BBT - basal body temperature

Mun ovis ei oo vieläkään tapahtunut lämpöjen perusteella, mitä ihmettä, odottaako se nyt huomenna tulevaa miestä kuitenkin ! :rolling: en tiiä pitääkö tässä pissiä vielä kerran tikkuihinkin :Grimacing Face: vai jokohan pomppaisi huomenna.. mulla on hidasta tuo lämpöjen nousu välillä, että oisko ovis ollut oikeastikin (olot ainakin kertoi että olisi ollut), mut nyt taas vaan hitaasti nousisi.

jan-16-23.jpg

@Summerwalk joko sun ovis edes varmistu?! :Face Savouring Delicious Food:

@Nurppu vauuu, no nyt näyttää taas hyvälle dipille! Ja samaan aikaan näyttää siltä, että ovis ois ollut tosiaan kp18! On nää kyllä yksiä mysteereitä ja myöhästelijöitä nää ovikset näköjään itse kullakin :D

@Harmi89 joko tiedät miten kävi? :Heartred
 
@Nurppu nää käyrien spekuloinnit kyl niin parasta👌 voi kyl olla kumpi vaan mahdollinen ajankohta mahdollinen, luteliaalin pituus varmaan kertonee sitten paremmin🤔 mehukkaan näköinen dippi siellä, kunpa olis merkki jostain positiivisesta😍 olikos sulla taipumusta isoihin dippeihin ilman plussaa?🤔 mulla dipit ei oo tarkottanu mitää.

@Harmi89 syvät pahottelut vielä täälläkin❤️ toivotaan vielä ihmettä kuitenkin❤️

@lepus timidus voi jospa odottais ovis miekkosta vielä❤️ raahaat sen varuiks heti peittoja heiluttelee kun tuut, se raju pikanen ratsastus😏😅

@Summerwalk eiköhän se ovis siellä ollut, nyt pääset piinailemaan. Olispa ihanaa kun kaikki täältä rynnittäis lokakuisiin❤️

@Empsu94 toipumisia flunssasta ja kohta pääsetkin jo ovista metsästämään!

@Däumeline no on kyllä alhaiset ja ilmankos 37 tuntuu jo kuumeelta! Mullakin matalahkot, muttei ihan noin matalat ja itsellä kans luteliaalissa ja flunssassa tuntuu kun lämmöt nousee sinnne 37 hujakoille.

Lämmöt täällä matalat. Yhdeksältä illalla tuikkaan ovitrellen (irrotuspiikin) vielä ja seuraava ja toivottavasti viimeinen piikki onkin vasta sit alkion ollessa 6 päivän ikäinen eli ens viikon to? Jos oikein laskin. Aamulla pistin vikan jarrun. Alkaa olee jo eggistä ja todella vetistä meininkiä.
Mua ei jotenkin juurikaan jännitä itse perjantaina oleva punktio vaaan juurikin sen tulokset, et monta kypsää solua on ja lähtevätkö hedelmöittymään ja jakautumaan normaalisti🙈
 
@Juliet92 iiik!! Mikä piikki sulla on ens viikon to? Mul ei irrotuspiikin jälkeen enää ollu mitään piikkejä.

Menin silmäilee mun aiempia kiertoja, siel on ollu dpo 3-5 sillon tällön tollasii isompii dippei ilman raskauksia. Seki siis puoltais sitä myöhempää ovista 😅 hysteroskopian jälkeen näköjään sattumoisin alko siksak just tälläsellä dpo7 dipillä et voi olla siitäki kyse! Heinäkuun keskenmenossa oli voimakkaampi dippi ja se oli dpo8.
 
@Juliet92 iiik!! Mikä piikki sulla on ens viikon to? Mul ei irrotuspiikin jälkeen enää ollu mitään piikkejä.

Menin silmäilee mun aiempia kiertoja, siel on ollu dpo 3-5 sillon tällön tollasii isompii dippei ilman raskauksia. Seki siis puoltais sitä myöhempää ovista 😅 hysteroskopian jälkeen näköjään sattumoisin alko siksak just tälläsellä dpo7 dipillä et voi olla siitäki kyse! Heinäkuun keskenmenossa oli voimakkaampi dippi ja se oli dpo8.
Gonapeptyl alkion kiinnittymisen tueksi. Eikös alkio oo ens to kuuden päivän ikänen jos nyt tän viikon perjantain punktiosya lasketaan? Mitään käryä miks toisille määrätäää ja toisille ei. Liekö lääkärikohtasta? Ja mullaha on siirron jälkee sit lugejen tilalla terot sunnuntai aamusta alkaen 1 aamusta ja 2 illalla. Sano et voin yhen lugen käyttää päiväs lisäks jos haluan kun mulla niiitä on melkee täys paketti koton😅

