BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Empsu94 munkin silmään sun käyrä näytti ihan normaalilta! Miltä toi sun tän päivänen näytti FF:ssä? Mulle toi natural cyclesin käyttöliittymä ei jotenkin oo yhtä selkee ku FF.

@Harmi89 ihanaa et siel ollaan tositoimissa jo, jee!! :) Toivotaan kovasti että uusilla lääkkeillä on edelliskertaa parempi tulos!

@lepus timidus jee, hienoa että kaikki näyttää hyvältä tulevaisuuden kannalta! :) Tervetuloa takas mittailupuuhiin!

@Juliet92 jokos siel näyttäis että menkat saapuis että pääsisit säki piikittelee pian? :D

@Mimossa hauskaa miten tasasta sulla on ollu tossa luteaalissa alun siksakin jälkeen!

Mä olin vähän kipeenä tässä, en ees tiiä mikä ihmeen vaiva oli. Niskalihakset kauheen väsyny (tuntu ettei jaksa päätä kannatella), nukutti ja pyörrytti. Sit se muuttu niin että katseen kohdistaminen tuntu ikävältä, vähän särki päätä ja teki vaan mieli pistää pää pimeeseen. Googlen perusteella kuulosti vähän migreeniltä paitsi että pääkipu ei ollu kova. Mutta onneks se tuntuu nyt olevan ohi, ihme homma!

Kävin lääkärissä ton takia, koska huimaus ja väsymys kuulosti siltä ku rautakuuri ei olis tehonnu. Mitattiin ferritiini, se olikin noussu nyt 5kk aikana 28 -> 174 😱 no mun mielestä on selvää ettei se sillä rautakuurilla oo noin voinu nousta, vaan että toi oli indikaattori jostain tulehduksesta. Mut lääkäri oli sitä mieltä että ei hän tästä pysty mitään tulehdusta diagnosoimaan että nyt rautakuuri seis ja kahden kuukauden päästä kontrollikoe ferritiinille 🤷🏼 myöskään ei suostunu migreenikommenttiin sanomaan juuta eikä jaata, käski pitämään päänsärkypäiväkirjaa ja varaamaan ajan omalle lääkärille (tämä oli siis vaan joku työrerveyslääkäri jolle sattui puhelinajan saamaan).

Eilen oli kuitenki se yks tapahtuma mitä olin odottanu ja sinne onneks pääsin kun ehdin parantua tuosta mikälie vaivasta! :) Tosi kivaa oli!

Lämmöt on ollu paljon kiltimmät tässä kierrossa ku edellisessä, luotan että elimistö nyt varmaan toipunu keskenmenosta :) vetistä vuotoa ollu tässä jo joku 4 vrk että katotaan koska tulee ovis! Pitäs ehkä ostaa ovistestei, mul on kaapis enää yks :D ehkä tänää vois tuon kaapissa olevan pissailla pois!

Screenshot_20230120-105628.png

@Empsu94 munkin silmään sun käyrä näytti ihan normaalilta! Miltä toi sun tän päivänen näytti FF:ssä? Mulle toi natural cyclesin käyttöliittymä ei jotenkin oo yhtä selkee ku FF.

@Harmi89 ihanaa et siel ollaan tositoimissa jo, jee!! :) Toivotaan kovasti että uusilla lääkkeillä on edelliskertaa parempi tulos!

@lepus timidus jee, hienoa että kaikki näyttää hyvältä tulevaisuuden kannalta! :) Tervetuloa takas mittailupuuhiin!

@Juliet92 jokos siel näyttäis että menkat saapuis että pääsisit säki piikittelee pian? :D

@Mimossa hauskaa miten tasasta sulla on ollu tossa luteaalissa alun siksakin jälkeen!

Mä olin vähän kipeenä tässä, en ees tiiä mikä ihmeen vaiva oli. Niskalihakset kauheen väsyny (tuntu ettei jaksa päätä kannatella), nukutti ja pyörrytti. Sit se muuttu niin että katseen kohdistaminen tuntu ikävältä, vähän särki päätä ja teki vaan mieli pistää pää pimeeseen. Googlen perusteella kuulosti vähän migreeniltä paitsi että pääkipu ei ollu kova. Mutta onneks se tuntuu nyt olevan ohi, ihme homma!

