Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No menee varmasti mukavammin pienissä pössyissäKiiitos kerrotaan sitten. Täällä odotellaan ja hihitellään oxyt naamassa (tujumpi kipulääke, luulin et buranaa etukätee vaa)
Mä kävin omatoimisesti Lounan kautta ottaa kaikenmaailman arvot mm. sen AMH:n vuosi sitten keväällä ja otin sit syksyllä tulokset mukaan lapsettomuusklinikalle ja kyllä se lääkäri niitä tutkiskeli ihan kiinnostuneena ja kirjasi arvoja ylös. Oli toki yksityinen lääkäri mutta Ihan yhtä luotettaviahan nuo testit on kuin julkisen puolen lääkärin lähetteellä tehdyt. Mä oon kans miettinyt tuota progearvon mittauttamista omatoimisesti. Meinasin jo tässä kierrossa varata mutta sitten ajattelin että jos vuodot pysyy poissa niin ehkä ei tarvikaan. Mutta eipä pysynyt joten seuraavassa kierrossa tod.näk käyn ottaa ne. Mut sehän suositellaan otettavan kolmessa kohtaa kiertoa jotta on mihin verrata, joten saa ravata verikokeessa oikein kunnolla ja tietty maksaakin siitä ilosta triplasti tai ainakin tuplasti.Ensinnä @Harmi89 olen todella pahoillani, sanat eivät riitä tässä hetkessä. Olette ajatuksissani, voimia teille
@Juliet92 jee! Toivottavasti ja nähtävästi olikin hyvät pöllyt onneks viikko on jo lopuillaan ja kohta keskiviikko!
@Nurppu plussa tuli su iltana ja ma aamuna oli vahva plus. Oikein optimistinen käyrä sulla! Mä en usko, että voi aiheuttaa mitään vahinkoa hiprakalla varsinkaan, jos se jää yhteen kertaan. Tietysti jos plussa tulee tai ees haamulainen, niin alkosta on toki hyvä syy kieltäytyä, mut noin muuten normaali elämä on aivan varmasti sallittua siihen plussaan asti, vaikka se sisältäisikin yhden tai useammankin ryypyn
@Empsu94 oho ootpa kylmäverinen ihminen! Mut siitä se lähtee! Aiotko testata ovista myös testein?
Nyt nous mulla sen verran lämpö että FF merkkas oviksen maanantaille, jolloin oli myös ovis?kipuja, mut en ole lainkaan vakuuttunut lämmöistä tähän mennessä ja epäilen edelleen ovuloimatonta kiertoa tai häikkää progetuotannossa siihen nähden Terot varmaan tulee tarpeeseen. Kävinkin jo hakemassa ne, katsotaan miltä ens kierrossa näyttää lämmöt sen turvin. Hitto kun nuo lääkärit ei oikein arvosta bbt:n mittausta, niin eivät ota kantaa käppyröihin, vaikka varmasti ne kertovat myös omaa tarinaansa. Mä kerkesin jo miettiä et pitäiskö ottaa se Puhdin progetesti omakustanteisesti, mut miten lie nuo julkiset lääkärit reagoi noihin omin päin tehtyihin testeihin?
View attachment 118927
Upea saalis, aivan huikeeta Onnea siitä! Toivotaan että iso osa niistä hedelmöittyy ja jatkaa kehittynistöän. Jännittävän pian sulla jo siirtoYli 20 follia tyhjennettiin, saldona 18 solua toivottavasti mahdollisimman moni olis kypsä ja lähtis sit hedelmöittymään ja kehittymään hyvin punktio meni mukavasti pöllyissä ja kivuliain osuus oli kanyylin laitto. Tuoresiirtoon päästään ens ke 5 päivästä siirtelee jos on siirrettävää.
Kattellaan millai lämmöt lähtee mukailee, et tunnistako suoraan tän päivän ovikseks vai joutuuko overrideta?
Olo kyllä paljon parempi kuin eilen eikä niin turpea, eikä mahakaan kipuile mieski sano et maha vähemmän turpee kuin eilen. täytyy tarkkaan silti seurata tota painoa ja oloa, et o n turvallista mennä sit tuoresiirtoo ton hyvän vasteen jälkeen. Olis sillee kiva saada tarkka selvennys mikä on normaalia turvotusta ja painonnnousua punktion jälkeen ja kuinka pian sen pitäs laskee kunnolla kova hinku tuoresiirtoon, et en halua just in case sitä väliin jättää. Mutta en myöskään henkeni uhalla siihen mennä.@Juliet92 No nyt on selvä nousu. Uskoisin että FF laittaa sen oviksen eiliselle noilla korjtuillla lämmöillä parin päivän päästä.
Mutta sen saa määriteltyä sieltä settings -> detector/override settings, kun vaihtaa advanced -> manual.
Ikävää tuo turvotus, kunpa lähtis nesteet nopeesti kiertoon nyt.
Mullla lämmöt nousee, heräsin vähön ennen kuutta vessassa käymään ja yllättävän korkeet oli lämmöt jo siihen aikaan. Tai no, ihan samoissa mennään kuin keskimäärin aiemmissakin kierrossa.
View attachment 118956
@Empsu94 mä pääsen piinailee vasta enempi sit keskiviikon siirron jälkeen jos siihen päästään
Tulihan noita itekin luettua jo vähän esikoisen yritysaikana, mut ei kannata liikaa itseään ns. Pelotella myöskään, sulla on lyhyt yritys vasta takana toki ne on itseäkin kiinnostanu ammatillisessa mielessä ku oon melkeen valmis sh ja kaikki raskauteen, lisääntymiseen ja synnyttämiseen liittyvä kiinnostaa. Ja varmaan juu tänkin ketjun kirjottelijoiden vuoks kiinnostaa noi jutut, kun ollaan tälläkin puolella noista höpistyKiitos selvennyksestä Ja totta, niinhän se meneekin. Myönnän että luen tota IVF keskustelua oppiakseni ja ymmärtääkseni lisää aiheesta, on kivempi tässäkin ketjussa seurata teidän tilanteita kun ymmärtää about mistä kyse