Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ivf.Oi ei toivottavasti ihme vielä tapahtuisi!
Tehtiinkö icsi?
Gonapeptyl alkion kiinnittymisen tueksi. Eikös alkio oo ens to kuuden päivän ikänen jos nyt tän viikon perjantain punktiosya lasketaan? Mitään käryä miks toisille määrätäää ja toisille ei. Liekö lääkärikohtasta? Ja mullaha on siirron jälkee sit lugejen tilalla terot sunnuntai aamusta alkaen 1 aamusta ja 2 illalla. Sano et voin yhen lugen käyttää päiväs lisäks jos haluan kun mulla niiitä on melkee täys paketti koton@Juliet92 iiik!! Mikä piikki sulla on ens viikon to? Mul ei irrotuspiikin jälkeen enää ollu mitään piikkejä.
Menin silmäilee mun aiempia kiertoja, siel on ollu dpo 3-5 sillon tällön tollasii isompii dippei ilman raskauksia. Seki siis puoltais sitä myöhempää ovista hysteroskopian jälkeen näköjään sattumoisin alko siksak just tälläsellä dpo7 dipillä et voi olla siitäki kyse! Heinäkuun keskenmenossa oli voimakkaampi dippi ja se oli dpo8.
Mä veikkaisin tota kp19. Itelki joissain kierrois jo tollee löhteny nousee mut testit jo olot toisin. Mut pääasia et tapahtunuNyt on selvästi lämmöt luteaalitasolla. Ff laittoi katkoviivan tuohon maanantaillle kp18. Silloin oli kyllä selvät oireet ja testi lähes + mutta tiistai aamuna kävi vielä tummempana ja sit alkoi haalenee. Itse kuitenkin veikkaisin enemmän tuon kp19 puolesta, mutta en mee varmaksi väittämään niin kuin ei ff:kaan. Talettelujen kannalta tuo kp18 olis toki parempi.
View attachment 118892
Veikkaan ennemminkin huonosti nukuttua yötä tuon lämpöpiikin aiheuttajaks.
Roskiin meni meidän tämä(kin) hoitokierto, kirjaimellisesti.@Harmi89 voi ei, olen niin pahoillani! Soittivatki jo tänään siis, yhtään parempia uutisia tullut?