Kävin lääkärissä ton takia, koska huimaus ja väsymys kuulosti siltä ku rautakuuri ei olis tehonnu. Mitattiin ferritiini, se olikin noussu nyt 5kk aikana 28 -> 174 😱 no mun mielestä on selvää ettei se sillä rautakuurilla oo noin voinu nousta, vaan että toi oli indikaattori jostain tulehduksesta. Mut lääkäri oli sitä mieltä että ei hän tästä pysty mitään tulehdusta diagnosoimaan että nyt rautakuuri seis ja kahden kuukauden päästä kontrollikoe ferritiinille 🤷🏼 myöskään ei suostunu migreenikommenttiin sanomaan juuta eikä jaata, käski pitämään päänsärkypäiväkirjaa ja varaamaan ajan omalle lääkärille (tämä oli siis vaan joku työrerveyslääkäri jolle sattui puhelinajan saamaan).

Eilen oli kuitenki se yks tapahtuma mitä olin odottanu ja sinne onneks pääsin kun ehdin parantua tuosta mikälie vaivasta! :) Tosi kivaa oli!

Lämmöt on ollu paljon kiltimmät tässä kierrossa ku edellisessä, luotan että elimistö nyt varmaan toipunu keskenmenosta :) vetistä vuotoa ollu tässä jo joku 4 vrk että katotaan koska tulee ovis! Pitäs ehkä ostaa ovistestei, mul on kaapis enää yks :D ehkä tänää vois tuon kaapissa olevan pissailla pois!

View attachment 118527
Pakko kommentoida että mulla on ihan vastaavanlainen ”tauti” nyt ollut. Lähdin alkuviikosta kesken päivää töistä kotiin kun oli niin huono olo ja olin varma että mulle iskee flunssa mitä nyt perheessä on muillakin, mutta ei mitään flunssaoireita oo ilmennyt vieläkään mutta ihan käsittämätön väsymys, päätä särkee ja lihakset kipeät. Silmäluomet tuntuu raskailta ja tekee vaan mieli levätä silmät kiinni.
En tiedä yrittääkö sitä vaan tulla kipeeksi mutta keho ei anna periksi vai mikä on, mutta ei kai auta kuin levätä nyt. Tein koronatestinkin kun vähän samankaltainen oli olo viime keväänä koronassa, mutta sekin testi oli nega.
Outo pomppaus sulla kyllä ferreissä 😨 Aiotko käydä mittauttamassa tulehdusarvot vielä?
Ehkä mä oonkin sitten ihan tyytyväinen maltilliseen ferrien nousuun, kun kyllähän tommoinenkin muutos ylöspäin herättää epäilyksiä.

Kiitos kysymästä @Summerwalk , piikittelyt tosiaan jo alkanut ja maanantaina pääsee ultraan katsomaan, mitä siellä on lähteny kasvamaan. 🙂
Pelottaa luonnollisesti, että saalis tulee olemaan yhtä 💩 kuin ekalla kerralla, mutta toivottavasti päästään siirtämään edes jotain 🙏

@Juliet92 Turhautumiskierto siis sielläkin 🥴
Nyt toivotaan vaan että lääkitys on nyt kohdillaan ja tulee kunnon saalis!!! 🙏🏻🌈
Jännittävää kuulla mitä maanantaina ultrassa näkyy 🌈

Pakko kommentoida että mulla on ihan vastaavanlainen ”tauti” nyt ollut. Lähdin alkuviikosta kesken päivää töistä kotiin kun oli niin huono olo ja olin varma että mulle iskee flunssa mitä nyt perheessä on muillakin, mutta ei mitään flunssaoireita oo ilmennyt vieläkään mutta ihan käsittämätön väsymys, päätä särkee ja lihakset kipeät. Silmäluomet tuntuu raskailta ja tekee vaan mieli levätä silmät kiinni.
En tiedä yrittääkö sitä vaan tulla kipeeksi mutta keho ei anna periksi vai mikä on, mutta ei kai auta kuin levätä nyt. Tein koronatestinkin kun vähän samankaltainen oli olo viime keväänä koronassa, mutta sekin testi oli nega.
Outo pomppaus sulla kyllä ferreissä 😨 Aiotko käydä mittauttamassa tulehdusarvot vielä?
Ehkä mä oonkin sitten ihan tyytyväinen maltilliseen ferrien nousuun, kun kyllähän tommoinenkin muutos ylöspäin herättää epäilyksiä.
Onpa ihme! Kuulostaa ihan samalta, just toi että silmäluomet ei meinaa pysyä auki! Mulla tota oli pari päivää, ja sen jälkeen tuli toi silmäoire että piti pistää pää pimeeseen ja olla kohdistamatta katsetta mihkään. Mun yks kaveri mainitsi kans että sillä oli just ihan samanlaista oireilua kans. Mikähän ihme tää on!

