BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
683000BE-6B26-4991-AD5E-4D5E5F3D0B7B.jpeg

Nyt löysin sen FF:n artikkelin. Eli tuo punainen alue on se milloin Ovulaatio voi tapahtua ja lh huippu voi tulla myös vähön jäljessä vaikka todennäköisemmin tai yleisemmin ovis tapahtuu pos.testin jälkeen.

@Juliet92 Ihan huippuja uutisia 🌈❤️🥰 Kyytiläiselle toivotaan nyt vaan hyviä pesänrakennuspäiviä, jotta tarraa oikein lujasti kiinni 🌈 Pakkasessakin nyt hieno määrä palleroita!

@Empsu94 Kärsivällisyyttä oviksen metsästämiseen 🥰. Lähellä se jo on, se on varma. Mulla ei joka kierrossa digi oo vilkkuvat ollenkaan vaan pärähtää suoraan plussa.
Harmi kun en nyt tähän löytänyt sitä FF:n artikkelia ja kaavioita siitä miten se vaihtelee yksilöittäin, milloin lh-huippu on ja milloin ovis tapahtuu. Siinä kuvattiin että se ovis voi myös tapahtua jopa ennen lh-huippua. Joten ei nuo nyt ihan satavarmoja mittareita nuo ovistestitkään oo. Enemmän luottaisin oireisiin ja lämpöihin.

@Metu minunkin silmään näyttää ihan normaalilta sun alkukierron lämmöt, pieni siksakki kuuluu asiaan. Kuitenkin näyttävät pysyttelevän selkeesti ”samalla leveleillö” 👍🏻

@lunni Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut keskenmenosta ❤️ Selkeän näköinen käppyrä sulla tässä kierrossa 👍🏻

@Jadine Mä oon täällä paljon höpötellyt leposykkeistö, kun mulla ne hyvin selkeästi nousee (lämpököyröö mukaillen) luteaalussa. Ja laskee juuri ennen menkkojen alkua. Mun yön ka leposyke on alkukierrosta 40-47 ja luteaalissa 50-57. Olinkin jo ihan kauhuissani että menkat alkaa kun Dpo6 oli vuotoa ja leposyke laski. Mutta sen jälkeen se on noussut ja oli viime yönä jo ihan ennätyskorkealla. Mutta esim. Tässä kierrossa se alkoi nousta jo vähön ennen ovista ja ekat dpo:t vielä siksakkia ja nyt myöhemmin vasta selkeesti korkeammalla.

@Nurppu sun mysteerikierto vaan jatkuu. Laita sitten käyrä vielä kerran näkyviin kun lopputulos selviöö niin voidaan vielä kerran jälkiviisaina arpoa sitä oviksen ajankohtaa 😆
Sun kohdalla nyt uskaltaa jo hyvillä mielin jo toivoakin uutta kiertoa alkavaksi kun siihen on hyvät suunnitelmat valmiina 🥰🌈

@Däumeline Toivottavasti viivat nyt tummuis. Onko sulla ekaa kiertoa nuo testit käytössä vai ootko aiemmin saanut tasavahvat viivat niihin. Tuosta ei kyl enää pitkä matka plussaan olis. Oudon pitkäksi aikaa on vaan jämähtänyt tuohon vahvuusasteeseen 🤔

Tein aamupissasta ekan negan Sofin ei herkällä liuskalla. Muita ei nyt taaskaan ollut tarjolla kun en eilen ehtinyt ostamaan enkä taida tänäänkään ehtiä. Mun plussaushistorialla on todellakin aikaista mitään näkyäkään, mut onhan se silti aina pettymys. Mutta silti uteliaisuus vie voiton kärsivällisyydeltä 😅
Lämmöt näyttää oikein hyvältä ja leposyke jatkaa nousuaan joten en nyt toivoani vielä ole menettänyt ✨

View attachment 119096
Kiitoksia❤️ nyt on kyl tyytyväinen olo! Ja piinaava kun pitkästäaikaa voi taas eritavoin piinailla! Tommosen blaston pitäs vissii pari päivä sisää kiinnittyä jos o kiinnittyäksee😅

Sun olot kuulostaa kyl lupaavilta ja toi käyrä😍 dpo9 on monelle viel varhanen eikä taida kovin herkkiä sofin ei herkät olla🤔

Täällä lämmöt tämmösiä, korkealla vetää.

