BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää unohdin eilen ja tänään herätessä mitata aamulämmöt, no annan anteeksi itselleni. Ei sitä ovistakaan varmasti oo tulossa vielä piiiitkään aikaan. Veikkaan että ensi vuonna! :D

Mrs.Smith, joo paremmalta näyttää! Jotenkin vähemmän siksakkia :D
Tsemppiä lääkäriin<3

Mangustimamma, Noniin! Hienoa, että ovis bongattu. Hankalaa varmasti tuollaisien vuorojen kanssa mittailu ja tallettelu. Toivottavasti osuu hyvin talletukset ja lopputulema olisi se toivottu ;)

Mä en taida edes kommentoida omia lämpöjä.. en taida koskaan ovuloida.
Ice ice baby...

Mä oon tässä itekseni pohtinut, että jos ovista ei ole näkynyt maanantaihin 8.1.2018 mennessä, otan primolutit tässäkin kierrossa käyttöön ja varaan uuden ajan gynelle ovisongelmien selvittämiseksi. Silloin olis kp 30, että mielestäni annan munasarjoilleni ihan kohtuullisen ajan omatoimisen toiminnan aloittamiseen:shifty: Mittaan lämmön vielä nyt perjantaina ennen joulua ja sit pidän mittailussa viikon joululoman. Nyt kp 11 ja aamulämpö 35,87.

Meinaatteko te muut mitata koko joulun vai otatteko tekin siitä lomaa?:)

Ovis, voihan ovis, missä lienetkään.. Niin täällä kuin siellä aika monellakin.. Ei vieläkään ovisplussaa, vahvempaan suuntaan kyl, jos huomiseksi tai viimeistään perjantaille. Taitaa kyl kierto mennä harakoille :banghead: Meinasin kyl joulunakin mittailla, jos se ovis viimein ilmoittaisi itsestään.
Tsemppiä muille!

Liitteet

• 3A4600EB-8D29-4C30-94F5-5A8B065FF43A.png
    3A4600EB-8D29-4C30-94F5-5A8B065FF43A.png
    186.7 KB · Katsottu: 205
Mulla oli progesteron arvo 30, kuulin tänään sen naistenklinikalla. Se otettiin silloin 4 tai 5.12 ja ovis tapahtui 28.11 kp38, juuri silloin mulla oli ainakin sen 4 päivää alamaha kipeä ja seksi sattui, sekä samana päivänä iski migreeni kun sain sen hymynaaman. Ei silti tärpännyt, harmi! Mutta jos nyt alkuvuodesta tapahtuisi ihme, kun sain letrozolit käyttöön.

Noniin! Pähkinänkuoressa:

- gyne uskoo et en oo ovuloinu tänä vuonna
- sain terolutit vuodon käynnistämiseen
- letrozolit ovulaation aikaansaamiseen
- mahdollisesti tyroksin lääkitys kilpirauhasen herättelyyn

Ja sitten letrokuurin jälkeen kp9 uusi ultra :)
Taidan vaihtaa nimeni octomomiksi! Lääkäri nimittäin sanoi et on mahdollista et munasarjoista räpsähtää multiovulaatio koska siellä on moni solu "lähtöporteilla" :D

Mrs. Smith, just olin aikeissa kirjoittaa ja kysyä lääkäri kuulumisia :) Mutta jatkot vaikuttaa todella hyvältä! Meitä ensikertaa letroilijoita onkin nyt aika monta :happy: Toivottavasti susta ei sentään octomomia tule :grin

Tää ilman munasolua yrittäminen on ollu niin perseestä että ottaisin kaksoset riemusta kiljuen :D .... mut ehkä se octo olis liian raju :D :D

Odotan innolla letroja! Tosin se vähän jännittää et oikeesti jos sielä päsähtää joku 15 munasolua irti! Ne on nimittäin jo kytiksellä ja jos yhtään ovat samalla fiiliksellä kuin "emolaiva" niin luulempa että ovat aika valmiita irtoamaan!

Ohhoh mitä uutisia Mrs. Smith :D toivottavasti ei ihan octomomiksi heitä ;D
Mutta onpas kyllä positiivisia uutisia! Jospa nyt alkaisi homma pelittämään :)

Zoria, mihinkäs sullakin ovis lähtenyt reissuun :( vegasiin?