Lääkäri ei laittanu lähetettä tulehdusarvoihin, en tiiä miks, sanoi vaan että hän ei tällee etänä voi tulehdusta todeta. Vähän erikoinen oli. Pitää yrittää muistaa että ei ehkä tuolle lääkärille jatkossa kantsi varata aikaa.

No täällä tänään kp1 eli sunnuntaina alkaa pistelyt🥳 oon ehkä pikkumainen, mut olisin toivonu, et olis jo eilen alkanu ni tänään olis päässy pistelee. Onkohan mun kroppa jotenkin vihdoin tasottunu ku luteliaali pidentyny päivällä ja loppukierto oli muutenkin oireettomampi ja lämmötkin ollu maltillisemmat?

@Nurppu ovistestikaupoille vaan👌 kuulostaa hyvältä, et kroppa alkais tasottuu km jälkeen ja toivottavasti toi migreenioireilu ei vaivaa enempää. Erikoisen kuuloista kyllä ja ihneellistä ettei ottanu lääkäri enempää kantaa.

@Harmi89 täältä tullaan perässä, monesko pistopäivä sulla sit nyt sunnuntaina? Mun pitäs sit päästä 30.1 maanantaina seurantaultraan ja jos lähteny hyvin kasvattelut vauhtiin, niin uskosin et punktio menis sit sen viikon to-pe? 3.2 olis kp14
Toivotaan, et siel nyt olis sit lähteny hyvin tujummilla lääkkeillä kasvamaan! Toivotaan nyt lokakuisia vauveleita❤️

@Nurppu Oho mikä ferritiinin nousu tossa ajassa! Kaipa toi on mahdollista, jos se rauta imeytyy tehokkaasti elimistöön. Mun ferritiinilääkäri sanoi mulle, että naisilla pitäisi olla yli 100. Kävin 3 vuotta sitten rautainfuusiossa, jossa ferritiini nousi 11->70. Lääkäri ei ollut tyytyväinen, joten uuteen infuusioon ja arvot oli sit 160. Sitten hän oli tyytyväinen. :) Nyt kolmen vuoden jälkeen arvo 70.

Ja nyt kun puhuitte @Summerwalk in kanssa noista oireista, niin just tollasta mulla on ollut kun oon valittanu täällä mun kaamosoloa. Käsittämätöntä väsymystä, random lihassärkyjä, päänsärkyä ja alakuloisuutta. Jännää...

Tässä tää FF:n käppyrä! Se tosiaan heitti luteaalirajan merkittävästi alemmas nyt, eli pre-ovis ajat oli myös luteaalin yläpuolella suurimmaksi osaksi. Mut kiitos kommenteista siitä, että lämpö nousee usein myös vasta dpo5 jälkeen. Osittain oon onnellinen siitä, että oon tässä luteaalissa sillee rennommilla mielillä, että en muista laskematta mikä dpo. Sitä oli kunnon countdown viime kerroilla, nyt antaa vaan mennä.

1674212045110.png

@Juliet92 jipii, kiva että nyt pääset vihdoin alottamaan piikittelyt! 🥳💉😄

@Empsu94 jännä kyl tosiaan toi että alkukierto oli kuitenki samois lämmöis! Katotaan miten se tosta etenee! Ja en osaa sanoo tosta mun ferritiinistä muuta ku että edellisen kerran samassa ajassa nous alle 12:sta -> 64. Ja tuntuu laskevan aina jos ei syö rautakuuria eli en usko et mul kauheen hyvin imeytyis... Eli kuulostaa jotenkin epätodennäköseltä mun korvaan toi että olis sillä raudalla noussu noin hyvin. Tossa verikokeen kuvauksessakin oli että tulehduksissa voi nousta ferritiini. Mut mistä sitä tietää jos joku on muuttunu, ja toki tottelen lääkäriä, katotaan parin kuukauden päästä miltä näyttää! :) Ja oho, muistelen että noi rautainfuusiot on kalliita! Tosi hienoo että sait noin hyvin nostettua ja että on pysyny korkeella! :)

