BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pidin tämän kierron lähes kokonaan mittailutaukoa, mutta tilasin Raskauskeijulta muiden juttujen ohessa kahden desimaalin kuumemittarin, joten ensi kuussa palataan taas käyräilemään antaumuksella. :) Asevarastoa on kasvatettu myös mm. macakapseleilla ja siittiöystävällisellä liukkarilla. Jospa ensi kierrosta sitten tärppäisi.

ad3f1fa4790e739dee8a17fe85479229

Kp43 tänään, ja päätin ketutuksessani aloittaa terolutit kun kierto venyy venymistään..

Muska se lämpötilojen seuraaminen pitää laittaa päälle sieltä asetuksista mistä voi valita mitä tietoja päiviltä haluat täytellä!

24.11 oli perjantai, kp34. La 25.11 mittasin vielä aamulämmön ja sen jälkeen olin 2 päivää mittaamatta aamulämpöjä. Kunnes tein vissiin tiistaina kp38 uudestaan clearbluen kaksoishormooni testin johon tuli se hymynaama. Mutta joo, uskon ja toivon että nyt se ovis tapahtui ja että joku supernopee uimari siellä ois ollu. Mulla alkuviikosta ma-ke oli alamaha kipeä ja sattui seksi. Luulin että mulla iski virtsis mutta mietin että oisko se voinu olla ovis joka teki niin kipeetä.. Täytyy varmaan googlettaa. Pitää varmaa soittaa aamusta taas naikkarille ja kysyä josko voisivat uudestaan pistää lähetteen progesteroni verikokeeseen.

Onko Flo:ssa lämpötilojen ilmoittamista ja käyräilyä?

Löytyy, menet alas "lisää säätöarvoja" vai mitä siinä nyt lukikaan. (Tai mulla on semmonen alhaalla) sieltä sitte löytyy kaikennäköisiä (oireet, tms) niin siellä on myös "aamulämmöt" sen klikkaa päälle niin ilmestyy sinne listaan missä kaikkia muitakin juttuja on. Tai en tiedä mikä puhelin sulla on, mut toivottavasti löydät!

367eb5221f1cfeb5191c569e34159f48

Mä en tikuta ollenkaan tässä kierrossa. Mulla on kp26 gyne ja siellä ultrataan tilanne. En kestä nimittäin enää yhtäkään negatiivista tikkua oli laatu mikä tahansa!

Mä mittasin tänään pitkästä aikaa aamulämmön. Tulos oli 36,24, joka on samaa luokkaa, mitä mulla on yleensä oviksen jälkeen. Ennen ovista lämmöt on yleensä aina alle 36. Syön nyt primoluteja, joten ilmeisesti myös tää pillereistä popsittu keltarauhashormoni nostaa ainakin mulla lämpötilaa samaan tapaan kuin ovis. Olin viime tiistaina gynellä, jonka mukaan ultrassa ei näkynyt mitään merkkejä ovulaation lähestymisestä, joten lämmön nousu tuskin johtuu siitä.

CE7B9E30-FAE5-4D08-AC60-BC97E44AD494.png

Nyt parina aamuna herännyt 4.30 aikaan ja silloin lämmöt todella alhaalla. Käyrä näyttääkin nyt tältä :)
Tänään sain vilkkuvan hymynaaman testiin! Mahtaakohan ovis tulla ajoissa, kun sovellukset ennustaa sitä vasta ensiviikon loppupuolelle. Nyt siis kp11 (ennusteet ovikselle kp19-23).
Jos neljän päivän sisään tulisi, niin pääsisi jännittämään jouluplussaa..
Noh, jäämme odottamaan pysyvää hymynaamaa :D

Ja on kyllä täysin ymmärrettävää Mrs.Smith, ettei huvita enää yhtään negatikkua tuijottaa. Ja turhahan se varmaan tikuttaa, jos gyne tsekkaa tilanteen.

Muokattu viimeksi:
Mrs. R. Mä en primolutien aikana saanut ovista kiinni. Ja tiputtelua oli aina sen 9pv vähintään, menkat ei alkanut kunnolla ollenkaan.

Pitää kai aloittaa lämpöjen mittaaminen uudelleen, vaikka onkin jo Dpo8.

Takaisin