Liitteet

• Screenshot_20230209-081543_FF App.jpg
    Screenshot_20230209-081543_FF App.jpg
    386 KB · Katsottu: 74
@Summerwalk toiveikasta on kyl siellä nyt! Hyvältä näyttää! :)

@Juliet92 jännää! :) Toivotaan että nyt siellä pallero tekee kiinnittymisliikkeitänsä!! Mukavan korkeet lämmöt :)

Täällä alko tänään menkat ja pistin PASiin ilmottautumisen menee! Jännää!! Kauheeta kans, koska kyllä mulla heti nousi toivo korkeelle nyt ku menkat alko, vaikka mukamas järjellä tiedän että ei ne todarit mitkään päätä huimaavat yhdellä blastolla oo 🙈 rytinällä tullaan alas sit taas. No katotaan ensin että päästäänkö ees hoitoon nyt...!

Ja tällänen käyrä lopulta 😄 kyllä kuitenkin aika hyvin FF sen päätteli vaikka ite olisin muuta kuvitellu, kun pysyi kuitenkin aluks niin alhaalla normaaleihin luteaalilämpöihin verrattuna! Jännä nähä alkaako mulla olee nyt lämmöt useamminkin tälläset, että tollanen selkee kuoppa keskellä mitä kohti ensin sukelletaan ja josta sit noustaan 🤔

Screenshot_20230209-095647.png

@Juliet92 hyvältä näyttää! Seurataan miten nää lämmöt kehittyy, tuleeko kiinnittymisdippejä. Tosi toiveikas sun puolesta 😍

@Nurppu tuntuu hassulta sanoa mutta onneksi olkoon uudesta kierrosta? 😅 Saa olla innoissaan, toivotaan että kaikki menee hyvin! Todennäköisyyksiä on kuitenkin nyt ens kierrolla sit paremmin ❤️

@Summerwalk Joo ekaa kertaa nää ovistestit (ovistetit ihan yleensäkin) käytössä. Ja ekaa kertaa mittaan tässä kierrossa tätä lämpöäkin.
Tähän päädytty sen viime kierron (yk1) keskenmenon takia, eli vuoto alkoi 5+5, mutta ilmeisesti mennyt kesken jo aiemmin (kemiallinen?), koska vuodon alkamisesta seuraavana aamuna testi jo täysin nega. Päätin sitten, että koska ei pystytä tosta keskenmenosta kertomaan mikä tää jälkeisen kierron (yk2) tahti on, niin ovistestit ja lämmön mittailut käyttöön. Eli tämän kierron tuloksia ei hirveästi voi verrata seuraavaankaan kiertoon, jos nyt ei tässä tärppää. Normaalisti mun kierto 29-31pv ja ovis kp16. Esikoista ei pahemmin tarvinnut yrittää, mentiin "tulee jos on tullakseen" ja jo toisesta kierrosta olin raskaana.
Tänään on nyt kp16 vuodosta laskettuna, ovistesti nyt aamulla hieman taas tummempi, muttei vielä mitään hurraamista.

Liitteet

• Screenshot_20230209_092130.jpg
    Screenshot_20230209_092130.jpg
    182.1 KB · Katsottu: 80
  • Screenshot_20230209_090939_edit_640469637428959.jpg
    Screenshot_20230209_090939_edit_640469637428959.jpg
    335.7 KB · Katsottu: 84
@Nurppu Hii onneksi olkoon menkoista ( :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: ) ja kohti PASia! Hienosti se lämpö vaan romahti sieltä menkkapäivänä, on se kyllä makeeta miten hyvin tuntee kehonsa (kun pohdit eilen että sen pitäisi eka romahtaa sieltä). Mä oivalsin tänään kun kärsin päänsärystä, että hetkonen niinhän mä kärsin viime oviksessa ja sitä edeltävässä oviksessa. Eli mun "kerran kuukaudessa" tapahtuva päänsärky on oviksesta johtuvaa!

