BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mä kävin jo reteesti raportoimassa 😆 siin luki ohje "raportoi ennen klo 9:30" ja sit perässä "raportointiaika 11:15" tai jotai 😆 mut siis, aattelin et ne kuitenki lukee noi seuraavan kerran vast maanantaina että ei viikonloppuna oo pakko osua ennen sitä 9:30 eikö nii!
Hyvä! Joo niin mäki oon sen ymmärtäny! Nyt vaan odotellaan 🤩🙏

No täällähän on nyt yllätysplussia 😱😍 Meinasin @Nurppu just kommentoida että mullakin on nyt parissa kierrossa ollut selvät ovisoireet jo kp 13 tietämillä ja silti ovis tulllut tuttuun tapaansa vasta kp19. Mutta sulla se tulikin nyt oikeesti aikaisin 😱 Mut hyvä että siirtosuunnitelmiin ei todennäköisesti vaikuta mitenkään negatiivisesti. Ja limat on kyllä hyvä merkki että estrogeenia on riittävästi ja limakalvo kehittyy kivasti. Ultrassahan se tietty näkee mikä tilanne on.

@Metu nyt näyttää hyvälle 😍 Jos nyt ei tuu ovis niin ei koskaan 😅 Toivittavasti saatte vielä varuilta tallettelut hoidettua niin sit pääset rauhassa piinailee. Luulis nyt lämpöjenkin lähtevän nousuun.

@Däumeline Lupaavan oloista lämmönlaskua 🌈👏🏻

@Empsu94 Tsemppiä juhlien jatkamiseen, ei olis minustakaan tuohon suoritukseen 😅 Sitä se ikä teettää.

@Nurppu Ihan mahtavaa! :smiling face with heart-eyes: Oon kyl kade sulle, et toi ovis tulee noin ajoissa! Maanantaina odotellessa 🌈

@Metu Noniin, nyt vaan aktiivisesti testailuja (ja talletteluja) niin varmasti tummenee tänään tai huomenna! :smiling face with heart-eyes:

@Empsu94 Hyvät lämmöt sielläkin! :folded:
Ohhoh, mä aina ihmettelen, kun porukka jaksaa juhlia monta päivää festareillakin (esim. Ruissia), ehkä tästä syystä musta ei olis ollu pitemmän kaavan opiskelijaks :rolling: Pidä aivan mahtava viikonloppu :Two-hearts:

Täällä on kyl taas niin seko olo näitten oireitten kanssa, muistan viime kierrostakin, kun testit näytti negaa ja olo oli ihan karmea ja aattelin et jos en oo raskaana niin sekoan. Tuolla aikaisemmin mainitsemat oireet ja nyt lisäksi juoksen tunnin välein vessassa (en juo yhtään normaalia enempää) ja koko aamupäivän ollu kauhea päänsärky :Grimacing Face: Aamupalalla ei ollu yhtään ruokahalua vaikka kauhea nälkä ja sen jälkeen taas etova oksettava olo.

@Summerwalk joo mä en yhtää odottanu että plussa tulis, olin varma et tää on taas tälläst huijausoireilua ja ovis vasta myöhemmin 😄 tuijotin sitä digiä pitkään että häh, koska se ny alkaa vilkkuu? Mut paikallaan vaan pysy 😄

@Däumeline joo luksusta tällänen varhanen ovis! 😄 Oijoi, lupaavia oireita sulla siel, ei turhaan kutsuta piinapäiviks tuota vaihetta 😄

Vielä muuten laitan kuvan täst RFSU ovistestistä minkä tein samasta pissasta kuin tuo digiplus. Tää ei oo ees plussa vielä. Vähän tätä tummempi oli siinä yhessä toisessa kierrossa vahvin minkä näihin sain ja se oli sit plussa. Nää on kyllä todella epäherkkiä! Vähän niinku ne niiden punaset raskaustestiliuskatkin 😄 mut testaan tänään illemmalla näillä vielä että tuleeko sit tummempi viiva 🤔

PXL_20230218_091135499.jpg

Laitan viel yhden, vasemmalla pc 4 viimeistä niin että aamu, ilta, aamu ja aamupäivä ja rfsu samaan aikaan tehty. Tosiaan tuo aamupäivä vasta oli viiva sit tossa rfsu:ssa..

Mut ilmeisesti joillain nää toimii 😅View attachment 119416
Tosi hyvä kuva 😆 mä oon joskus näihin kyl plussiakin saanu muistaakseni mutta muistan kyl että kun tilasin jotai raskauskeijun halpistestejä niin ne oli paljon selkeämpiä! Ja paljon halvempia.

