BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Juliet92 Mulla ainakin kp2 ja kp3 pahin vuoto, kp1 ei vielä lähellekäön se runsain vaikka selkeetä vuotoa onkin.
Kiva kun sait apuja tähän vikaan yrityskiertoon ennen hoitoja 🌈

@Emna Taas mä muka näin viivaa tuossa mut kun sitä oikein alkaa tihrustaa niin sit ei luota omiin silmiinsä enää. Mutta jospa huomenna 🙏🏻🧐

Nämä viikonloppuaamut on kyllä aina yhtä vaikeita mittailun suhteen kun rytmi vaihtelee. Meinasin ihan tosissani illalla että laitan herätyskellon soimaan kuudeksi tätä varten mutta mies ei innostunut ideasta 🙈
No heräsin sit viideltä vessaan ja mittasin silloin ja lämmöt oli tuon 36.77. Luulin etten enää saa unta mutta nukahdin kuitenkin vielä puoli ysiin asti ja sen jälkeen herätessäni lämmöt oli 36.98.
Tuo eka lukema oli vaan tunnin normaalia aiemmin mitattu ja yhtäjaksoisen nukkumisen jälkeen. Merkkaisitteko tekin kuitenkin sen? Vaikka eihän se kyllä kauniilta tuossa käyrällä näytä 😂View attachment 116897
Tää vois sulla tosiaan olla dippikin😍 itse en mainittavia eroja oo tunnin eri aikasel mittailul huomannu. Pidetään peukut pystysssä👌

Joo, pient vert paperis en viel laske kp1, mut jos jo siteesee asti tulee ni sit. Ja kp2 oli kyl toisaalta kirkkaantummanpunasta veri, kp1 oli vaaleempaa kyl et mene ja tiedä näist😁

Joo, rentokierto vaihtuki täydeks yritykseks. Mielenkiinnolla odotan missä kohtaa se ovis rysähtää. Toivottavasti ei ny toi korona ja letrot ihan sekota😁 jos huomenna jaksais taas mittail omia aamulämpöjä

Noniin. Ensinnäkin haluan kiittää kaikkia onnitteluista ja ennen kaikkea tsempeistä :Hugging Face: ja sitten haluan pyytää anteeksi miun hermoiluja :Person With Folded Hands: Meni ensin pasmat ihan sekaisin, kun plussa oli totaalinen yllätys. Sit seuraavaksi melko alhainen hcg, joka kuitenkin normaaliksi tulkittiin. No nyt oon hengitellyt rauhassa ja päätin, että perkele olen raskaana, varsinkin kun digiin paukahti perjantaina 2-3, vaikka odotin 1-2, eli ehkä uskallan luottaa siihen, että hcg on nousussa. Lämpöjä vielä mittailin uudestaan, mutta taidan tähän päivään lopettaa, kun nyt olisi kait 5+0. On vaan odotettava seuraavia hcg-tuloksia, että uskaltaa täysin riemuita, mutta ehkä mä jo 80% uskallan sanoa, että kai sitä raskaana ollaan :D
cbwd.jpg
oct-02-2022.jpg

@Emna lla näyttää lämmöt positiivisesti pysyneen ylhäällä, toivotaan parasta että siellä myös pysyvät :Victory Hand:

@Summerwalk illa ihan selkee dippi siellä. :Eyes: Ja hei, mä sillon kun itse jokunen sivu sitten mietin sitä miten paljon lie vaihtelee lämmöt eri heräämisaikoihin, niin löysin tällaisen Basal Body Temperature Adjuster laskurin. Mä kokeilin tätä muutaman kerran ja vaikuttaisi ihan pätevältä hommaansa!

Ja muille, varsinkin jotka nyt hoidoissa ovat tai siihen justiinsa pääsemässä, niin toivon ja uskon sydämeni pohjasta antoisia lopputuloksia. ♥

Tosin en poistu kyllä vieläkään tästä ketjusta että kyylään teitä edelleen :rolling:

Hetkonen!

Muoks. Lisään vielä käppyrän tähän samaan kun alkujärkytyksestä selvisin. Lämmöissä ei mitään viitteitä mahdollisesta haamusta 🤔 nyt siis dpo11

Liitteet

• 20221106_064215.jpg
    20221106_064215.jpg
    886 KB · Katsottu: 176
  • Screenshot_20221106-064819_FF App.jpg
    Screenshot_20221106-064819_FF App.jpg
    217.3 KB · Katsottu: 183
Muokattu viimeksi:
@lepus timidus En nää siis omiani tässä 🙈 herätin puolisonkin katsomaan ja hän näki sen myös. Hitsit, kun mul on enää yks pc jäljel. Täytyy etsiä niitä lisää tänään.

Hetkonen!

Muoks. Lisään vielä käppyrän tähän samaan kun alkujärkytyksestä selvisin. Lämmöissä ei mitään viitteitä mahdollisesta haamusta 🤔 nyt siis dpo11
No kyllä on selkeä haamulainen siellä!!! Vahvistumista ja varovaisesti onnea! 😍

Ooiii @Emna hyvin näkyy!!! :smiling face with heart-eyes: Nyt vaan vahvistumisia sinne. Kyllä ne aiemmat ehkä viivat joita minäkin olin muka näkevinäni oli sittenkin olemassa 😆

@lepus timidus Kyllä sä nyt tukevasti raskaana olet!! 😍 Hienosti on koko ajan tulos vahvistunut. Kiitos tuosta linkistä https://whenmybaby.com/basalbodytemperature.php 👌🏻 Testasin heti ja sen mukaan dippiä ei tapahtunut ja vaikuttaa kyllä ihan järkeenkäyvältä laskurilla. En nyt tähän kiertoon lähde muuttamaan noita lukemia mutta ehkä ens kierrossa sitten otan käyttöön.

