Juliet92
Asioista perillä oleva
Tää vois sulla tosiaan olla dippikin@Juliet92 Mulla ainakin kp2 ja kp3 pahin vuoto, kp1 ei vielä lähellekäön se runsain vaikka selkeetä vuotoa onkin.
Kiva kun sait apuja tähän vikaan yrityskiertoon ennen hoitoja
@Emna Taas mä muka näin viivaa tuossa mut kun sitä oikein alkaa tihrustaa niin sit ei luota omiin silmiinsä enää. Mutta jospa huomenna
Nämä viikonloppuaamut on kyllä aina yhtä vaikeita mittailun suhteen kun rytmi vaihtelee. Meinasin ihan tosissani illalla että laitan herätyskellon soimaan kuudeksi tätä varten mutta mies ei innostunut ideasta
No heräsin sit viideltä vessaan ja mittasin silloin ja lämmöt oli tuon 36.77. Luulin etten enää saa unta mutta nukahdin kuitenkin vielä puoli ysiin asti ja sen jälkeen herätessäni lämmöt oli 36.98.
Tuo eka lukema oli vaan tunnin normaalia aiemmin mitattu ja yhtäjaksoisen nukkumisen jälkeen. Merkkaisitteko tekin kuitenkin sen? Vaikka eihän se kyllä kauniilta tuossa käyrällä näytäView attachment 116897
Joo, pient vert paperis en viel laske kp1, mut jos jo siteesee asti tulee ni sit. Ja kp2 oli kyl toisaalta kirkkaantummanpunasta veri, kp1 oli vaaleempaa kyl et mene ja tiedä näist
Joo, rentokierto vaihtuki täydeks yritykseks. Mielenkiinnolla odotan missä kohtaa se ovis rysähtää. Toivottavasti ei ny toi korona ja letrot ihan sekota
ja sitten haluan pyytää anteeksi miun hermoiluja
Meni ensin pasmat ihan sekaisin, kun plussa oli totaalinen yllätys. Sit seuraavaksi melko alhainen hcg, joka kuitenkin normaaliksi tulkittiin. No nyt oon hengitellyt rauhassa ja päätin, että perkele olen raskaana, varsinkin kun digiin paukahti perjantaina 2-3, vaikka odotin 1-2, eli ehkä uskallan luottaa siihen, että hcg on nousussa. Lämpöjä vielä mittailin uudestaan, mutta taidan tähän päivään lopettaa, kun nyt olisi kait 5+0. On vaan odotettava seuraavia hcg-tuloksia, että uskaltaa täysin riemuita, mutta ehkä mä jo 80% uskallan sanoa, että 

Ja hei, mä sillon kun itse jokunen sivu sitten mietin sitä miten paljon lie vaihtelee lämmöt eri heräämisaikoihin, niin löysin tällaisen 

Nyt vaan vahvistumisia sinne. Kyllä ne aiemmat ehkä viivat joita minäkin olin muka näkevinäni oli sittenkin olemassa