BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä :D

Emk, sanopas se. Musta alkaa vahvasti tuntua, että itsellä on ovuloimaton kierto.

Jaahas jaahas o_O aamun toisesta pissasta sain digitestiin vilkkuvan hymynaaman.
Mitä mun kehon touhuaa!? Onkohan toinen yritys ovikselle tuloillaan?

Täällä ff sitä mieltä et ovis oli jo, toinen appsi vasta oottelee ovista. Itse en saa selkoa kropastani, et mitä se oikein hommaa. Epäilen että ovis tulee vasta ensi viikon lopulla, mut aika kertoo sit. Tiedä häntä vaikka saisin joululahjaksi ovuloimattoman kierron :yuck:

Voi teitä siellä jäämerellä, nyt saisi se ovis tulla ja lämmöt nousta. Emk:lle parempaa tuuria uuteen kiertoon! Nyt tästä kierrosta meille kaikille plussa!!

Liitteet

• 1A5EFB56-4DEF-4DA4-8244-AB0AF9122C40.png
    1A5EFB56-4DEF-4DA4-8244-AB0AF9122C40.png
    255.8 KB · Katsottu: 203
  • 33D67DCD-FE3F-487C-8334-670FC06C67DE.png
    33D67DCD-FE3F-487C-8334-670FC06C67DE.png
    91.5 KB · Katsottu: 195
Jaahas jaahas o_O aamun toisesta pissasta sain digitestiin vilkkuvan hymynaaman.
Mitä mun kehon touhuaa!? Onkohan toinen yritys ovikselle tuloillaan?

Oudolta kyllä kuulostaa. Imetätkö vielä? Kannattaa nyt varmaan testailla jos sieltä tulee pysyvä naama, ja hyödyntää se varmuuden vuoksi. Mä en oo mitaillu lämpöjä mut tosiaan jos sulla ei lämmötkään noussut oviksen jälkeen ni ehkä sitä ei sit kuitenkaan tapahtunut... :confused:

Vaiana: on kyllä outoa touhua, jospa se ovis nyt pärähtäisi ja vuoden alkuun saisitte plussan tikkuun!

Zorialla appit ihmeissään.. Ovuloimatonta kiertoa ei kiitos sentään! Uskokaamme, että se on tulossa jouluksi kotiin. :happy:

Mulle on iskenyt tänään kunnon kuvotus. Ja koska menossa on dpo5 niin tokihan se merkkaa raskautta. Eikös? :wideyed::wacky::grin Hiton hiivatulehdus yrittää näköjään kans hiipiä ja oon ottanu kotikonstit käyttöön, ettei iskis kunnolla. Ärsyttää, että mistä se sekin nyt tiensä tänne löysi. Viimeksi sellainen oli kun olin RASKAANA. Lisäksi vaaleanpunaista vv:tä tullut tänään. Ihan selvästi kinnittymisjuttuja, niinhän? :hilarious: Eeeh, huomaatteko, miten oirekirjo kasvaa ja taas saa menkkojen alkaessa pudota pilvistä. :grin Taivas tätä oottamista, että vois edes testata. Plääh! No, käppyrää naiset vielä. :)
Screenshot_20171215-124932.png

Niinkun tonne imettävät kuumeiliat osioon kirjoitin tuosta mun aivoittelusta. Mun kierrot kun on 35-40pv. Viime kierto oli 34pv, munasolu irtosi vasemmalta. Oikealta irrotessa kierto on 40pv. En imetä vasemmasta, vaan oikeasta. Ja näin siis nyt menty neljä kiertoa.

Mulle on iskenyt tänään kunnon kuvotus. Ja koska menossa on dpo5 niin tokihan se merkkaa raskautta. Eikös? :wideyed::wacky::grin Hiton hiivatulehdus yrittää näköjään kans hiipiä ja oon ottanu kotikonstit käyttöön, ettei iskis kunnolla. Ärsyttää, että mistä se sekin nyt tiensä tänne löysi. Viimeksi sellainen oli kun olin RASKAANA. Lisäksi vaaleanpunaista vv:tä tullut tänään. Ihan selvästi kinnittymisjuttuja, niinhän? :hilarious: Eeeh, huomaatteko, miten oirekirjo kasvaa ja taas saa menkkojen alkaessa pudota pilvistä. :grin Taivas tätä oottamista, että vois edes testata. Plääh! No, käppyrää naiset vielä. :)
View attachment 63377

Näköjään löydän itseni jatkuvasti kommentoimassa täällä, vaikken ole yhden yhtä lämpöä mitannut... :joyful:

Mutta siis mulla myös dpo5 ja eilisestä ollu myös hiivamaista kutinaa! Muita oireita ei ole ja hyvä niin. Tissit ei ole yhtään arat eikä mitään muutakaan tunnetta ole ilmaantunut. Huomenna lähdetään siipan kanssa kattomaan Ultra brata ja viettämään harvinainen vuorokausi kaksin! Eli toivon mukaan unohdan koko piinailun pariksi päiväksi. :angelic:

Todellakin Zoria plussia kehii. :D noh, tolla aikahaarukalla ainakin saa talletella ahkeraan :) kyllä nyt joululahjaksi edes se ovulaatio sinne heeeeei!! Lähetän ovistuulia :D

Eliza79, no mutta todella on oirekirjos siellä! Ja hyvin noussut lämpö ;) ois jospa, jospa...

Kirveli, juu outoa on :D en itsekään usko enää että ovulaatio olisi tapahtunut. Mahdollisesti nyt koittaa uudestaan tai sitten testi havaitsee jotain estrogeenin jämää..
Talletellaan kyllä. 10 päivän talletusmaratooni alla.. kovin montaa päivää ei kisakunto jaksa enää:hilarious:

Ja en siis imetä enää :) imetys loppui elokuun alussa, eli ei siitä montaa kuukautta ole. Siksi epäilenkin hormonien vielä piinaavan ja sekoittavan kiertoja!
Ja hei, vitsi miten kivaa teillä tiedossa! :D Nauttikaa kahdenkeskeisestä ajasta :)

Talletellaan kyllä. 10 päivän talletusmaratooni alla.. kovin montaa päivää ei kisakunto jaksa enää:hilarious:

Been there! :dead: Tässä kierrossa talleteltiin neljä päivää putkeen ja vika kerta oli jo ihan kauheeta. :woot: kumpikaan ei ollu sillä tuulella ja mua vaan alko naurattaa ihan hervottomasti se tilanne! :joyful: Saatiin se sit lopulta hoidettua mut kyl siitä touhusta oli romantiikka kaukana! Et aika kunnioitettava toi 10päivää!!!

Vaiana, 10 päivää! Woot. Mulla jo 5-6pv ja alkaa oleen vähän tunto hukassa ja mielenkiinto. Ja tietty kun koittaa nukkua jossain välissä. Nukutaan perhepedissä, ja aina saa toivoa ettei joku herää..

Nostan hattua teille naiset! Aikamoisia maratooneja!! Itse en pysty :D

Ai että maistuu punkku hyvältä täällä pienessä pelastusveneessä keskellä jäämerta! Vaiana otatko säkin? Mulla olis tässä toinenkin lasi :D

Ei hitto, mittasin ihan huvin ja urheilun vuoksi lämmön. 34,6 öööö kai se kohta hypotermian pukkaa :dead:o_O se on tosin kainalosta,Mut silti. Lasissa täälläki punaviiniä,jospa tästä alkais sulaa

No hitto mäkin mittasin luotettavasti näin illasta ja lasten korvamittarilla 37,2 o_O Toki tuo ei kerro mitään mistään mut yleensä tuommoiset lukemat ois mulla jo selkeätä lämpöä. Nyt tuntuu ihan normaalilta. Mut joo, en mittaile enempää. :hilarious:

Kyllä kiitos Mrs Smith. Mielellään ottaisin lasillisen. Jospa se vaikka lämmittäisi :D On täällä melko matalat iltalämmötkin.. tosin onkos se täällä jäämerellä ihmekään, kun puhurit puhaltaa ja jäävuoret uhkaavasti lähestyvät pelastusvenettä.

Mutta siis joo :D ei se täälläkään ole joka ilta suurenmoista romantiikkaa ollut :grin Samalla tavalla alkoi eilen itseäni naurattamaan Kirveli! :D mutta nyt ei voooi luovuttaa, kun niin epäselvä ovistilanne. painetaan menemään, vaikka sitten kikattaen :hilarious:

No niin, annalla täällä ilmeisesti pelastusveneessä nautittu punaviini ainakin hetkellisesti nosti lämpöä +0.1C. En nuolaise vielä... pessimisti ei pety ;)

AE234309-C5EA-4F0F-BEAE-A8D8EEA186E0.jpeg
Sieltä se taas tuli! Pysyvä hymynaama :D talletteluja on jatkettu edelleen ;)
Eilen iltapäivällä vilkkui vielä.
Jospa se ovulaatio nyt jaksaisi oikeasti tapahtua.
Herättiin yöllä 2.35 kun lapsi itki hampaita. Silloin mittasin lämmöksi 36,18.
Sitten taas aamulla 8.30 5,5h unien perään 36,30. Kummanko te merkkaisitte ylös vai kumpaakaan? o_O
Normaalisti tässä kierrossa mitannut 4.30-5 välillä...

Ja anteeksi tämä törkeä omanapailu tähän alkuun :D

Mrs Smith, se on jo kyllä jotain ettei saa vain pelkkää vuoristomaisemaa ;D jee, punkku auttoi siis täälläkin :D
(En kyllä oikeasti juonut xD )

Emk, no jo on pysynyt korkealla!o_O Mistäköhän sekin voisi johtua?

Takaisin