Noihin dippeihin vielä jos saa palata :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: varmasti jokaisella on omanlaisiansa tyypillisiä käyriä ja osalla pienikin lasku sopivana dpo:na voi olla "the dippi", mut itsellä heittelee tosi paljon lämmöt välillä luetaalissa ilman, että ne mitään tarkoittaa. En itse laske alle 0,3 asteen heittoja muuta kuin normaaliksi vaihteluksi, koska olen huomannut esim. että jos yks koiristamme ei nuku mun jalkovälissä, niin mulla on selkeästi alempi lämpö sinä aamuna :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: posikierroissa on ollu sekä ihan reilu dippi, että ei dippiä laisinkaan, täs jälkimmäises sain ekan haamun vasta dpo15, sitä ennen pelkkää negaa.

aug2022.jpgjan2022.jpgoct2022.jpg

@Nurppu vau mikä plussa! Lämmöt ei kyllä yhtään anna vielä viitteitä, että ois ovis jo nyt täs ihan just :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: mut tosi hyvä ette ihoitohommat mene sekaisin, vaikka hän nyt aikaiseen onkin jo plussaa vilkuttelemassa.

@Metu jee no nyt kyllä on ihan selkee vahvistuminen! Kovasti tuo on yrittänyt tulla eli josko nyt ihan näinä päivinä tapahtuisi! :Person Raising Both Hands:

@Empsu94 ompas mielenkiintoista kun tuo leposyke hyppää ja loppuu lämpöjen peilikuvana eläminen :D Mulla ei noista sykkeiden käyttäymisistä ole kokemusta, voiko siihenkin vaikuttaa siis esim. just alkoholi? Hauskaa viikonloppua! Mulla ei riitä puhti juomiseen tai juhlimiseen enää lainkaan :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

@Däumeline ooh, kuulostaapas nyt sulla hyvin lupaavalta! :Eyes: mie en osaa tuota sinun käppyrää tulkita yhtään, paitsi että kunnon dipit herättää aina toiveita niin oman kuin muidenkin puolesta ja ihan kunnon laskua näyttäisi sulla olevan! Koskas aiot testailla, että täällä pääsee muutkin tekee tulkintoja testeistä? :Speak No Evil Monkey:

@lepus timidus joo mulla ainakin näkyy alkoholi niin että kaikki arvot menee "huonoiks", eli syke ja hengitystahti nousee ja sykevälivaihtelu laskee! Ja joo, mielenkiinnolla katon millaset lämmöt mulla huomenna 😄 mä veikkaan nyt että ehkä huomenna sit se itse ovis!

@lepus timidus joo nää dippihommat on tosi mielenkiintoisia vaikka onkin niin ettei sen dipin olemassaolo tai olemattomuus välttämättä tarkoita mitään 😆

@Nurppu oho, ai ovisplussaa jo nyt! Aikamoista 😄 mut hyvä et se ei laita kaikkia suunnitelmia sekaisin ja toivotaan et siirrossa menee kaikki hyvin :red-heart:

Mä en oo saanut yhtä vahvaa viivaa enää ton aamupäivän jälkeen, mut toisaalta mun on usein vaikee päivällä pidätellä ees sitä kahta tuntia ku tulee juotua aamupäivällä kofeiinia ja sitten iltapäivällä onkin vesihukka ja vessassa ravaamista 😅 päiväunilla tallettelustakaan ei tullut mitään kun täällä hädintuskin nukuttiin, mutta illalla uus yritys. Tää ei nyt kyl oo yhtään kätevin sauma ovikselle, mutta ehkä just siks se lähestyy just tähän kohtaan 😅

@lepus timidus Meinasin alottaa testailut dpo10 eli keskiviikko aamuna, mut jos nää oireet jatkuu samalla vahvuudella niin ehkä sorrun jo aikaisemmin :Grimacing Face: Kuukautisten pitäis alkaa seuraavana lauantaina.
Dippaan yhä aamuisin ovistestin ihan mielenkiinnon ja datan puolesta, mun käyrissä se on tuo punainen viiva siis; tää sovellus lukee viivojen vahvuudelle arvot.
Ovistestit ajattelin lopettaa tohon dpo10, kun aloitan noi hcg-liuskat. Jos en sorru niin ehkä ne ovisliuskat paljastaa kuitenkin jotain, jos tulee jotain paljastettavaa :Grinning Face With Smiling Eyes:🌈