Itsekin varmaan mittailen joulunkin ajan.
Mutta hei arvatkaas taas :D lämmöt ei nousseet, joten päätin tikuttaa taas.. siinä meni 2 viimeistä tikkua.
Jälleen kerran vilkkuva hymynaamaao_O:grin mitä lie kehossa hyrrää nyt..
harakoille kyllä taisi minullakin tämä kierto mennä. Nyt kp26. Tietty jos taas 42päivän kierto, niin jokin mahdollisuus ovikseen olisi..outoa tämä kyllä on :D

Ootko sä vaiana käyny lääkärissä? Kuinka pitkään ootte yrittäny?
Anteeks ei millään muista ku kaikilla on melko samanlainen tilanne :)

Täällä kolmatta päivää aamulämpö 35,8 ja neljättä päivää vilkkuu hymynaama. Mun käyrästä ei vielä kissaa saa. Tavallaan ihan hyvä merkki, ettei sahaa lämmöt. Mutta toivon tietenkin että nousis jossain kohti. CB dual hormone -tikkuja enää yks ja sitten mennään perinteisillä liuskoilla.
ImageUploadedByVau Foorumi1513846131.729778.jpg

Katjusha kp 12 /?

Ootko sä vaiana käyny lääkärissä? Kuinka pitkään ootte yrittäny?
Anteeks ei millään muista ku kaikilla on melko samanlainen tilanne :)
En ole käynyt! :)
Meillä siis vasta virallinen 4. Kierros menossa siitä kun menkat alkoi. (pysyi imetyksen johdosta 1v1kk synnytyksestä poissa.
Että eihän tässä vielä mitään hätää, mutta olen kyllä ensi kuussa menossa gynelle, koska alan tosiaan epäillä että jotain ongelmaa ovuloimisessa on..

En ole käynyt! :)
Meillä siis vasta virallinen 4. Kierros menossa siitä kun menkat alkoi. (pysyi imetyksen johdosta 1v1kk synnytyksestä poissa.
Että eihän tässä vielä mitään hätää, mutta olen kyllä ensi kuussa menossa gynelle, koska alan tosiaan epäillä että jotain ongelmaa ovuloimisessa on..

Olisimpa itsekin tarttunut tähän aiemmin...

No parempi myöhään! Sain äsken tsh arvoni ja SE OLI LASKENUT!! Nyt se on 1.7! Oon niin iloinen! Sen pitäisi ilmeisesti olla alle 2. Se oli vielä marraskuussa yli 2.

Kenties pikku kolmonen (nelonen ja viitonen?) meille vielä tulee!! :) :)

Mrs.Smith, repsesin nauruun kun huomasin sun vaihtaneen profiilikuvaa :laughing021 Parempi tosiaan myöhään kuin ei milloinkaan toi gynekäynti , nyt on ainakin tilanne selvillä ja tästä on noilla eväillä parempi kuin hyvä jatkaa! :) Mukavaa että arvotkin laskeneet, Jes!

Röyhkeää omanapailua, nyt illasta oli ovistesti jo niin lähellä plussaa et jos huomenna ei oo plussa ni ei sit ollenkaan. Laitan siitäkin kuvan sitten teille ihailtavaksi :stinkyfeet: Ovis menis sitten lauantaille, pitää koittaa huomenna yrittää talletella ja toivoa parasta..

Hyvä et jotain apuja tuli gyneltä mrs. smith, toivotaan et ne tuottaa hyvää tulosta joko yksin kaksin tai kahdeksikon muodossa :hilarious:

Liitteet

• 5B8CB2B2-6F07-4D6F-95A4-996B7E4E7595.png
    5B8CB2B2-6F07-4D6F-95A4-996B7E4E7595.png
    161.5 KB · Katsottu: 190
  • 6C7CA116-232C-4A63-B94B-06C174EF0812.jpeg
    6C7CA116-232C-4A63-B94B-06C174EF0812.jpeg
    314.4 KB · Katsottu: 187
Hahahahaha :hilarious: en kestä.. hetken katsoin, että kuka kirjoittaa samaa kuin Mrs Smith. Sitten katsoin uutta kuvaa tarkemmin ja täys räkänauru! Oot huippu :D

Tässäpä minun käppyrää tähän aamuun asti eli kp 21. Tänään heitti vaaka-ja pystyviivat ruudulle, ja näiden lämpöjen perusteella uskoisin ovuloineeni. Aiemmin oviksen jälkeiset lämmöt olleet lähinnä siinä 36,5. Nyt asiaan voi vaikuttaa kun olen vähän kipeenä, kurkkukipua ja voimaton olo, kuumeinen olo ei ole ollut. Toivottavasti ei tulekaan. Valko vuotoa on maanantaista lähtien tullut kokoajan reilummin, ja kohdunnapukka tuntui pienen tutkiskelun jälkeen olevan aiempiin kiertoihin nähden aikalailla supussa.
IMG_20171221_185647.png

Takaisin