Saharakin jää kuivuudessaan kakkoseksi. Millä ihmeellä noita limoja sais enemmän oon ryystänyt vettä hulluna ja greippimehukin apuna, mutta ei niinku mitään apua taas mistään. Viime kierrossa tais limailla niin epänormaalin paljon, ettei jäänyt tähän kiertoon yhtään jäljelle ja yllättävän vahva ovistesti oli kun aloitin tänään testaamaan, toivottavasti ei tuu plussa liian aikaisin
Joo, siis mä aattelin siivota pois sen missä miettii että koska alkais testaamaan, koska jos alottaa tarpeeks aikasin että varmasti ei ainakaan vielä näy ni sit ei harmita ja sit on päässy sen stepin yli@Nurppu oho oiskin ollut aika nopea kiinnittyjä jos ois jo eilen näkynyt! ei mitään hätää, varmasti menee vielä pari päivää!