Summerwalk
Näppärä viestien naputtelija
@lepus timidus Ei ole keltarauhastuki ollut mulla aiempien raskauksien aikana, mutta nyt kun se on luteaalitukena ja oon paljon aiheesta lueskellut, oon miettinyt että jos nyt vielä raskaaksi onnistuisin tulemaan haluaisin jatkaa lugejen käyttöä plusattuani. Ainakin raskausviikolle 7 asti, jolloin istukka alkaa tuottamaan riittävästi keltarauhashormonia.
@Juliet92 Tsemppiä pistelyihin Varmasti pyörii kaikki mahdolliset kauhuskenaariot nyt mielessä, mutta jospa nyt kun pääset tositoimiin menee keskittyminen enimmäkseen siihen tekniseen tekemiseen. Toivotaan hyvää saalista!
@Empsu94 Viides päivä toden sanoi Selkeältö näyttää käyrä.
@Nurppu Toivotaan että sama tasainen trendi jatkuu koko kierron. Siksakit on aina vähän ahdistavia ja monitulkintaisia.
@NM90 Sullakin näyttää nyt hyvinkin järkevältä käytä pienien säätöjen jälkeen
Täällä kp10 ja ens viikon lopulle ovista odottelen. Lämmöt ihan mukavan tasaiset vaikka mittaamisaika on heitellyt aika paljonkin epäsäännöllisten heräämisaikojen vuoksi.
@Juliet92 Tsemppiä pistelyihin Varmasti pyörii kaikki mahdolliset kauhuskenaariot nyt mielessä, mutta jospa nyt kun pääset tositoimiin menee keskittyminen enimmäkseen siihen tekniseen tekemiseen. Toivotaan hyvää saalista!
@Empsu94 Viides päivä toden sanoi Selkeältö näyttää käyrä.
@Nurppu Toivotaan että sama tasainen trendi jatkuu koko kierron. Siksakit on aina vähän ahdistavia ja monitulkintaisia.
@NM90 Sullakin näyttää nyt hyvinkin järkevältä käytä pienien säätöjen jälkeen
Täällä kp10 ja ens viikon lopulle ovista odottelen. Lämmöt ihan mukavan tasaiset vaikka mittaamisaika on heitellyt aika paljonkin epäsäännöllisten heräämisaikojen vuoksi.