BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piti ruveta veivaamaan ihan vaan kevyesti kuvan valotusta, kirkkautta sekä kontrastia, niin löytyyhän sieltä se toinenkin viiva, mitä en nähny aiemmin. 🤓
Eli 100%:n varmuudella tämä on nyt plussa ja voin varata neuvolan.. (Pienellä sarkasmilla höystettynä.. 🤣)

Ei vaan, katsotaan taas huomenna, mikä on meininki 😊
View attachment 118361
Noniin!! Ei viivalasit valehdellu!! 😆 Siis ainakin vahvasti näyttää siltä että sukusolut on löytäny toisensa ja jopa päässeet kiinnittymispuuhiin asti! Jeee!!! Toivotaan ihan hirmusti että viiva tästä vahvistuu! 😍

@Harmi89 Jännityksellä odotamme huomista tikkua 🧐😍

@Nurppu No nyt on kyllä ollut kovaa ajoa kun pienet töyssyt ei hidastanut menoa 😂😂😂 No onneksi jäi hauskaksi muistoksi eikä mitään vahinkoa sattunut 🙏🏻

@Kultahippi Ihanoa uutisia 😍 Paljon onnea 🥰

@NM90 Vaikuttais siltä ettei ovis ole vielä ollut. Kuinka pitkä kierto sulla yleensä on?

@Juliet92 Kyllä tuo sun käppyrä näyttää mun mielestä hyvin selkeältä. On mullakin välillä lämmöt koko kierron alemmalla tasolla mutta pääasia että vaihtelut on selkeät.

Mun dpo13 testi edelleen nega. Ei vuotoa eikä kipuja. Kai mä sitten lopetan luget kuitenkin tänään. Tässä vaiheessa vaam aina alkaa jyskyttää takaraivossa ajatus, että enhän mä koskaan oo saanut edes hailuraa haamua ennen kuin menkat on myöhässä. Mutta kun muut näyttää saavan niin tulee tunne että olis sen jo näyttävä tässä vaiheessa. Lääkärin ohjehan mulla oli lugeissa että ”kunnes kuukautiset alkavat” 🙄 Ja toki pieni vuoto onkin alkanut edellisissä kierroissa pari päivää ennen menkkoja lugejen läpi. Mut..en mä kyllä jaksa enää apteekkiin lähteä joten ne loppuu sit tänään.

Tuolloin kp 14 oli tosi selvät ovislimat, kipuja oli, mutta ei sellasta mitä mulle oviksessa on. Kp 17 tuli ihan haaleenvaaleeta verta muutama tippa, ei enempää.
Sitten kp 19-20 taas hirveet limat, mutta ei mitään kipuja. 🤔

Oon miettinyt, että toimiiko toi mun mittarikaan. Kun oon tässä ollut vähän puolikuntonen ja on ollut kipeä olo, mutta silti näyttää päivälämpöjäkin vaan 36.0. 🤨
Pitäis testata toisella mittarilla, mutta se on jossain lasten jäljillä. 🙈

Dpo11 ja r-testi on kyllä ihan oikeesti nega. 😁
Jos joku tossa jotain näkee, niin käynti optikolla vois tehdä terää 😅

En meinannu uskaltaa tehdä aamun testiä, kun oli niin kiva jännäillä eilisen jälkeen ja varsinkin kun sain niiiiiin voimakkaat raskausoireetkin itselleni psyykattua 🤪
On meinaan semmosta etomista ollu eilinen, ettei mitään tolkkua. 🤢
Yöllä heräsin pirteenä ku pers'reikä klo 00:30, eikä tullu enää uni. Ja sama eilinen etominen on jatkunut koko yön. Pieni syöminen saa aina olon vähän paremmaks.
Aamun lämmötkin olis muuten tosi kivan näköiset, jos ei olis valvottua yötä takana. 😅
20230112_061656.jpg
Screenshot_20230112-061746_Flo.jpg

Onneks myös pms-raivomielialat on pysynyt poissa ja edelleen on hyvä/seesteinen olo, vaikka menkkoihin on enää muutama päivä. 😊
Huomenna (tai tänään illemmalla) testailut jatkukoon! 💪

Mulla on ksi niin vahvat viivalasit päässä kun yritin juuri omaa tyhjää tikkua tuijotella ja käännellä, että näen @Harmi89 tuossakin sulla jonkun hailuran tai viivanpaikan 🤓 Ehkä pitää sinne optikolle varata aika. Tosin onhan nuo sun oireetkin ja lämmöt todella lupaavia 🤩

