@Empsu94 jännä pomppu ja jännä että samalle tasolle ennenki pomppinu! Hyvä että gyne oli rauhottava :) mulla oli mun mielest joskus inssissä jopa 25-27mm folli, ja muistelen että kasvavat keskimäärin ~pari mm päivässä, että voi kai mennä teoriassa parikin päivää vielä tuolla! On kyl jännää seurata sitä ovisplussan ja oviksen ajotusta tuolla pohjatiedolla!
@Summerwalk ooh, jännät paikat, jee! Ymmärrän testihimon niin hyvin voi kun oliskin plussa muhimassa!
@Metu mun silmään näyttää aika normaalilta kuviolta :) toivotaan että ainakin lämmöistä sais selkoa oviksesta!
@lunni kiva että uskaltauduit ottamaan osaa keskusteluun! :) Oon tosi pahoillani keskenmenosta Jännä kuulla kuitenkin että sullakin oli plussakierrossa lämmöt luteaalissa siksakilla! Kun mulla on ollut jo kaks kertaa sama juttu. Kolmesta plussasta(/haamusta) se kierto missä oli progesteronituki luteaalissa oli ainut missä lämmöt ei heittäny siksakkia. Ei toki estäny keskenmenoa.
Jännityksellä odottelen @Juliet92 :n uutisia siirrosta!
Mulla lämmöt nyt aika tasaset. Pää vähän kipee vielä. Tästä eteenpäin alkaa jännitys että mikä päivä ne menkat sit alkaa ja pääsee ilmottautuu PASiin :D
View attachment 119073
Ooh kiitos tiedosta. Gyne vaan sanoi että irtoaa yleensä 20mm kokoisena Mulla on muissa kierrossa ovistesti näyttäny plussaa kp14 (tänään 13), toivotaan että ois huomenna.
Ja korkealla pysyy lämmöt! Kuinka pitkälle PAS menee ilmoittautumisesta? saako sen jo seuraavalle kierrolle?