@Mimossa Okei! Itsellä ei ole tiputteluakaan, mutta joo nyt kun luin teidän muiden kokemuksiakin, niin näin aion tehdä, että otan ohjat omiin käsiin enkä aloita kp15 vaan vasta kun ovis varmistunut alta pois ensin! Miten sulla alkaa kp1 sitten terojen lopetuksen jälkeen?
@Juliet92 kans kiitos vastauksesta, kuten myös
@Summerwalk ja
@Harmi89 ! Me ollaankin Harmin kanssa samaa vuosiluokkaa! Mitäs tuo kolmilehtisyys tarkoittaa? Mikähän tuo mun "muutama" antraalifollikkelien määrä oikein on, kun sullakin on ihan laskettu ainakin ekassa käynnissä
mulla oli muistaakseni tosin kp4, että en tiedä voiko se vaikuttaa ettei saa kunnolla laskettua tms.
@Juliet92 kiva olla taas täällä! Ihan eri tavalla nyt taas virtaa
tuo on kyllä totta, että ei varmaan ainakaan julkisella ole sen kummemmin aikaa paneutua ja selvittää asioita tarkemmin auki asiakkaille. Minäkin oon sellainen, että kaikki kysyttävä tulee aina jälkikäteen vasta mieleen, ja meillä on tosi vaikeaa saada soittoaikaa ja 100km välimatkan takia ei huvittaisi aikojakaan varailla erikseen :/ mut josko se tästä, nyt on ainakin hommat lähtenyt rytinällä liikkeelle ja noin kokonaisuutena on tosi hyvä fiilis.
@Empsu94 oikein potentiaaliselle plussakierrolle näyttää edelleen!
kylläkin jäin miettimään sun lämpöjä, että oisko ovis voinut olla myöhemmin? Tossa että dpo3 oiskin dpo0? Jos en väärin muista omia käppyröitä, niin mulla FF merkkas johonkin päivään x dpo0:n, mutta olen varma että ovis oli kuitenkin oikeasti pari pvä myöhemmin, koska kohdunnapukkakin oli yhä auki FF:n väittämän dpo0:n jälkeen pari päivää ja lämmöt notkui tuossa punaviivan alla ennen selkeää nousua.
@Nurppu mää lyön vetoa että sulla on tänään dpo1, peukut pystyssä luomukierrolle!
Eilen aloitinkin tikuttelun jo, kun lähti jo tutuksi tullut limatulppa (jonka johdosta kait lämmöt vähän dippaskin) ja alkoi hento limailu ja himot, hyvin lähtenyt jo tikku tummumaan. Ja lämmöthän kans sitten varmistanee oviksen myös, veikkaan maanantaina olevan dpo0. Harmittavasti vaan mies ilmoitti just ettei pääsekään viikonlopuksi.. Todella hyvä säkä saa olla että pääsisi huomenna käymään tallettelemaan, mutta yrittää, tosin en usko siitä mahdollisesta pikatallettelusta tärppäävän (koska just se dpo-2 on paras
), joten tää kierto menee nyt tosiaan pipariksi :D mut ens kiertoon sit paneuduttava ja otettava terot siinä käyttöön, nyt menkööt näin "luomuna" vielä.