Mun testi oli nega. Vuoto/tiputtelu ei ole vieläkään alkanut, mistä siitäkin voin olla kyllä todella onnellinen. Tämmöstä kiertoa, jossa ei ole oviksen jälkeen mitään punaisen/ruskean sävyjä näkynyt, ei oo ollut naismuistiin 😁
Mutta lämmöt laskee alaspäin ja tänään on kyl jo vähön menkkaoloja, joten eiköhän ne tänään sieltä kurvaa odotetusti paikalle 😠

7028647F-A96B-410C-957D-CCB8EDC1A712.jpeg

@NM90 kokeile ihmeessä toista mittaria. Jännä, et noin vahvat ovisolot mut ei näy lämmöissä🤔

@Harmi89 mun silmät ei tän aamusessa enää nää kyl mitään, et kai näkö kunnossa sit😅 eilen olin muiden kans näkevinä jotain hyvin hailua. Liekö noissa sit jotain viivanpaikkaa, munkin jossain testissä kuukausia sitten jotain varjoa oli näkyvinään🤔 optimistisuusreaktio tulevasta hoidosta👌 suostuivatko julkisella muuten ottamaan sen yksityisen lääkesuunnitelman käyttöön vai sekoitanko sut nyt eri henkilöön? Toivottavasti sillä tulia parempi tulos.

@Summerwalk no kiva kun ei tiputtelua, mut harmi ettei plussaa. Millon sä plussasitkaan aikasemmista, kun puhuit et oot myöhäne plussaaja?

Täällä lämmöt kutakuinkin samaa. Mittasin tänää puol tuntia myöhemmin. Odottelen menkkoja viikon päästä alkaviks, olis sillo sit 11 päivän luteliaali mikä ollu aika yleinen mulla ilman tukilääkkeitä. Nyt toisaalta toivon et alkais jo aiemmin😅

Liitteet

• Screenshot_20230112-084853_FF App.jpg
    Screenshot_20230112-084853_FF App.jpg
    375 KB · Katsottu: 56
Mä aloitin nyt tämän ketjun innoittamana seuraamaan ekaa kertaa omia lämpöjä ihan kunnolla 😊 Oon aiemmin mittaillu satunnaisesti ku oon vaan muistanu ja mitannu yleensä vaan ovulaation aikoihin, mistä ei sit oo saanu kokonaiskuvaa. Melkosta siksakkiahan tää on ollu, mutta selittyy ehkä osittain sillä, että tähän kiertoon sattunu joulu, uv ja loppiainen ja rytmit ollu sekaisin 🙈

Eilen oli jotain pientä tuntemusta ja nippailua alamahalla. Mutta kuten jo moneen kertaan todennu, näitä on ollu lähes jokaisessa negakierrossa.

IMG_20230112_090157.jpg

suostuivatko julkisella muuten ottamaan sen yksityisen lääkesuunnitelman käyttöön vai sekoitanko sut nyt eri henkilöön? Toivottavasti sillä tulia parempi tulos.
Tänään on polilla ja siellä yksityisellä (ovumia) hoitopalaveri, jossa myös meidän hoito suunnitellaan tulevaan kiertoon.

Eli soittavat tod.näk. huomenna polilta, että mikä on suunnitelma. Pyysin kyllä, että käytettäisiin tosiaan sitä yksityisen tekemää suunnitelmaa, koska lääkkeet on jo hankittu.

Tervetuloa @Mimossa 🌈 Lämpöjen mittailu on kyllä koukuttavaa! Mulla oli myös tässä kierrossa poikkeuksellisen sahaavia luteaaliajan lämmöt ja luulen että loma ja rytmin vaihdokset vaikutti asiaan.

@Juliet92 Mulla oli esikoisen kohdalla tosiaan se kummallisen myöhäinen kiinnittyminen ja la siirtyi ultrassa 12 päivää eteenpäin aiemmasta kuukautisista lasketusta. Ja silloin odottelin tuskaisen kauan plussaa, en nyt tarkkoja dpo:ita muista mutta varmasti oli ainakin jo dpo20 kun ensimmäisen kerran erotin viivan testissä. Toisen kanssa aloitin testaamisen dpo 10 mutta sain haalean plussan vasta dpo16. Kolmannen raskauden aavistin vasta kun menkat oli viikon jo myöhässä ja silloin tuli haaleahko mutta selkeä toinen viiva testiin. Eli oletettavasti olen myöhäinen plussaaja, mutta eihän näistä koskaan tiedä, niin paljon muuttujia. Eikä tällä kertaa ole kyllä mitään raskauteen viittaavia oireita ja lämmötkin laskemaan päin, mutta kun siitä asti kun otin käyttöön nuo luget niin tämä on tullut mieleen ja arvon niiden lopettamista nyt joka kierrossa. Aiemmissa luge-kierrossa kuitenkin pientä vaaleanpunaista vuotoa on alkanut ilmenee paria päivää ennen menkkoja lugejen läpi ja siksi nyt tämä totaalinen vuodottomuus hämäsi.

