@Empsu94 Hyvältö kuulostaa tuleva ovisviikko sulla, ajoituksen suhteen ennen kaikkea. Antakaa vaan palaa tiistaina jos siltä tuntuu. Varmasti gynelle aivan peruskauraa kaikki eritteet
Ja varsinkin kun on yritys päällä.
Mutta ymmärrän nuo ajatukset kyllä, kaikkea kummallista sitä ihminen ajatteleekin ja huomio. Vähän sama kuin siivotaan koti ennen kotisiivoojan tuloa
Tehdäänkö sulle ultrakin gynekäynnillö?
@Metu Mulla ainakin vaikuttaa merkittävästi lämpöihin aamuyön katkonainen uni, torkkuminen ja normaalia myöhempi herääminen. Mutta ehkä sä voit vielä katsoa miten tuo yks korkeampi lämpö suhteutuu seuraaviin ja sit discardaa sen jos todella poikkeava. Mä kyllä usein varsinkin alkukiertoon ihan mielenkiinnosta jätän nuo poikkeuslämmöt, kun niitäkin on mielenkiintoista tarkastella miten mikäkin vaikuttaa.
@Däumeline Ikävää tuollainen niska-hartiakipu. Mulla on nyt kahdessa peräkkäisessä kierrossa ollut alkukierrossa, heti kuukautisten jälkeen paha niska-hartiajumi ja päänsärky, ja oon miettinyt onko vaan sattumaa että sattuu alkukiertoon vai voiko olla hormonaalistakin. Mut tuo himokutominen toki selittää sun tilannetta
Toivottavasti helpottaa. Ja mullakin tuon vahvuisesta Ovistestiviivasta on yleensä yllättävän lyhyt matka plussaan. Toivotaan viivojen vahvistumista!
@Nurppu Tuon sun Ouran diagrammin mukaanhan sun Dpo8 hypoteesi olisi hyvinkin todennäköinen. Mut Oura vissiin käyttää jotain muutakin dataa ennusteeseen?
No pianhan se nähdään. Hengitystiheys ainakin lupaava merkki ja aikaista olisi näkyäkään vielä testissä jos ovis ollut tuolloin myöhemmin.
Mulla nyt tänään tiputtelu loistaa poissaolollaan. Taitaa luget alkaa vaikuttaa suotuisasti