@Juliet92 jipii, kiva että nyt pääset vihdoin alottamaan piikittelyt! 🥳💉😄

@Empsu94 jännä kyl tosiaan toi että alkukierto oli kuitenki samois lämmöis! Katotaan miten se tosta etenee! Ja en osaa sanoo tosta mun ferritiinistä muuta ku että edellisen kerran samassa ajassa nous alle 12:sta -> 64. Ja tuntuu laskevan aina jos ei syö rautakuuria eli en usko et mul kauheen hyvin imeytyis... Eli kuulostaa jotenkin epätodennäköseltä mun korvaan toi että olis sillä raudalla noussu noin hyvin. Tossa verikokeen kuvauksessakin oli että tulehduksissa voi nousta ferritiini. Mut mistä sitä tietää jos joku on muuttunu, ja toki tottelen lääkäriä, katotaan parin kuukauden päästä miltä näyttää! :) Ja oho, muistelen että noi rautainfuusiot on kalliita! Tosi hienoo että sait noin hyvin nostettua ja että on pysyny korkeella! :)

Mut kuulostaa aika älyttömältä ettei lääkäri voinut laittaa tulehdusarvolähetettä 😅😅 Ja noi infuusiot makso joo 200-300 per kerta (vai oliko yhteensä, nyt en muista). Sain siinä onneksi vanhemmilta vähän apua, ei nekään tykännyt nähdä mua niin väsyneenä ja hajamielisenä. 😅

Mä oon ymmärtänyt, että ferritiiniä mitatessa pitäis aina ottaa myös crp. Just sen takia, että voidaan samalla nähdä onko korkea ferri tulehduksesta johtuva. 🤔

Tänne ei mitään uutta. Kp 32, eli ovulaatio ollut myöhemmin. Lämpöjä en oo päässyt töiden takia nyt seuraamaan, huomenna taas. Tänään olis ehkä dpo 9.

@Harmi89 täältä tullaan perässä, monesko pistopäivä sulla sit nyt sunnuntaina? Mun pitäs sit päästä 30.1 maanantaina seurantaultraan ja jos lähteny hyvin kasvattelut vauhtiin, niin uskosin et punktio menis sit sen viikon to-pe? 3.2 olis kp14
Toivotaan, et siel nyt olis sit lähteny hyvin tujummilla lääkkeillä kasvamaan! Toivotaan nyt lokakuisia vauveleita❤️
Mulla on sunnuntaina pistopäivä nro5, eli muutama päivä meille nyt vaan tuli eroo.
Seuraavaks katotaan, milloin kummallakin on sit punktiopäivä 😄

Mulla on sunnuntaina pistopäivä nro5, eli muutama päivä meille nyt vaan tuli eroo.
Seuraavaks katotaan, milloin kummallakin on sit punktiopäivä 😄
No ei nyt mikään mahdoton ero sit oo juu😅
Tänään jaksoin mittailla lämpöjä, tosin reilu tunti normaalia myöhemmin ja tuli yöllä noustuakin pari kertaa kun siirrettiin esikoinen omaan huoneeseen nukkumaan ja heräili sit muutaman kerran. Mut laskemaan päin lämmöt silti👌

@Nurppu millai saakohan tohon ff ilmaisversioon millai merkattua ton ivf kierron? Siel oli joku ivf kohta niin merkitäänkö punktio sillä "retrieval" merkinnäl sit? Eli ns. Ovulaatioksi.

@NM90 kylläpäs siellä nyt mysteeriksi veti. Kuinka pitkät kierrot sulla yleensä on?

Liitteet

• Screenshot_20230121-100157_FF App.jpg
    Screenshot_20230121-100157_FF App.jpg
    304.2 KB · Katsottu: 53
@Juliet92 mä en oo oikeen sitä ilmaisversioo käyttäny, mutta siis mulla oli hankaluuksia ihan sen maksullisen versionkin kanssa :D tuntu että ei sitä oikeen ollu siihen suunniteltu. Siellä lääke-osiossa merkkailin joitain minkä kuvittelin ehkä olevan oikein, ja sit siel IVF osiossa merkkailin punktion retrievalina ja tuoresiirron transferina. Ja sit siel on se "trigger test" IVF:n alla, sillä merkkailin kans, koska mä aattelin et ehkä se on sitä varten kun testailee pois sitä irrotuspiikkiä :D mullahan ei siis muuten edes ehtiny kertaakaan menemään negaksi se testi kun alkoi suoraan sit tummeta raskauden takia testit ennen ku ehti kokonaan hävitä. On täälläki puhuttu siitä miten jotkut on myöhäsiä plussaajia, mä oon kyllä oman tulkintani mukaan tosi varhainen plussaaja! (Nyt kahden kokemuksen perusteella :D)

@Empsu94 noniin tosiaan! :D

Mulla onkin tässä kierrossa ihan erilainen käyrä ku mitä mulla on ikin ennen ollu! Oon mä täällä teillä muilla nähny näitä käyriä missä kauniisti lämmöt laskee alaspäin kohti ovista ja sit nousee. Mutta mulla itellä ei kertaakaan oo menny näin! Aina ne on laskenu jollekin tietylle tasolle ja suurinpiirtein siellä pysyny kunnes oviksen jälkeen nousu. Nyt on tällänen melko tasanen lasku koko matkan!

