Summerwalk
Näppärä viestien naputtelija
Nyt löysin sen FF:n artikkelin. Eli tuo punainen alue on se milloin Ovulaatio voi tapahtua ja lh huippu voi tulla myös vähön jäljessä vaikka todennäköisemmin tai yleisemmin ovis tapahtuu pos.testin jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No joo jos nyt lämmöt jatkaisi tuolla tasolla, niin voisi olla tosiaan kolmivaiheinen@Summerwalk ooh voisko toi pieni lämmönnousu olla kolmivaiheisen käyrän alku? Sormet ristissä sun puolesta, en tänpäiväiseen negaan vielä uskois!
Kiitoksia nyt on kyl tyytyväinen olo! Ja piinaava kun pitkästäaikaa voi taas eritavoin piinailla! Tommosen blaston pitäs vissii pari päivä sisää kiinnittyä jos o kiinnittyäksee@Juliet92 Ihan huippuja uutisia Kyytiläiselle toivotaan nyt vaan hyviä pesänrakennuspäiviä, jotta tarraa oikein lujasti kiinni Pakkasessakin nyt hieno määrä palleroita!
@Empsu94 Kärsivällisyyttä oviksen metsästämiseen . Lähellä se jo on, se on varma. Mulla ei joka kierrossa digi oo vilkkuvat ollenkaan vaan pärähtää suoraan plussa.
Harmi kun en nyt tähän löytänyt sitä FF:n artikkelia ja kaavioita siitä miten se vaihtelee yksilöittäin, milloin lh-huippu on ja milloin ovis tapahtuu. Siinä kuvattiin että se ovis voi myös tapahtua jopa ennen lh-huippua. Joten ei nuo nyt ihan satavarmoja mittareita nuo ovistestitkään oo. Enemmän luottaisin oireisiin ja lämpöihin.
@Metu minunkin silmään näyttää ihan normaalilta sun alkukierron lämmöt, pieni siksakki kuuluu asiaan. Kuitenkin näyttävät pysyttelevän selkeesti ”samalla leveleillö”
@lunni Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut keskenmenosta Selkeän näköinen käppyrä sulla tässä kierrossa
@Jadine Mä oon täällä paljon höpötellyt leposykkeistö, kun mulla ne hyvin selkeästi nousee (lämpököyröö mukaillen) luteaalussa. Ja laskee juuri ennen menkkojen alkua. Mun yön ka leposyke on alkukierrosta 40-47 ja luteaalissa 50-57. Olinkin jo ihan kauhuissani että menkat alkaa kun Dpo6 oli vuotoa ja leposyke laski. Mutta sen jälkeen se on noussut ja oli viime yönä jo ihan ennätyskorkealla. Mutta esim. Tässä kierrossa se alkoi nousta jo vähön ennen ovista ja ekat dpo:t vielä siksakkia ja nyt myöhemmin vasta selkeesti korkeammalla.
@Nurppu sun mysteerikierto vaan jatkuu. Laita sitten käyrä vielä kerran näkyviin kun lopputulos selviöö niin voidaan vielä kerran jälkiviisaina arpoa sitä oviksen ajankohtaa
Sun kohdalla nyt uskaltaa jo hyvillä mielin jo toivoakin uutta kiertoa alkavaksi kun siihen on hyvät suunnitelmat valmiina
@Däumeline Toivottavasti viivat nyt tummuis. Onko sulla ekaa kiertoa nuo testit käytössä vai ootko aiemmin saanut tasavahvat viivat niihin. Tuosta ei kyl enää pitkä matka plussaan olis. Oudon pitkäksi aikaa on vaan jämähtänyt tuohon vahvuusasteeseen
Tein aamupissasta ekan negan Sofin ei herkällä liuskalla. Muita ei nyt taaskaan ollut tarjolla kun en eilen ehtinyt ostamaan enkä taida tänäänkään ehtiä. Mun plussaushistorialla on todellakin aikaista mitään näkyäkään, mut onhan se silti aina pettymys. Mutta silti uteliaisuus vie voiton kärsivällisyydeltä
Lämmöt näyttää oikein hyvältä ja leposyke jatkaa nousuaan joten en nyt toivoani vielä ole menettänyt
View attachment 119096
Joo testaan@Däumeline Alkaa näyttää lupaavalta! Mulla toi tummuminen tapahtuu tosi nopeasti, kun se eka tummennus on saatu testiin. Mulla näytti tän aamun testin samalta ku sun. Testaan tänään illalla vielä ja oletan sen jopa olevan jo positiviinen. Eli ole toiveikas! : Testaatko tänää illalla?
Välillä ei itsekälläkään aivot rekisteröi millejä ja senttejä, tarkistin omat vielä, niin pienempi olikin just parisenttinen ja isompi melkein nelisenttinen, mut kuitenkin oli pienentynyt edelliskerrasta ja aina pienenevätkin, kun raskaushormoni alkaa hävitä. Sitten kun raskaudut, niin ei kannata säikähtää jos koko kasvaa, mutta kannattaa myös tuosta myoomasta kysellä ja toivoa, että seuraavat sitäkin. Olen ymmärtänyt sen mitä ne nyt raskauksien ja km:n myötä niitä on mulla seuraillut, että se saattaa aiheuttaa mm. ylimääräistä vuotoa raskausaikana ja raskaushormoni saa myooman/myoomat usein kasvamaan. Ja mulla tosiaan on lirahdellut housuun välillä raskausaikoina ihan jo alussa, koska kasvaessaan ovat puristaneet rakkoa@lepus timidus Oi mielenkiintoista, kiitos kun jaoit! Mulla lukee omakannassa myös toi ”intermuraalinen myooma”, mutta kokoa vaan 14mm. Usein sen perään on merkattu sana merkityksetön En oo sen takia miettinyt sitä. sen koko on niin pieni verrattuna esim. tohon sun parisenttiseen. Mielenkiintoista että sen koko vaihteli sulla tolleen. Toi myooma on ollut 5 vuotta sitten 10mm, eli aika pientä kasvua ollut.
viime kerralta mukaan tarttui mukaan vaan toi uusi lause ”hieman pco-tyyppiset ovariot”
// edit: älysin vasta nyt että 14mm on noin puolitoista senttiä No, katsellaan mitä ylihuomenna gyne löytää ja sanoo.
// edit 2: piti myös kommentoida että sun mies sanoi ihanasti, upea asenne. Hyvä että toinen jaksaa kantaa toivoa sillä välin kun toinen kerää itseään hetken
Pikainen päivitys omaa napaa kun kiireinen päivä.
Aamun testi oli nega ja olojen suhteen vähön ristiriitainen olo. Periaatteessa etova, krapulainen olo voisi olla raskausoire, mut kun katsoo aiempien kiertojen muistiinpanoja, niin sama olo ollut monessa negakierrossa dpo10-11.
Lämmöt näyttäis kerrankin oikein superlupaavilta, mut eiköhän sieltäkin tulla pian rytinällä alas. Milläköhän kriteereillä ff tunnistaa triphasic patternin? Periaatteessa tähän olis sen mukaista käppyräö piirtymässä mut en tiedä onko liian pieni tuo lämpöjen nousu vai vielä liian lyhyt?! No katsellaan. Huomenna uutta testiä, kävin PC:t hakemassa kaappiin.
View attachment 119129