BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh, pahoittelut negasta! En muista kommentoinko aiemmin, mutta ehkei ylimääräisestä sympatiasta haittaa ole.. 😔
Et tainnut mutta kiitokset❤ nyt pääsen sit yhdeks kierroks hengähtää ja sit tosi toimiin pistelyn muodossa. Toivon lyhyttä ensi kiertoa😅 ja tässö tosiaan kivoja suunnitelmia onneksi tiedossa, joista saa nyt vielä enemmän irti kun ei raskaana.

Dpo11 ja nega oli. Tuli sit semmonen itku et jätän kyl testit kauppaan, enkä testaa enää. En haluu masistella enempää jouluna. Kyl ne menkat sielt vkl aikana alkaa. Lämmöt viel kohol, mut niin ne tuppaa olemaa aika pitkää.

Liitteet

• Screenshot_20221223-065854_FF App.jpg
    Screenshot_20221223-065854_FF App.jpg
    386.8 KB · Katsottu: 68
Dpo11 ja nega oli. Tuli sit semmonen itku et jätän kyl testit kauppaan, enkä testaa enää. En haluu masistella enempää jouluna. Kyl ne menkat sielt vkl aikana alkaa. Lämmöt viel kohol, mut niin ne tuppaa olemaa aika pitkää.
Voi oon pahoillani ❤️ Niin ikävää kun kroppa keksii aina jonkun uuden lupaavan oireen ja sit testi vaan näyttää tyhjää 😔 Joulun aikaan varmasti erityisen raskasta pettyä. Ehkä hybä jättää nyt sit joulun pyhinä testaamatta ja odotella kuuluuko menkkoja. Onneksi teillä on ne superkivat uuden vuoden suunnitelmat edessäpäin. Suuntaat nyt vaan ajatukset niihin ja joulun viettoon 🥰
Mulla ovis lähenee, mutta ei plussaa vieläkään, huh. Miestä jo varoittelin että tänään suunnitteilla romantiikkaa illaksi 🙊
Näin unta että tein jouluostosten välissä testejä mitä ihmeellisimmissä paikoissa ja testit muka näytti että ovis on jo ohi. Kerrankin kun ajattelin ettei tarvi stressata kun ajoittuu niin sopivasti, niin sitten unissani stressaan kuitenkin 😅

9959552F-30E8-40BC-94C2-0B8F51C2938C.jpeg

@Juliet92 oon tosi pahoillani että negaa pukkaa 😞 kuulostaa hyvältä idealta jättää testit kauppaan ja keskittyä muihin juttuihin nyt.

@Summerwalk sulla on kyllä hyvän näköset lämmöt ja hyvä että ovis ei keulinu vaan odotuttaa vielä itseään! Eli lemmekästä joulua teille!

Mulla on vähän rauhottunu lämmöt onneks siitä pahimmasta siksakista ja kaikki vuoto näyttäis nyt loppuneen. Mut mieli on aika synkkä. Ei kiinnosta ajatella yrittämistä koska plussan saaminen testiin ei kuulosta iloselta asialta vaan seuraavalta keskenmenolta. Tällä hetkellä tuntuu siltä että ei mun kroppa pysty lasta tuottamaan. Ei oo nyt oikeen joulun henki läsnä. Anteeks synkistely. Uskon että tää on nyt vaan tällänen kuoppa ja sit parin kierron päästä on jo parempi mieli kun päästään PASiin. Harmi silti että joululle piti osua tän.

Screenshot_20221223-092656.png

@Juliet92 oon tosi pahoillani että negaa pukkaa 😞 kuulostaa hyvältä idealta jättää testit kauppaan ja keskittyä muihin juttuihin nyt.

@Summerwalk sulla on kyllä hyvän näköset lämmöt ja hyvä että ovis ei keulinu vaan odotuttaa vielä itseään! Eli lemmekästä joulua teille!

Mulla on vähän rauhottunu lämmöt onneks siitä pahimmasta siksakista ja kaikki vuoto näyttäis nyt loppuneen. Mut mieli on aika synkkä. Ei kiinnosta ajatella yrittämistä koska plussan saaminen testiin ei kuulosta iloselta asialta vaan seuraavalta keskenmenolta. Tällä hetkellä tuntuu siltä että ei mun kroppa pysty lasta tuottamaan. Ei oo nyt oikeen joulun henki läsnä. Anteeks synkistely. Uskon että tää on nyt vaan tällänen kuoppa ja sit parin kierron päästä on jo parempi mieli kun päästään PASiin. Harmi silti että joululle piti osua tän.