Kerronpa nyt tännekin pohdintani tähän kiertoon ja vuodottomuuteen liittyen, mitä olen pannut merkille. Viimeksi siis kesä-heinäkuussa ollut kierto jossa ei ollut tiputtelua oviksen jälkeen ja ennen menkkoja. Pahimmillaan vuotoa on siis ollut koko luetaalin ajan, mutta luget toi tähän vähön helpotusta. Eli kyse jonkinlaisesta hormonihäiriöstä. Kolme muuttujaa keksin, mitkä oli tässä kierrossa samat kuin kesällä mutta erit kuin syksyn kierroissa. En käyttänyt tässä kierrossa kuukuppia (otin käyttöön heinäkuun menkoista). Vähensin raudan syöntiä huomattavasti joulukuussa (aloitin päivittäisen raudan syönnin heinäkuun menkoista). Ja aloitin tämän kierron alussa kovemman aerobisen liikunnan, lähinnä säännölliset juoksulenkit. Liikun kyllä aktiivisesti ja käyn 3-4 kertaa viikossa salilla, mutta juokseminen ja kunnon hikiliikunta ja sykkernnosto jäi jostain syystä tauolle juurikin tuolloin heinäkuusta alkaen.
Ja jos nyt yrittää jotenkin loogisesti päätellä niin kuukupilla ja raudan syönnillä ei pitäisi olla ainakaan negatiivisia vaikutuksia hormonitoimintaan, joten ainoaksi selittäjäksi jää aerobinen liikunta, jolla toki onkin todettu olevan positiivinen vaikutus hormoneihin, kunhan liikunta ei ole liian kuormittavaa. Joten juoksulenkit jatkukoon seuraavankin kierron 😅
Toki myös loman tuoma stressittömyys oli tässä luteaalissa oli selvä ero aiempaan.

Tulipa pitkä analyysi, anteeksi siitä 🤪 Mutta aina pitää kierron päätteksi joku yhteenveto tehdä että tietää miten jatkaa eteenpäin 😅

Tervetuloa @Mimossa 🌈 Lämpöjen mittailu on kyllä koukuttavaa! Mulla oli myös tässä kierrossa poikkeuksellisen sahaavia luteaaliajan lämmöt ja luulen että loma ja rytmin vaihdokset vaikutti asiaan.

@Juliet92 Mulla oli esikoisen kohdalla tosiaan se kummallisen myöhäinen kiinnittyminen ja la siirtyi ultrassa 12 päivää eteenpäin aiemmasta kuukautisista lasketusta. Ja silloin odottelin tuskaisen kauan plussaa, en nyt tarkkoja dpo:ita muista mutta varmasti oli ainakin jo dpo20 kun ensimmäisen kerran erotin viivan testissä. Toisen kanssa aloitin testaamisen dpo 10 mutta sain haalean plussan vasta dpo16. Kolmannen raskauden aavistin vasta kun menkat oli viikon jo myöhässä ja silloin tuli haaleahko mutta selkeä toinen viiva testiin. Eli oletettavasti olen myöhäinen plussaaja, mutta eihän näistä koskaan tiedä, niin paljon muuttujia. Eikä tällä kertaa ole kyllä mitään raskauteen viittaavia oireita ja lämmötkin laskemaan päin, mutta kun siitä asti kun otin käyttöön nuo luget niin tämä on tullut mieleen ja arvon niiden lopettamista nyt joka kierrossa. Aiemmissa luge-kierrossa kuitenkin pientä vaaleanpunaista vuotoa on alkanut ilmenee paria päivää ennen menkkoja lugejen läpi ja siksi nyt tämä totaalinen vuodottomuus hämäsi.

