BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Nurppu hienot lämmöt, hyvähyvähyvä! Testaatko nyt joka päivä sit kunnes tulee haamulaista vai pidätkö aina päivän tai päiviä välissä taukoa vai miten teet :D

@Summerwalk toivottavasti se flunssa menis nyt nopeasti ohi ja liuskat tulis pian postissa – mullakin on yks paketti jonka ois luullut jo viime viikolla tulevan, mutta kun lakkotilanne on mitä on niin minkäs teet. Mut mun paketilla ei niin kiire, sun testiliuskoilla taas joo! Jos ei huomenna tuu nii käytkö kaupasta kipasemassa pari PC:tä tjsp?

Täällä juhlistettiin eilen sitä että puoliso sai työsopimuksen allekirjoitettua juomalla shampanjaa, mutta jo valmiiksi korkea lämpö ei siitä paljoa retkahtanut kuitenkaan :D Jos ois selkeesti ollut ovis välttelisin ehkä luteaalivaiheessa alkoholia, mutta nyt kun en usko ovulaation tapahtuneen ja tää vaihe on odottamista niin ei ne potentiaaliset kiinnittymistodennäköisyyden laskemiset haittaa kun ei oo mitä kiinnittyä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tää valkoinen mutta munanvalkuaisen lailla venyvä lima vaan jatkuu, joten merkkailen sitä kun sitä kerran on, en kyl tiiä mikä homma tää on olevinaan mutta menköön!

Screenshot 2023-02-26 at 12.26.18.png

Täällä lämmöt tämmöset. Summerwalkin kanssa täysin sama kp meneillään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: himpun alkanut vetistelemään alakerta, kävin nyt viidennen purkin greippimehua tähän kiertoon just hakee sit riittää tältä erää. Ovisplussaa ei kyl tänään tuu ellei käy ihme (ja toivon ettei johdu haaleet testit nyt sit liiasta juomisesta), taitaa olla lähempänä huomisiltaa. Mut mies tulee tänään ja ei oo esteitä talletteluille täs kierros, joten eka kerta km:n jälkeen kun pääsee taas aloittaa yrityksen 🥳

feb-14-2023.jpg

@Nurppu no ompas tuo nyt FF:lle vaikeaa! Ja samaa ihmettelen kuin Summerwalk, jännä et FF antaa lisätä mut sit ei kuitenkaan osaa lukea sitä merkintää ja rupee herjailemaan. Mutta voihan Aslak kun se on niin ihana nimi pikku pallerolle :Heartred :D kiitos, löytyikin sieltä ihan medicationsista progesterone.

@Summerwalk voihan flunssa, toivottavasti menee ohi nopsaan eikä sotke ovista!

@Metu jee onnea puolison työpaikasta! Uskon, että on varmasti yks stressin aihe nyt vähemmän :)

@Metu testailen joka päivä 😄 oon hyväksyny addiktioni tältä osalta ja nautin tikkujen dippailusta sillon kun sitä saa tehä. Se into kuitenki laantuu jossai vaihees ku päivät on nii pitkällä että "turha" sitä plussaa enää ootella. Mut täs kohtaa ne testit kuumottelee liikaa :D nuo limat on kyl ihan mysteeri. Musta tuntuu ku mullaki olis jotai eggiksiä tässä, mut vaikee sanoa ku samalla on sitä cyclogestin (emätinpuikko jossa progesteronia) aiheuttamaa valkosta vuotoa! Mut jotenki aina välillä tulee silti sellast läpinäkyvää liukasta minkä itellä eggiksiks miellän.

@lepus timidus ihanaa jos siellä ajotukset vaikuttaa menevän hyvin tällä kertaa! 😊 Ja joo, Aslak oli ihan osuva nimi pakkaspallerolle joka lumituiskuisena päivänä pääsi kyytiin 😄 nimi tuli siis tosiaan tuolla "Ei tää voi olla näin vaikeaa" ketjussa kun @Tonninseteli katto että mikä nimipäivä oli siirtopäivänä 😄

@lepus timidus ihanaa jos siellä ajotukset vaikuttaa menevän hyvin tällä kertaa! 😊 Ja joo, Aslak oli ihan osuva nimi pakkaspallerolle joka lumituiskuisena päivänä pääsi kyytiin 😄 nimi tuli siis tosiaan tuolla "Ei tää voi olla näin vaikeaa" ketjussa kun @Tonninseteli katto että mikä nimipäivä oli siirtopäivänä 😄
Jokos tänäänkin siis testasit? :Speak No Evil Monkey: Millä merkillä testailet? On kyllä osuva nimi pakkaspallerolle! Eipä oo käyny mielessäkään että sehän on hirmu kiva idea ottaa nimipväkalenterista nimi tuollaisena ajankohtana kun siirto on ☃️

Jokos tänäänkin siis testasit? :Speak No Evil Monkey: Millä merkillä testailet? On kyllä osuva nimi pakkaspallerolle! Eipä oo käyny mielessäkään että sehän on hirmu kiva idea ottaa nimipväkalenterista nimi tuollaisena ajankohtana kun siirto on ☃️
En viel 😄 aattelin odotella vähän illemmalle. Ja metsästää jonkun oikeen tumman pissan. 😆 Mut yleensä kai noi alkaa näkyä testeissä vasta joskus 4-5 päivää siirrosta, mul tänää 3. Ja pc:llä testailen :)