@Däumeline Alkaa näyttää lupaavalta! Mulla toi tummuminen tapahtuu tosi nopeasti, kun se eka tummennus on saatu testiin. Mulla näytti tän aamun testin samalta ku sun. Testaan tänään illalla vielä ja oletan sen jopa olevan jo positiviinen. Eli ole toiveikas! ::smiling face with heart-eyes: Testaatko tänää illalla?

@Däumeline Alkaa näyttää lupaavalta! Mulla toi tummuminen tapahtuu tosi nopeasti, kun se eka tummennus on saatu testiin. Mulla näytti tän aamun testin samalta ku sun. Testaan tänään illalla vielä ja oletan sen jopa olevan jo positiviinen. Eli ole toiveikas! ::smiling face with heart-eyes: Testaatko tänää illalla?
Joo testaan :smiling-eyes: :thumbs-up:
Mulla on itseasiassa nyt jo vähän päivitystä; äsken tuli vessassa käydessä paperiin "munan valkuaista", eli jotain on tapahtumassa! :Hugging Face:

@lepus timidus Oi mielenkiintoista, kiitos kun jaoit! Mulla lukee omakannassa myös toi ”intermuraalinen myooma”, mutta kokoa vaan 14mm. Usein sen perään on merkattu sana merkityksetön 😄 En oo sen takia miettinyt sitä. sen koko on niin pieni verrattuna esim. tohon sun parisenttiseen. Mielenkiintoista että sen koko vaihteli sulla tolleen. Toi myooma on ollut 5 vuotta sitten 10mm, eli aika pientä kasvua ollut.
viime kerralta mukaan tarttui mukaan vaan toi uusi lause ”hieman pco-tyyppiset ovariot” 😶

// edit: älysin vasta nyt että 14mm on noin puolitoista senttiä 😅 No, katsellaan mitä ylihuomenna gyne löytää ja sanoo.

// edit 2: piti myös kommentoida että sun mies sanoi ihanasti, upea asenne. Hyvä että toinen jaksaa kantaa toivoa sillä välin kun toinen kerää itseään hetken ❤️❤️❤️
Välillä ei itsekälläkään aivot rekisteröi millejä ja senttejä, :tears: tarkistin omat vielä, niin pienempi olikin just parisenttinen ja isompi melkein nelisenttinen, mut kuitenkin oli pienentynyt edelliskerrasta ja aina pienenevätkin, kun raskaushormoni alkaa hävitä. Sitten kun raskaudut, niin ei kannata säikähtää jos koko kasvaa, mutta kannattaa myös tuosta myoomasta kysellä ja toivoa, että seuraavat sitäkin. Olen ymmärtänyt sen mitä ne nyt raskauksien ja km:n myötä niitä on mulla seuraillut, että se saattaa aiheuttaa mm. ylimääräistä vuotoa raskausaikana ja raskaushormoni saa myooman/myoomat usein kasvamaan. Ja mulla tosiaan on lirahdellut housuun välillä raskausaikoina ihan jo alussa, koska kasvaessaan ovat puristaneet rakkoa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Metu Mimmonen sun terolut annostus on nyt sit? Ihan mielenkiinnosta, mainitsinkin joskus jossain vaiheessa, että oma 10mgx2/pvä tuntuu ihan kärpäsen kakalta muiden saamiin kuureihin verrattuna. :D

@Summerwalk kiitos kun jaksoit kaivaa sen kommentin puhtikyselyyn :folded: puhelimella koitin selailla noita ilmoituksia, mutta en saanut osuttua varmaan oikeaan kun en löytänyt. Mut hei, sun käppyrä näyttää tosi hyvälle! Sofin ei-herkät on vähän mitä on, joten uutta putkeen aamulla vaan, toivotaan silloin haamulaista! :Smiling Face With Halo: ja jos muistat, mulla viimeksi lämmöt nousi vasta dpo15 jolloin vasta eka haamukin! Mut sulla taisikin se esikoinen(?) olla myös myöhäinen kiinnittyjä, joten kokemusta sullakin myöhäisestä plussasta on!