Toivotaan @Juliet92 että kaikki menis nyt nappiin ja korona ja letrot ei vaikuttaisi, ainakaaan huonolla tavalla 🌈

Tänään mittasin lämmöt seiskalta eli tuntia tavallista myöhemmin ja käyrä palasi takas korkeuksiin. Tuon @lepus timidus linkin mukaan lämpö pysyttelisi tuolla 36.9 tuntumassa koko ajan. Mutta kiinnittymisdipiksi tuo olis kyllä juuri optimaaliseen aikaan 🌈
Ekan r-testin tein tänään ja se oli ihan nega.

0B33F3E1-789C-4E83-B336-8CE607897752.jpeg

@lepus timidus vielä kerran onnea ja koita nyt nautiskella raskaanaolosta, vaikka ymmärrän hyvin epävarman olon❤

@Emna oooo haamu näkyy selvästi😍 onnea ja vahvistunista viivalle. Eilises testis ei näkyny viel mitää omaa silmää, mut toi kyllä näkyy😍😍

@Summerwalk voi kun siel viel plussaks muuttue, hyvännäköne käyrä siel👌

Jäi tänääki mittaamat aamulämmöt😁 no onneks se ei oo tällee menkkojen aikaan nii justiinsa. Jos huomen ku paluu arkeen. Viel vetämätön olo, mut tätä nyt voi jatkuu pidempääki. Täytyy koittaa töissä ottaa rauhallisemmin. Oon kyllä pahemminkin sairastanu, mut tää korona näköjää pitkittää oloja ja oireita.

Päivitän lyhyen vierailuni lopputuloksen tännekin. Dpo13, nega aamulla.

Vieläkin on lämmöt 37,3 näin illalla, mutta minulla on ihan terve olo jo. Eli en usko enää olevani sairas. Menkkoja ei kuulu. En siis usko että se plussaksi kääntyy, mutta tämä lämpöjuttu on kiinnostava. Taitaa onneksi ainakin ovulaatio tapahtua siis. Onhan lämmöt merkki siitä?

Päivitän lyhyen vierailuni lopputuloksen tännekin. Dpo13, nega aamulla.

Vieläkin on lämmöt 37,3 näin illalla, mutta minulla on ihan terve olo jo. Eli en usko enää olevani sairas. Menkkoja ei kuulu. En siis usko että se plussaksi kääntyy, mutta tämä lämpöjuttu on kiinnostava. Taitaa onneksi ainakin ovulaatio tapahtua siis. Onhan lämmöt merkki siitä?
Lämmöt on oikeastaan ultran lisäksi ainut merkki siitä että siellä on keltarauhanen toiminnassa ja ovulaatio tapahtunut. 👍🏻😊 pahoittelut vielä täälläkin tuosta negasta. ❤

@Onnenomena kyllä se minun korvaan kuulosti siltä että sulla selvästi oli ovulaatio tapahtunut! Vaikka BBT mittailussa yleensä keskitytään siihen että saataisiin mitattua se "unen aikainen" lämpö, niin tosiaan mä oon ainakin omalla kohdalla huomannut myös ton että näkyy nousu myös päivälämmöissä. Ja on kyllä niin väärin että taas oli nega 😞

Viime yö meni kyllä niin katkonaisilla unilla, että tuo tämän aamuinen lämpö ei varmaankaan ole kovin luotettava. Oli ehkä hieman hoppu päästä tekemään uusi testi ja onhan se paljon selkeämpi kuin eilen ja väriä löytyy 😍 Mun täytyy vielä pohtia, että jatkanko aamulämpöjen mittaamista vai en. Vielä ei ole menkat myöhässä, niin jännittää aika paljon...

Liitteet

• Screenshot_20221107-055849_FF App.jpg
    Screenshot_20221107-055849_FF App.jpg
    227.8 KB · Katsottu: 136
  • 20221107_055535.jpg
    20221107_055535.jpg
    873.6 KB · Katsottu: 132
Tänään aamulla tuli v*tutus ja itku, kun lämmöt ei noussutkaan takas ylös. Turhauttaa koko homma taas, kun maaliskuusta asti toivottu ja yritetty ja tuntuu ettei toi ovulaatio toimi oikein, jos lämpöjä kattoo.
Ovulaatiosta ei oo tarkkaa tietoa kp 16 tuli ovis+, oli oviskivut ja limoja mielinmäärin. Kp 17 ei mitään, no sitten taas kp 18 hirveet limat ja lämmöt tippu. Eli tässä on nyt dpo 4-6 mahdollisesti menossa, jos on. 😑

Liitteet

• Screenshot_2022-11-07-09-24-37-525-edit_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_2022-11-07-09-24-37-525-edit_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    322.9 KB · Katsottu: 116
Takaisin