@anita1 voi prse, pahoittelut :sad-face: silloin kun ei odota mitään niin vain odottaa tuota hurjaa laskua, mut tuntuuhan se aina pahalle kun olisi odotuksia nousuun ja sit käy noin. Välillä niin raadollisia nuo lämmöt :side_tear:

@Nurppu aa siinä voi noinkin kauan mennä ennen kuin jotai näkyy, eli jännyys ja kunnon piinailu on vasta alkamassa, iik! :Weary Cat Face:

Pistetääs tähän vielä nää ovistestit, nyt kun on oviksen metsästysaika meneillään :rolling: en tiedä miksi jo tänään sitä odottelin, viime kierrossakin näköjään vasta kp14 iltana tuli plussa vaikka ovis heti seuraavana päivänä. Noh jos ja kun tänään pääsee tallettelun aloittelee, niin hyvällä tuurilla se ois se legendaarisena dpo-2 :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

otest.jpg

Joo aika vaikee yhtälö tuo oviksen paikka sulla @Nurppu . Yritin hetken järkeillä sitä, mutta luovutin 🤔😂 Ja mä teen just noin, että lisään progetuen vasta kierron päätteeksi sinne, jotta jää historiaan oikeaa dataa. Jännät paikat sulla jo testailun kanssa tänään 🫣 Voi Aslak, tarraa nyt kiinni lujasti 🌈

Onnittelut @Metu puolison työpaikasta. Ei kyllä paljoa näytä shamppanja nostaneen lämpöjä, ehkäpä sillä ei ollut vaikutusta siihen lainkaan.
Katoin että se mun testipaketti on lähetetty jo 17.2 ja pitäis postilaatikkoon tulla, ihme ettei jo loppuviikosta tullut, kun muuta postia kuitenkin jo tuli. Ja joo, pitää käydä kaupasta hakee pc:t jos ne ei huomenna tule. Oon vaan nyt niin monta kiertoa putkeen käyttänyt niitä Sofin liuskoja ja tiedän miten ne käytyäytyy, niin en haluais ihmetellä muun merkkisten kanssa.

@lepus timidus Samoissa mennään, paitsi että sulla jo ovis nurkan takana. Jännästi sullakin aaltoilee nuo viivat ennen kun kääntyy plussaksi. Oho, sulla jo viides tölkki greippimehua 😃 Mä luulin että mä oon juonut paljon kun just kolmannen tyhjensin 😂

@anita1 Pahoittelut lämpöjen laskusta ❤️ Aina yhtä masentavaa kun muuten ollut nätisti lämmöt ylhäällä koko luteaalin.

@anita1 Aina kiva oppia jotain uutta kierrosta, vaikka uuteen kiertoon päätyminen onkin pettymys. Mä oon oppinut lämpöjä seuraamalla päinvastaisesti sen että mulla ovis tapahtuu todennäköisimmin ovis+ päivänä.

Mulla alkaa olla normaalimpi olo flunssan jäljiltä ja lämmöt ja sykkeetkin laski ja vastaa nyt paremmin tätä kierron vaihetta 👍🏻 Harmi kun ei vieläkään ole niitä testiliuskoja, mutta jospa posti ne tänään toisi, niin voisi illalla testata jo tilanteen. Digin otan käyttöön huomisesta alkaen.

ABF8932D-29E0-4AA1-86C5-788F86704B92.jpeg

@anita1 pahoittelut lämmön putoamisesta 😔 alkoiko jo uus kierto? Tuo on kyllä totta että nää lämmöt on siihen tosi kätevät kun näkee selvästi että tuleeko ovis ja millon tulee.

Mites @Empsu94 susta ei nyt oo kuulunu, miten sulla etenee tilanne?

Ja mäki unohin kokonaan onnitella @Metu puolison työsopparista, ihanaa, paljon onnea! 😊

@Summerwalk kiva että flunssa väistäny nyt! Toivotaan että testit tulee pian!

Täällä on kyllä niin söpöt ja kiltit lämmöt et ei oo kyl ennen ollu. Ehkä tää tän hetkinen progeannos on hyvä!

Screenshot_20230227-082744.png

Kiitos kysymästä @Nurppu , odotan pääsyä koneelle että pääsisin kirjoittelee paremmin tänne ja katselee mitä teille kaikille kuuluu 🥰

Täällä vielä tosi epävarmaa. Testit vahvistuu todella todella hitaasti, ja tein tänään dpo16-17 uudestaan viikkodigin joka edelleen näyttää 1-2 viikkoa. 😔 (sain saman tuloksen torstaina dpo12-13). Epäilen siis jossain määrin kemiallista, mutta kun viivat ei myöskään haalene. Mutta lämpö pysyy ylhäällä ja HRV alhaalla, se on sentään positiivista.

