Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lämmöt edelleen ylhäällä, mutta testi nyt haamun sijasta negaa. Kyllä se nyt vaan on niin, että lauantainen haamu one stepillä oli vaan joku outo vika testissä, koska jos se olis ollut jotain oikeeta, nyt olis jo selkämpi plussa tai lämmöt olis jo laskussa. Oletan siis, että nyt on dpo 8. Taidan jatkaa testaamista vasta viikonloppuna, koska testitkin alkaa olla vähissä
On kyllä kieltämättä :DJännää!!!!!
No ei oikeastaan mitään tietoa enää. Kaikissa kierroissa synnytyksen jälkeen oon luullut olevan noin 11pvä. En vaan enää oikeasti luota niihin saamiini ovisplussiin. Harmi kun olen vasta yhden kierron ennen tätä mittaillut lämpöjä ja sekin eri mittarilla. Edellinen kyllä vaikutti olevan lämpöjen mukaan 11päivää..Vaiana kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä on? 16 on aikas pitkä jo ja lämmötkin korkealla, vaikuttaisi hyvältä :) Jos menkkojen olisi pitänyt näinä hetkinä alkaa niin voisiko senkin puolesta tiputella? Muistelisin että itellä kummassakin raskaudessa vuoteli pariinkin otteeseen plussaamisen aikoihin eli juuri kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Alinah, oliko sulla nyt primot tai terot käytössä? Jostain muistelin lukeneeni niin, mutta en enää muista, mikä ketju se oli. Mulla ainakin primot nosti ovuloimattomassa kierrossa lämpöjä samalla tavalla kuin ovis. Ei sinänsä mitenkään yllättävää, onhan nekin sitä keltarauhashormonia.