@lunni tervetuloa ja pahoittelut km:stä! :sad-face:Sulla myös aika myöhään tullut km, saako kysyä vastasiko sikiö kokoaan? Ja oliko mitään viitteitä keskenmenosta? Mulla kaikki olleet keskeytyneitä ja kaikilla koko jätättänyt, joten niistä ja vähentyvistä r-oireista olen osannut melkein jo odotella, että ei pääty hyvin.

@Juliet92 jeeeee! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: mahtava saldo ja nyt sit tarrasukkia! 🧦

@Nurppu pahoittelut menkoista, mut peukut tulevaan, toivottavasti jono ei ole kohtuuttoman pitkä! :thumbs-up:

@Däumeline tallettelun iloja sinne munanvalkuaisten keskelle ja kohta sit piinailemaan! :blowing: monta kerta päivässä testaat? Mun on pakko testata lähempänä ajankohtaa 2-3 kertaa, tai saattaa plussa mennä ohi, tosin viime aikoina oon kyllä jatkanut testailua plussankin yli varuilta, kun ennen keskenmenoja ovis tapahtui plussasta tyyliin 12h:ssa ja nykyään tuntuu menevän parikin päivää ainakin lämpöjen perusteella.

Täällä on niin nopeatahtista keskustelua nyt, että päivänkin poissa ja jos ei heti pääse vastaamaan vaan vasta myöhemmin, niin menee paljon viestejä ohi, mut yritän vähintään reagoida kaikkeen :tears:

@Däumeline noniiin! Hyviä talletteluita 😉

@lepus timidus mulla kans toi 2x10mg Teroluttia loppukiertoa tasaamaan, tähän menneessä se on vaan suorilta aloitettu päivämäärnä jonka lääkäri sanoo, mut nyt pitäis tosiaan oviksen perusteella alottaa… Toivottavasti se ovis nyt sit löytyy 😅

Täällä ei limoja ja ovistesti negaa (mokasin digitestin aamulla nii piti käyttää liuskaa). Lämmöt näitä suht samoja edelleen 😄

8185D514-D374-4894-A923-610A9CD23438.jpeg

@lepus timidus Oon nyt testannu sen 2xpäivässä, kun testit olleet vielä niin haaleita, mutta nyt kun niitä valkuaisia tuli pariinkin kertaan vessassa käydessä niin mietin et pitäiskö tänään testata 3x, eli jos nyt pidätän pari tuntia ja sitten taas illalla 🤔 Ja huomenna myös 3x jos viivat näyttää vahvistuvan.
Meinasin myös testailla joitain päiviä ovisplussan jälkeenkin, ihan mielenkiinnosta. Silloin taas vaan kahteen kertaan kunnnes viivat täysin haaleita.

@lepus timidus kiitos ! Mulla huomattiin silloin nt ultrassa, että vauva oli kuollut vain pari päivää aiemmin 😔 ei ollut mitään oireita keskenmenosta vaan raskausoireet jatkui tyhjennykseen asti (rv 13+6). Mulla oli kyllä ihan alussa outo tunne, että päättyy huonosti, mutta sydänäänten kuulemisen yms. jälkeen se väistyi ja alko jo luottaan.. Sulla ilmeisesti monta keskenmenoa läpikäytynä , osanotot niistä😥

Täällä onkin monilla h-hetket käsillä oviksen kanssa 🤩 tallettelujen iloa ja toivotaan että tarttuu pieni ihmis ihme mukaan kaikille ❤️