Screenshot_20230121-132719.png

@Juliet92 mä en oo oikeen sitä ilmaisversioo käyttäny, mutta siis mulla oli hankaluuksia ihan sen maksullisen versionkin kanssa :D tuntu että ei sitä oikeen ollu siihen suunniteltu. Siellä lääke-osiossa merkkailin joitain minkä kuvittelin ehkä olevan oikein, ja sit siel IVF osiossa merkkailin punktion retrievalina ja tuoresiirron transferina. Ja sit siel on se "trigger test" IVF:n alla, sillä merkkailin kans, koska mä aattelin et ehkä se on sitä varten kun testailee pois sitä irrotuspiikkiä :D mullahan ei siis muuten edes ehtiny kertaakaan menemään negaksi se testi kun alkoi suoraan sit tummeta raskauden takia testit ennen ku ehti kokonaan hävitä. On täälläki puhuttu siitä miten jotkut on myöhäsiä plussaajia, mä oon kyllä oman tulkintani mukaan tosi varhainen plussaaja! (Nyt kahden kokemuksen perusteella :D)

Mulla onkin tässä kierrossa ihan erilainen käyrä ku mitä mulla on ikin ennen ollu! Oon mä täällä teillä muilla nähny näitä käyriä missä kauniisti lämmöt laskee alaspäin kohti ovista ja sit nousee. Mutta mulla itellä ei kertaakaan oo menny näin! Aina ne on laskenu jollekin tietylle tasolle ja suurinpiirtein siellä pysyny kunnes oviksen jälkeen nousu. Nyt on tällänen melko tasanen lasku koko matkan!

View attachment 118565

Joo mielenkiintoisen tasainen lasku, muistuttaa osittain tosta mun omasta käyrästä mikä myös laski asteittain 🤔 Jää nähtäväksi miten sulla nousee oviksen jälkeen, että pinkaiseeko ylös vai tuleeko samalla tasaisella tyylillä 🌡️

@Juliet92 Mun kierrot on maaliskuusta asti seilannu 26-39 vrk väliä. 🙄
Imetän vielä muutaman kerran päivässä nuorinta, varmaan se on osasyy. Pitäis lopettaa koko imettäminen.

Tänään on ff mukaan dpo 10 ja testi nega.
Mä siis vähän muokkasin muutamaa lämpöä, niin sain ton ff mukaan tähän juoneen. 😅

Liitteet

• Screenshot_2023-01-21-15-31-04-737-edit_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_2023-01-21-15-31-04-737-edit_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    258.6 KB · Katsottu: 74

View attachment 118565
Täytyy kattoo mitä saan sähellettyä siihen sit😅 mut kaipa siihen voi sen oviksen "overrideta" punktiopäivälle? Sul on ollu kyl nois kahdessa alkaneessa raskaudessa kyl aikaset posit. Ite en oo varma kuinka aikanen plussaaja itse oon. Esikoisesta arviolta dpo9-10 tein sen ekan haaleen ja km raskaudessa ei mitään käryä millon oli ovis, plussan tein kp26 tai 27 ja oli ihan selvä vaikkei tasavahvaa lähellekää. Ajatus olis sit tästä hoitokierrosta odottaa ehkä siihen dpo11-12 niin ei pitäs triggeri enää näkyä.
Huomenna olis sit eka pistos ja alkaa vähän jännäämään jo. Mulla oli jo kauheen innostunu fiilis mut nyt noussu jostain kauhee pelko et menee ihan mielee hoito, ei lähe tarpeeks kasvaa follei tai jotain muuta häikkää🙈 olis lokakuinen vauveli jos nyt tuoresiirtoon pääsis ja punktio olis helmikuun ekalla viikolla. Se meiän km olis ollu lokakuinen myös....