Kerronpa nyt tännekin pohdintani tähän kiertoon ja vuodottomuuteen liittyen, mitä olen pannut merkille. Viimeksi siis kesä-heinäkuussa ollut kierto jossa ei ollut tiputtelua oviksen jälkeen ja ennen menkkoja. Pahimmillaan vuotoa on siis ollut koko luetaalin ajan, mutta luget toi tähän vähön helpotusta. Eli kyse jonkinlaisesta hormonihäiriöstä. Kolme muuttujaa keksin, mitkä oli tässä kierrossa samat kuin kesällä mutta erit kuin syksyn kierroissa. En käyttänyt tässä kierrossa kuukuppia (otin käyttöön heinäkuun menkoista). Vähensin raudan syöntiä huomattavasti joulukuussa (aloitin päivittäisen raudan syönnin heinäkuun menkoista). Ja aloitin tämän kierron alussa kovemman aerobisen liikunnan, lähinnä säännölliset juoksulenkit. Liikun kyllä aktiivisesti ja käyn 3-4 kertaa viikossa salilla, mutta juokseminen ja kunnon hikiliikunta ja sykkernnosto jäi jostain syystä tauolle juurikin tuolloin heinäkuusta alkaen.
Ja jos nyt yrittää jotenkin loogisesti päätellä niin kuukupilla ja raudan syönnillä ei pitäisi olla ainakaan negatiivisia vaikutuksia hormonitoimintaan, joten ainoaksi selittäjäksi jää aerobinen liikunta, jolla toki onkin todettu olevan positiivinen vaikutus hormoneihin, kunhan liikunta ei ole liian kuormittavaa. Joten juoksulenkit jatkukoon seuraavankin kierron 😅
Toki myös loman tuoma stressittömyys oli tässä luteaalissa oli selvä ero aiempaan.

Tulipa pitkä analyysi, anteeksi siitä 🤪 Mutta aina pitää kierron päätteksi joku yhteenveto tehdä että tietää miten jatkaa eteenpäin 😅
Huutelen täältä ohi ketjun, että mulla raudan syöminen on tehnyt tiputtelua. En tiedä miksi. Olen yrittänyt syödä sitä säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina käy jonkin ajan kuluttua niin että alkaa tiputella 😑

Huutelen täältä ohi ketjun, että mulla raudan syöminen on tehnyt tiputtelua. En tiedä miksi. Olen yrittänyt syödä sitä säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina käy jonkin ajan kuluttua niin että alkaa tiputella 😑
Hei kiitos tuhannesti tästä kommentista 🙏🏻🥰 Oon yrittänyt googlailla vaikka kuinka voisiko noilla asioilla olla joku yhteys mutta en mistään ole siihen viittaavaa löytänyt. Välivuodot alkoi mulla tosiaankin juuri siitä kierrosta kun aloitin raudan syömisen. Ja nyt kun tässä kierrossa vähensin ja luetaalin olin kokonaan syömättä, ei ollut vuotoja. Voisiko se tosiaan olla siitä raudasta?!? Täytynee käydä verikokeissa tarkistamassa ferririitiini ja hemoglobiini ja jos ok tasolla kokeilen jättää raudan kokonaan pois.

Hei kiitos tuhannesti tästä kommentista 🙏🏻🥰 Oon yrittänyt googlailla vaikka kuinka voisiko noilla asioilla olla joku yhteys mutta en mistään ole siihen viittaavaa löytänyt. Välivuodot alkoi mulla tosiaankin juuri siitä kierrosta kun aloitin raudan syömisen. Ja nyt kun tässä kierrossa vähensin ja luetaalin olin kokonaan syömättä, ei ollut vuotoja. Voisiko se tosiaan olla siitä raudasta?!? Täytynee käydä verikokeissa tarkistamassa ferririitiini ja hemoglobiini ja jos ok tasolla kokeilen jättää raudan kokonaan pois.
Mäkään en ole löytänyt tästä mitään suomenkielistä tietoa ja Ilona Ritolalta yritin kysyä somessa, mutta hän ei vastannut. Mä en tiedä voiko rauta ja estrogeeni jotenkin häröillä keskenään 😬 mutta kannattaa koittaa että olisko vaikutusta ainakin hieman vähemmällä raudalla! Tiputtelu on niiiiiin ärsyttävää!

@Mimossa Tervetuloa tänne, hienoa käyrää oot nyt saanut kasattua säännöllisemmällä mittailulla! Ja upeasti lämmöt nousseet. Sullahan on jo hyvät dpo:t, ootko testi-ihmisiä vai odotteletko oletettuja menkkoja? Oletan, että mittailet perus kuumemittarilla lämpöjä? Mittaan itse Ouralla sormesta ja mulla oli kauheaa siksakkia edellinen luteaali. Nurppu herätteli ajatusta, että pidänköhän kättä vähän väliä peiton alla ja välillä peiton ulkopuolella. Oon nyt nukkuumaan mennessä aktiivisesti laittanut käden peiton päälle, eri asia pysyykö se siellä aamuun asti. Mutta ainakaan nyt ei ole siksakkaillut. (Kiitos @Nurppu vinkistä).