View attachment 117963
Ymmärrän täysin synkistelyt sun tilanteessa ❤️ Ja joulun aikaan tosiaan tuntuu varmasti raskaammalta kun siihen liittyy niin vahvasti perhearvot ja on niin vahvasti lastenjuhla. Ja tietysti kaikki se aika mitä jää mietiskelyyn kun rauhoitutaan joulun viettoon. Mutta kyllä joulunakin on lupa synkistellä ja surra! Älä ota paineita siitä mitä tunnet vaan käyt rauhassa läpi kaikki tunteet mitä tilanne tuo tullessaan, joulu tulee joka vuosi ja seuraava voi olla jo tunnelmaltaan aivan päinvastainen. Toivotaan että sun km tausta nyt jotenkin huomioidaan sitten seuraavassa PAS:issa ja ei tarvitsisi enää pettyä eikä pelätä pahinta vaikka plussa tulisikin. Kyllä se mieli siitä varmasti kohenee kun taas konkreettisesti jotain tapahtuu ❤️
Toivottavasti kuitenkin kivat asiat vie ajatuksia muualle ja hetkeksi voit unohtaa yrittämisen.
Lämmöt näyttää kyl jo paremmmille 👍🏻

Pahoittelut @Juliet92 negasta ja pettymyksestä näin joulunaikaan. Toivottavasti pääset kuitenkin edes vähän nauttimaan Joulusta. 💝

Samoin @Nurppu ! Tuntuu ihan hirvittävän pahalta teidän puolesta nuo keskenmenot 💔🥺 Enkä osaa kovinkaan hyvin tsempata eteenpäin, mutta täällä kuitenkin uskon, että sinäkin vielä saat nyytin syliin asti! ❤
Otat nyt oman ajan kaiken tämän p****n käsittelyyn ja sallit myös niitten negatiivisten tunteiden tulla. Josko ne myös sitten jossain vaiheessa myös menee ja uudella sisulla sitten eteenpäin❣

@Summerwalk ille antoisia talletteluhetkiä 😘

Kaiken kaikkiaan toivon teille kaikille tärkeille kanssasisarille niin hyvää Joulua, kuin vain mahdollista! 💝💝
Itse aion nauttia rauhasta, kynttilöistä, herkuista, kiireettömyydestä sekä (hermo)kivuttomuudesta. (Seksiä joudun vielä jonkun aikaa odottelemaan selän takia.. 😅)

Oon seuraillut tätä ketjua noin kuukauden omassa hiljaisuudessani, kun tuo BBTn mittailu kiehtoo ja on itselle aika vaivatonta Oura + NaturalCyclesin avulla. Täällä on ihanan tsemppaava ja lämmin ilmapiiri. Toivottavasti monilla oli jotakuinkin hyvä joulu, vaikka pettymyksen tai surun tunne on saattanut olla läsnä ❤️

Mulla tuli yllättäen droppi lämpöihin tänään (dpo3?), eli nyt sitä miettii oliko sittenkään ovista vielä. Harmittaa snadisti. Yöpyminen eri osoitteessa kuin normaalisti, joten se luo virhemarginaali -lohtua. 😊

Screenshot_20221225-091310.png

Oon seuraillut tätä ketjua noin kuukauden omassa hiljaisuudessani, kun tuo BBTn mittailu kiehtoo ja on itselle aika vaivatonta Oura + NaturalCyclesin avulla. Täällä on ihanan tsemppaava ja lämmin ilmapiiri. Toivottavasti monilla oli jotakuinkin hyvä joulu, vaikka pettymyksen tai surun tunne on saattanut olla läsnä ❤️

Mulla tuli yllättäen droppi lämpöihin tänään (dpo3?), eli nyt sitä miettii oliko sittenkään ovista vielä. Harmittaa snadisti. Yöpyminen eri osoitteessa kuin normaalisti, joten se luo virhemarginaali -lohtua. 😊

View attachment 117997
Ehkä ovis oli sit tänään tai joku muu satunnainen droppi? On noita alku luteliaalin droppeja kyllä ihmisillä täällä ollut😊 olikos sulla ovistikut käytössä?

Täällä alko aamusta heti rytinällä kp1. Ehdin jo ihmetellä eilen viipyviå menkkoja kun ilman lugeja ollut max. 11 päivää luteliaali. Nyt oli sit 12. Mutta nyt sit voi sanoa, et 23-26 päivää niin alkaa sit ivf hoitokierto. Toivon tällä kertaa mahdollisimman lyhyttä kiertoa. Sit tietty nyt heittää jonku megapitkän🤣

Täällä nautittu joulusta. Kaloja vedetty kaksin käsin ja viiniäkin sopivasti nautiskeltu. Esikoinen sai kasan lahjoja ja pohditaan, et mihin kaikki tungetaan🙈 huomaa et on mun vanhempien ainoo lapsenlapsi ja mun mummon ainoa lapsenlapsenlapsi.

Ehkä ovis oli sit tänään tai joku muu satunnainen droppi? On noita alku luteliaalin droppeja kyllä ihmisillä täällä ollut😊 olikos sulla ovistikut käytössä?

Täällä alko aamusta heti rytinällä kp1. Ehdin jo ihmetellä eilen viipyviå menkkoja kun ilman lugeja ollut max. 11 päivää luteliaali. Nyt oli sit 12. Mutta nyt sit voi sanoa, et 23-26 päivää niin alkaa sit ivf hoitokierto. Toivon tällä kertaa mahdollisimman lyhyttä kiertoa. Sit tietty nyt heittää jonku megapitkän🤣

Täällä nautittu joulusta. Kaloja vedetty kaksin käsin ja viiniäkin sopivasti nautiskeltu. Esikoinen sai kasan lahjoja ja pohditaan, et mihin kaikki tungetaan🙈 huomaa et on mun vanhempien ainoo lapsenlapsi ja mun mummon ainoa lapsenlapsenlapsi.
Toivottavasti muu satunnainen droppi, ovistesti näytti plussaa keskiviikkona ja nyt puhdas nega. 😊

Ja tsemppiä ivfän alun odotteluun, nopeasti se sieltä tulee 🌈🌈🌈

Pomppasi takaisin ylös, mielenrauha taas läsnä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: FF laskee oviksen 21.12. ja NC 22.12.

View attachment 118018
Mikälie dippi oli, mutta uusi nousu näyttää lupaavalle 👍🏻😊 ja eikös noihin alkuluteaalin dippeihin oo joku selityskin, en nyt vaan muista mikä 😆
@Juliet92 Ei oo enää pitkästi piikittelyjen alkuun sulla. Ota kaikki ilo irti tästä välikierrosta ja nauti asioista joista et sitten ehkä vähään aikaan pääse nauttimaan 🌈😊

Täällä ovis on nurkan takana. Digiovistesti näytti vilkkuvaa hymynaamaa tänään joten aivan odotetusti huomenna tai ylihuomenna plussa. Lämmöt painui vieläkin alemmas odottamaan ovulaatiota 😆 Sieltä on sit hyvä ponkaista ylös. Huomenna lähdetään viikon lomareissulle joten mittaillut saattaa jäädä vähemmälle. Mut sen verran pitää mittailla että tiedän millon aloittaa luget.
Leppoisia välipäiviä kaikille ✨💕

B98F0CB1-C27E-444E-9413-F464788A90D9.jpeg

Mikälie dippi oli, mutta uusi nousu näyttää lupaavalle 👍🏻😊 ja eikös noihin alkuluteaalin dippeihin oo joku selityskin, en nyt vaan muista mikä 😆
@Juliet92 Ei oo enää pitkästi piikittelyjen alkuun sulla. Ota kaikki ilo irti tästä välikierrosta ja nauti asioista joista et sitten ehkä vähään aikaan pääse nauttimaan 🌈😊

Täällä ovis on nurkan takana. Digiovistesti näytti vilkkuvaa hymynaamaa tänään joten aivan odotetusti huomenna tai ylihuomenna plussa. Lämmöt painui vieläkin alemmas odottamaan ovulaatiota 😆 Sieltä on sit hyvä ponkaista ylös. Huomenna lähdetään viikon lomareissulle joten mittaillut saattaa jäädä vähemmälle. Mut sen verran pitää mittailla että tiedän millon aloittaa luget.
Leppoisia välipäiviä kaikille ✨💕

View attachment 118023
Onpas tyylikäs pre-ovis lasku 🥰 hyvää lomaa!

Ihme sahailua tää luteaalivaihe (tosin niin on ollut koko kierto).. Voiko olla merkki siitä, ettei ovista ole tapahtunut tai progresteronin tuotanto ei ihan toimi tms? // Edit: kyllähän sitä googlettamalla vähän sai tutkittua mitä eri syitä tolle vaihtelulle voi olla. Ei kai tässä voi muutakaan kuin rentoutua ja katsoa miten käy. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

1672121186781.png

Edellinen kierto oli niin oppikirjan mukainen mitä tulee lämpöihin.