@NM90 no näköjään vaihtelua on. Ja mahdollisuus tulla vielä posi😍

Täytyy kattoo mitä saan sähellettyä siihen sit😅 mut kaipa siihen voi sen oviksen "overrideta" punktiopäivälle? Sul on ollu kyl nois kahdessa alkaneessa raskaudessa kyl aikaset posit. Ite en oo varma kuinka aikanen plussaaja itse oon. Esikoisesta arviolta dpo9-10 tein sen ekan haaleen ja km raskaudessa ei mitään käryä millon oli ovis, plussan tein kp26 tai 27 ja oli ihan selvä vaikkei tasavahvaa lähellekää. Ajatus olis sit tästä hoitokierrosta odottaa ehkä siihen dpo11-12 niin ei pitäs triggeri enää näkyä.
Huomenna olis sit eka pistos ja alkaa vähän jännäämään jo. Mulla oli jo kauheen innostunu fiilis mut nyt noussu jostain kauhee pelko et menee ihan mielee hoito, ei lähe tarpeeks kasvaa follei tai jotain muuta häikkää🙈 olis lokakuinen vauveli jos nyt tuoresiirtoon pääsis ja punktio olis helmikuun ekalla viikolla. Se meiän km olis ollu lokakuinen myös....

@NM90 no näköjään vaihtelua on. Ja mahdollisuus tulla vielä posi😍
Mä joo pistin overridella ovulaation punktiopäivälle koska FF ei sitä ite tajunnu! Dpo 11-12 kyl voi mustki jo luottaa tosiaan et mahollinen viiva ei oo irrotuspiikki :) jee, tiiän että kaikki huolestuttaa, mutta silti on se tosi kiva kun pääsee tekemään jotain konkreettista asian eteen! Ja ite aattelin niin että ennen ku tiedän että on mitään syytä huoleen, ni luotan vaan todennäkösyyksiin :)

Mä joo pistin overridella ovulaation punktiopäivälle koska FF ei sitä ite tajunnu! Dpo 11-12 kyl voi mustki jo luottaa tosiaan et mahollinen viiva ei oo irrotuspiikki :) jee, tiiän että kaikki huolestuttaa, mutta silti on se tosi kiva kun pääsee tekemään jotain konkreettista asian eteen! Ja ite aattelin niin että ennen ku tiedän että on mitään syytä huoleen, ni luotan vaan todennäkösyyksiin :)
Näin mä muistelinkin sun tehneen ja siit sain kans ajatuksen😅 joo pitäs vaan luottaa, mut tuppaan olee pessimisti. Toisaalta mielenkiintosta nähdä millai oma keho reagoi noihin hormooneihin. Jännittää kyllä tuleeko punktion lähettyvillä kuinka tukalat olot, kun jo normi oviskin välil melkonen.

Kiitos vaan kaikille 🤗 Unohtui kirjoittaa siinä täpinöissäni (stressasin niin paljon, että tulee joku lopullinen tuomio unohtaa koko vauva-asia), että saan ilmeisesti keltarauhashormonikuurin kokeiltavaksi tukemaan mahdollista tulevaa raskautta. Oon kuullut siitä pelkkää positiivista, olikos täällä sen turvin ketään raskausmahaa kasvattaneita?
Ferritiinistä tuli mieleen, että sitä ei multa jostain syystä oltu otettu, joten käyn vielä kerran labrassa ensi viikolla, jossa se katsotaan.

@Nurppu mitenkä voit(te) siellä km:n jälkeen noin niinkuin henkisesti? Käppyrä näyttää ainakin hyvälle! Kuulostipa erikoiselle taudille, aiheuttajaa ei siis selvinnyt? 🤔 ja oho ompa hurja ferritiinin nousu!

@Empsu94 Munkin silmään käppyrä näytti ihan normaalille! :) Mulla myös oikeastaan aina oviksen jälkeen matalat lämmöt sen kolme päivää ennen kuin nousevat kunnolla. Ja hyvin sulla näyttikin vielä pompsahtavan,

@Harmi89 & @Juliet92 onnea ja menestystä piikittämishommiin, toivotaan mahtavaa saalista!

@NM90 erikoista että FF näyttää ovista sulle katkoviivoin (override ei pitäisi siihen vaikuttaa, että tuleeko katkoviivalla vai tasapaksuna viivana.. vai vaikuttiko sittenkin @Nurppu ?), kun lämpöjen perusteella toi on mun mielestä ihan selkeä :Nerd Face:

Pistetääs mukaan vielä lämpöjä, tyhjennyskierto ja tää uusin.

dec-14-22.jpgjan-16-23.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin