BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla meni alkukierto kyllä ihan pipariksi flunssan takia, ja nyt eilen tuli nautittua kaveriporukan bileissä pari oluttakin joten tämänkään aamun arvo ei ole luotettava. :shifty: Aion kumminkin tunnollisesti mitata kierron loppuun asti, vaikka oviksen arviointi taitaa kyllä jäädä lähes yksinomaan testien varaan.

Mulla meni alkukierto kyllä ihan pipariksi flunssan takia, ja nyt eilen tuli nautittua kaveriporukan bileissä pari oluttakin joten tämänkään aamun arvo ei ole luotettava. :shifty: Aion kumminkin tunnollisesti mitata kierron loppuun asti, vaikka oviksen arviointi taitaa kyllä jäädä lähes yksinomaan testien varaan.

No voihan höh!
Kannattaa toki mitata, jospa kuitenkin näkisi edes jotenkin sen lämmön nousun ja saisi ovikselle varmistuksen :)

Ja taas ollaan 36.32 eli.. jäässä. Eipä muuta ku keskiviikkona gynelle pillittämään.

Joo täällä 35.99.. tosin mitattu klo 2.35 yöllä. 7.00 aamulla katkonaisen unen jälkeen oli 36.10.
Mutta jospa se olisi se ovulaatio ja huomenna nousisi:shifty::rolleyes:

71F9A738-7925-4779-A6E7-A6AC823E442F.jpeg

Tälläistä käppyrää.. alkupään lämmöt laitoin huomioimatta, kun muistin että käytin silloin vanhaa mittaria :D
Poistin myös sen kp15 hymynaama plussan, koska jos nyt lämmöt nousee niin heittää oviksen sinne(testasin siis lisätä lämmöt).. ja siihen en enää
usko millään :D

Ennenku nousin sängystä mittasin laskeneen lämmön ja vessa reissu paljasti kp1.

Ihan mielenkiintoista tää lämpöjen mittailu.

Liitteet

• Screenshot_20171218-073404.jpg
    Screenshot_20171218-073404.jpg
    466.1 KB · Katsottu: 169
Sain ff uskomaan ettei se ovis ollut vielä :hilarious: Poistin yhden matalimman arvon sieltä ja johan muuttui. Oli vähän hassua et se ehdotteli menkkojen alkavan silloin kun odottelin vasta oviksen tulevan. Oon nyt kuitenkin tikuttanut tätä kiertoa ja mielestäni vahvistumaan päin on viiva et plussaa oottelen tälle viikolle. Toivottavasti ehtii ennen perjantaita tänne kun silloin lähdetään sukuloimaan ja tallettelu siellä hankalampaa.

Toivotaan Vaiana, et nyt se ovis tulisi. Ootko muuten r-testiä tehnyt kun sehän voi ovistesti näyttää raskautta, jos kuitenkin ovis oli? :smiley-angelic001

Mrs. Smith toivotaan et apuja löytyy gyneltä, jos/kun se ovis ei siltä tule :shifty:

Muskalle tsemppiä uuteen kiertoon!

Emk, olitko aiemmin mittaillut? Joillakin laskee hitaammin lämmöt, jos se vaan on tyypillistä sulle.

Mangustimamma ei heitetä viel toivoa, jos siitä viel järkevä käyrä tulisi. Ainakin jos ovis ei oo viel ollut (?)

Liitteet

• D7FE5AD0-80BD-4C59-B174-24D931FA341B.png
    D7FE5AD0-80BD-4C59-B174-24D931FA341B.png
    194.4 KB · Katsottu: 160
Zoria, oon mittaillut aiemmin. Nyt vaan laski aika myöhään. Tänään oli jo aamulla 36.38.

Zoria, toivotaan että ehtii ennen perjantaita :)
En oo tehnyt raskaustestiä! Ajattelin sitten jouluna tehdä yhden varmuuden/huvin vuoksi :D muuten mennään sillä et ovis olisi vasta tänään.
Tänään vielä tallettelut illalla ja sitten saa riittää! Ei tätä 14päivää enempää kestä kroppa eikä pää :hilarious:

Screenshot_2017-12-19-07-39-55.png

Tässä mun käyrä tähän asti. Melkoista sahaamista, mutta se nyt oli flunssan jäljiltä odotettavissakin. Monitori näyttänyt nyt muutaman päivän korkeaa hedelmällisyyttä eli ovis lienee nurkan takana. :)

Lämmöt näytti tänään 36,5 eli vaikuttaisi että ovulaatio on tapahtunut. Olotkin on tässä ekassa letrokierrossa olleet sen mukaiset :p Huomasin että edellisessä ovulaatiokierrossa lämmöt käyttäytyneet samalla tavalla: ensin dippi alaspäin 36 -> 35,9 ja sitten tämä 36,5. Kurkkukipu alkoi eilen että tiedä sitten ollaanko tässä kipeäksi tulossa.. Sopivasti jouluksi :yuck:

Ovisplussa eilen illalla ja tänään aamulla, aamulämpö nyt 36.0. Nyt edessä yövuoro joten seuraava lämmönmittaus menee taas puihin, juuri nyt kun olisi ollut kiva tietää ovuloinko jo tänään vai onko vielä huomisen talletuksilla toivoa (mulla on 24 h työvuorot, joten seuraava talletusmahdollisuus vasta huomenna illalla miehen töiden jälkeen). :arghh:

No onneksi eilisen talletuksillakin on ihan ok sauma tärpätä. :)

13076d9c106c90366186fb280f643b31

Pinkki on tämä kierto, vihreä viime kierto.
Vaikka ovista ei vielä oo näkyny, tämä pinkki kierto on musta kuitenkin tasaisempi ja jotenkin paremman näkönen ku toi vihreä. Vai mitä?

Tänään lääkäriin :)

Takaisin