Mut odottelen että mulle soitetaan takaisin terveysasemalta, jospa pääsis hcg kokeisiin…

Liitteet

• 81D76D6F-CA54-4C71-B059-FAFA0C7A5BC7.jpeg
    81D76D6F-CA54-4C71-B059-FAFA0C7A5BC7.jpeg
    666 KB · Katsottu: 79
Kiitos kysymästä @Nurppu , odotan pääsyä koneelle että pääsisin kirjoittelee paremmin tänne ja katselee mitä teille kaikille kuuluu 🥰

Täällä vielä tosi epävarmaa. Testit vahvistuu todella todella hitaasti, ja tein tänään dpo16-17 uudestaan viikkodigin joka edelleen näyttää 1-2 viikkoa. 😔 (sain saman tuloksen torstaina dpo12-13). Epäilen siis jossain määrin kemiallista, mutta kun viivat ei myöskään haalene. Mutta lämpö pysyy ylhäällä ja HRV alhaalla, se on sentään positiivista.

Mut odottelen että mulle soitetaan takaisin terveysasemalta, jospa pääsis hcg kokeisiin…
Onpa raastava tilanne 😔 voi kunpa pääsisit verikokeeseen terkkarin kautta!

Hienoa käyrää @Nurppu 👍🏻😍 Miltä eilinen testi näytti?
@Empsu94 On kyllä hermoja raastava tilanne. Mutta kun kuitenkin viivat vahvistuu, on vielä toivoa 🌈 Toivotaan että on vaan hidas alku 🤞🏻
Miten sä saat tuon HRV:n lisättyä tuohon kuvaan ja onko se yön ajan keskiarvo vai mikä? Mulla kello mittaa koko päivän keskiarvon. Pitäisi lisätä aamulla eka lukema mikä näkyvillä, jos haluaa yön keskiarvon 🤔

Hienoa käyrää @Nurppu 👍🏻😍 Miltä eilinen testi näytti?
@Empsu94 On kyllä hermoja raastava tilanne. Mutta kun kuitenkin viivat vahvistuu, on vielä toivoa 🌈 Toivotaan että on vaan hidas alku 🤞🏻
Miten sä saat tuon HRV:n lisättyä tuohon kuvaan ja onko se yön ajan keskiarvo vai mikä? Mulla kello mittaa koko päivän keskiarvon. Pitäisi lisätä aamulla eka lukema mikä näkyvillä, jos haluaa yön keskiarvon 🤔

Oura antaa yön keskiarvon, syötän sen sit manuaalisesti Custom Datana!

Aurinkoista maanantaita! ☀️ Kiitos onnitteluista, puoliso aloittaa nyt maaliskuun alusta, kaikki tuntuu tällä hetkellä olevan tosi hyvin!

@Empsu94 voi kurja kun ei oo nyt selvyyttä – toivottavasti pääset pian verikokeisiin että sit ois enemmän tietoa :red-heart:

@Nurppu hienot lämmöt meneillään, vielä päivä ja sit ois jo hyvät mahikset että vois näkyä haamukaveria!

Täällä lämmöt yllättäen dippas, ehkä johtu siitä kun oli yöllä kylmä, koska Terolutit on edelleen käynnissä 🤔 mysteeri jatkuu. Viimeinen Terolut-päivä on ke, ja laskelmallisesti siitä pitäis tulla kp1 sitten lauantaina tai sunnuntaina.

Screenshot 2023-02-27 at 9.59.01.png

@Nurppu vielä odottelen uuden kierron alkua, pikkaisen on menkkamaista kipua alavatsa-selän alueella että eiköhän kohta ala.

Lämpö laskenut eilisestä lisää, kunpa ei nyt enää uutta päivää odotuttaisi että pääsisi uutta kiertoa jo tutkimaan. Aion tilata nyt sitten isomman kasan kans niitä ovistestejä, tosin mulla on hyvin toiminu noi PC liuskat mutta meinasin ottaa digin vielä käyttöön plussapäiville. Aion hankkia myös uuden lämpömittarin jossa tarkemmat lukemat sitten. Viime yö oli pitkästä aikaa levollinen ja hyvä, sen huomasi sykkeissäkin.

Liitteet

• Screenshot_20230227_135836.jpg
    Screenshot_20230227_135836.jpg
    298.5 KB · Katsottu: 57
@anita1 Aina kiva oppia jotain uutta kierrosta, vaikka uuteen kiertoon päätyminen onkin pettymys. Mä oon oppinut lämpöjä seuraamalla päinvastaisesti sen että mulla ovis tapahtuu todennäköisimmin ovis+ päivänä.

Mulla alkaa olla normaalimpi olo flunssan jäljiltä ja lämmöt ja sykkeetkin laski ja vastaa nyt paremmin tätä kierron vaihetta 👍🏻 Harmi kun ei vieläkään ole niitä testiliuskoja, mutta jospa posti ne tänään toisi, niin voisi illalla testata jo tilanteen....
Paljon tässä on oppinut omasta kierrosta kyllä mutta miksi ei tule tuloksia 🙈 kunpa nyt ensi kierrossa sitten kun sinne asti pääsee taas.
Täälläkin on flunssasta toivuttu. Toivotaan että posti pian saapuu 😊

Takaisin