Noihin dippeihin vielä jos saa palata
varmasti jokaisella on omanlaisiansa tyypillisiä käyriä ja osalla pienikin lasku sopivana dpo:na voi olla "the dippi", mut itsellä heittelee tosi paljon lämmöt välillä luetaalissa ilman, että ne mitään tarkoittaa. En itse laske alle 0,3 asteen heittoja muuta kuin normaaliksi vaihteluksi, koska olen huomannut esim. että jos yks koiristamme ei nuku mun jalkovälissä, niin mulla on selkeästi alempi lämpö sinä aamuna
posikierroissa on ollu sekä ihan reilu dippi, että ei dippiä laisinkaan, täs jälkimmäises sain ekan haamun vasta dpo15, sitä ennen pelkkää negaa.
@Nurppu vau mikä plussa! Lämmöt ei kyllä yhtään anna vielä viitteitä, että ois ovis jo nyt täs ihan just
mut tosi hyvä ette ihoitohommat mene sekaisin, vaikka hän nyt aikaiseen onkin jo plussaa vilkuttelemassa.
@Metu jee no nyt kyllä on ihan selkee vahvistuminen! Kovasti tuo on yrittänyt tulla eli josko nyt ihan näinä päivinä tapahtuisi!
@Empsu94 ompas mielenkiintoista kun tuo leposyke hyppää ja loppuu lämpöjen peilikuvana eläminen :D Mulla ei noista sykkeiden käyttäymisistä ole kokemusta, voiko siihenkin vaikuttaa siis esim. just alkoholi? Hauskaa viikonloppua! Mulla ei riitä puhti juomiseen tai juhlimiseen enää lainkaan
@Däumeline ooh, kuulostaapas nyt sulla hyvin lupaavalta!
mie en osaa tuota sinun käppyrää tulkita yhtään, paitsi että kunnon dipit herättää aina toiveita niin oman kuin muidenkin puolesta ja ihan kunnon laskua näyttäisi sulla olevan! Koskas aiot testailla, että täällä pääsee muutkin tekee tulkintoja testeistä?