Noh kai sitä voi silti toivos et on hyvä dippi, varsinkin jos nousee ylemmäl tasol ku enne dippiä🤔
 
Voi itku @Harmi89 😥 Olipa huonoja uutisia. Pahoittelut ❤️ Jospa edes pieni toivo olis vielä että huominen yllättäisi 🌈 Muuta tähän ei osaa edes sanoa 😢

@lepus timidus Kyllä mä sinuna vielä varuilta miehen hoitelisin 😜 Ei näistä käppyröistä voi nyt oikein varmaksi mitään sanoa. Hitaat nousut on kyllä vaikeita tulkittavia.
Ei mullakaan mikään oo vielö varmaa. Plussa tuli eilen ja oireet tänään selvästi hävinneet, joten pakko tulkita eilen oviksen tapahtuneen. Mut ei ff sitä ainakaan vielä pariin päivään todenna näillä surkeilla lämmöillä 😁

@Nurppu Tuosta sun normalisoidusta käyrästö ei kyl hullua hurskaammaksi tullut 😂 Meni jopa vieläkin mystisemmäksi, jos mahdollista. Mutta sovitaanko vaikka porukalla täällä että se ovis oli kp15 ja tämän päiväinen oli toiveikkuutta tuova dpo7 dippi, jooko?! 😂🌈

@Juliet92 Kyllö jo jännittää sun perjantain punktio ja sen tulos 🫣 Kiva et piikittelyurakka alkaa olla kohta ohi ja pian oot jo toivottavasti piinailemassa 🥰
 
Nyt on selvästi lämmöt luteaalitasolla. Ff laittoi katkoviivan tuohon maanantaillle kp18. Silloin oli kyllä selvät oireet ja testi lähes + mutta tiistai aamuna kävi vielä tummempana ja sit alkoi haalenee. Itse kuitenkin veikkaisin enemmän tuon kp19 puolesta, mutta en mee varmaksi väittämään niin kuin ei ff:kaan. Talettelujen kannalta tuo kp18 olis toki parempi.

3AD458B6-A36E-427F-AE63-F9A09DB15A06.jpeg
 
Nyt on selvästi lämmöt luteaalitasolla. Ff laittoi katkoviivan tuohon maanantaillle kp18. Silloin oli kyllä selvät oireet ja testi lähes + mutta tiistai aamuna kävi vielä tummempana ja sit alkoi haalenee. Itse kuitenkin veikkaisin enemmän tuon kp19 puolesta, mutta en mee varmaksi väittämään niin kuin ei ff:kaan. Talettelujen kannalta tuo kp18 olis toki parempi.

View attachment 118892
Mä veikkaisin tota kp19. Itelki joissain kierrois jo tollee löhteny nousee mut testit jo olot toisin. Mut pääasia et tapahtunu😅🥳

Tääl nous lämmöt yhtökkii reilusti, nukuin tosi katkonaisesti ja pyörien viime yön. Osaakos @Nurppu tai @Harmi89 kommentoida triggerin vaikutusta lämpöihin?
 

Liitteet

  • Screenshot_20230202-065259_FF App.jpg
    Screenshot_20230202-065259_FF App.jpg
    326.4 KB · Katsottu: 33
Mä veikkaisin tota kp19. Itelki joissain kierrois jo tollee löhteny nousee mut testit jo olot toisin. Mut pääasia et tapahtunu😅🥳

Tääl nous lämmöt yhtökkii reilusti, nukuin tosi katkonaisesti ja pyörien viime yön. Osaakos @Nurppu tai @Harmi89 kommentoida triggerin vaikutusta lämpöihin?
Veikkaan ennemminkin huonosti nukuttua yötä tuon lämpöpiikin aiheuttajaks. 🤔
Ainakaan mulla ei oo kummallakaan kerralla Ovitrellella ollu lämpöihin mitään vaikutusta..

