BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lämmöt taas ylhäällä 36.90, eilen 36.77..mutta niinhän ne on mulla menkkojen loppuun yleensä.. Oompas positiivinen taas. Odotukset ei kovin korkealla muutenkaan ollut.

Mulla vaihtui kierto muutama päivä sitten ja sain hommattua uuden mittarin edellisen koiran järsimän tilalle. Nyt vaan hämmästyttää, että voiko tulos oikeasti vaihdella näin paljon eri mittarien välillä, kun vanhalla lämmöt ennen ovista on ollut n. 36.2 ja tällä uudella n. 35.7 o_O

Turotus, voi vaihdella aika paljon. Ainakin kun vaihdoin itsekin mittarin uuteen. Muksut piilotti edellisen paikkaan x.

Mitenkäs nää muut sovellukset merkkaa oviksen kun tuntuu ettei mihinkään tule mitään viivaa vai kuuluuko tullakaan?

d6b2b92b63975149abddad0cd81c9290

Tässä sininen on keskiarvo ja purppura on nyt tämä letrokierto. Aloitin siis kp2 letrot.

Screenshot_2018-01-14-08-47-45.png

Tuossa screen shotti tähän astisesta kierrosta. Tasaisempaa kuin aiemmat kierrot. Tän aamun lämpö hivenen korkeampi johtuen luultavasti kahdesta eilisiltaisesta punkkulasista ja tunnin myöhäisemmästä heräämisestä. Tänään taas yövuoro, joten huomisen lämmöt tulee olemaan mitä sattuu. Monitori kyllä näyttää vielä matalaa hedelmällisyyttä ja limatkin on niukat, joten ovikseen lienee vielä ainakin muutama päivä aikaa.

Nostaako letrot lämpöjä? Kp6 ja lämpö 36.58!! Normaalisti tässä vaiheessa olis 36.3...

Estrogeeni laskee lämpöjä, ja letrot alentaa estrogeenitasoja, eli ajattelisin että voi nostaa lämpöjä..

Tän päivän näyttää tältä. Viime kierrossa hiivatulehdus pilasi ovista, nyt kuume. Mikähän ensi kierrossa tulee?
Ja jos merkit pitää paikkansa niin huomenna lämpö on suunnilleen sama ja sitten tippuu pari päivää ja onkin jo kp1.

Liitteet

• 1515913392293.jpg
    1515913392293.jpg
    81.7 KB · Katsottu: 188
Onko kukaan käyttänyt ff:n sivuilta temperature correctoria? Huomasin sellaisen sieltä.

Tänään lämmöissä lasku 35,8 (tässä kierrossa olleet aika tasaisesti 36,0-36,2) joten arvelin oviksen olevan käsillä. Aiemmissa kierrossa ennen ovista/ovisplussaa on ollut lämmönlasku. No niinpä oli tässäkin, sillä tänään tekemäni ovistesti tänään positiivinen! :) Aika hyvin sitä rupeaa oman kroppansa tuntemaan näin vuoden yrityksen jälkeen!

Liitteet

• IMG_20180114_132432.png
    IMG_20180114_132432.png
    158.5 KB · Katsottu: 198
Muokattu viimeksi:
Siinä laitetaan tuo yleisin heräämisaika, jne.. Tiedä sitten kuinka pitää paikkansa.

Liitteet

• 1515940158707.jpg
    1515940158707.jpg
    47.7 KB · Katsottu: 165
Emk, oho eipä oo tullu kokeiltua, pitääpä tsekkailla.

salainensydän, joo se on jännä miten sitä oppii tuntemaan kroppaa tällä tavalla!

Mä tilasin Amazonista uuden ihan tähän tarkotetun bbtmittarin ku kyllästyin tihrustaan pimees niitä numeroita. Kp14 nyt nii toivottavasti ehtii sopivasti ens kierron alkuun! :cool:

Gadian, onko siinä jotenkin valaistu näyttö? Voisi harkita, vaikka just ostin tän oman.. ärsyttää meinaan myös tuo pimeässä tihrustelu :D

Gadian, ooh pitäisi laittaa täälläkin harkintaan. Mä ostin marraskuun lopulla mittarin Raskauskeijulta, ja vasta muutaman käytön jälkeen tajusin että sehän on normaali yksidesimaalinen vaikka mielestäni olin tilannut sen kaksidesimaalisen jossa vielä erikseen lukee että "soveltuu perhesuunnittelun tueksi" tms. :wideyed: En tiedä tilasinko väärin vai sainko väärän tuotteen, mutta en viitsinyt alkaa enää vänkäämään kun olin käyttänyt sitä jo. Lopputulos siis kuitenkin on se, että meillä on nyt 4 kpl normikuumemittareita (ja yksi otsalämpömittari) ja nolla bbt-mittaria. :rolleyes: En siis ole vielä raaskinut ostaa uutta vaan olen röyhkeästi mitannut sillä Raskauskeijun normimittarilla.

Lämmöt tipahti ja kp1 saapui. Oon kai palaamassa normikiertoon, imetys loppui n. 2-3vk sitten. Eli kaippa se rfsu:n testillä tullut oli plussa kp 18-19pv. Ja epäilinkin oviksen olleen aiemmin kipujen perusteella jotka oli aivan kauheat.

Muokattu viimeksi:
Noniin nyt sitten NC ja ff näyttää oviksen tapahtuneen lämpöjenkin perusteella kp 49! Tänään kp 53 ja dpo 4 :) Hyvä että tuli testattua ovista, olisi muuten mennyt ovis ohi :o Nyt sitten jännitys edessä, dpo 7 alan varmasti jo testailemaan, ei malta odottaa pidempään :D

Takaisin