Pikainen päivitys omaa napaa kun kiireinen päivä.
Aamun testi oli nega ja olojen suhteen vähön ristiriitainen olo. Periaatteessa etova, krapulainen olo voisi olla raskausoire, mut kun katsoo aiempien kiertojen muistiinpanoja, niin sama olo ollut monessa negakierrossa dpo10-11.
Lämmöt näyttäis kerrankin oikein superlupaavilta, mut eiköhän sieltäkin tulla pian rytinällä alas. Milläköhän kriteereillä ff tunnistaa triphasic patternin? Periaatteessa tähän olis sen mukaista käppyräö piirtymässä mut en tiedä onko liian pieni tuo lämpöjen nousu vai vielä liian lyhyt?! No katsellaan. Huomenna uutta testiä, kävin PC:t hakemassa kaappiin.

AA65BBD1-34CC-47A0-919A-E198C511B9CE.jpeg

Pikainen päivitys omaa napaa kun kiireinen päivä.
Aamun testi oli nega ja olojen suhteen vähön ristiriitainen olo. Periaatteessa etova, krapulainen olo voisi olla raskausoire, mut kun katsoo aiempien kiertojen muistiinpanoja, niin sama olo ollut monessa negakierrossa dpo10-11.
Lämmöt näyttäis kerrankin oikein superlupaavilta, mut eiköhän sieltäkin tulla pian rytinällä alas. Milläköhän kriteereillä ff tunnistaa triphasic patternin? Periaatteessa tähän olis sen mukaista käppyräö piirtymässä mut en tiedä onko liian pieni tuo lämpöjen nousu vai vielä liian lyhyt?! No katsellaan. Huomenna uutta testiä, kävin PC:t hakemassa kaappiin.

View attachment 119129

Täällä toivotaan todella että nappaisi 🥲❤️ Tuolla raskaaksi 23 ketjussa oppinu sen verran että monella se plussa alkaa näkyä myös vasta dpo12. Ymmärrän toki tuon lannistumisen jos etova olo kuuluu omiin luteaalioireisiin niin niihin on vaikea luottaa…
Ff:llä on mun mielestä jopa joku triphasic YouTube video? Näköjään kaksi. Jos niistä saa apua?

Liitteet

• DB64CB2F-BAEA-46F8-B998-2A4DDDFDFE71.png
    DB64CB2F-BAEA-46F8-B998-2A4DDDFDFE71.png
    3.1 MB · Katsottu: 70
Hei! Minä uutena olen mittaillut vasta yhden kierron lämpöjä ja kyselenkin oura-sormuksesta ja sen sopivuudesta lämpöjen seurantaan. Olen miettinyt sen hankkimista, koska omat yöunet ovat monesti ongelmalliset. Herään useasti todella aikaisin ja unet ovat lyhyet. Aamulämpöjen mittailu on tuottanut jo tähän mennessä stressiä ja ihmeellisiä käppyröitä, koska heräilen milloin sattuu. Mietin, olisiko ouran avulla helpompi seurata lämpöjä ja samalla unta?

@Summerwalk hmm onpa ikävää että etova olo ois normi dpo 10-11 oire! Toisaalta siinä tapauksessa se ei välttämättä kerro mitään mahdollisuuksista. Toivottavasti lämmöt pysyy ylhäällä 🤞

@Helmii84 ymmärtääkseni Oura ei anna tarkkaa BBT lämpötilaa mutta antaa sellaista tietoa että mikä se vaihtelu on, eli +0,1 -0,3 ja vastaavaa. Voi toimia, etenkin jos muutenkin kiinnostais! Ei ainakaan tarvis lämpötiloja varten heräillä, ja jos suunnilleen tietää mikä oma "peruslämpö" on (kierron alussa) niin siitä saa kuitenkin ok lämpötilamittausta. Muut joilla on Oura voi varmaan kommentoida lisää :)

Omassa navassa mielenkiintoinen käänne! Lämpötila romahtikin alemmas kuin koskaan aikaisemmin (eka kokonainen kierto jota mittaan)! Tää näyttää olevan aika tavallista että useamman päivää ennen ovulaatiota lämpötila tippuu. Clearbluen tupladigi on kuitenkin edelleen sitä mieltä että on Low fertility, eikä limojakaan oo juurikaan, niin oon aika varma että ovis ajoittuu vasta ensi viikolle.