Tänään pompsahti mun lämmöt.
Screenshot_20230202-085614_Flo.jpg
Ja alempi kuva on taas edellinen hoitokierto..
Screenshot_20230202-085626_Flo.jpg
 
@Harmi89 voi ei, olen niin pahoillani! 😭 Soittivatki jo tänään siis, yhtään parempia uutisia tullut? 😔

Äääh mun lämmöt ei oo noussu vieläkään! Liekö kaikesta huolimatta ovuloimaton kierto, koska ei mulla näin matalalla ole lämmöt olleet oviksen jälkeen ja varsinkaan näin pitkään kertaakaan 😒 noh, enää ei ainakaan harmita ettei tullu talleteltua. Toki vasta toinen kierto tyhjennysvuodon jälkeen, että ehkä vaan menee hetki et kroppa palautuu. Jäin nyt vaan miettii et ehkä tää kielii tosiaan jostain ongelmasta, kun lämmöt nousee niin hitaasti 🤔

Screenshot_20230202_133211.jpg
 
@Harmi89 huhhuh 💔😞 oon tosi pahoillani teidän puolesta näistä tuloksista. Ymmärrän että tässä kohtaa on varmasti jaksaminen kortilla. Luin IVF keskustelusta että teillä on nyt edessä raskasta mietittävää Toivon että löydätte pohdinnoissanne tulevaisuudelle sen ratkaisun mikä tuntuu oikealta. ❤️
 
@Summerwalk jännä tuo nousu, tuollee tasasesti jo ennen ovista! Kiva että ovis vahvistui :)

@Juliet92 mulla ei vaikuttanu ainakaan triggeri lämpöihin! Mut mulla oli kyl ounktiopäivänä jo lähteny lämmöt nousuun! Iiik, huomenna on vihdoin punktio!! Kovasti onnea matkaan!! 🥰

Oho @lepus timidus onpa jännä kyllä että nyt ei oo ollu selvää nousua vaan onkin noin hidas! Nyt en muistakaan heti, oliko sulla ollu testissä plussaa? Kylhän tuosta herää ajatus että olisko tässä kierrossa jääny sit tulematta 😮 periaatteessa tietty tosi kätsä että just tässä kierrossa ku mies ei päässy apajille? 🤔

Mulla tänään oli hitusen korkeemmat lämmöt taas dipin jälkeen, mut ei mitään huisia. Testasin myös ja nega oli. Huomenna tulossa kavereita iltaa viettämään, harmillinen ajankohta kun negakaan ei nyt mulle vielä sano etteikö siel vois teoriassa olla pari päivää myöhemmin plussa! Olis ollu kiva ottaa alkoholia vähän rennommalla otteella mut nyt pitää jättää tosi vähään. Sen verran että kukaan ei ihmettele miks en juo 😅 (tietty en sit ottais jos huomen olis haamu mutta oletan tietty että ei oo.)

Screenshot_20230202-205418.png
 
Kaikki sympatia sinne @Harmi89 ❤️ Todella sydäntä raastava tilanne teillä ja vaikeita päätöksiä edessä. Toivottavasti löydätte sen ratkaisun jollla parhaiten pääsette eteenpäin ja jaksatte jatkaa, oli pääätös mikä tahansa ❤️

@lepus timidus Onpa kyllä mystinen kierto. Tulee kyllä mieleen ettö ehkä ovuloimaton kierto kun ei selvää nousua näy vieläkään. Jännä että selkeän plussan sait kuitenkin 🤔

@Nurppu hyvältä näyttää varsinkin jos lämmöt nyt jatkaa kipuamista ylöspäin. Sit olis hyvä dippi hyvillä päivillä.
Niin aikaiset dpot että ei kyllä varmasti voi vielä negaan testiin luottaa. Paras on varmaan mennä kohtuukäytöllä illanistujaiset 🥂 Vaikka ei se varmaan se alkoholin määrä se ongelma olekaan vaan just tuo ettei uskalla ihan rennosti ottaa fiiliksen mukaan. Miten tämän päivän testi?

Mulle FF nyt vahvisti ovisen siiihen kp 19 mikä on paremmin testiplussan kanssa linjassa. Eli siirsi ovista päivällä eteenpäin.
Eilen alkoi tiputteluvuoto taas ja melko runsaana alkoikin kun ehdin jo iloita viime kierrossa sen poissaoloa 😔 Vetöä kyllä vähän mielen matalaksi. Aloitin nyt sitten illalla luget dpo2, vaikka ohje onkin että ovisplussasta vasta 4. päivänä. Ei kai siitä haittaakaan voi olla kun ovis nyt melko varmasti oli ja meni. Testikin haaleni melko nopeasti siitä huipusta.
Lämmöt ei oo vielä noussut sille tasolle missä ne yleensä korkeimmillaan on luteaalissa, mut jos nyt vasta dpo3 niin eipä sit ihmekään.

B45CBB1B-17E1-4C12-9AC0-02A9203E45E0.jpeg
 
Takaisin
Top