@Summerwalk Upea nousu ja ihana uutinen, ettei tiputteluakaan ole! Toivottavasti pysyt nyt terveenä (ja jos et, toivotaan että on merkki alkuraskaudesta heikentyneen immuunin takia )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa mittauksen maailmaan! Riippuu tietysti kierron ja kuukautisten pituudesta (esim jos ovulaatio sattuisi olemaan heti menkkojen jälkeen, mut harvalla on näin), mutta voit aloittaa kuukautisten päätyttyä! Kunhan sen mittaamisen kanssa on semi-säännöllinen, ja mittaa suunnilleen samaan aikaan joka päivä, niin siitä se lähtee.Heippa, ajattelin tässä kierrossa alkaa mittailemaan kunnolla lämpöjä, tänään kp1, onkohan riittävä, jos mittailee vasta menkkojen loputtua? Millasella mittarilla mittailette & mistä olette mittarin hankkineet?
Heippa, ajattelin tässä kierrossa alkaa mittailemaan kunnolla lämpöjä, tänään kp1, onkohan riittävä, jos mittailee vasta menkkojen loputtua? Millasella mittarilla mittailette & mistä olette mittarin hankkineet?
Itse käytin seurantaan Natural Cyclesia, tilasin niiltä sovelluksen oston yhteydessä lämpömittarin ja erinäisiä ovis- ja raskaustestejä. Mielestäni olen kuitenkin nähnyt Raskauskeijulla tai vastaavassa verkkokaupassa noita kahden desimaalin mittareita.Heippa, ajattelin tässä kierrossa alkaa mittailemaan kunnolla lämpöjä, tänään kp1, onkohan riittävä, jos mittailee vasta menkkojen loputtua? Millasella mittarilla mittailette & mistä olette mittarin hankkineet?
Itse käytin seurantaan Natural Cyclesia, tilasin niiltä sovelluksen oston yhteydessä lämpömittarin ja erinäisiä ovis- ja raskaustestejä. Mielestäni olen kuitenkin nähnyt Raskauskeijulla tai vastaavassa verkkokaupassa noita kahden desimaalin mittareita.
Mulla tuo sama mittari, oon tykännyt Alustana käytän fertility friend appia ja se toimii kyllä hyvin, paljon ominaisuuksia joita tarkastella ja näyttää nuo base linet, ovisviivat ja luteal linet tosi kätevästi.Mä oon itse tilannut kotitesti.fistä kahden desimaalin kuumemittarin, se ei maksanut kun jonkun alle 5e, ja muutama euro postikuluja päälle. On ollut hyvä ja toimiva.
Mulla tuo sama mittari, oon tykännyt Alustana käytän fertility friend appia ja se toimii kyllä hyvin, paljon ominaisuuksia joita tarkastella ja näyttää nuo base linet, ovisviivat ja luteal linet tosi kätevästi.
Mittaan lämmön aamulla heti herätessäni suusta kielen alta yleensä aina samaan aikaan +/- 45 min.
Täällä taas lämmöt tapissa ja ihan älytön väsymys, palelu ja edelleen jyrän alle jäänyt olo. Kunpa nämä olisi raskausoireita, mutta on kyl valitettavan vahvasti tunne, että kipeeksi oon vaan tulossa
Joo itse oon ollut myös tyytyväinen siihen sovellukseen. Toimi tosi hyvin apuna raskauden yrityksessä.Mullakin on NC, tykännyt tosi paljon :)