Screenshot 2023-02-10 at 8.59.43.png

@Metu Näyttää lupaavalta pre-ovis dipiltä! :smiling face with heart-eyes:

@Helmii84 Tervetuloa mittailun maailmaan! Minä ja @Nurppu käytetään täällä Ouraa mun tietääkseni. Meilläkin on eri tavat käyttää, joten saat toivottavasti kuulla molempien kokemukset. Mä käytän Oura + Natural Cycles yhdistelmää. NC on "hormooniton ehkäisyappi", johon siis merkataan lämmöt - ihan kuten toi FertilityFriend, jonka käyriä porukka täällä näyttää. Oura ja NC toimii synkronoidusti, eli kun mun Oura aamulla näyttää tuota -0,2, niin Natural Cycles näyttää tarkan lämmön: 35,79 C. Eli mä saan NC:n kanssa tarkat lämmöt. Nurppu voi täällä avata miten tulkitsee hyvin noita -0,2 lukemia saamatta exaktia lämpölukua - toimii sekin tapa nimittäin!

Mutta oon tykännyt tosi paljon. Ei tarvi muistaa mittaa aamulla, ei haittaa vaikka herää tuntia aikaisemmin tai myöhemmin (vai?) eikä haittaa yöheräily. Oura laskee keskiarvon lämmöistä, eli ei sitä lämpöä mihin herää. Ja Oura synkkaa lämmöt heti NC:hen, joten voin aamupalaa syödessä vilkaista mikä onkaan päivän tilanne.

Toki Oura on rahainvestointi, itse sormus maksaa aika paljon, ja se Oura-appi on ekat 6kk ilmainen mutta sitten siihen tulee kuukausihinta. Mulla menee myös rahaa tohon NC:en kuukausimaksuun.

Kiitos menkkaonnitteluista 😆 ja joo kyllä tässä tapauksessa onnittelut oli oikein 😄 hitsi vaan, kun HUSista ei ole nyt kuulunut mitään ilmottautumiseen liittyen. Huolettaa että se meinais että ei mahduta tästä kierrosta mukaan 😔 mutta katsotaan.

@Empsu94 joo, mulla melkeen joka kerta käyny niin että lämmöt Ourassa pudonnu miinuksen puolelle sinä aamuna ku menkat alkaa 😄 ihan vaan pari kertaa käyny niin että on jo alaspäinsuuntaan menossa mut vielä plussan puolella. Mulla on tuo Oura ollu jo monta vuotta käytössä kuitenki. Tosi kätevä vähintäänkin tuo menkkatunnistin :D ja toi on hauska kun alkaa tunnistaa jotain yhteyksiä erilaisten oireiden ja kuukautiskierron välillä, mitä ei ilman tällästä seurantaa tajuais! Mulla vuos sit oireili astma, ja se oireili aina just ovulaation aikana! :D

@Summerwalk sulla on kyllä tosi lupaavan näkönen käyrä! Toivotaan että nega vielä kääntyisi plussaksi, onneks vielä monta päivää aikaa :) mulla ei oo koskaan ollu triphasic käyrää, ni en osaa siitä sanoa mitään 😅

@Metu hauskaa että lämmöt meni alaspäin! Luulis että tupladigi lähtis kohta jo vilkkumaan! Mä oon niin pihi että oon niitä tupladigejä käyttäny vaan hoitokierroissa missä niitä suositellaan, mut ne on kyllä niin käteviä sen vilkkumisensa kanssa :D

