BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt löysinkin. Isosisko leikittää pikkuista niin sain hetken rauhassa etsiä. FF näyttää oviksen 4.1 samoin oma kalenteri. Tuntemukset myös tuolloin. Flo näyttää 5.1.

FFään on sit nettisivusto kans missä voi kattoo kans paremmin kaikkee, se synkkaanttuu apin kans.

Lämmöt edelleen ylhäällä, mutta testi nyt haamun sijasta negaa. Kyllä se nyt vaan on niin, että lauantainen haamu one stepillä oli vaan joku outo vika testissä, koska jos se olis ollut jotain oikeeta, nyt olis jo selkämpi plussa tai lämmöt olis jo laskussa. Oletan siis, että nyt on dpo 8. Taidan jatkaa testaamista vasta viikonloppuna, koska testitkin alkaa olla vähissä:grin

Lämmöt edelleen ylhäällä, mutta testi nyt haamun sijasta negaa. Kyllä se nyt vaan on niin, että lauantainen haamu one stepillä oli vaan joku outo vika testissä, koska jos se olis ollut jotain oikeeta, nyt olis jo selkämpi plussa tai lämmöt olis jo laskussa. Oletan siis, että nyt on dpo 8. Taidan jatkaa testaamista vasta viikonloppuna, koska testitkin alkaa olla vähissä:grin

No vielä onneksi ehtii muuttua plussaksi ;D vasta dpo8, niin sormet ristissä puolestasi<3

Tälläistä täällä:
DCC60EF4-7D9F-4350-BB2E-74E996332AED.jpeg

Lämmöt edelleen korkealla. Kp47 ja dpo16.
Toissa yönä alkoi sellaiset menkkakrampit, että olin varma eilen heräävän verilammikosta. Krampit jatkui koko eilisen päivän aaltoillen. Eikä täti ole vieläkään saapunut. Nyt aamusta vähäistä valkovuotoa, mutta se on tahmeaa, voidemaista ja väriltä valkoista. Yleensä kellertävää ennen tätiä.
Ei ole testejään enää kotona ja poika sairaana. Katsellaan siis viikonloppuun asti :D

Jännää!!!!!
On kyllä kieltämättä :D
Vähän vaan alkaa epäilyttää, että oisko joku kysta vaan syynä korkeisiin lämpöihin ja pitenevään luteaaliin o_O pidän kyllä positiivisena merkkinä tiputteluvuodon loistamista poissaolollaan.
Toisaalta, kyllähän joillakin se hcg nousee hitaasti :rolleyes:

Jaahas :D äsken sitten vessassa hyyyvin vähän ja hyyyvin haileaa vaaleanpunaista vv:n joukossa. Kannatti taas innostua :grin
Ois kyllä jo ihan ok, et alkaisi jos on alkaakseen.

Merkkasin tämän aamun lämmön flo sovellukseen, niin siirsi oviksen tämän viikon maanantaille kun ennen tota lämmön laittoa siinä luki että 2- päivää ovulaatioon. Mutta en luota tohon, seksiä oli vaan la-ma-ti. Ei ollu kyllä mitään ovulaatio oireita eikä liuskojen mukaan tossa pitänyt ovista olla..

Kun mä eilen jo olin että tämä kierto taas ovuloimaton, mikä ei ole yllätys.. Kun ovuloin hyvin harvoin, hyvä jos edes sen 5-6krt vuodessa.

Vaiana kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä on? 16 on aikas pitkä jo ja lämmötkin korkealla, vaikuttaisi hyvältä :) Jos menkkojen olisi pitänyt näinä hetkinä alkaa niin voisiko senkin puolesta tiputella? Muistelisin että itellä kummassakin raskaudessa vuoteli pariinkin otteeseen plussaamisen aikoihin eli juuri kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Kummassakin raskaudessa siis joista kaksi lasta oon saanut, keskenmenneissä ei vuotoja ollut kuin sitten keskenmenon aikana myöhemmin :)

Alinah, oliko sulla nyt primot tai terot käytössä? Jostain muistelin lukeneeni niin, mutta en enää muista, mikä ketju se oli. Mulla ainakin primot nosti ovuloimattomassa kierrossa lämpöjä samalla tavalla kuin ovis. Ei sinänsä mitenkään yllättävää, onhan nekin sitä keltarauhashormonia.

Lämpö ei vielä noussut, aamulla tuli vielä vahvempi testiviiva ovistestiin, nyt alkoi vaalenemaan, josko ovis tapahtunut sitten nyt, illan kivut ainakin kertoi että jotain tapahtuu, menkkoja epäilin mutta ei hanat auenneet ja kivut loppui. About 24h näkyi huippu ovistestissä, näkyykö se kunnon plussa siihen asti että ovulaatio tapahtuu ja sitten alkaa vaalenemaan? Eli mahdollista saada ovikseen asti kunnon plussaa ovistestiin?

Vaiana kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä on? 16 on aikas pitkä jo ja lämmötkin korkealla, vaikuttaisi hyvältä :) Jos menkkojen olisi pitänyt näinä hetkinä alkaa niin voisiko senkin puolesta tiputella? Muistelisin että itellä kummassakin raskaudessa vuoteli pariinkin otteeseen plussaamisen aikoihin eli juuri kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
No ei oikeastaan mitään tietoa enää. Kaikissa kierroissa synnytyksen jälkeen oon luullut olevan noin 11pvä. En vaan enää oikeasti luota niihin saamiini ovisplussiin.:grin Harmi kun olen vasta yhden kierron ennen tätä mittaillut lämpöjä ja sekin eri mittarilla. Edellinen kyllä vaikutti olevan lämpöjen mukaan 11päivää..
No toivoisin toki, että olisi vaan alkuraskauden vuotoa.
Äsken kyllä napukkaa kokeillessa tuli jo ihan kunnolla verta, joten uskon tädin saapuneen..

Voi täti minkä teit :( Jännä että sulla lämpö vielä koholla kuitenkin, mutta jos tänään vasta tiputtelee niin huomenna voi romahtaa tietty vasta. Itellä lähtenyt ajoissa laskuun, jo muutamaa päivää ennen jos oikein muistan. On tää yhtä odottelua :D

Annsku, niinpä! Mullakin edellis kierrossa laski kaksi päivää ennen..
Voi toki olla, kun oletetun oviksen aikaan oli flunssaa, niin lämmöt ollut siitä koholla ja ovulaatio sittenkin pari päivää myöhemmin. Eli nyt voisi olla dpo11-16, mutta arvailua tämä :D

Hei, en oo ennen miettinyt tätä lämpöjen mittailua mut nyt aattelin aloittaa. Menkat loppui eilen. Pitääkö siis ihan heti herättyä laittaa mittari suuhun ja mitata vai voiko nousta ja mennä esim olkkariin ja mitata ? Käykö ihan tavallinen mittari? Mitä muuta pitää ottaa huomioon?

Alinah, oliko sulla nyt primot tai terot käytössä? Jostain muistelin lukeneeni niin, mutta en enää muista, mikä ketju se oli. Mulla ainakin primot nosti ovuloimattomassa kierrossa lämpöjä samalla tavalla kuin ovis. Ei sinänsä mitenkään yllättävää, onhan nekin sitä keltarauhashormonia.

Terolutit on joo, okei. En oo aikasemmin kiinnittänyt huomiota. :D
Mut hyvä tietää!

Takaisin