@Harmi89 Mitenkäs teidän tapaaminen ovumian kanssa meni?

Täällä kp10, valkovuodosta ei vielä mitään merkkiä, joten ovistestailut ei ole alkaneet vielä. Lämmöt olleet viime päivinä harvinaisen matalia (35,70), mutta kävin kylmäaltaassa 2 vuorokautta sitten, en tiedä vaikuttiko se kahteen yöhön.
Mulle iski vihdoin kaamos, joka päivä ahdistaa lähteä töistä kotiin kun tiedän, etten kotona jaksa tehdä mitään. Täällä oon lueskellut ahkerasti mutta kommentointi jäänyt väliin ihan. Paljon sohvalla makoilua, nukkumista ja kirjojen lukemista. Älytön makeanhimo, harmi että joulukaudelta on vielä suklaarasioita lojumassa ympäriinsä. :No Evil Monkey: Nyt jaksoin tulla raapustamaan kun nukuin tunnin päiväunet töitten jälkeen ja vedin sipsejä viikon edestä. :rolling: Voi voi, kevät tule jo.

1673541324808.png

@Mimossa Tervetuloa tänne, hienoa käyrää oot nyt saanut kasattua säännöllisemmällä mittailulla! Ja upeasti lämmöt nousseet. Sullahan on jo hyvät dpo:t, ootko testi-ihmisiä vai odotteletko oletettuja menkkoja? Oletan, että mittailet perus kuumemittarilla lämpöjä? Mittaan itse Ouralla sormesta ja mulla oli kauheaa siksakkia edellinen luteaali. Nurppu herätteli ajatusta, että pidänköhän kättä vähän väliä peiton alla ja välillä peiton ulkopuolella. Oon nyt nukkuumaan mennessä aktiivisesti laittanut käden peiton päälle, eri asia pysyykö se siellä aamuun asti. Mutta ainakaan nyt ei ole siksakkaillut. (Kiitos @Nurppu vinkistä).

@Harmi89 Mitenkäs teidän tapaaminen ovumian kanssa meni?

Täällä kp10, valkovuodosta ei vielä mitään merkkiä, joten ovistestailut ei ole alkaneet vielä. Lämmöt olleet viime päivinä harvinaisen matalia (35,70), mutta kävin kylmäaltaassa 2 vuorokautta sitten, en tiedä vaikuttiko se kahteen yöhön.
Mulle iski vihdoin kaamos, joka päivä ahdistaa lähteä töistä kotiin kun tiedän, etten kotona jaksa tehdä mitään. Täällä oon lueskellut ahkerasti mutta kommentointi jäänyt väliin ihan. Paljon sohvalla makoilua, nukkumista ja kirjojen lukemista. Älytön makeanhimo, harmi että joulukaudelta on vielä suklaarasioita lojumassa ympäriinsä. :No Evil Monkey: Nyt jaksoin tulla raapustamaan kun nukuin tunnin päiväunet töitten jälkeen ja vedin sipsejä viikon edestä. :rolling: Voi voi, kevät tule jo.

View attachment 118410
Lainaan ivf/icsi-ketjusta oman tekstini tänne, eli:
"Mulle soitettiin tänään tulevasta hoitokierrosta ja olivat hoitopalaverissa sopineet, että mennään sillä suunnitelmalla, jonka yksityisen lääkäri teki marraskuussa. JES!!!"
😊

Ja siis tänään alkoi jo hoitokierron lääkitys, vaikka menkat ei oo vielä alkanu.

@Empsu94 kiitos! 😊 Joo mittaan kainalosta ihan perus kuumemittarilla, joka näyttää lämmöt yhden desimaalin tarkkuudella. Löysin meiltä myös kahden desimaalin mittarin, jolla ajattelin seuraavassa kierrossa aloittaa mittaukset suusta. Nyt en kuitenkaan viitsinyt muuttaa mittaustapaa kesken kierron.

Testaan kyllä ennen menkkoja, mutta koitan malttaa mahdollisimman lähelle menkkojen oletettua alkamista. 😅 Nyt muutamassa kierrossa oon testannu dpo12.