@Helmii84 joo minä kans Ouralla mittailen, ja hyvin on sujunu! Kuten mainittu, Oura ite mainitsee appissa vaan sen yhden desimaalin tarkkuudella ilmoitetun eron keskiarvosta, eli mulla esim tänään -0,2C. Mutta se oikeasti rekisteröi sen kahden desimaalin tarkkuudella, ja sen tarkemman tiedon saa esim jos kirjautuu niiden verkkosivulle ja hakee sieltä datat. Sen tarkemman datan voi myös automaattisesti hakea sieltä niiden pilvestä jos vähän osaa koodaa, ja mä oon siis itselle tehny sellasen automaatioskriptin mikä mulle aina aamulla raportoi sen tarkan arvon, eli esim tänään se oli -0,19. Ja jotta mä voin raportoida tän FF:ään, niin oon vaan valinnut jonkun "keskilämpötilan" josta tuota Ouran ilmoittamaa miinustan tai plussaan. Mä oon valinnu 37,00 jotta laskeminen on helppoa! Eli tänään merkkasin siis FF:n 36,81. Toivottavasti oli selkeä 😅

Mut siis hei @Empsu94 ! Hyvä kun sanoit noi esimerkkiarvot! Ilmiselvästi se NC tekee ihan saman ku minä teen manuaalisesti, se vaan käyttää sinä "keskiarvona" 36,00:aa! 😆 Siis teknisestihän se NC applikaatio hakee sen lämpödatan Ourasta siellä taustalla ihan samalla tekniikalla ku minä (Ouralla on sellanen API minkä avulla se on helppoa, ja minkä avulla eri applikaatiotkin voi sen datan hakea).

Niin, ja mä oon ollu niin kauan Ouran asiakas, että mulla ei oo sitä kuukausimaksua Ourassa. Sain "lifetime membershipin". Mun mielestä tollaset kuukausimaksujutut on aika törkeitä 👀

Täältäkin oman navan päivitystä:
Eilen illalla ovistestit vaan haalistui, mutta kappas tänään aamulla onkin jo tosi tumma! Oviksen katto taitaa olla siis tänään, viimeistään huomenna 🌈 Teen tänään taas testit päivällä ja illalla. Koitan rajoittaa nesteiden juomista, koska eilenkin virtsa oli päivä ja iltatestejä tehdessä suht vaalean väristä, vaikka olin ollut juomatta 2t ennen, sekä pidättänyt saman ajan.. En kyllä koe, että olisin juonut mitenkään hirveästi, normaalisti juon paljon enemmän :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Eilen oli vähän kramppeja illalla, tänään alavatsassa "kurja" olo, muttei kuitenkaan kivulias kramppimainen kuten eilen. Munanvalkuaista tuli eilen pitkin päivää, ettei kyllä jättänyt epäselväksi.
Aamun lämmöt nousi, oli tosi huono yö.. Heräilin pitkin yötä ja uni oli pinnallista. Kissa nukkui tyynyllä mun naamassa kiinni, mutta ei ollut täysin hänen syytään, vaan myös oma keho oli jotenkin levoton. Lopulta heräsin 6:20, mutta taisin olla siinä jo osittain hereillä kuudelta, eli tämän päivän mittaustulokset voi olla siksi vähän poikkeavat.

Liitteet

• Screenshot_20230210_091028_edit_694311731857691.jpg
    Screenshot_20230210_091028_edit_694311731857691.jpg
    215.8 KB · Katsottu: 79
  • Screenshot_20230210_090518_edit_694325256656071.jpg
    Screenshot_20230210_090518_edit_694325256656071.jpg
    336.8 KB · Katsottu: 96
Kiitos vastauksista ouraan liittyen. Helppous houkuttelee kyllä ja ehkä toisi mielenrauhaa :) Onpa ikävä kyllä, että sekin appi sitten maksullinen kun muutenkin kuitenkin suht hintava ostos.

Takaisin