@lepus timidus Meinasin alottaa testailut dpo10 eli keskiviikko aamuna, mut jos nää oireet jatkuu samalla vahvuudella niin ehkä sorrun jo aikaisemmin :Grimacing Face: Kuukautisten pitäis alkaa seuraavana lauantaina.
Dippaan yhä aamuisin ovistestin ihan mielenkiinnon ja datan puolesta, mun käyrissä se on tuo punainen viiva siis; tää sovellus lukee viivojen vahvuudelle arvot.
Ovistestit ajattelin lopettaa tohon dpo10, kun aloitan noi hcg-liuskat. Jos en sorru niin ehkä ne ovisliuskat paljastaa kuitenkin jotain, jos tulee jotain paljastettavaa :Grinning Face With Smiling Eyes:🌈
Ahaa no nyt selkis, ihmekös mun on vähän hankala tulkita tota sun systeemiä, oon osittain värisokea niin en erota noita viivoja toisistaan ja nyt kun katsoin tarkemmin niin joo siinähän onkin kokonaan kaksi eri viivaa alusta alkaen 😄

@Nurppu
@lepus timidus joo mulla ainakin näkyy alkoholi niin että kaikki arvot menee "huonoiks", eli syke ja hengitystahti nousee ja sykevälivaihtelu laskee! Ja joo, mielenkiinnolla katon millaset lämmöt mulla huomenna 😄 mä veikkaan nyt että ehkä huomenna sit se itse ovis!
Joku vois keksiä sellaisen takuuvarman mittaussysteemin, joka ei välitä huonosti nukutuista öistä tai pitkälle venähtävistä juhlimista 🤣

Ahaa no nyt selkis, ihmekös mun on vähän hankala tulkita tota sun systeemiä, oon osittain värisokea niin en erota noita viivoja toisistaan ja nyt kun katsoin tarkemmin niin joo siinähän onkin kokonaan kaksi eri viivaa alusta alkaen 😄
Joo eli ovistestien piikki on se korkein siinä, päivä ennen ovista tietysti. Ja sit sininen viiva on lämmöt ja nyt dpo6 :Hugging Face: Nää on vähä hankalia just ku eri sovelluksia ja niissä erilaiset systeemit.

@Metu tuo aamuinen oli kyllä melkeen jo plussa mun silmään, jännä et tuo appi vaan sanoo että low! 🤔 Mut kiva että tallettelut onnistu, jos vaikka sieltä nyt munasolu irtoaiskin! :)

Mun illan RFSU jakso tän tummuseks 😅 ei ihan plussa vieläkään, plus nää on ihan susia ku jää nii haaleiks! En kyllä yhtään epäile sitä digiplussaa, äskenkin (pahoittelut!) oikeen vessassa roikku pitkänä kananmunavalkuaislimat 😅 mut hei, ihan kätevää että kahen päivän päästä on oikeen ultra missä voi tarkistaa että olihan se ovis 😆

PXL_20230218_194357721.jpg

@Metu minäkin hmettelen miksi tuo antaa sulle lowta, mun mielestä toi on jo lähellä plussaa! Ja lämmötkin näyttää kyllä nyt siltä, että ihmettelen jos ei tuosta pompsahda ja varmista ovista tapahtuneen!

@Däumeline ooh, nyt vaikuttaa lämmötkin entistä lupaavammalle :Ok Hand Sign: dpo10 on oikein hyvä hetki testata, r-testikuvaa odotellessa :Sleuth Or Spy:

@Nurppu no ompas se nyt siinä rajoilla :D on kyllä jännän haalea kokonaisuudessaan, ihan yleistäkö rfsulle? Entäs kuis lämmöt tänään? :Face With Stuck Out Tongue: Sattuu kyllä tosi kivaan saumaan tuo ultra sulla, pääset oikein yhdistämään kaikki ovisoireet, testit ja ultrat sit yhteen ja analysoimaan koko "paketin" :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Noista testeistä tulikin mieleen, että vaikka itse käytän noita sikahalpoja sofeja, ja joskus jään tuloksia tulkitsemaan, niin sitten kun saa "oikean" plussan niin se on kyllä niin selkeä plussa ettei tosikaan. Ja sit rfsu:n ja sofin ei-herkät raskaustestit, niin ne on antanut haamua vain syystä, eikä oo ollut edes viivanpaikkoja, kun sit taas olevinaan oikeasti herkät ja cb (jonka luulisi hinnan puolesta olevan luotettava) on antanut todella tulkinnanvaraisia tuloksia pl. digi.

Takaisin