1672121245757.png

Muokattu viimeksi:
Ihme sahailua tää luteaalivaihe (tosin niin on ollut koko kierto).. Voiko olla merkki siitä, ettei ovista ole tapahtunut tai progresteronin tuotanto ei ihan toimi tms? // Edit: kyllähän sitä googlettamalla vähän sai tutkittua mitä eri syitä tolle vaihtelulle voi olla. Ei kai tässä voi muutakaan kuin rentoutua ja katsoa miten käy. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

View attachment 118027

Edellinen kierto oli niin oppikirjan mukainen mitä tulee lämpöihin.

View attachment 118028
No on melkosta sahailua siellä. Toivotaan, et olis hyvä merkki😍 lupaavan näköistä dippiä siellä tänään. Jäädään odottelemaan tuleeko sulla mitään oireita.

@Summerwalk ovis siellä kolkuttelee! Rentouttavaa lomaa teille ja tuokoon se plussan! Ihan kiva juu tämmönen välikierto. Tässä vaan pohdin kun la on kp7 ja meil se hotelliyö, ni uskaltaakohan touhuilla ilman kumia? Ovis ollu aikasintaa kp12 ja ajoitetuillakaan touhuilulla ei oo tärppiä tullu. Tossa kuitenkin useempi päivä kp12.

Mä jäin vähän pohtimaan et olisko täs vikas kierros voinu olla joku onneton kiinnittymisyritys kun oli se vuoto ja luteliaaliki päivän pidempi sekä vahvempia olojakin. Mulla kemialliset näkyny yhtenä päivänä testis vaan tosi hailuna. Jos dpo9 olis jotain näkyny. Noh, turha toisaalta pohtia tommosia.

Täällä kolme tuntia myöhemmin mitattu aamulämpö ja aika korkeella varmaan just siks. Viime kierronkin korkeemmat alkukierron lämmöt mitattu aika myöhään.

Liitteet

• Screenshot_20221228-114646_FF App.jpg
    Screenshot_20221228-114646_FF App.jpg
    333.7 KB · Katsottu: 53
No on melkosta sahailua siellä. Toivotaan, et olis hyvä merkki😍 lupaavan näköistä dippiä siellä tänään. Jäädään odottelemaan tuleeko sulla mitään oireita.

@Summerwalk ovis siellä kolkuttelee! Rentouttavaa lomaa teille ja tuokoon se plussan! Ihan kiva juu tämmönen välikierto. Tässä vaan pohdin kun la on kp7 ja meil se hotelliyö, ni uskaltaakohan touhuilla ilman kumia? Ovis ollu aikasintaa kp12 ja ajoitetuillakaan touhuilulla ei oo tärppiä tullu. Tossa kuitenkin useempi päivä kp12.

Mä jäin vähän pohtimaan et olisko täs vikas kierros voinu olla joku onneton kiinnittymisyritys kun oli se vuoto ja luteliaaliki päivän pidempi sekä vahvempia olojakin. Mulla kemialliset näkyny yhtenä päivänä testis vaan tosi hailuna. Jos dpo9 olis jotain näkyny. Noh, turha toisaalta pohtia tommosia.

Täällä kolme tuntia myöhemmin mitattu aamulämpö ja aika korkeella varmaan just siks. Viime kierronkin korkeemmat alkukierron lämmöt mitattu aika myöhään.
Nuo kemialliset tai kiinnittymisyritykset jää varmaan suurimmaksi osaksi todentumatta. Olis kyllä mielenkiintoista kun sais aina jonkun analyysin siitä miten kierto meni ja mitä tapahtui tai jäi tapahtumatta.

Jospa te tuolloin kp7 uskaltaisitte vielä irrotella 🤪 Onhan siihen kp12:aan vielä matkaa. Mutta..eihän se tietty 100% turvallista ole. Olis se vaan jo kyllä kohtalon ivaa jos siitä tärppäisi 😬

Täällä on pitkään ja hartaasti odotettu ovista ja tänään vasta (kp19) tuli digiin plussa. Liuskoihin en oo saanut vieläkään plussaa mut en jaksa täällä reissussa enää tikuttaa. Eilen oli kovat oviskivut, tänään vähän lievemmät. Lämpöjen mittailu ei oo kovin luotettavaa nyt kun vähän myöhäisempi herääminen ja aikaero sotkee. Mutta jospa lämmöt nyt lähtis kuitenkin nousuun normaaleihin luteaalilämpöihin.
Tallettelut onnistunut ihan ok vaikka pientä reissuväsymystä ollut ilmassa 😅

Muokattu viimeksi:
Takaisin