Summerwalk
Näppärä viestien naputtelija
Joo tuo pieni nousu viittaa usein mulla ovista, ja jos huomenna tuosta vielä noususuunnassa niin voisin melkein oviksen uskoa tänään olevan. Eilen illalla testi oli jo lähellä posia mutta nyt aamulla ehkä vähän haaleampi Nännit kipeytyy mulla yleensä heti oviksen jälkeen, mutta sitä ei vielä ole. Jospa huomenna Tämähän on siis mulle vielä ihan normi kp ovulaatiolle 17-19, mutta kun nyt nuo tallettelut on jo tehty niin saisi tulla asap.
Liuskatestit toimii joo mullakin aika vaihtelevasti, digi on luotettavampi. Oon käyttänyt sitä kaksoishormonidigiä kun sen kanssa helpompi ennustaa ovista. Yleensä tilaan sen raskauskeijusta kun on siellä ollut halvin, mutta tässä kierrossa havahduin liian myöhään tilaamaan ja Rk:lla on ollut tosi pitkät toimitusajat nykyään niin päätin nyt jättää väliin tässä kierrossa.
Liuskatestit toimii joo mullakin aika vaihtelevasti, digi on luotettavampi. Oon käyttänyt sitä kaksoishormonidigiä kun sen kanssa helpompi ennustaa ovista. Yleensä tilaan sen raskauskeijusta kun on siellä ollut halvin, mutta tässä kierrossa havahduin liian myöhään tilaamaan ja Rk:lla on ollut tosi pitkät toimitusajat nykyään niin päätin nyt jättää väliin tässä kierrossa.