@Empsu94 munkin silmään sun käyrä näytti ihan normaalilta! Miltä toi sun tän päivänen näytti FF:ssä? Mulle toi natural cyclesin käyttöliittymä ei jotenkin oo yhtä selkee ku FF.
@Harmi89 ihanaa et siel ollaan tositoimissa jo, jee!! :) Toivotaan kovasti että uusilla lääkkeillä on edelliskertaa parempi tulos!
@lepus timidus jee, hienoa että kaikki näyttää hyvältä tulevaisuuden kannalta! :) Tervetuloa takas mittailupuuhiin!
@Juliet92 jokos siel näyttäis että menkat saapuis että pääsisit säki piikittelee pian? :D
@Mimossa hauskaa miten tasasta sulla on ollu tossa luteaalissa alun siksakin jälkeen!
Mä olin vähän kipeenä tässä, en ees tiiä mikä ihmeen vaiva oli. Niskalihakset kauheen väsyny (tuntu ettei jaksa päätä kannatella), nukutti ja pyörrytti. Sit se muuttu niin että katseen kohdistaminen tuntu ikävältä, vähän särki päätä ja teki vaan mieli pistää pää pimeeseen. Googlen perusteella kuulosti vähän migreeniltä paitsi että pääkipu ei ollu kova. Mutta onneks se tuntuu nyt olevan ohi, ihme homma!
Kävin lääkärissä ton takia, koska huimaus ja väsymys kuulosti siltä ku rautakuuri ei olis tehonnu. Mitattiin ferritiini, se olikin noussu nyt 5kk aikana 28 -> 174
no mun mielestä on selvää ettei se sillä rautakuurilla oo noin voinu nousta, vaan että toi oli indikaattori jostain tulehduksesta. Mut lääkäri oli sitä mieltä että ei hän tästä pysty mitään tulehdusta diagnosoimaan että nyt rautakuuri seis ja kahden kuukauden päästä kontrollikoe ferritiinille
myöskään ei suostunu migreenikommenttiin sanomaan juuta eikä jaata, käski pitämään päänsärkypäiväkirjaa ja varaamaan ajan omalle lääkärille (tämä oli siis vaan joku työrerveyslääkäri jolle sattui puhelinajan saamaan).
Eilen oli kuitenki se yks tapahtuma mitä olin odottanu ja sinne onneks pääsin kun ehdin parantua tuosta mikälie vaivasta! :) Tosi kivaa oli!
Lämmöt on ollu paljon kiltimmät tässä kierrossa ku edellisessä, luotan että elimistö nyt varmaan toipunu keskenmenosta :) vetistä vuotoa ollu tässä jo joku 4 vrk että katotaan koska tulee ovis! Pitäs ehkä ostaa ovistestei, mul on kaapis enää yks :D ehkä tänää vois tuon kaapissa olevan pissailla pois!
View attachment 118527