Mäkään en ole löytänyt tästä mitään suomenkielistä tietoa ja Ilona Ritolalta yritin kysyä somessa, mutta hän ei vastannut. Mä en tiedä voiko rauta ja estrogeeni jotenkin häröillä keskenään 😬 mutta kannattaa koittaa että olisko vaikutusta ainakin hieman vähemmällä raudalla! Tiputtelu on niiiiiin ärsyttävää!
Samaa olen miettinyt että voisiko jotenkin liittyä estrogeeniin, mutta ei tosiaan löydy mitään tietoa asiasta ja oon ajatellut olevani täysin hakoteillä. En ole löytänyt netin syövereistä myöskään ketään jolla olisi vastaava kokemus, paitsi nyt sinä. Täytyykin jatkaa etsintää, jos tähän joku looginen selitys vielä löytyisi. Tiputtelu on todellakin syvältä 👎🏻👎🏻👎🏻

@Harmi89 Hyviå uutisia, hienoa että pääsit jo aloittelemaan lääkityksen. Aiotko vielä testailla tästä kierrosta vai vaikuttaako lääkkeet niin ettei enää kannata?
@Empsu94 Sääli että olo on niin vetämätön. Mutta ehkä on hyvä vaan väliä sallia itselleen mennä just niillä energioilla joita on, ja ottaa rauhallisemmin jos siltä tuntuu. Onneksi nyt mennään jo kovaa vauhtia kohti valoa. Kyllä tämä pimeydessä tarpominen alkaisi jo tälle erää kieltämättä riittää ☀️
@Mimossan testiä odotellaan 🧐 Suosittelen kyllä siirtymään kahden desimaalin mittariin seuraavasta kierrosta. Mulla ainakin se tasas jo jonkun verran lämpöjä kun mittari ei pyöristä lukuja.

Mulka alkoi yöllä vuoto ja kp1 pyörähti käyntiin.
Lämmöistä ei kyllä olis voinut päätellä kun tänään oli vielä 36.81, korkeampi kuin eilen, mutta leposyke suorastaan romahti ja tissikipu hävisi kokonaan. Ne on selkeämmät merkit kuin lämmön lasku. Tosin FF havaitsi jo muutama päivä sitten laskevan trendin lämmöissä, vaikka näytti että pysyy aika tasaseen vielä ylhäällä.

@Harmi89 Hyviå uutisia, hienoa että pääsit jo aloittelemaan lääkityksen. Aiotko vielä testailla tästä kierrosta vai vaikuttaako lääkkeet niin ettei enää kannata?
Varmistin vielä tänä aamuna testillä, ja ihan puhdas nega oli, eli en usko että enää positiiviseks muuttuu. Katse on jo uudessa kierrossa. 🙂

Pahoittelut kp1:sestä! 😔

@Harmi89 jännää että pääsette nyt tositoimiin! Jee!! :) Oliko siis niin, että teillä on taas lyhyt kaava, vaikka lääkitys alkoikin nyt jo ennen menkkojen alkua? Mikä kaikki teillä on erilailla tässä kierroksessa?

@Mimossa tervetuloa! :) Hauska nähdä miten erilainen sulla on sit kahden desimaalin mittarilla suusta vs. tää yhden desimaalin mittari kainalosta! Tai siis, toivottavasti ei päästäis näkemäänkään tietysti, ja tää kierto tois toivotun tuloksen 😄

@Summerwalk pahoittelut uudesta kierrosta 😔 onko teillä ollut mitään jatkosuunnitelmia hoitojen suhteen, vai aiotteko jatkaa omatoimisesti? Välivuotelu on kyllä ihan tyhmää. Onpa jännä, jos rautakuuri aiheuttaa sitä!

@Empsu94 kiva kuulla että käsivinkistä oli jotain hyötyä! :) Ikävä kuulla että on synkkä meno päällä. Toivotaan että helpottaisi pian.

@Juliet92 sullakaan ei enää ole pitkä aika hoitoihin, ihanaa! :) Ja raportoi ihmeessä että millasia oloja on tässä kierrossa, kun ei ole tärpin mahdollisuutta 😄

@NM90 varmaan kannattaa sit kokeilla toista mittariakin 🤔 mut toisaalta tuntuu että jotkut kierrot on vaan erilaisia ku toiset! Ehkä sulla vaan on tällänen matalampien lämpöjen kierto 😄 mäkin oon ihmetelly kun mulla ei Ourassa oo näkyny yleensä juuri mitenkään lämmöissä kun oon ollu kipee ja päivälämmöt kyllä koholla.

Takaisin